Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier
 Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...
 Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente
 Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 

2017 Hyundai i30 1.4 T-GDI (140cp)

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#73
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ai luat o decizie buna. Hyundai au crescut mult in calitate (dar si la pret). Mai are ea unele minusuri dar, per ansamblu, are un raport calitate- pret bun. Zicea unul mai sus ca Ford Focus are scaune bune- mie personal nu mi-au placut deloc, am ajuns anchilozat acasa dupa un drum Constanta- Bucuresti. In i30 m-am urcat doar  (era o varianta intermediara de echipare) dar scaunele mi s-au parut mai comode si plasticele peste cele din Focus.

#74
CostelBotescu

CostelBotescu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 20.11.2017
Salut tie iti functioneaza aeb

#75
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Am așteptat sã fac niște drumuri mai lungi sã îți pot rãspunde. Pe scurt, la mine funcționeazã. S-a dezactivat doar pe autostrada câteva minute pe ploaie când mergeam în spatele unor mașini care aruncau mai multa apa/noroi.

Daca te referi  sa intre efectiv frânarea nu am experimentat.

Ai incercat sa te duci la service pânã la urmã ?

#76
manead

manead

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 985
  • Înscris: 08.09.2006
Salutare dragi posesori de Hyundai,

Acu, dupa ceva vreme si concedii ma intereseaza cum vi se pare motorul de 1.4.
In depasiri, accelerari scurte, cum raspunde?

Eu ma uit (cu jind :) ) la i30 FastBack
http://www.hyundai-m...ents_technology

Si vad ca are acelasi motor. Dar puterea aia o scoate la 6000 rpm, nu?
Eu vin dupa 2 frantuzoaice (Citroen ambele)  si ma tenta o coreeana.
Apropos, unde e facut?

Thx al,
Dan.

#77
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Salut,

Eu sunt multumit de motor, cuplul incepe de pe la 1500 se simte bine dupa 2000. Nu prea am ce sa-i reprosez la chestia asta. Cu puterea asa este la 6000rpm e maxima.. Sigur, ca baieti ne dorim intotdeauna mai multa putere, mai ales ca e posibil sa scada impozitul pe motoarele de cilindree mare Posted Image Uite aici mai multe specificatii http://www.automobil..._t-gdi_140.html

Nu este cel mai economic motor in oras. Am consum intre 10-12 in Bucuresti acum iarna. Pe de alta parte nici alte masini nu scot foarte bine aici.

Fastbackul mi se are ca arata mai bine ca hatchul, dar si pretul e mai mare vad. Personal prefer hatchul ca e mai practic.

Per total sunt multumit in continuare de masina.

I30 hatch e facut in Cehia, posibil si fastback-ul.

Attached File  2018-01-19 12_04_50-Horsepower_Torque Curve 2017 Hyundai i30 1.4 T-GDI 140 (model since February 201.png   298.71K   64 downloads

#78
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006

 whitey, on 19 ianuarie 2018 - 12:12, said:

Personal prefer hatchul ca e mai practic.
Teoretic Fastback e un sedan cu hatch, deci accesul în portbagaj e la fel de facil ca la hatchback. Și are ca avantaj portbagajul de volum mai mare (aici e subiectiv, în funcție de nevoile fiecăruia).

#79
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Ai dreptate cu volumul, eu ma gandeam mai mult la gura portbagajului e ceva mai mica la fastback.

M-am uitat si eu pe diferente putin, FB e mai greu cu 60 kg, mai lung cu 20 cm si are un portbagaj mai mare cu 55l. Greutatea putin mai mare se vede la testul 0-100, dar e neseminificativ  : 9.5 fata de 8.9.

Edited by whitey, 19 January 2018 - 15:28.


#80
manead

manead

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 985
  • Înscris: 08.09.2006
Ok.
Cu service-ul cum e? Sunt OK?

#81
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Eu am facut la Colina o revizie intermediara la cererea mea (am vrut sa schimb uleiul), mi s-au parut okay preturile, nu le am in fata acum. Doar filtrul de habitaclu a fost scump undeva la 100-120 lei.

#82
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
A aparut si la mine avertizarea de AEB (camera blocked). Conditiile in care apare la mine sunt astea: motor rece de dimineata( cu temperaturi scazute, vara nu am avut chestia asta), spal parbrizul cu lichid de 2-3 ori si pornesc. Primul kilometru imi ramane avertizarea; dupa aia dispare. Inteleg de la cineva de pe forumul monomarca ca sistemul de franare automata e functional numai avertizarea in bord ramane. Probabil se va rezolva printr-un update de soft.

#83
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006
Sau poate chiar este ”camera blocked”, adică geam murdar sau aburit. Chiar dacă pare curat, foarte probabil pe geam foarte rece să rămână ceva urme după trecerea ștergătoarelor. Cu ochiul liber ori nu se văd, ori nu par ”mare brânză”, dar pentru un obiectiv digital care are nevoie de fiecare pixel clar (să nu te trezești că-ți frânează brusc aiurea în mijlocul unui bulevard gol), atunci probabil sistemul se dezactivează la cea mai mică incertitudine. Până la urmă vorbim de un sistem de asistență, nu un sistem complet autonom de la care ai pretenția de disponibilitate >99,9%.

Edited by alexcrist, 31 January 2018 - 12:41.


#84
silviu_biju

silviu_biju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 14.04.2008
Salut,
In vara (iulie-august) am de gand sa achizitionez un Hyundai i30 fastback.
Am o singura dilema. Ce cutie de viteze sa aleg?
Manual 6 trepte sau DCT7?
Pana acum am avut numai cutii manuale si "imi ploua in gura" cand mai merg cu vreun prieten ce are masina cu automata.
In schimb mi-e cam frica de ce se aude despre DCT. Chiar trebuie sa stii sa mergi cu ea. La semafor ori o treci in "N" Ori in "D" dar cu frana apasata tot timpul. La deal/munte din cand in cand mai scapa ambreiajul.
La hyundai DCT-ul este cu ambreiaj uscat din cate am inteles. La acestea se face servisare/revizie? E mai scumpa?
Daca ma poate ajuta cineva, as fi foarte recunoscator.
Va multumesc si drumuri bune!

#85
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Nu ma pricep la fiabilitatea automatelor, dar daca iti permiti diferenta de pret ia clar o automata. Pana la urma ai garantie 5 ani. Exista o mica penalizare la 0-100 dar nu cred ca e semnificativa. La a mea cred ca diferenta era de 1300-1500E  in plus. Eu neconducand automate, inca am chef sa merg cu manuala. Altfel as fi schimbat demult macazul.

#86
silviu_biju

silviu_biju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 14.04.2008
Diferenta este de vreo 800 euro. Avand in vedere ca il iau in leasing este undeva la 60 lei in plus pe luna. Si am zis sa schimb putin "stilul" Posted Image

#87
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,108
  • Înscris: 09.01.2007

 silviu_biju, on 20 februarie 2018 - 11:56, said:


Manual 6 trepte sau DCT7?
Pana acum am avut numai cutii manuale si "imi ploua in gura" cand mai merg cu vreun prieten ce are masina cu automata.
In schimb mi-e cam frica de ce se aude despre DCT. Chiar trebuie sa stii sa mergi cu ea. La semafor ori o treci in "N" Ori in "D" dar cu frana apasata tot timpul. La deal/munte din cand in cand mai scapa ambreiajul.
La Hyundai DCT-ul este cu ambreiaj uscat din cate am inteles. La acestea se face servisare/revizie? E mai scumpa?

O automata buna merita. DCT fara Auto Hold nu se ia, nu merita, deci ce am dat cu bold poti sa uiti. Nu se pune in N in intersectii, AH face toata treaba.
Ia ceva de la Kia cu 7 ani garantie, sa stai linistit cu DCT-ul. Uscat nu prea recomand, nefiind in baie de ulei nu cred ca se serviseaza.

#88
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016


 silviu_biju, on 20 februarie 2018 - 11:56, said:

Chiar trebuie sa stii sa mergi cu ea. La semafor ori o treci in "N" Ori in "D" dar cu frana apasata tot timpul. La deal/munte din cand in cand mai scapa ambreiajul.
La Hyundai DCT-ul este cu ambreiaj uscat din cate am inteles. La acestea se face servisare/revizie?
O automata in general, nu trebuie sa faci scoala, ca sa zic asa. E mult mai simplu ca cea manuala de condus ca practic nu mai schimbi viteza deloc. O pui in D si gata.
De ce sa stai cu frana apasata la semafor daca o bagi in N ? Daca drumu e plat si nu da inapoi sau inainte, stai pe loc fara frana.
La munte, la vale ii mai dai usor cate o talpa la acceleratie sa nu se tureze motoru excesiv daca o lasi sa alunece fara sa accelerezi si valea e lunga.




 overseas, on 20 februarie 2018 - 13:16, said:


Uscat nu prea recomand, nefiind in baie de ulei nu cred ca se serviseaza.

Se serviseaza dupa un anumit nr.km parcursi .

#89
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,108
  • Înscris: 09.01.2007

 MMike, on 20 februarie 2018 - 13:26, said:

Se serviseaza dupa un anumit nr.km parcursi .

Asta intrebm ce se serviseaza la o cutie uscata ?!

#90
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016

 overseas, on 20 februarie 2018 - 13:30, said:


Asta intrebm ce se serviseaza la o cutie uscata ?!
Nu e complet uscata.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate