Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...

Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...
 Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet

Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...
 De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!

Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...
 schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 

2017 Hyundai i30 1.4 T-GDI (140cp)

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#37
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005

View Postfarausername, on 23 iunie 2017 - 09:49, said:

Ss-ul asta mi se pare o porcarie, zicea un dealer(alta marca) ca au un nr de porniri/orpiri undeva la 300de mii dupa care cam pica subit Posted Image

dealerul ala e cam bou, asta inseamna cam 20 de ani daca intra de 50 de ori pe zi, in fiecare zi, ceea ce nu se prea intampla... crezi ca alte piese de pe masina vor fi la fel de rezistente? :)

#38
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Nu fi rau jericho, clar aceea este o valoare teoretica sau in conditii optime. Urmeaza sa fie dovedita in viata de zi cu zi:
https://en.wikipedia...art-stop_system
https://www.novitron...-modern-engines
http://www.greencarr...1-million-times
Si multe alte situri cu aceleasi valori.

#39
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Mai grav mi se pare ca economia la combustibil e neglijabila si aparent sistemul a  fost bagat numai ca sa raporteze consumuri mai mici ideale Posted Image

"Number one with a bullet: they save you bugger-all fuel. Claims that you will save any appreciable money are unmitigated bullshit. You can idle your engine all day long, and it’s still not going to cost you as much as a burger and fries. Engines just don’t consume much fuel at idle - they’re really only driving the ancillaries, overcoming their own internal friction and a bit of drag in the torque converter (if they’re driving an automatic).
The real reason these automated systems exist in many new cars is so the carmaker can legally ‘game’ the official fuel consumption tests. We’ve discussed these tests before. They’re lab tests from which the official fuel figures are derived - and these numbers are very important to carmakers, because consumption is increasingly important to buyers."

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k159M8QhCIE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#40
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005
eu nu am dezactivat niciodata SS.... pana acum, in 37k de km ai masinii, el zice ca ar fi salvat combustibil pentru vreo 1000 de km.... si am salvat nu stiu cati copaci :)

#41
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Parerea mea personala:
Intr-o oarecare masura are dreptate, am observat si eu ca nu merita sa folosesti start-stop pentru perioade foarte scurte de timp, de obicei e ok dupa 30s.
Cu cat e motorul mai mare e mai buna tehnologia.
Nu cred ca sa investit intr-o tehnologie bani si timp, daca nu ar aduce si anumite beneficii (start-stop mai scump ca clasic).
Nu vorbesc de fiabilitatea motorului in timp deoarece ramane de vazut, insa sunt multe masini pest 200000 km cu start stop, dar nu vom stii daca s-a utilizat sau nu acest sistem!
Cred totusi ca exista si o parte de marketing (nu e totul roz).

Personal folosesc acest sistem (daca nu pentru altceva, decat pentru placerea de a sta la semafor cu muzica pusa fara sa simt masina :P).

#42
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
La ss bateria e mai scumpa.

#43
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View Postoverseas, on 23 iunie 2017 - 10:50, said:

La ss bateria e mai scumpa.
Cred ca si alte componente costa, nu e un electromotor clasic (poate gresesc)...

#44
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postwhitey, on 23 iunie 2017 - 10:28, said:

Mai grav mi se pare ca economia la combustibil e neglijabila si aparent sistemul a  fost bagat numai ca sa raporteze consumuri mai mici ideale Posted Image

"Number one with a bullet: they save you bugger-all fuel. Claims that you will save any appreciable money are unmitigated bullshit. You can idle your engine all day long, and it’s still not going to cost you as much as a burger and fries. Engines just don’t consume much fuel at idle - they’re really only driving the ancillaries, overcoming their own internal friction and a bit of drag in the torque converter (if they’re driving an automatic).
The real reason these automated systems exist in many new cars is so the carmaker can legally ‘game’ the official fuel consumption tests. We’ve discussed these tests before. They’re lab tests from which the official fuel figures are derived - and these numbers are very important to carmakers, because consumption is increasingly important to buyers."

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k159M8QhCIE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Haha, fix videoul asta ma pregateam sa pun eu cand a venit vorba de S&S. Economia e neglijabila, dar nici nu scurteaza viata bateriei sau a altor sisteme. In principal, e doar o complicatie in plus pusa pentru ca producatorii sa se poata lauda cu emisii si consum mai mici. Care sunt in general numai teoretice. Oh well.

Edited by tatalor51, 23 June 2017 - 11:24.


#45
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Nici macar viata motorului? Personal mi se pare aiurea sa pornesc motorul de 50-100 de ori pentru niste trip-uri in care acum il pornesc de mai putin de 10 ori. Dar ma rog....poate sunt eu mai...conservator!?! Sa vad eu baterie care tine minim jumatate cat m-a tinut prima ,adica 114 luni si ceva zile ;)

Edited by farausername, 23 June 2017 - 11:56.


#46
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postfarausername, on 23 iunie 2017 - 11:55, said:

Nici macar viata motorului? Personal mi se pare aiurea sa pornesc motorul de 50-100 de ori pentru niste trip-uri in care acum il pornesc de mai putin de 10 ori. Dar ma rog....poate sunt eu mai...conservator!?! Sa vad eu baterie care tine minim jumatate cat m-a tinut prima ,adica 114 luni si ceva zile ;)
Nu e deloc la fel ca atunci cand o pornesti dupa ore de pauza. Din ce am citit eu nu afecteaza viata motorului sau a bateriei aproape deloc.

#47
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005

View Postfarausername, on 23 iunie 2017 - 11:55, said:

Nici macar viata motorului? Personal mi se pare aiurea sa pornesc motorul de 50-100 de ori pentru niste trip-uri in care acum il pornesc de mai putin de 10 ori. Dar ma rog....poate sunt eu mai...conservator!?! Sa vad eu baterie care tine minim jumatate cat m-a tinut prima ,adica 114 luni si ceva zile Posted Image


la SS oprirea/pornirea in timpul calatoriei nu functioneaza pe acelasi principiu ca la o pornire normala.

cam asa stau treburile la Mazda, posibil si la ceilalti sa fie la fel

Repornirea frecventă pe cale electrică necesită un demaror robust, astfel că Mazda a elaborat un sistem prin care motorul este repornit prin aprinderea amestecului carburant dintr-un cilindru aflat în faza potrivită, ceea ce necesită senzori de poziție a arborelui cu came. Sistemul ușurează mult pornirea motorului de către demaror, timpul de demaraj fiind de ordinul a 0,35 secunde.

https://ro.wikipedia...stem_start-stop

#48
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Hai ma Jeri ca nu toata lumea isi ia Mazda . Pesemne is in urma rau cu tehnologia asta moderna, nu ma mai urc in masini cu ss decat batut, auzi sa mi se opreasca motorul in giratoriu ca sa faca economie la combustibil de 1,5 litri la 1000 de km! Oare calculand emisiile pe care nu le mai face prin arderea a 200 de litri de combustibil, cam cat tine mai toata lumea o masina, reuseste acest mirobolant sistem sa anuleze poluarea creata pentru realizarea tuturor pieselor care il alcatuiesc??? Ma indoiesc tare!
Dar asta e un jurnal, sa il poluam ca omul are ss, sa ni-l activam si noi ;)

#49
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
@farausername , daca ti calcat ambreiajul , nu ti se opreste rasnita , da' e usor sa vorbesti fara sa cunosti ...

#50
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
No' bine ca n-ai fost tu sa imi apesi ambreiajul!
Ps:rasnita mea personala nu are ss !
Necunoscator fiind presupun ca e benefic sa tii ambreiajul apasat amboulea asa....benefic mai ales pentru sciatica!

#51
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Adevarul este ca cine nu conduce cu SS (si aici sunt nazisti Posted Image ) pornit multi km nu prea isi da seama de multe.
Insa in mare parte reducerea de consum este destul de mica intre 0.1-0.5, poate depasi aceasta valoare dar doar in conditi de mers 5m si stat 1 minut si tot asa.
Totusi masinile de peste 2500 au reduceri mai mari de consum !

Edited by fotbal5, 23 June 2017 - 14:44.


#52
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postfarausername, on 23 iunie 2017 - 14:37, said:

No' bine ca n-ai fost tu sa imi apesi ambreiajul!
Ps:rasnita mea personala nu are ss !
Necunoscator fiind presupun ca e benefic sa tii ambreiajul apasat amboulea asa....benefic mai ales pentru sciatica!
Pai daca nu ai  ce drq te bagi atata in seama ??Taci drq si treci la colt sa nu iei banare .

Sistemul se poate dezactiva din buton , de fiecare data dupa ce ai pornit motorul .

#53
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Nu mai conteaza ce putea sa-si cumpere sau nu. Omul a ales si e incantat. Iar asta conteaza cel mai mult. Felicitari si drumuri bune!
O intrebare: nu ti se pare ecranul de pe consola centrala putin cam mic? Si nu te "fura" cumva in timp ce conduci, mai ales ca trebuie sa te uiti cu o mai mare atentie in el?

PS: sistemul SS a fost gandit, inainte de toate, pentru diminuarea noxelor atunci cand masina este in trafic, insa nu ruleaza. Nu este vorba de consum redus de carburant. Pentru ca valoarea lui este insignifianta de cele mai multe ori.

Edited by LauCalin, 23 June 2017 - 15:32.


#54
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Ecranul mi se pare  ok in conditiile in care fontul e mare. La Focus am avut problema asta ..era scrisul f mic pe ecran care era si el mic.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate