Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
2017 Hyundai i30 1.4 T-GDI (140cp)
Last Updated: Nov 06 2018 16:00, Started by
whitey
, Jun 22 2017 15:55
·
0
#1
Posted 22 June 2017 - 15:55
Salut,
Am inceput sa imi caut alta masina acum 6-8 luni osciland tot timpul intre masina SH si noua. Masina veche este un Ford Focus 1.8 TDCI 100cp care ma multumea dar am zis ca e vremea sa trec la ceva mai nou, silentios si sigur. Am fost intotdeauna fan hatchbackuri si desi multi ar zice ca nu e neaparat o masina de familie noi ne-am descurcat si la drumuri lungi cu ea ( 2 adulti si un copil). Initial m-am uitat si la SUV-uri micute: Vitara, Duster, Subaru XV (SH), Kia Sportage -SH. Vitara-benzina a picat datorita finisajelor si mai ales a pretului ( vroiam modelul S cu turbo si 4x4). Duster-diesel l-am exclus din cauza celor 3 stele la siguranta (desi mi-a placut cum se conduce). XV-ul (2.0 diesel) mi-a placut mult dar deja cumva nu mai vroiam diesel si in plus ambreiajul era foarte tare pe masina pe care am testat-o. Sportage-ul (2.0 CRDI) l-am exclus pentru ca motorul era foarte zgomotos(ma refer la modelul anterior). Ajunsesem sa ma uit la Tiguan SH si alte masini cu km incerti pe Autovit si asta undeva la 15-17000 E. Am zis ca nu are rost sa ma complic cu masini vechi, desi cu Focusul am fost norocos luand-ul SH. Deci am inceput sa testez masini noi. Printre primele a fost un Hyundai i30 1.4 T-GDI si un Elantra 1.6 diesel. Mi-au placut ambele dar mai mult i30-ul. La o luna am retestat i30-ul in aceeasi zi cu alte hatch-uri ca sa pot sa le compar cu memoria proaspata. Impresiile au fost asa: Opel Astra (1.4 150cp) a fost o dezamagire in privinta motorului, pentru un turbo e cam aiurea sa simti cuplu mai serios dupa 3000. E tunat pentru consum. Pasagerii spate au zis ca era cam mult balans si zgomot pe treceri de nivel. La plusuri spatiul interior care e cel mai mare din toate 3 si navigatia. Pretul ajungea undeva pe 18.300 daca imi amintesc corect ( cu farurile LED matrix) Ford Focus (1.5 150cp EB): Motorul trage f bine, pe hartie e cel mai bun dintre ele. Zgomot de rulare decent, dar nu exceptional. Interiorul cel mai inghesuit, scaunele sunt spre sport, au sustinere buna. In plus, consola centrala mananca mult spatiu. Portbagaj mai mic ca la Focusul meu. Hyundai i30 (1.4 T-GDI 140cp): Motorul cel mai silentios din teste, la performanta eu nu am simtit nici o diferenta fata de Focus. Spatiu interior foarte bun mai ales in fata. Vitezele se schimba foarte frumos, timoneria cutiei e buna, ambreiajul e comod. Suspensie independenta spate. Are un nivel de dotare foarte bun fata de restul, motorul e suberb, garantie de 5ani. Teoretic cel mai mare portbagaj. Singura chestie care nu mi-a placut e ca nu se aduce in Romania o versiune cu navigatie. In concluzie a ramas Hyundai i30 manual 1.4 T-GDI 140cp cutie manuala vopsea metalizata Micron Grey- Echipare Launch Edition EXCLUSIVE. Dealerul a fost Colina Motors din Popesti-Leordeni care a fost super profi. Pretul 15.875E + un tichet remat. Pentru specificatii vedeti aici 426231358_33510.jpg 163.76K 527 downloads DSC_1693.jpg 376.14K 540 downloads 431823227_104384.jpg 238.07K 635 downloads 429734824_13546.jpg 168.61K 674 downloads 426339184_15050.jpg 247.38K 657 downloads Dotarile care mi-au placut desi nu eram foarte fan al electronicii pe masina: - hill assist (intra pe rampe mai inclinate) - cruise controlul ( stiu ca are toata lumea, dar eu nu aveam pe focus) - LKAS - te tine pe banda cateva secunde bune si iti rigidizeaza volanul. Tine mijlocul benzii perfect. In combinatie cu CC masina poate sa mearga autonom, dar e periculos ca se poate pierde marcajul, de aia sistemul se dezactiveaza dupa un timp si iti cere mainile pe volan. Am incercat pe autostrada si statea fix pe banda . - AEB (franarea de urgenta) . Mi-a intrat partial doar de vreo 2 ori in Bucuresti cand am intrat pe alta banda si cel din fata a pus frana brusc. A inceput sa bipaie si eu am franat imediat, nu am mai asteptat sa vad ce face. Timpul de reactie sistemului a fost mai rapid ca al meu. - farurile LED sunt foarte luminoase fata de ce aveam eu; au si un fel de cornering light ..se mai aprinde un bec la viraj. E foarte ok functia AUTO care iti aprinde luminile cand senzorul detecteaza intuneric. De asemenea faza lunga cu functie automata ( se stinge cand detecteaza alte masini in fata) - scaunul sofer are reglare lombara - volan si scaune incalzite - camera spate cu traiectorie Motorul e foarte silentios iar la relanti chiar nu se aude in habitaclu. La 130-140 kmh se poate vorbi si asculta muzica. Bluetoothul merge f bine cu tel meu. Incarcarea wireless functioneaza pe Samsung-ul sotiei. In oras nu m-am convins ca start/stopul ma ajuta. Il mai tin, desi cand o sa vina caldura si clima va merge non stop nu va intra sigur. Din ce mi-a spus dealerul motorul se lasa dupa 5000-7000km la consum si putere. Am respectat ce zicea in carte si pana in 1000km nu am turat-o peste 3000. Totusi o sa dau niste valori de consum : - urban (Bucuresti) am avut intre 9-11l in functie de cum am condus-o, dar tot timpul a fost la ore de trafic maxim (faceam intr-o ora 6-7 km) - pe autostrada spre Constanta am avut cam 7.3 mediu la 130-140. - pe DN1 am ajuns la 1000 km si am avut de la Campina la Bucuresti undeva la 5.6l cu 100-110kmh in afara si 80kmh in localitati + Bucurestiul parcurs N-S. Dar a fost liber si am mers batraneste . Sunt foarte multumit, oricum sunt pregatit psihic pentru consumurile mai mari de la benzina. Acum am consum mediu pe bord 7.8 as zice 30% Bucuresti cu 70% extraurban (DN+autostrada). photo_2017-06-19_16-07-32.jpg 100.53K 572 downloads |
#3
Posted 22 June 2017 - 16:03
Ti-am citit deja review-ul pe hyundaiclub. Felicitari pentru achizitie. Welcome in the club!
|
#4
Posted 22 June 2017 - 16:09
Haha. La fel ca mine ai inceput sa cauti Crossovers si ai ajuns la compacta.
Imi place i30 asta nou, motor bun, arata bine, suficient de spatioasa si echipare buna la un pret rezonabil. Mare plus pentru optiunile de siguranta, mai ales autonomous braking. Felicitari si la cat mai multi km fara probleme! |
#5
Posted 22 June 2017 - 16:15
Cei care ati cautat crossover si ati ajuns la compacta cred ca sunteti obsedati de tinuta de drum asa se explica.
Suspensie spate independenta |
#7
Posted 22 June 2017 - 16:21
Va multumesc pentru urari, voi incerca sa fiu obiectiv si sa spun si lucrurile mai putin satisfacatoare:).
|
#9
Posted 22 June 2017 - 16:32
Nu are Android Auto ? Nu ți-ar mai fi trebuit navigație.
Ș-o stăpânești sănătos și zero probleme. Ce echipare este ? |
#11
Posted 22 June 2017 - 16:36
Felicitari pt achizitie. Fortzoso, nu are android si nici navi nu se poate pune. Bluetothul vede doar agenda telefonului. Este echiparea full.Am avut-o si eu in vedere dar am eliminat-o de pe lista din diferite motive. Motorul in schimb trage f bine.
Edited by cepy, 22 June 2017 - 16:40. |
#12
Posted 22 June 2017 - 16:40
@crisstonne Ca fapt amuzant dupa ce m-am re-urcat in Focus am crezut ca mi s-a stricat servo simteam volanul foarte tare.
@fortzoso Nu are Android. Bluetoothul mai stie sa faca si streaming audio de pe telefon / Echiparea este Launch Edition EXCLUSIVE @cox Am incercat Megane, mi s-au parut cele mai confortabile scaune dar portbagajul micut m-a facut sa-l scot de pe lista |
#13
Posted 22 June 2017 - 16:58
#14
Posted 22 June 2017 - 17:01
Fara start/stop si cu clima pornita. De fapt toate consumurile date de mine au avut clima pornita. La drum lung am fost 2 adulti + 1 copil + bagaje putine.
Edited by whitey, 22 June 2017 - 17:02. |
#15
Posted 22 June 2017 - 17:22
Deci tu sustii ca scoti consum de 9% la o viteza medie de 6-7 km , care apropo e mers cam bara la bara, si fara start stop activ? Eu unu nu cred. 11 da, pot crede dar 9% nicicum.
|
|
#16
Posted 22 June 2017 - 17:31
E prea devreme sa trag concluzii. Poate ca la drumul ala a fost mai liber sau am anticipat mai bine. Mi e foarte clar ca dacă ma dau la ea pot sa scot și 13-14 în București. Azi de exemplu am scos 11.2. Cu siguranță sa nu va așteptați sa raportez consumuri minune. Pentru mine nu e un aspect asa important.
|
#17
Posted 22 June 2017 - 17:34
Initiatorul a zis ca a facut 6-7 km intr-o ora, nu ca aia a fost viteza medie.
|
#18
Posted 22 June 2017 - 17:58
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users