Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ce stiti despre auto reimport ?
#1
Posted 10 September 2017 - 18:25
se poate cumpara o masina germana sau produsa de o firma din germania noua in acest mod din Germania si aduce in Romania ?
cum e cu garantia ? cum e cu inregistrarea ? cum e cu tot felul de taxe de platit ? multumesc. Edited by avenirv, 10 September 2017 - 18:27. |
#2
Posted 10 September 2017 - 18:29
Ce e aia? O masina fosta in Romania, apoi inmatriculata in strainatate, apoi adusa iar in tara? La asta te referi?
|
#4
Posted 10 September 2017 - 18:40
slai, on 10 septembrie 2017 - 18:29, said:
Ce e aia? O masina fosta in Romania, apoi inmatriculata in strainatate, apoi adusa iar in tara? La asta te referi? masina noua (este scris asta in mesaj), germana. operatiunea se numeste reimport si o cumperi din Germania. nu din Romania, nu a fost in Romania.. ericmario, on 10 septembrie 2017 - 18:39, said:
Eu n-am inteles nimic. google ? Edited by avenirv, 10 September 2017 - 18:41. |
#5
Posted 10 September 2017 - 18:40
Vrei sa elimini intermediarul?
reprezentanta auto? Platesti toate taxele pe care le plateste reprezentanta, nu faci absolut nici o economie. |
#6
Posted 10 September 2017 - 18:41
"reimport" implica existenta a doua importuri. care sunt acestea in cazul tau?
|
#7
Posted 10 September 2017 - 18:44
"REimporti", probabil, ceea ce a fost exportat (adica o intorci in tara de export). Adica un fel de: Germania---export--->Romania---[re]import--->Germania.
|
#8
Posted 10 September 2017 - 18:46
tiupedix, on 10 septembrie 2017 - 18:40, said:
Vrei sa elimini intermediarul? reprezentanta auto? Platesti toate taxele pe care le plateste reprezentanta, nu faci absolut nici o economie. se plateste si TVA ? multumesc. eu nu fac reimportarea. ea se face in Germania si eu o cumpar din Germania. eu nu ma ocupo de nimic. numai in Romania va trebui sa fac ce trebuie in mod legal pt a conduce masina in Romania. deci preturile in toate tarile din EU sunt aceleasi pt aceeasi masina ? dexterash, on 10 septembrie 2017 - 18:44, said:
"REimporti", probabil, ceea ce a fost exportat (adica o intorci in tara de export). Adica un fel de: Germania---export--->Romania---[re]import--->Germania. Germania--->tara X in EU (nu Romania)---->Germania. eu o cumpar in Germania dupa ce se face reimportarea.. Edited by avenirv, 10 September 2017 - 18:47. |
#9
Posted 10 September 2017 - 18:49
avenirv, on 10 septembrie 2017 - 18:46, said:
Germania--->tara X in EU (nu Romania)---->Germania. eu o cumpar in Germania dupa ce se face reimportarea.. In afara de faptul ca e un vehicul plimbat / depozitat / refuzat de client / intors din vreo reprezentanta, nu cred ca are vreun regim special (adica se aplica aceleasi reguli ca la o achizitie noua sau SH, in functie de cum este incadrat). |
#10
Posted 10 September 2017 - 18:54
dexterash, on 10 septembrie 2017 - 18:49, said:
(!)Cred: In afara de faptul ca e un vehicul plimbat / depozitat / refuzat de client / intors din vreo reprezentanta, nu cred ca are vreun regim special (adica se aplica aceleasi reguli ca la o achizitie noua sau SH, in functie de cum este incadrat). in Germania are statut official de masina noua. bazat pe acte. deci vin cu acte din Germania ca este o masina noua importata in Germania din tara X in care a fost exportata din Germania. nu a mai avut proprietar. nu este ceva ce se face special pt mine. toata operatia se face de firma germana si eu apoi o cumpar. Edited by avenirv, 10 September 2017 - 18:59. |
|
#11
Posted 10 September 2017 - 18:59
Daca masina e noua, produsa in Germania, cum anume a fost "importata" in Germania?
|
#12
Posted 10 September 2017 - 19:02
ericmario, on 10 septembrie 2017 - 18:59, said:
Daca masina e noua, produsa in Germania, cum anume a fost "importata" in Germania? de ex a fost exportata in oricare tara din Europa de vest si apoi reimportata in Germania. asta este un exemplu. eventual sari peste profitul reprezentantei din Romania. plus este fabricata in Germania pt Europa de vest. |
#13
Posted 10 September 2017 - 19:05
#14
Posted 10 September 2017 - 19:05
Procedura va fi la fel ca in cazul oricarei alte masini.
In cazul garantiei, trebuie sa intrebi daca beneficiaza de garantie globala, desi nu vad ce nu ar beneficia. |
#15
Posted 10 September 2017 - 19:10
ericmario, on 10 septembrie 2017 - 19:05, said:
Procedura va fi la fel ca in cazul oricarei alte masini. In cazul garantiei, trebuie sa intrebi daca beneficiaza de garantie globala, desi nu vad ce nu ar beneficia. multumesc, ei spun ca da, masinile au garantie EU. bineinteles ca la cumpararea in Germania se platesc taxele lor. deci o cumpar din Germania de la dealer, pretul lor are TVA german inclus. in Romania platesc TVA ? avantajul imediat este ca este fabricata pt Europa de vest. Edited by avenirv, 10 September 2017 - 19:11. |
|
#16
Posted 10 September 2017 - 19:13
avenirv, on 10 septembrie 2017 - 18:54, said:
in Germania are statut official de masina noua. bazat pe acte. deci vin cu acte din Germania ca este o masina noua importata in Germania din tara X in care a fost exportata din Germania. nu a mai avut proprietar. nu este ceva ce se face special pt mine. toata operatia se face de firma germana si eu apoi o cumpar. avenirv, on 10 septembrie 2017 - 19:02, said:
de ex a fost exportata in oricare tara din Europa de vest si apoi reimportata in Germania. asta este un exemplu. eventual sari peste profitul reprezentantei din Romania. plus este fabricata in Germania pt Europa de vest. 1. Drepturile, garantia la nivel UE blabla le afli de la cei care ti-o vand. Bine, asta nu exclude faptul ca ti-ar putea vinde niste gogosi... 2. "Sari" peste profitul reprezentantei din Romania si "te impiedici" de cel al nemtilor. Bizniz! avenirv, on 10 septembrie 2017 - 19:10, said:
avantajul imediat este ca este fabricata pt Europa de vest. 2. La fel de bine poti sa iei direct una noua din Germania. Edited by dexterash, 10 September 2017 - 19:11. |
#17
Posted 10 September 2017 - 19:16
dexterash, on 10 septembrie 2017 - 19:13, said:
Daca e cum spui tu, nu intereseaza pe careva pe unde si cat a fost plimbata. Tu o cumperi ca si cum ai cumpara orice alt vehicul nou din Germania (repet: atata doar ca s-a plimbat). 1. Drepturile, garantia la nivel UE blabla le afli de la cei care ti-o vand. Bine, asta nu exclude faptul ca ti-ar putea vinde niste gogosi... 2. "Sari" peste profitul reprezentantei din Romania si "te impiedici" de cel al nemtilor. Bizniz! 1. Si daca a fost fabricata pentru Europa de Est sau alte tari mai putin pretentioase(mai ales ca scrie mare ca a fost exportata)? Zic si eu... 2. La fel de bine poti sa iei direct una noua din Germania. am zis ca a fost exportata in Europa de vest. una noua in Germania este mult mai scumpa. pretul de vanzare al unui glc 250 4matic nou reimportat este 37K euro cu taxe cu tot incluse. asteptare 4-6 luni, plata la livrare, nici un avans. |
#18
Posted 10 September 2017 - 19:21
avenirv, on 10 septembrie 2017 - 19:10, said:
multumesc, ei spun ca da, masinile au garantie EU. bineinteles ca la cumpararea in Germania se platesc taxele lor. deci o cumpar din Germania de la dealer, pretul lor are TVA german inclus. in Romania platesc TVA ? avantajul imediat este ca este fabricata pt Europa de vest. ps. Nu am stiut ca Mercedes face masinile pentru piata de est mai slabe ca cele pentrupiata de vest. ps2. Scoate-ti "reimportatul" ala din cap. Atata timp cat masina nu a fost inmatriculata niciodata, nu conteaza prin cate tari a fost plimbata. Edited by ericmario, 10 September 2017 - 19:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users