Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k
 Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...
 

Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA

- - - - -
  • Please log in to reply
1870 replies to this topic

#1135
g_obreja

g_obreja

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 12.11.2017
Mai bine așteaptă gen3 totuși. Se aude că vor pune în sfârșit răcire activă pe baterii. Cu asta pasivă pe care o au acum le cam scade durata de viață.

#1136
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Esti pe punctul de a lua doua masini electrice tocmai cand nu trebuie.

Mai asteapta 1 an+ si o sa vezi incotro se indreapta lucrurile. Nu faci nici o economie acu, sa vinzi Toyota sau o dai la buyback, ca oricum ai pierdut suficient la ea. Si sa iei doua masini electrice fara infrastructura pusa la punct, si fara sa astepti sa vezi ce se intampla ep viitor e cam riscant.

Daca peste 1 an, ies mai multi producatori cu masini cu autonomie reala de 300-400km?Chiar si Logan scoate un model cu 350km reali autonomie.

Sa-ti dau un exemplu, actualul VW up are autonomie declarata de 200km. Real face 80-100iarna si 100-130 vara.

Nissanul sau Renault si altele chiar daca au baterie de 30khw au autonomie reala in oras, de maxim 200km, daca ai drumul la aer, si o calci putin (nevasta ta scoate 6+ la yaris) atunci o sa ai autonomie reala foarte mica. Daca peste 1-2 ani vin producatori cu autonomii duble decat ce ai cumparat tu, o sa pierzi enorm.

#1137
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Eu când zic că transpirația la Toyota, vă luați de mine....

Recomandare: Mazda mx5 (și viața e frumoasă).

#1138
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Și mai ușor cu sfaturile din spatele tastaturii că iar își ia vreun diesel sau vreun Audi și faceți pe aici înmormântare. Tot spuneți de electrică, dar uitați că nu prea ai ce alege (plus toate dezavantajele).

#1139
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postm6d, on 18 iunie 2018 - 21:19, said:

sa luam un Kia Soul Electric 30kw full care iese pe la 24600 euro. Autonomie 200-250 km.
Am fost si am vazut-o anul trecut. Bine, am fost pentru Kia Niro, dar am studiat-o si nu mi-a placut deloc cum arata. O varianta electrica este, din punctul meu de vedere, Kia Niro EV sau Hyundai Ioniq EV, care ar urma sa apara si la noi in urmatorul an.
Leaf chiar zilele astea da comanda un prieten, i-am spus sa astepte urmatoare generatie de acumulatori, dar nu-l intereseaza, anul viitor primeste Tesla Model 3. Leaf este o masina de luat in calcul
Sotia sau tu ati vazut-o pe viu, Kia Soul EV? Sunt curios ce parere aveti despre interior
Test Kia Soul EV

Edited by cata, 19 June 2018 - 08:46.


#1140
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Poate mergi sa faci test drive cu noul Leaf, in BRAȘOV 6 - 8 iulie Coresi 10:00 - 20:00

#1141
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View PostDeenman, on 18 iunie 2018 - 23:21, said:

Esti pe punctul de a lua doua masini electrice tocmai cand nu trebuie.

Mai asteapta 1 an+ si o sa vezi incotro se indreapta lucrurile. Nu faci nici o economie acu, sa vinzi Toyota sau o dai la buyback, ca oricum ai pierdut suficient la ea. Si sa iei doua masini electrice fara infrastructura pusa la punct, si fara sa astepti sa vezi ce se intampla ep viitor e cam riscant.

Daca peste 1 an, ies mai multi producatori cu masini cu autonomie reala de 300-400km?Chiar si Logan scoate un model cu 350km reali autonomie.

Sa-ti dau un exemplu, actualul VW up are autonomie declarata de 200km. Real face 80-100iarna si 100-130 vara.

Nissanul sau Renault si altele chiar daca au baterie de 30khw au autonomie reala in oras, de maxim 200km, daca ai drumul la aer, si o calci putin (nevasta ta scoate 6+ la yaris) atunci o sa ai autonomie reala foarte mica. Daca peste 1-2 ani vin producatori cu autonomii duble decat ce ai cumparat tu, o sa pierzi enorm.

Cu ZOE model 2014 am scos weekendul trecut in oras 130 de km si mai aveam 19km autonomie in bord... mers cu eco. Fara eco am avut 110 si inca 20 aprox km pe bord autonomie ramasa.

Edited by qew, 19 June 2018 - 13:02.


#1142
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Exact, 110-130 km in oras e o autonomie foarte mica.... pentru o masina electrica. Dacia scoate Logan cu autonomie reala de 300-350km. Cand o sa iasa noua generatie de masini electrice (eu zic 2019) cu autonomie cat o Tesla, astea cu autonomie de 80-130km o sa fie o gluma proasta.

Lumea vrea 300-350km reali cel putin. Lumea vrea sa aiba masina electrica, pentru oras, si odata pe luna sa mearga la munte cu ea. PRea putini isi permit sa aiba 5 masini, majoritatea au una.

Eu faceam 45km zilnic in Bucuresti, la munca si inapoi , din A in B, nu eram distribuitor, sau altceva, si erau facuti doar in oras.

45 x5 zile pe saptamana= 225 km/saptamana doar naveta la munca. Daca mai merg de 2 ori la cumparaturi (supermarket, piata) poti sa pui lejer 250km/h saptamana si asta fara sa scot masina din oras.  Daca as avea autonomie reala de 130km (valoare maxima) niciodata nu mergi pana la rezerva ori sub 15% baterie din motive de safety, inseamna ca alimentam de 3 ori pe saptamana la priza, ceea ce e incomod. Tine cont de faptul ca multi locuiesc la bloc, si nu au un garaj, deci parcheaza pe strada. Ca sa incarce masina merg la un incarcator, care este la Kaufland, lidl, carrefour, mall etc. Sa merg de 3 ori pe saptamana la incarcat? nu mersi.

Edited by Deenman, 19 June 2018 - 13:20.


#1143
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Clar nu se preteaza la oricine. Acu depinde de oras si drumuri. Tu la Buc faceai doar naveta 250 de km aprox pe saptamana. Eu fac 50km... deci pe mine pt oras m-ar tine o saptamana o încărcare.  La lidl a durat 45 de minute aprox incarcarea pana de la 9% la 95%.

A se tine cont ca masina cu care am umblat e primu model de ZOE 2014 si are deja 45000 km.

#1144
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Pt ce ai inmormanta 20.000euro pe o masina cu care mergi 50km/saptamana?! cu banii aia iei taxi/uber toata viata. Cmon frate, hai sa fim practici ca nu ai bani la cearceaf. Si eu imi doresc un V12 sa fac naveta 5 km cu el.

Sa o pun pe foaie, poate totusi inteleg.

20.000euro pe ZOE.
4x50km/saptamana=200km luna  x12= 2400km pe an pentru servici.
Ca sa fiu darnic iti mai pun 2000km pe an la cumparaturi, ca oricum la munte sau mare nu te duci cu zoe ca nu poate, decat odata pe an cand vrei tu sa-ti demonstrezi ce decizie proasta ai facut.

Total 4500km/an.

Pt astia 4500km, platesti rata dupa 20.000euro, cu dobanda. Platesti casco care e cam 700-1000euro/an. Rca, vigneta, itp si alte rahaturi. Si stai linistit, nu platesti revizii, dar exista niste revizii/verificari.

Deci cum e? blochezi in 5 ani peste 30.000euro pentru a merge 4500km/an si pentru a te bate cu pumnul in piept ca esti verde si ca ai o masina electrica.

Masina electrica renteaza cand faci multi kilometri. De ce crezi ca toate taxi-urile in tarile cu apa fierbinte au taxi-uri hibride/electrice? sau de ce crezi ca sunt oameni pe youtube care promoveaza Tesla (Bjorg youtube) si au in 2 ani de zile 160.000km facuti cu un model X.

https://www.youtube....rnnyland/videos

Edited by Deenman, 19 June 2018 - 14:06.


#1145
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Nu te ambala atat ca nu e cazul.

Eu ti-am dat niste numere reale ce le-am scos cu ZOE ca lumea sa isi faca o parere reala.
Nici nu incurajez Zoe, o vad ca o fitza pt.utilizatorul casnic.

Iar despre masina nici macar nu e a mea. Doar am ocazia sa merg cu el ocazional. Si am putut trage niste concluzii clare.

Ps: Pretul pe masinuta a fost 9000 de euro.
Totusi e foarte fun de condus in oras masina.

Edited by qew, 19 June 2018 - 14:58.


#1146
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View PostDeenman, on 18 iunie 2018 - 23:21, said:

Nissanul sau Renault si altele chiar daca au baterie de 30khw au autonomie reala in oras, de maxim 200km, daca ai drumul la aer, si o calci putin (nevasta ta scoate 6+ la yaris) atunci o sa ai autonomie reala foarte mica. Daca peste 1-2 ani vin producatori cu autonomii duble decat ce ai cumparat tu, o sa pierzi enorm.

Nissan si Renault au baterie de 40 kw acum. In oras au autonomii foarte mari de peste 300 km reali. Problema cu ele este in afara.
Sunt de acord insa ca nu e momentul de cumparat ev-uri pana nu apar si cu racire activa a bateriilor. Asta mi se pare mai important decat autonomia.

Edited by Ford4, 19 June 2018 - 16:07.


#1147
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Poate nu ai citit la mine. Eu in martie, când a nins, in urma derapajelor mai mult sau mai putin controlate, am mișcat o bordură și un rulment pe spate s-a stricat. Pe garanție mi-au schimbat ambii rulmenți (nu cred că au fost deloc ieftini...) - referitor la discuția de ieri :)))))


#1148
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salut.
Sa clarific niste chestii.
  Eu na refeream la noul Leaf 2018 cu baterie de 40 km si autonomie reala mult peste 200 km...si e f ok.
  La Kia Soul...iar e o masina cu o autonomie  bunicica.
  Dat fiind ca sunt pentru oras si suburbii...utilizate pe o raza de maxim 60-80km , autonomia e mai mult decat suficienta. De ce sa astept sa iau una cu baterii f scumpe si autonomie care nu imi trebuie???
   In plus, daca astept pana in 2019-2020 risc sa nu mai pup cei aproape 11000 euro pe tichete....nu cred ca pierd asa mult.
   In plus, daca sotia tine Kia aia 5 ani...e ok. Eu oricum o iau pe firma asa ca  nu ma intereseaza asa mult sa fac economie ....las ca ia PSD ul destul ca taxe....mai deducem cate ceva .
    Ca infrastructura....incarcarile se vor face acasa/la firma unde am trifazic cu o putere instalata de peste 100 kw....asa ca nu e stres.

Ah siinca ceva.
Azi am luat de la firma Golful 7 diesel 1,6  blue motion sa il frec maine pe traseul obisnuit. Azi am facut 10 km in oras cu el si trebuie sa recunosc ca m-a uimit , a facut 4,9%. Vad maine cum performeaza.

#1149
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Dacă poți să-l iei în leasing cu vr mare, atunci scapi și de stresul cu devalorizarea. E de așteptat ca următorii 5-10 ani sa aducă un progres substanțial la tot ce înseamnă electric. Cum a fost și la smartphones. Dar va fi preponderent la autonomie și timpul de încărcare. Pentru cineva care încarcă acasă și are naveta decenta și preponderent urbana, diferențele de la o generație la alta vor fi minime.

Pe de alta parte, chiar și fără leasing și cu degradare morala a mașinii, e posibil ca înăsprirea normelor de acces în oraș pentru ICE sa mărească cererea pentru mașinile electrice SH cu autonomie decenta pentru naveta pe distante <50 km.

Edited by figo1988, 23 June 2018 - 09:39.


#1150
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
Am uitat sa va spun de revizia de un an la Yaris. Merita!
In primul rand a fost revizia- are 6500 km
A mai fost plata asistentei rutiere pe suprafata UE de vreo 170 ron
A fost nevoie sa schimb un senzor TMPS de la o roata -stricat la schimbul de anvelope.
Total : 1400 RON !!!!
Doar revizia a fost 680 ron !!!   Adica oloiul si doua filtre de cacao.  
Fiecare judeca pentru el! Mie mi se pare ca e un ripp-off.

#1151
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Mda, s-a dus pe ... apa sambetei economia de carburant din timpul anului.

#1152
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postpetman, on 24 iunie 2018 - 10:11, said:

Mda, s-a dus pe ... apa sambetei economia de carburant din timpul anului.
Ha ha. Se poate zice si asa. Cred ca , inca o  buna bucata de timp , masinile electrice o sa fie ok doar pentru ca sunt fun de condus si au cuplu mare la start....despre hybride...bullshit!!!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate