Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ce stiti despre auto reimport ?
#73
Posted 12 September 2017 - 18:05
Passenger001, on 12 septembrie 2017 - 18:01, said:
Dupa legislatie germana, Masina chiar si nou-nouta mai veche de 12 luni (data productiei) nu mai are voie sa fie vanduta ca noua. este vanduta sh! La o astfel de Masina sh, garantia de la producator nu mai incepe cu livrarea la client (cum este normal la un produs nou), countdown-ul garantiei incepe cu livrarea la dealer. Un dealer cumpara o masina in ianuarie 2017 si nu reuseste sa o vanda in 2017. Dupa ce spui tu, daca o vinde in ianuarie 2018 masina este SH. Garantia masinii va incepe in ianuarie 2017? Sincer mi se pare o aberatie maxima dar nu cunosc legislatia germana. |
#74
Posted 12 September 2017 - 18:06
#75
Posted 12 September 2017 - 18:08
Quote si?? Spune-ni ca ai gasit modelul respectiv la reprezentanta din austria cu 46k iar la cea din bulgaria cu 36k Parca nu gasesti asemenea diferente de pret??? Nu-i asa? Edited by tiupedix, 12 September 2017 - 18:08. |
#76
Posted 12 September 2017 - 18:09
Passenger001, on 12 septembrie 2017 - 18:01, said:
Atentie la masini noi mai vechi de 12 luni! Valabil ptr cei care vor sa cumpere din Germania, egal daca Reimport sau nu. Dupa legislatie germana, Masina chiar si nou-nouta mai veche de 12 luni (data productiei) nu mai are voie sa fie vanduta ca noua. este vanduta sh! La o astfel de Masina sh, garantia de la producator nu mai incepe cu livrarea la client (cum este normal la un produs nou), countdown-ul garantiei incepe cu livrarea la dealer. De asemenea atentie la reimport: producatorul livreaza masina la dealerul din tara X, acesta o livreaza la dealerul care face reimportul in tara Y. Countdown-ul garantiei incepe la livrarea dealerului X->Y. Riscul este sa cumperi de la un dealer care face reimport o masina pe care o are de mai multe luni -> clientul nu mai are 2 ani garantie de fabrica, ci 2 ani minus cat a stat masina la dealerul de reimport. Iar garantia oferita de dealer este una ptr produs sh nu nou. multumesc, bineinteles ca garantia este importanta. 1. daca este asa si este SH atunci si pretul va fii muuult sub cel de noua. foarte bine, platesc pret de SH si iau cu 0 km. 2. dealerul spune ca are full garantia producatorului si asta este in documente. masina vine cu intregul set de documente din momentul "nasterii". |
#77
Posted 12 September 2017 - 18:10
Mah tiupedix, daca eu cumpar o masina din 2016 azi, cu o reducere de 25-30% fata de o masina 2017 si o iau sa o tin 5-7 ani crezi ca ma intereseaza ca ea e fata mare dar mai batrana? Doar ca nu scrie 2017 ca an de fabricatie? Pai VW scrie in august 2017 ca e fabricatie 2018 dar eu am prima inmatriculare in 2017...plm, m-am confuzat.
Ai o problema cu anii sincer. Omul vrea o masina, NOUA, la un pret cat mai bun. |
#78
Posted 12 September 2017 - 18:11
tiupedix, on 12 septembrie 2017 - 18:08, said:
Compara-i pretul de achizitie cu o masina care are aceleasi caracteristici. Spune-ni ca ai gasit modelul respectiv la reprezentanta din austria cu 46k iar la cea din bulgaria cu 36k Parca nu gasesti asemenea diferente de pret??? Nu-i asa? am configurat si comparat. ce este 39K in germania este 46K in Romania si cu muuult mai putine optiuni. ambele cifre includ TVA-ul local. Edited by avenirv, 12 September 2017 - 18:13. |
#79
Posted 12 September 2017 - 18:25
avenirv, on 12 septembrie 2017 - 18:09, said:
multumesc, bineinteles ca garantia este importanta. 1. daca este asa si este SH atunci si pretul va fii muuult sub cel de noua. foarte bine, platesc pret de SH si iau cu 0 km. 2. dealerul spune ca are full garantia producatorului si asta este in documente. masina vine cu intregul set de documente din momentul "nasterii". 2. nu crede tot ce spune dealerul... conteaza numai ce sta scris. de altfel conteaza ce spune legea. daca o cumperi din Germania, conteaza legea germana. Garantia incepe sa "curga" cu "Uebergabe" = livrare. In caz de Masina sh, cu livrare la dealer. Daca Masina sta de 2 ani la dealer, cata garantie de producator mai are? 2-2= Zero. Si risti sa cumperi o Masina care are numai Gewaerleistung (=garantia germana oferita de lege la un deal Business to consumer). Cum am spus, atentie... Vrei diesel sau benzina? Daca benzina, GLC AMG 43 din UK scrie pe tine. Cu ceva rabat, roundabout 50k, nou-nout! |
#80
Posted 12 September 2017 - 20:06
Passenger001, on 12 septembrie 2017 - 18:25, said:
1. da si nu. la inceput te bucuri ca economisesti, dar daca se intampla ceva posibil sa iesi scump. 2. nu crede tot ce spune dealerul... conteaza numai ce sta scris. de altfel conteaza ce spune legea. daca o cumperi din Germania, conteaza legea germana. Garantia incepe sa "curga" cu "Uebergabe" = livrare. In caz de Masina sh, cu livrare la dealer. Daca Masina sta de 2 ani la dealer, cata garantie de producator mai are? 2-2= Zero. Si risti sa cumperi o Masina care are numai Gewaerleistung (=garantia germana oferita de lege la un deal Business to consumer). Cum am spus, atentie... Vrei diesel sau benzina? Daca benzina, GLC AMG 43 din UK scrie pe tine. Cu ceva rabat, roundabout 50k, nou-nout! dealerul spune ca totul este pe hartie. si ca pe hartie scrie garantie producator 2 ani. pana nu vad sau capat confirmarea de la prietenul din Germania nu cred. vreau benzina, nu amg. vreau glc 250 4matic. cu 50k iei din Romania. Edited by avenirv, 12 September 2017 - 20:35. |
#81
Posted 12 September 2017 - 21:48
#82
Posted 12 September 2017 - 22:44
|
#83
Posted 13 September 2017 - 09:25
cu Christian Knott am scris si eu, cand am postat mail-ul mai devreme.
|
#84
Posted 13 September 2017 - 11:30
avenirv, on 12 septembrie 2017 - 22:44, said:
sunt mai multi care fac asta. el este unul din ei. ai auzit ceva ? am gasit o cunostinta care a cumparat reimport, adus din polonia. totul este in acte. este nemtoaica. in Germania. Cu firma Knott nu ai riscul de care am scris mai sus, riscul de a cumpara o masina de productie veche. Multi reimportori au parcuri de zeci si sute de masini. Knott lucreaza in mare parte la comanda. Daca te uiti pe site-ul lor la "Lagerfahrzeuge" ai sa vezi ca au numai cateva. Dezavantajul, daca vrei neaparat sa cauti unul, trebuie sa astepti cateva luni. Anul trecut au cumparat un unchi si o verisoara a sotiei mele un Opel Mokka X si un Meriva prin ei. Ironia este ca sotia mea lucreaza direct la Opel si angajatii au conditii speciale (prima Masina 20 % rabat, la 2-a daca este cumparata la max 12 luni dupa prima 28% samd...). Sau are posibilitatea sa cumpere una dintr-un car-pool special, masini de max 9 luni vechime si 5.000-10.000km. Dar nici o sansa sa iesi mai ieftin decat cu Knott. Rabatele au fost de vreo 33-35% (la Meriva ceva mai mult decat Mokka, nu mai tin minte exact). Si asta ptr o masina nou-nouta, direct din fabrica. Alea de la Opel din car-pool care ar fi costat tot circa 30-35% sub pretul lista nou, ar fi fost sh cu cateva mii de km si la mana 3. In rest, aceasi procedura ca la un dealer german de marca: se face comanda fara nici un avans, masinile le-au fost livrate pe platforma in apropiere de Frankfurt. Nu stiu daca sau cat a costat transportul. Per total nimic de criticat, nota 10. Singurule dezavantaje dpmdv la o astfel de masina: - masinile sunt mult mai ieftine la achizitionare, dar si pierd mai mult la o eventuala revanzare. Aici trebuie fiecare sa stie cat vrea sa tina masina. Dupa 8-10 ani diferenta cu siguranta este minimala. - in caz ca se intampla ceva si trebuie facuta o cerere de garantie sau culata la producator, cu siguranta esti altfel tratat la reprezentanta unde mergi ptr asta decat cineva care este clietul casei. Mai ales daca nu vi cu o masina cumparata la un alt dealer german (oameni se mai si muta cu locuinta), ci cu o masina de reimport. Cel putin asa este in Germania... |
#85
Posted 13 September 2017 - 15:12
Passenger001, on 13 septembrie 2017 - 11:30, said:
Christian Knott este Cu firma Knott nu ai riscul de care am scris mai sus, riscul de a cumpara o masina de productie veche. Multi reimportori au parcuri de zeci si sute de masini. Knott lucreaza in mare parte la comanda. Daca te uiti pe site-ul lor la "Lagerfahrzeuge" ai sa vezi ca au numai cateva. Dezavantajul, daca vrei neaparat sa cauti unul, trebuie sa astepti cateva luni. Anul trecut au cumparat un unchi si o verisoara a sotiei mele un Opel Mokka X si un Meriva prin ei. Ironia este ca sotia mea lucreaza direct la Opel si angajatii au conditii speciale (prima Masina 20 % rabat, la 2-a daca este cumparata la max 12 luni dupa prima 28% samd...). Sau are posibilitatea sa cumpere una dintr-un car-pool special, masini de max 9 luni vechime si 5.000-10.000km. Dar nici o sansa sa iesi mai ieftin decat cu Knott. Rabatele au fost de vreo 33-35% (la Meriva ceva mai mult decat Mokka, nu mai tin minte exact). Si asta ptr o masina nou-nouta, direct din fabrica. Alea de la Opel din car-pool care ar fi costat tot circa 30-35% sub pretul lista nou, ar fi fost sh cu cateva mii de km si la mana 3. In rest, aceasi procedura ca la un dealer german de marca: se face comanda fara nici un avans, masinile le-au fost livrate pe platforma in apropiere de Frankfurt. Nu stiu daca sau cat a costat transportul. Per total nimic de criticat, nota 10. Singurule dezavantaje dpmdv la o astfel de masina: - masinile sunt mult mai ieftine la achizitionare, dar si pierd mai mult la o eventuala revanzare. Aici trebuie fiecare sa stie cat vrea sa tina masina. Dupa 8-10 ani diferenta cu siguranta este minimala. - in caz ca se intampla ceva si trebuie facuta o cerere de garantie sau culata la producator, cu siguranta esti altfel tratat la reprezentanta unde mergi ptr asta decat cineva care este clietul casei. Mai ales daca nu vi cu o masina cumparata la un alt dealer german (oameni se mai si muta cu locuinta), ci cu o masina de reimport. Cel putin asa este in Germania... multumesc. exact ce spuneam si eu. 1. eu nu cred ca o voi revinde in cativa ani, dar sunt curios de ce va avea o valoare de revanzare mai mica ? 2. daca legislatia spune ca virgula garantia acestei masini este valabila, de ce sa fie probleme ? asta incerc sa aflu si eu si de aceea intreb in stanga si in dreapta. |
#86
Posted 14 September 2017 - 11:33
avenirv, on 13 septembrie 2017 - 15:12, said:
1. eu nu cred ca o voi revinde in cativa ani, dar sunt curios de ce va avea o valoare de revanzare mai mica ? pentru ca nu mai merge vrajeala cu "e noua". acum dealerul iti poate arata kilometrajul si-ti poate spune "vezi, 10 km...e nou-nouta, chiar daca a fost produsa acum 2 ani". tu peste 3 ani o sa ai o masina veche de 5 ani, si o sa aiba un pret mai mic decat masinile vechi de 3 ani (chiar daca acum 3 ani era "noua") |
#87
Posted 14 September 2017 - 14:44
_Smiley_, on 14 septembrie 2017 - 11:33, said:
pentru ca nu mai merge vrajeala cu "e noua". acum dealerul iti poate arata kilometrajul si-ti poate spune "vezi, 10 km...e nou-nouta, chiar daca a fost produsa acum 2 ani". tu peste 3 ani o sa ai o masina veche de 5 ani, si o sa aiba un pret mai mic decat masinile vechi de 3 ani (chiar daca acum 3 ani era "noua") aaa ok, multumesc pt raspuns.. dar cine a zis ca va avea 2 ani ? va fii noua conform legislatiei germane. numeste legislatia germana o masina de 2 si 1 zi masina noua ? oricum trag de ea. am tras de alte 2 masini pana peste 200K km si apoi le-am donat (dar toata intretinerea a fost facuta la reprezentante oficiale). cine s-a priceput le-a luat si le foloseste. poate ai timp sa ne arati un lucru interesant. deci iei un glc din Romania nou la 46K si altul din germania (la fel) cu reimport la 39k. peste 3 ani le vinzi pe amandoua. cat iei pe fiecare ? deci din nou, eu nu o voi vinde. dar macar sa mai discutam pe forum. apropos, maine primesc oficial un raspuns de la reprezentanta MB din Romania in legatura cu astea. Edited by avenirv, 14 September 2017 - 14:48. |
|
#88
Posted 14 September 2017 - 15:06
ai pus o intrebare, ti-am raspus inclusiv cu un exemplu. pentru ca un exemplu sa fie cat mai clar, deseori include situatii "la limita" care sa evidentieze anumite aspecte ale raspunsului.
as fi putut folosi o alta varsta, de exemplu 3 zile si 2 ore, dar atunci n-ai fi inteles de ce ar fi o diferenta de pret intre o masina de 3 ani si una de 3 ani 3 zile si 2 ore. asa ca am ales un interval mare (2 ani) care sa evidentieze diferenta dintre o masina noua si o masina "noua" (a doua fiind vanduta la ceva timp dupa fabricatie). ai inteles acum de ce valoarea de revanzare va fi mai mica, comparativ cu o masina noua vanduta imediat de dealer? |
#89
Posted 14 September 2017 - 17:59
_Smiley_, on 14 septembrie 2017 - 15:06, said:
ai pus o intrebare, ti-am raspus inclusiv cu un exemplu. pentru ca un exemplu sa fie cat mai clar, deseori include situatii "la limita" care sa evidentieze anumite aspecte ale raspunsului. as fi putut folosi o alta varsta, de exemplu 3 zile si 2 ore, dar atunci n-ai fi inteles de ce ar fi o diferenta de pret intre o masina de 3 ani si una de 3 ani 3 zile si 2 ore. asa ca am ales un interval mare (2 ani) care sa evidentieze diferenta dintre o masina noua si o masina "noua" (a doua fiind vanduta la ceva timp dupa fabricatie). ai inteles acum de ce valoarea de revanzare va fi mai mica, comparativ cu o masina noua vanduta imediat de dealer? 1. financiar nu acela este motivul. 2. masinile au 5-6 luni vechime. conform tie o masina de 50 de ani ar trebui sa fie cu pret negativ si nu este, costa mai scump decat una noua de tot. deci numarul de ani nu este singurul factor (apropos de situatii limita). dar pretul nu este ca sta de 2 ani in curtea altui dealership. si daca are inteleger cu un dealership din danemarca care le comanda in germania si apoi le livreaza din danemarca in germania ? in danemarca MB practica preturi mai mici decat in germania deoarece taxele puse la vanzare/inregistrare ar face masina prohibitiva daca ar porni de la pretul din germania. nu este simplu ? dar treaba cu strugurii acri este adevarata. depinzand de raspunsul de maine si de cat costa trailerul pana in romanika voi decide. sa vedem. dar eu nu sunt taliban niciodata ca sa pretind ca stiu adevarul 100% (ca altii). |
#90
Posted 14 September 2017 - 18:48
daca stii tu astea atat de bine, atunci ce rost mai are sa intrebi si pe altii? mergi si cumpara.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users