Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ajutor decizie AUDI A3/ VW Polo SH (incepator)
Last Updated: May 16 2017 13:43, Started by
alexandrualexww2
, May 15 2017 12:50
·
0
#19
Posted 15 May 2017 - 14:31
in teroie, spatiul interior ar trebui sa fie mai mare in A3
|
#20
Posted 15 May 2017 - 14:37
Pe langa acest buget mai pregateste macar 500e pentru alte costuri + alti bani pentru drum, combustibil, taxe, etc.
|
#21
Posted 15 May 2017 - 14:41
TruculMagic, on 15 mai 2017 - 14:37, said:
Pe langa acest buget mai pregateste macar 500e pentru alte costuri + alti bani pentru drum, combustibil, taxe, etc. multumesc pt sfat, la asta ma gandeam si eu,totusi tind sa trag spre polo,daca nu gasesc la noi in tara vreuna inmatriculata deja cu consumabile la zi, o sa imi iau din germania pe aceasta, pe nea polo il cunosc mai bine , am facut scoala pe una din 2008 ,dar nu pare diferita de cea din 2002, sau mi se pare mie? ))) |
#22
Posted 15 May 2017 - 14:49
@initiator.
daca tu suferi pentru 500 de euro ma tem ca un audi, nu iti poti permite. la ~2000 de euro un Audi este un jaf. lovita, reparata prost probabil, peste 500.000 km... gandeste-te ca un polo exploatat corect cu ~150k km luat din Romania de la primul propietar sar de 2000 euro daca e 2002-2005. un audi A3 a fost nou de 3x maiscump, mai ales o versiune cu automata. nu te baga unde nu poti. esti la inceput, stiu ca suna frumos sa ai audi dar la banii astia va fi un cazan care va merge 1000 km si apoi va cere bani pe care tu nu ii ai. o masina corecta cu km putini la banii tai este un matiz din 2005-2008 cumparat de la primul proprietar din Romania cu 50-60.000 km. masina aia va functiona fara probleme primii 2-3 ani, fix cat ai tu nevoie ca sa te dumiresti cum e cu condusul si ce ti se potriveste. deasemenea matizul e o masina inalta si stai ok in ea. nu e nicio rusine sa conduci asa ceva la inceput de drum, mai ales daca sufefi pentru 500 de euro. cine va rade de tine e prost ca noaptea si oricum nu merita luat in seama |
#23
Posted 15 May 2017 - 14:54
fightClub25, on 15 mai 2017 - 14:49, said:
@initiator. daca tu suferi pentru 500 de euro ma tem ca un audi, nu iti poti permite. la ~2000 de euro un Audi este un jaf. lovita, reparata prost probabil, peste 500.000 km... gandeste-te ca un polo exploatat corect cu ~150k km luat din Romania de la primul propietar sar de 2000 euro daca e 2002-2005. un audi A3 a fost nou de 3x maiscump, mai ales o versiune cu automata. nu te baga unde nu poti. esti la inceput, stiu ca suna frumos sa ai audi dar la banii astia va fi un cazan care va merge 1000 km si apoi va cere bani pe care tu nu ii ai. o masina corecta cu km putini la banii tai este un matiz din 2005-2008 cumparat de la primul proprietar din Romania cu 50-60.000 km. masina aia va functiona fara probleme primii 2-3 ani, fix cat ai tu nevoie ca sa te dumiresti cum e cu condusul si ce ti se potriveste. deasemenea matizul e o masina inalta si stai ok in ea. nu e nicio rusine sa conduci asa ceva la inceput de drum, mai ales daca sufefi pentru 500 de euro. cine va rade de tine e prost ca noaptea si oricum nu merita luat in seama Inteleg mesajul , m-am gandit si eu mai bine, e clar ca decat sa-mi iau o coaja care arata bine pe dinafara e "audi automata" si sa necesite minim 1000 de euro investitii, mai bine prind un polo cu pana in 200.000 km de la un roman care a intretinut-o. Multumesc de sfat, dar chiar nu vreau matiz, cand aparuse matiz, l-a avut un unchi ca masina de familie, si ne ducea zilnic la fac, era un chin masina aia , urata si inghesuita ),ce sa zic ca am si crescut acum fata de cand aparuse matizu' la noi? ) |
#24
Posted 15 May 2017 - 14:56
Sincer, mi se pare că la prețul final ieși cam scump. Eu aș lua mașina din țară să o pot vedea/testa. Am senzația că te hazardezi!
|
#25
Posted 15 May 2017 - 14:59
Trebuie sa intelegi o chestie din capul locului, respectiv faptul ca orice masina veche se strica - functie de marca/model, unele se strica mai devreme, altele mai tarziu, dar de stricat se strica sigur (crapa plasticele, se rod furtunele, se uzeaza metalele, plesnesc garniturile, se coc firele etc.).
Din afirmatia de mai sus se desprinde concluzia ca, daca tot iei masina veche, macar sa iei una cat mai simpla din punct de vedere tehnic. Adica nu as lua o masina veche de 15 ani cu super sisteme electronice, cutie automata si alte nebunii, pentru ca pur si simplu sunt mai multe chestii care se pot si SE VOR strica. La circa 1.500 EUR nu as lua clar marca premium. Este clar ca nu ai un buget foarte mare pentru masina, deci nu vei avea cu ce sa intretii piese scumpe la marci premium. VW Polo mi se pare o varianta decenta; in gama aia mai ai Ford Fiesta (in afara de pompa de servo, care te costa vreo 500 RON, masina este tanc), Seat Ibiza... |
#26
Posted 15 May 2017 - 15:01
Mi se pare mult un Polo 1.2 1400 de euro in 2 usi. Cu drumul spre casa si actele si un ulei/filtre ajungi deja la 2000 de euro.
Daca vrei, ne putem intelege pentru Polo-ul din poza in 2 usi. |
#27
Posted 15 May 2017 - 15:08
Cred ca masinile sunt de la un Autohaus tinut de vreun turc, probabil. Astia pun anunturi la privat, pun calti in masina, chestii din astea.
|
#28
Posted 15 May 2017 - 15:28
Tront, on 15 mai 2017 - 15:01, said:
Mi se pare mult un Polo 1.2 1400 de euro in 2 usi. Cu drumul spre casa si actele si un ulei/filtre ajungi deja la 2000 de euro. Daca vrei, ne putem intelege pentru Polo-ul din poza in 2 usi. da-mi detalii, poate poate iese ceva. la 1400 cautam una cu consumabile la zi, maxim sa o inmatriculez (poate una cu distributia schimbata recent) legat de cel cu Ford fiesta, pare o masina ok din ce spui, dar sunt cam scumpe,seat nu-mi place. multumesc tuturor pt sfaturi. sonnydellmarco, on 15 mai 2017 - 15:08, said:
Cred ca masinile sunt de la un Autohaus tinut de vreun turc, probabil. Astia pun anunturi la privat, pun calti in masina, chestii din astea. nu, luate pe prietenie de la colegi de munca ai familiei aluia de imi intermediaza. |
|
#29
Posted 15 May 2017 - 15:29
alexandrualexww2, on 15 mai 2017 - 14:41, said:
multumesc pt sfat, la asta ma gandeam si eu,totusi tind sa trag spre polo,daca nu gasesc la noi in tara vreuna inmatriculata deja cu consumabile la zi, o sa imi iau din germania pe aceasta, pe nea polo il cunosc mai bine , am facut scoala pe una din 2008 ,dar nu pare diferita de cea din 2002, sau mi se pare mie? ))) consumabile la zi, ce intelegi prin consumabile ? nu are rost sa mergi pana in germania dupa ele. Gasesti si in tara la noi. Edited by TruculMagic, 15 May 2017 - 15:31. |
#30
Posted 15 May 2017 - 15:39
TruculMagic, on 15 mai 2017 - 15:29, said:
consumabile la zi, ce intelegi prin consumabile ? nu are rost sa mergi pana in germania dupa ele. Gasesti si in tara la noi. astept sa vad ce zice tront, mi-a facut el propunerea, astept PM lui consumabile la zi, adica una cu revizia de curand facuta, iar daca am noroc, cu distributia schimbata acum maxim 5000 + km |
#31
Posted 15 May 2017 - 15:40
Fiesta sunt cam scumpe pentru că au demonstrat că țin, cel puțin cele pe benzină.
La 2000 EUR nu prea ai ce pretenții să ai. Eu în locul tău aș risca un Focus MK1 în 3 uși cu motor aspirat de 1,6 l (benzină). Văzusem unul într-un Autohaus în Nürnberg, era lună și abia dacă avea rugină pe sub. Tehnic era aproape perfect, doar vechimea îl trăgea în jos (2004). Dacă nu aveam bani îl luam pe ăla. Ținuta de drum e superioară unui Polo sau Golf din aceeași generație. Piesele nu is scumpe dacă pică ceva, și pică cam greu dacă nu are probleme cu tabla (inclusiv la evacuare). Am puțin peste 1,9 m și încap ușor în așa ceva. Și ia-ți manuală dacă e să fie prima mașină. Așa înveți pe ea. Eu așa am făcut și nu regret. După vreo 4000 km sau mai devreme îți trece frica, devii multitasking. |
#32
Posted 15 May 2017 - 15:40
@initiator cand am avut eu prima masina matiz era 2007 si inca se fabrica, nu era vazuta ca acum, dar te inteleg
uite, fa asa. deschide autovit sau lajumate.ro si pune la setari doua lucruri : tara de origine Romania si pret maxim 2000 de euro. multi au pus la misto tara Romania dar toti care isi vand masinile cumparate de ei de noi, sigur au pus romania. vezi ce iti place si apuca-te sa suni. "buna ziua. am vazut ca ati pus masina ca avand tara de origine Romania. e cumparata de-aici de noua?" daca zice "da" continui "sunteti primul proprietar" daca zice "da" mergi si o vezi. daca zice "nu" intrebi "dvs. sunteti proprietar in acte?" daca zice "da" mergi si o vezi. daca zice "nu" multumesti si inchizi. iti faci o lista, te duci, le vezi si alegi |
#33
Posted 15 May 2017 - 15:45
cu siguranta cineva o sa mai aibe o masina de noua cumparata de la reprezentanta prin 2001... deja unii exagerati.
Nu schimba nimeni distributia la o masina ca apoi sa o vanda, nu cel putin la o masina de 1400euro, doar distributia e vreo 200euro, pentru el nu renteaza. Daca te gandesti deja la o revizie atunci e problema. 4 litrii de ulei si 2 filtre nu depasesc 200lei si e bine sa faci acest lucru imediat dupa achizitie si apoi sa ii ti evidenta numarului de km. Am prieteni care au pus ... si samsarul le-a zis ca are distributia schimbata, iar dupa achizitie cand a mers cu ea la service, era terminata cureaua. Nu tot ce zboara se mananca, asa ca nu mai crede pe toata lumea. Eu as cauta masini pana in 2000e din zona de la mine, pe raza judetului. |
|
#34
Posted 15 May 2017 - 15:46
masinile se devalorizeaza dar tu trebuie sa nu iti iei teapa. eu am avut 10 ani din 2005 pana in 2015 un seat ibiza 1.2 (bine eu am avut doi ani matiz, seat-ul mi-a intrat pe mana in 2009 dar era in familie) si l-am vandut in perfecfa stare de functionare la 98.000 km cu 2000 euro.
masina aia era foarte buna mai ales ca fiind a mea am ingrijit-o ca sa ma duca. in carte avea doi proprietari : firma lui taica-miu (unde fusese in leasing) si apoi eu inca 6 ani. asa o masina sa cauti. exista! in 2004-2007 s-au vandut o groaza de masini noi in Romania |
#35
Posted 15 May 2017 - 15:52
LeopardSurd, on 15 mai 2017 - 15:40, said:
Fiesta sunt cam scumpe pentru că au demonstrat că țin, cel puțin cele pe benzină. La 2000 EUR nu prea ai ce pretenții să ai. Eu în locul tău aș risca un Focus MK1 în 3 uși cu motor aspirat de 1,6 l (benzină). Văzusem unul într-un Autohaus în Nürnberg, era lună și abia dacă avea rugină pe sub. Tehnic era aproape perfect, doar vechimea îl trăgea în jos (2004). Dacă nu aveam bani îl luam pe ăla. Ținuta de drum e superioară unui Polo sau Golf din aceeași generație. Piesele nu is scumpe dacă pică ceva, și pică cam greu dacă nu are probleme cu tabla (inclusiv la evacuare). Am puțin peste 1,9 m și încap ușor în așa ceva. Și ia-ți manuală dacă e să fie prima mașină. Așa înveți pe ea. Eu așa am făcut și nu regret. După vreo 4000 km sau mai devreme îți trece frica, devii multitasking. nu prea imi place bordul la focus 1 , nu imi place asa cum se prezinta in mare. am avut un var cu Ford focus 1 si a avut multe probleme la ea, desi era intretinuta si luata din germania de la matusa mea, prima proprietara,deci fara chestii ascunse. fightClub25, on 15 mai 2017 - 15:40, said:
@initiator cand am avut eu prima masina matiz era 2007 si inca se fabrica, nu era vazuta ca acum, dar te inteleg uite, fa asa. deschide autovit sau lajumate.ro si pune la setari doua lucruri : tara de origine Romania si pret maxim 2000 de euro. multi au pus la misto tara Romania dar toti care isi vand masinile cumparate de ei de noi, sigur au pus romania. vezi ce iti place si apuca-te sa suni. "buna ziua. am vazut ca ati pus masina ca avand tara de origine Romania. e cumparata de-aici de noua?" daca zice "da" continui "sunteti primul proprietar" daca zice "da" mergi si o vezi. daca zice "nu" intrebi "dvs. sunteti proprietar in acte?" daca zice "da" mergi si o vezi. daca zice "nu" multumesti si inchizi. iti faci o lista, te duci, le vezi si alegi ok, eu am incercat autovit si la jumate sau auto ro mai putin , ca tot ce era pe olx, gaseam si dincolo ,dar o sa fac sa vad ce iese. multumesc TruculMagic, on 15 mai 2017 - 15:45, said:
cu siguranta cineva o sa mai aibe o masina de noua cumparata de la reprezentanta prin 2001... deja unii exagerati. Nu schimba nimeni distributia la o masina ca apoi sa o vanda, nu cel putin la o masina de 1400euro, doar distributia e vreo 200euro, pentru el nu renteaza. Daca te gandesti deja la o revizie atunci e problema. 4 litrii de ulei si 2 filtre nu depasesc 200lei si e bine sa faci acest lucru imediat dupa achizitie si apoi sa ii ti evidenta numarului de km. Am prieteni care au pus ... si samsarul le-a zis ca are distributia schimbata, iar dupa achizitie cand a mers cu ea la service, era terminata cureaua. Nu tot ce zboara se mananca, asa ca nu mai crede pe toata lumea. Eu as cauta masini pana in 2000e din zona de la mine, pe raza judetului. sunt unii care i-au facut schimbul recent , sau e masina de cucoana, si nu merge 5000 de km cu ea ,oricum fara mecanic nu i-o luam, ca daca nu accepta un mic test, nu mai iau de la respectivul, legat de filtre si ulei,aia e regula, iar de distributie trec pe la cineva sa o vada si se schimb a daca e nevoie. Si da, o sa caut pe raza judetului meu, sau in localitati unde pot ajunge si cunosc zona, gen jud arges, brasov . La noi in Constanta sunt supraevaluate nesimtit toate jafurile,iar daca le zici ceva frumos , displomat , sar in sus toti samsarii nespalati . |
#36
Posted 15 May 2017 - 16:24
alexandrualexww2, on 15 mai 2017 - 15:52, said: sunt unii care i-au facut schimbul recent , sau e masina de cucoana, si nu merge 5000 de km cu ea ,oricum fara mecanic nu i-o luam, ca daca nu accepta un mic test, nu mai iau de la respectivul, legat de filtre si ulei,aia e regula, iar de distributie trec pe la cineva sa o vada si se schimb a daca e nevoie. Sa faca schimbul si sa o vanda, chiar ma indoiesc. Eu unul n-as baga bani in schimburi daca o vand. 98% din vanzatori vor face la fel. De ce sa mai bag eu 200 euro in schimbul diverselor cand ea costa 1500eur ? Tu nu mi-ai plati deloc schimbul ala, sunt sigur. E de bun simt ca vanzatorul sa iti spuna cand s-a facut si daca s-a facut corect. De restul trebuie sa te ocupi tu. Varianta cu "cucoana" e, de cele mai multe ori, cea mai proasta alegere. In general, femeile, nepricepandu-se cat de cat vor crede tot ce le zice mecanicul. Am cunostinte care si-au luat teapa pentru ca mecanicul a facut schimbul doar pe hartie. Cate "cucoane" ai vazut tu sa se bage sa verifice ? Cu distributia nu exista sa o vada si sa va decideti daca mai merge. Aia ar trebui schimbata daca iei ceva de la necunoscuti. Pentru cateva sute de lei ( 2-3, nu mai mult ) risti sa iti faci varza motorul. Cureaua de distributie crapa in timp, daca e folosita sau nu, nu conteaza. Inteleg ca esti pe modul economie maxima dar poti face o greseala care sa te coste mai mult decat crezi. La 1400 euro, ar merita sa ai 300-400 euro sa ii inlocuiesti cele necesare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users