Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Ajutor decizie AUDI A3/ VW Polo SH (incepator)

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
Salut prieteni, sunt nou pe forum si am o nelamurire, sper ca ma puteti ajuta.

Doresc sa-mi cumpar o masina, sunt incepator.

Am 3 variante in bugetul meu , astea mi-ar placea,dar nu stiu ce sa fac si nici ce sa verific la ele.


1) VW polo 2002 motor de 1.2 benzina in doua usi cutie manuala pret 1400 E

2) Audi a3 2002 facelift motor de 1.6 benzina in doua usi cutie automata pret 2000E

3) audi a3 2002 motor 1.6 4 usi cutie manuala 1400 E

Masinile nu le pot testa, stiu ca sunt OK si merg bine,consumabile la zi, dar sunt in Germania la cineva. (poate ma puteti ajuta si cu ce sa testez la ele ca idee cand ajung acolo)

Eu sunt inalt, am aprox 1.95M am facut scoala pe un vw polo 1.2 din 2008, in ala stateam OK cu scaunul reglat in jos la maxim,ce ma sfatuiti intre polo varianta 2002 si a3 2002 ? mi se pare ca a3 e mai mic ca polo, nu stiu exact,nu am masinile in apropiere sa le pot testa, daca are cineva un A3 ma poate lamuri in legatura cu inaltimea?

P.S pentru mine ideal a-r fi acel A3 Automat, desi habar nu am cum se conduce automata,poate ma puteti ajuta si in cazul asta?

P.S 2 , am testat un Fiat punto din 1998 si nu am incaput pe scaun, nici cu el reglat pana jos , dadeam cu capu in plafon :))

#2
Robiacs

Robiacs