2017 Hyundai i30 1.4 T-GDI (140cp)
Last Updated: Nov 06 2018 16:00, Started by
whitey
, Jun 22 2017 15:55
·
0
#73
Posted 15 September 2017 - 18:24
Ai luat o decizie buna. Hyundai au crescut mult in calitate (dar si la pret). Mai are ea unele minusuri dar, per ansamblu, are un raport calitate- pret bun. Zicea unul mai sus ca Ford Focus are scaune bune- mie personal nu mi-au placut deloc, am ajuns anchilozat acasa dupa un drum Constanta- Bucuresti. In i30 m-am urcat doar (era o varianta intermediara de echipare) dar scaunele mi s-au parut mai comode si plasticele peste cele din Focus.
|
#75
Posted 30 December 2017 - 09:02
Am așteptat sã fac niște drumuri mai lungi sã îți pot rãspunde. Pe scurt, la mine funcționeazã. S-a dezactivat doar pe autostrada câteva minute pe ploaie când mergeam în spatele unor mașini care aruncau mai multa apa/noroi.
Daca te referi sa intre efectiv frânarea nu am experimentat. Ai incercat sa te duci la service pânã la urmã ? |
#76
Posted 17 January 2018 - 14:18
Salutare dragi posesori de Hyundai,
Acu, dupa ceva vreme si concedii ma intereseaza cum vi se pare motorul de 1.4. In depasiri, accelerari scurte, cum raspunde? Eu ma uit (cu jind ) la i30 FastBack http://www.hyundai-m...ents_technology Si vad ca are acelasi motor. Dar puterea aia o scoate la 6000 rpm, nu? Eu vin dupa 2 frantuzoaice (Citroen ambele) si ma tenta o coreeana. Apropos, unde e facut? Thx al, Dan. |
#77
Posted 19 January 2018 - 12:12
Salut,
Eu sunt multumit de motor, cuplul incepe de pe la 1500 se simte bine dupa 2000. Nu prea am ce sa-i reprosez la chestia asta. Cu puterea asa este la 6000rpm e maxima.. Sigur, ca baieti ne dorim intotdeauna mai multa putere, mai ales ca e posibil sa scada impozitul pe motoarele de cilindree mare Uite aici mai multe specificatii http://www.automobil..._t-gdi_140.html Nu este cel mai economic motor in oras. Am consum intre 10-12 in Bucuresti acum iarna. Pe de alta parte nici alte masini nu scot foarte bine aici. Fastbackul mi se are ca arata mai bine ca hatchul, dar si pretul e mai mare vad. Personal prefer hatchul ca e mai practic. Per total sunt multumit in continuare de masina. I30 hatch e facut in Cehia, posibil si fastback-ul. 2018-01-19 12_04_50-Horsepower_Torque Curve 2017 Hyundai i30 1.4 T-GDI 140 (model since February 201.png 298.71K 64 downloads |
#78
Posted 19 January 2018 - 14:38
#79
Posted 19 January 2018 - 15:26
Ai dreptate cu volumul, eu ma gandeam mai mult la gura portbagajului e ceva mai mica la fastback.
M-am uitat si eu pe diferente putin, FB e mai greu cu 60 kg, mai lung cu 20 cm si are un portbagaj mai mare cu 55l. Greutatea putin mai mare se vede la testul 0-100, dar e neseminificativ : 9.5 fata de 8.9. Edited by whitey, 19 January 2018 - 15:28. |
#81
Posted 29 January 2018 - 12:45
Eu am facut la Colina o revizie intermediara la cererea mea (am vrut sa schimb uleiul), mi s-au parut okay preturile, nu le am in fata acum. Doar filtrul de habitaclu a fost scump undeva la 100-120 lei.
|
#82
Posted 31 January 2018 - 12:10
A aparut si la mine avertizarea de AEB (camera blocked). Conditiile in care apare la mine sunt astea: motor rece de dimineata( cu temperaturi scazute, vara nu am avut chestia asta), spal parbrizul cu lichid de 2-3 ori si pornesc. Primul kilometru imi ramane avertizarea; dupa aia dispare. Inteleg de la cineva de pe forumul monomarca ca sistemul de franare automata e functional numai avertizarea in bord ramane. Probabil se va rezolva printr-un update de soft.
|
|
#83
Posted 31 January 2018 - 12:40
Sau poate chiar este ”camera blocked”, adică geam murdar sau aburit. Chiar dacă pare curat, foarte probabil pe geam foarte rece să rămână ceva urme după trecerea ștergătoarelor. Cu ochiul liber ori nu se văd, ori nu par ”mare brânză”, dar pentru un obiectiv digital care are nevoie de fiecare pixel clar (să nu te trezești că-ți frânează brusc aiurea în mijlocul unui bulevard gol), atunci probabil sistemul se dezactivează la cea mai mică incertitudine. Până la urmă vorbim de un sistem de asistență, nu un sistem complet autonom de la care ai pretenția de disponibilitate >99,9%.
Edited by alexcrist, 31 January 2018 - 12:41. |
#84
Posted 20 February 2018 - 11:56
Salut,
In vara (iulie-august) am de gand sa achizitionez un Hyundai i30 fastback. Am o singura dilema. Ce cutie de viteze sa aleg? Manual 6 trepte sau DCT7? Pana acum am avut numai cutii manuale si "imi ploua in gura" cand mai merg cu vreun prieten ce are masina cu automata. In schimb mi-e cam frica de ce se aude despre DCT. Chiar trebuie sa stii sa mergi cu ea. La semafor ori o treci in "N" Ori in "D" dar cu frana apasata tot timpul. La deal/munte din cand in cand mai scapa ambreiajul. La hyundai DCT-ul este cu ambreiaj uscat din cate am inteles. La acestea se face servisare/revizie? E mai scumpa? Daca ma poate ajuta cineva, as fi foarte recunoscator. Va multumesc si drumuri bune! |
#85
Posted 20 February 2018 - 12:07
Nu ma pricep la fiabilitatea automatelor, dar daca iti permiti diferenta de pret ia clar o automata. Pana la urma ai garantie 5 ani. Exista o mica penalizare la 0-100 dar nu cred ca e semnificativa. La a mea cred ca diferenta era de 1300-1500E in plus. Eu neconducand automate, inca am chef sa merg cu manuala. Altfel as fi schimbat demult macazul.
|
#86
Posted 20 February 2018 - 13:09
Diferenta este de vreo 800 euro. Avand in vedere ca il iau in leasing este undeva la 60 lei in plus pe luna. Si am zis sa schimb putin "stilul"
|
#87
Posted 20 February 2018 - 13:16
silviu_biju, on 20 februarie 2018 - 11:56, said: Manual 6 trepte sau DCT7? Pana acum am avut numai cutii manuale si "imi ploua in gura" cand mai merg cu vreun prieten ce are masina cu automata. In schimb mi-e cam frica de ce se aude despre DCT. Chiar trebuie sa stii sa mergi cu ea. La semafor ori o treci in "N" Ori in "D" dar cu frana apasata tot timpul. La deal/munte din cand in cand mai scapa ambreiajul. La Hyundai DCT-ul este cu ambreiaj uscat din cate am inteles. La acestea se face servisare/revizie? E mai scumpa? O automata buna merita. DCT fara Auto Hold nu se ia, nu merita, deci ce am dat cu bold poti sa uiti. Nu se pune in N in intersectii, AH face toata treaba. Ia ceva de la Kia cu 7 ani garantie, sa stai linistit cu DCT-ul. Uscat nu prea recomand, nefiind in baie de ulei nu cred ca se serviseaza. |
|
#88
Posted 20 February 2018 - 13:26
silviu_biju, on 20 februarie 2018 - 11:56, said: Chiar trebuie sa stii sa mergi cu ea. La semafor ori o treci in "N" Ori in "D" dar cu frana apasata tot timpul. La deal/munte din cand in cand mai scapa ambreiajul. La Hyundai DCT-ul este cu ambreiaj uscat din cate am inteles. La acestea se face servisare/revizie? De ce sa stai cu frana apasata la semafor daca o bagi in N ? Daca drumu e plat si nu da inapoi sau inainte, stai pe loc fara frana. La munte, la vale ii mai dai usor cate o talpa la acceleratie sa nu se tureze motoru excesiv daca o lasi sa alunece fara sa accelerezi si valea e lunga. overseas, on 20 februarie 2018 - 13:16, said: Uscat nu prea recomand, nefiind in baie de ulei nu cred ca se serviseaza. Se serviseaza dupa un anumit nr.km parcursi . |
#89
Posted 20 February 2018 - 13:30
#90
Posted 20 February 2018 - 13:31
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users