Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

2017 Hyundai i30 1.4 T-GDI (140cp)

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#55
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Alta masina, alte vremuri, alte ecrane. :D

#56
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View PostLauCalin, on 23 iunie 2017 - 15:30, said:


PS: sistemul SS a fost gandit, inainte de toate, pentru diminuarea noxelor atunci cand masina este in trafic, insa nu ruleaza. Nu este vorba de consum redus de carburant. Pentru ca valoarea lui este insignifianta de cele mai multe ori.
Noxele sunt direct proportionale cu carburantul ars, ca de acolo provin :) Daca economia de carburant este insignifianta, diminuarea cantitatii de poluanti este deasemenea insignifianta.

#57
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Inmulteste asta cu cateva zeci de milioane de masini si vei vedea altfel treaba cu sistemul asta.

#58
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Ieri m-am urcat din curiozitate in masina asta. F ok ca spatiu (pentru o compacta), iar scaunele mi s-au parut confortabile. In rest finisaje bune si ergonomie buna. Displayul central in continuare mi se pare micut. Cam ca la Fiat Tipo.

#59
Dr_Max

Dr_Max

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.07.2017
Salutare! Primul meu POST. 😋
De 7 zile am si eu aceiasi masina si ma bucur sa o testez zilnic.. Eu am ajuns intamplator la ea.. cautam ceva mai comod decat Accentul meu de 9 ani. Am testat Elantra initial, i40 Mazda3, Astra I (parca) si la Megane doar m-am uitat.. M-a impresionat cel mai mult ergonomia cockpit ului la i30 fiind dealtfel singurul scaun cu reglaj lombar. Motorul de 1.4 GDI este intr-adevar f.silentios insa deocamdata consuma..in oras 10-11 cu porniri repetate , deumuri relativ scurte, aer.. Am cu el doar 170 km, deci sper sa se mai lase..desi am tot sperat si la Accent 1.4 benzina..
Dinamica motorului este buna, cuplu la turatii joase insa are un lag la apasarea pedalei..probabil pana sa intre turbina. Portbagajul de 390 este fix cat Accentul. Nu e putin dar nici suficient. Poate voi lua unul pe plafon.. Am 2 copii deci si ceva bagaje extra!
  Va tin si eu la curent si daca va bate gandul astept intrebarile voastre.

Edited by Dr_Max, 06 July 2017 - 07:18.


#60
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View PostDr_Max, on 06 iulie 2017 - 07:18, said:

Salutare! Primul meu POST. ��
De 7 zile am si eu aceiasi masina si ma bucur sa o testez zilnic.. Eu am ajuns intamplator la ea.. cautam ceva mai comod decat Accentul meu de 9 ani. Am testat Elantra initial, i40 Mazda3, Astra I (parca) si la Megane doar m-am uitat.. M-a impresionat cel mai mult ergonomia cockpit ului la i30 fiind dealtfel singurul scaun cu reglaj lombar. Motorul de 1.4 GDI este intr-adevar f.silentios insa deocamdata consuma..in oras 10-11 cu porniri repetate , deumuri relativ scurte, aer.. Am cu el doar 170 km, deci sper sa se mai lase..desi am tot sperat si la Accent 1.4 benzina..
Dinamica motorului este buna, cuplu la turatii joase insa are un lag la apasarea pedalei..probabil pana sa intre turbina. Portbagajul de 390 este fix cat Accentul. Nu e putin dar nici suficient. Poate voi lua unul pe plafon.. Am 2 copii deci si ceva bagaje extra!
  Va tin si eu la curent si daca va bate gandul astept intrebarile voastre.

Ai fost setat pe Hyundai deoarece ai avut unul inainte si prima iubire nu se uita Posted Image ! Oricum nu ai facut o alegere re ci voiam doar sa-ti spun ca si Megane si posibil si celelalte sa aiba reglaj lombar in functie de nivelul de echipare. La consum sa nu speri sa se lase prea mult. Daca faci drumuri scurte (4-5 km), consumul se va invarti in jurul valorii de 12 prin oras cu un minus de 2 l vara cand e foarte cald si nu e foarte aglomerat si cu un plus din pacate cam de vreun litru iarna cand e foarte frig. Asa e la toate benzinarele de aceasta putere indiferent de marca si indiferent cu ce se mai lauda unii pe aici.
Evident ca daca vara mergi mai mult si nu e foarte aglomerat vei cobora si la 8%. Am vazut benzinara de 180 CP care consuma prin oras si 7% dar avea medie de 50 km/h si statea intr-un orasel mic de provincie unde putea sa scoata aceasta medie de viteza.
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Avantajul ei va fi la drum intins unde va trage exceptional de la turatii joase si va avea demaraje bune, iar consumul va fi de doar 6%. Va putea fi si 5,2 dar si 7 in functie de aglomeratie si viteza. Cel putin asa este la masina mea care este tot turbo de 150 CP.

#61
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Sa o stapanesti sanatos! Cat a fost halatul? Clima pentru locurile din spate are?

#62
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
La clima voi va referiți dacă are gurile alea centrale nu? Pt ca nu știu sa fie compacta fără clima pe spate. Toate au măcar la picioare în spate. Plus, din experienta cu mai multe mașini clima bate din făta suficient de tare, de multe ori în capul celor din spate. Ca fapt divers pe una din mașini am și în stâlpii centrali aeratoare, dar majoritatea timpului le țin pe închis ca deranjează. Contează când ai clima pe 3/4 zone.

#63
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View PostDr_Max, on 06 iulie 2017 - 07:18, said:

Salutare! Primul meu POST. ��
De 7 zile am si eu aceiasi masina si ma bucur sa o testez zilnic.. Eu am ajuns intamplator la ea.. cautam ceva mai comod decat Accentul meu de 9 ani. Am testat Elantra initial, i40 Mazda3, Astra I (parca) si la Megane doar m-am uitat.. M-a impresionat cel mai mult ergonomia cockpit ului la i30 fiind dealtfel singurul scaun cu reglaj lombar. Motorul de 1.4 GDI este intr-adevar f.silentios insa deocamdata consuma..in oras 10-11 cu porniri repetate , deumuri relativ scurte, aer.. Am cu el doar 170 km, deci sper sa se mai lase..desi am tot sperat si la Accent 1.4 benzina..
Dinamica motorului este buna, cuplu la turatii joase insa are un lag la apasarea pedalei..probabil pana sa intre turbina. Portbagajul de 390 este fix cat Accentul. Nu e putin dar nici suficient. Poate voi lua unul pe plafon.. Am 2 copii deci si ceva bagaje extra!
  Va tin si eu la curent si daca va bate gandul astept intrebarile voastre.
Pentru tine era ok un combi.Poate ca bugetul nu ti-a permis o asemenea achizitie.

#64
Dr_Max

Dr_Max

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.07.2017
Da, uitasem sa scriu despre asta.. varianta RO de top a fost market-ata mai jos inclusiv cu acele guri de aerisire, pragurile necromate, fara navigatie, ecran de 5 nu de 8 si..desigur fara piele Posted Image  Nu mi-ar displacea o masina mare chiar Santa Fe insa o folosesc in oras f.mult si cu locurile de parcare din Bucuresti, inclusiv locul meu e f.aiurea creat, am o intrare in parculet prin spatele meu si strada in fata. Daca ar fi sa aleg fara pret as alege un Modeo.. pt.drumuri afara! ...sau un Jaguar desigur..!
  Mi-am luat preventiv husa la ea, deh masina noua. Inca nu o folosesc insa activitatea pasareasca e intensa la mine in zona..
  O chestie mai delicata ar fi rotile de 17 si suspensia pt."gropitele" noastre.. Cred ca-i voi lua jante mici de iarna..
  Un lucru e clar : traiesc o noua viata la volan, nu mai enervez iar drumurile par a fi mereu prea scurte chiar si in aglomeratie...!Posted Image

#65
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017

View Postt-balt, on 06 iulie 2017 - 19:13, said:

La clima voi va referiți dacă are gurile alea centrale nu? Pt ca nu știu sa fie compacta fără clima pe spate. Toate au măcar la picioare în spate. Plus, din experienta cu mai multe mașini clima bate din făta suficient de tare, de multe ori în capul celor din spate. Ca fapt divers pe una din mașini am și în stâlpii centrali aeratoare, dar majoritatea timpului le țin pe închis ca deranjează. Contează când ai clima pe 3/4 zone.
Pot fi si sub scaunele din fata, nu conteaza pozitionarea, existenta e importanta. In descriere nu am vazut sa aiba, la fel la Mazda3, nu mi-am dat seama daca are sau nu din descriere. Si, da, e mai lesne de inteles cand sunt la vedere pe cotiera centrala. Zici ca sunt inutile? Daca vrei sa racesti/incalzesti pasagerii din spate nu ingheti/faci sauna numai cu aeratoarele din fata? Intreb, caci nu am si asta ar fi un must la urmatoarea troaca!

Edited by farausername, 06 July 2017 - 22:59.


#66
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Cel mai simplu sa afli e sa împingi scaunele în fata și sub ele, la picioare, ai sa vezi fantele.

Eu las aeratoare fata întotdeauna orientate în sus, sa nu îmi bata în fata, eventual către picioare. Când stăteam în spate dacă nu orientai calumea aeratoare fata îți băteau ție în cap în spate. Dar nu prea țin minte sa ma fi plâns de cald în spate. Dar garantat depinde de mașină.

Sunt conștient ca e mai bine cu, decât fără. Eu zic sa faci un test.

#67
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,044
  • Înscris: 02.09.2005
Nu cred ca mai exista compacta care sa nu aiba macar aeratoare pentru pasagerii spate, macar sub scaunele din fata.
Reglaj lombar exista la Mazda 3 sedan de la prima echipare, sunt convins ca in anno domini 2017 si celelalte compacte mentionate mai sus au asa ceva.
Discutia despre consum e relativa, depinde de prea multi factori insa hyundai/kia mereu au stat mai prost decat concurenta, poate ca acum, cu noile motoare, au mai recuperat.

#68
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Deci ai aeratoare si pe maxda sa inteleg! Ca Mazda nu e orice compacta ;)

#69
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,044
  • Înscris: 02.09.2005
sub scaun...

#70
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Va distrati aici vad Posted Image .  Felicitari Dr_Max pentru achizitie, pe mine nu m-a dezamagit masina pana acum.

Eu am dat o fuga pana in Grecia in concediu.
Sunt tot mai multumit de masina, mi-a placut la drum lung, scaunele confortabile,  silentioasa si trage bine. Totusi cine stie ca are nevoie sa faca depasiri de la 130 la 170 brusc tot dieselul cu motor mare e regele. Eu nu sunt genul, desi nu conduc incet. Cine merge prin Bulgaria spre Grecia stie de "trenuletele" de TDI-uri, audeane, ML-uri si bemveane de romani (pun intended)  care depasesc tot la limita. Nu mai continui pe subiectul asta.

Am ajuns la  3200km acum si nu prea am ce sa-i reprosez. Aerul conditionat a facut fata in Grecia, copilul in spate a zis ca raceste foarte bine aerul. Farurile bat foarte bine, si functia auto e foarte confortabila si pe comutarea faza scurta lunga si in tunelurile din Bulgaria unde schimba DRL/faza scurta.

Portbagajul e semi-ok pentru ca roata de rezerva e full, si ia un etaj din plafonul portbagajului. Daca l-as lasa la urmatorul nivel ar fi foarte bine. La dus ne-au intrat toate bagajele exclusiv in spate, iar la intors cu  o gramada de ulei (30l) si  masline  Posted Image am avut si o geanta in spatele soferului.  In conditiile astea masina a consumat 6.4l cu treceri prin munti, autostrazi, AC nonstop.  La dus am avut 6.6 cu 2h stat pe 2 km in vama la Kulata.

Alte observatii:

- as fi preferat masina sa vina cu jante de 15/16 si sa am balon mai mare. Am luat o groapa la viteza mai mare si m-am cam speriat. Arata bine dar eu ma bag si pe drumuri proaste in concedii. Pentru iarna le iau sigur cu jante mai mici

- pe fantele de aer cand totul e inchis intra putin aer pe masura ce creste viteza. Daca vreau sa nu intre deloc aer trebuie sa apas pe butonul de recirculare. Mi s-a spus de la reprezentanta ca e comportament normal. Nu stiu ce sa zic, pe Focus cand era totul off, era off Posted Image

- pe asfalt grunjos anvelopele Michelin Primacy 3 sunt zgomotoase, sau e mai accentuata senzatia ca masina e silentioasa. Dar trecerea la un asfalt bun e semnificativa.

Edited by whitey, 14 July 2017 - 17:10.


#71
Dr_Max

Dr_Max

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.07.2017
Whitey multumesc, asemenea ! La cat mai frumosi km..!
Abia astept sa plec su eu in Grecia. Am scos-o la drm lung 300x2 km si confirm consumul bunicel 6.8 mixt cu drum relativ aglomerat si f.aglomerat in orase..  Mi-as fi dorit si eu jante de 16 sau chiar 15. Arata bine cele de 17 insa avem destule gropi in drumuri.. La viteze mari diferenta este uriasa fata de Accent (stabilitate , zgomot,  control directie).  Nu am  perceput problema cu aerul la viteze mari.. Consumul in orasul Bucuresti ma cam sperie sincer..sper sa mai scada.., nu va spun cat :)  Pilotul automat e f.bine venit pentru mine si functia Resume e folositoare.
Voi face saptamana asta un frum la munte sa vad cum se descurca.
  Sper ca a mai ramas ceva ulei si pt.mine.. ��

Edited by Dr_Max, 14 July 2017 - 18:17.


#72
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Am ajuns la 6500 km . A doua iesire in Grecia, masina se comporta foarte bine, e inchegata, nu bate nu troncane Posted Image  .  Am mers o parte din drum noaptea si schimbarea automata faza scurta/lunga face toti banii.

Consumul la intoarcere 3 persoane si bagaje : Attached File  gc_8s.JPG   189.48K   206 downloads

Consumul in Bucuresti 10-11l

Consum mediu pe bord : 7.3

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate