Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA
Last Updated: Oct 16 2023 08:17, Started by
m6d
, May 13 2017 20:30
·
15
#1855
Posted 21 January 2023 - 18:34
Ești penalizat puternic de sistemul Toyota cu stagii. Orice ai face motorul vrea sa stea peste 40C și până ajungi in S4 ai cale lungă.
Mă întreb dacă găsim undeva detalii despre funcționarea sistemului Hyundai și am putea face o comparație. Probabil ei accepta o temp mai mica a motorului termic și nu face diferența între stagii. Ma gandesc ca asta o face mult mai eficienta la rece pe distante scurte dar se reflecta in probleme la motor mai devreme ca la Toyota (am vazut pe Youtube destule cu probleme la chiulasa sau motor). Link de referinta. Pana nu ai motorul la 73C ea nu vrea sub nici o forma sa fi in modul maxim de eficienta. https://priuschat.co...51408-pdf.9162/ Edited by alextz, 21 January 2023 - 18:38. |
#1856
Posted 21 January 2023 - 19:24
@alextz aici intra in discuție o soluție interesantă pe care o tot planuiesc…..exista sisteme webasto pe curent pe care le montezi , încălzesc apa motorului și se pot programa sa te aștepte la ora fixa cu motorul cald ….și gata problemele cu uzura motorului.
Ce e interesant la Kona e faptul ca prin schimbarea vitezelor ( nu e cvt) se simte ca nu face efortul de a creste turația ca la eCVT ci trage mai bine când trece in treapta superioară, fapt care probabil ca ajuta sa presteze mai bine pe mod pur electric …dartrebuie sa mai fac niște probe pe același traseu in aceleași condiții sa nu vorbesc prostii. |
#1857
Posted 21 January 2023 - 22:29
Da...e o soluție f buna asta cu un încălzitor pentru circuitul de răcire .
Motorul electric primar ( că Toyota are 2 vs Hyundai )de la Toyota are alta turație maximă și putere vs Hyundai. Eu cred sincer că te păcălește senzația data de cutie. Am atașat o comparație bazată pe date și Kona pare inferioara sau egală la aceeași cp https://zeperfs.com/...el6510-8116.htm Senzația la Toyota e indirecta pt că mașina merge in serie până pe la 60 și apoi face o tranziție la paralel. Acest lucru este tehnic imposibil la Hyundai. Daca te uiți la toate mărcile japoneze...au ales cutii de viteza să facă același lucru : Honda sau Mitsubishi. Nissan e pur paralel. Cred că Hyundai a ales cea mai simpla varianta posibilă că și mod de dezvoltare (ei având acest DCT inhouse + patente necesare pt transaxle) dar care o limitează considerabil în anumite situații. Toyota cred că mizează f mult pe fiabilitate și atunci pierde câteodată la senzația de condus si soluții alese pt eficienta pe distanțe scurte. Edited by alextz, 21 January 2023 - 22:32. |
#1858
Posted 22 January 2023 - 16:53
Alextz eu sincer cred ca Toyota face toate optiunile care sa le scada costurile si sa le umple buzunarele. De partea tehnica nu vreau sa comentez ca nu am pregatire tehnica sa am ceva de spus.
Legat de cum merge…acum daca iau ( chiar si numai teoretic) kona si yarisul…nu are cum sa faca mai mult yarisul…de la 100 cp la 140 e cale lunga si greutatea e mai mare cu doar 3-400 kg. Senzatia soferului e clar in favoarea konei. Nu discut de fiabilitate pana nu am macar 2-3 ani cu kona . De modul in care ruleaza , chiar asta e treaba ca poti rula pur electric mai mult si mai repede cu kona decat cu yarisul. Aici ori e asa ori fiabila Toyota a crapat in chiloti 😁😁😁. Dar asta o sa verific si in service. O chestie clar favorabila Toyotei este demarajul liniar progresiv dat de ecvt, nu simti nici o “schimbare” . La Kona poti simti foarte foarte fin treptele de viteza , mai ales trecerea 1-2-3 cand ai rabdare sa mergi finut pe electric. Asta , cel putin, e senzatia mea cand conduc aceste masini. Si inca o chestie , nici cu Yarisul nou, nici cu CHR nu am reusit veci pururi sa ating full electric 60 km /h pornimd de la 0 , chiar daca am avut 1 km drum drept . Poti merge cu asa viteza doar prin pulse and glide cu Toyota….dar o sa incerc oricum si asta din nou cu ambele masini. |
#1859
Posted 24 March 2023 - 11:06
Revizie 4 ani la yaris. La 28000 km.
Schimbat ulei și filtru de ulei, schimbat filtrul de aer și de aer condiționat, schimbat lichid frână și plăcuțele de frână pe spate, curățat suporți etrier. Attached Files |
#1861
Posted 09 July 2023 - 11:13
XZY, on 24 martie 2023 - 11:06, said:
Revizie 4 ani la yaris. La 28000 km. Schimbat ulei și filtru de ulei, schimbat filtrul de aer și de aer condiționat, schimbat lichid frână și plăcuțele de frână pe spate, curățat suporți etrier. De ce au trebuit schimbate placutele la atat de putini km? Cam scumpa manopera ... dar in anul domnului 2023 asta chiar nu mai este dw mirare. |
#1862
Posted 10 July 2023 - 20:41
La hibrid nu e regenerare in loc de frânare ?
Nu trebuiau sa te țină plăcuțele 80-100k? Alea spate și mai mult. |
#1863
Posted 29 August 2023 - 14:44
Oare dintre alti posesori de yaris de pe aici...a mai patit cineva sa miroasa aerul din sistemul de ventilatie/racire a urina de pisica ? e super curatat circuitul, ozon etc...nimeni nimic...ultima varianta e ca e de la ...materiale ecologice din circuitul de tuburi....
|
#1864
Posted 29 August 2023 - 14:45
|
#1865
Posted 29 August 2023 - 14:56
#1866
Posted 29 August 2023 - 15:01
m6d, on 29 august 2023 - 14:56, said:
Da da . Cand dau viteza pe maxim si aer de afara ...in 5-10 minute se atenueaza si apoi dispare ( sau ne adaptam noi ) Poate ar trebui sa verifici filtrul de polen, poate a colectat ceva. |
#1867
Posted 29 August 2023 - 15:11
2cata, on 29 august 2023 - 15:01, said:
Nu este normal. Eu folosesc putin Yaris-ul, am 40k de km in 10 ani, dar nu am mirosuri. Poate ar trebui sa verifici filtrul de polen, poate a colectat ceva. |
#1868
Posted 29 August 2023 - 15:23
#1869
Posted 15 October 2023 - 21:48
In urma cu o luna am vândut Yarisul unei tinere cu 13250 euro. Sa facă mulți km liniștita.
Cred ca la mașina asta ampierdut cel mai puțin dintre toate mașinile mele. Am luat-o la 15600 și după 6 ani o dau la 13250….s-a dus dreac și euro asta… |
|
#1871
Posted 16 October 2023 - 08:17
m6d, on 15 octombrie 2023 - 21:48, said:
In urma cu o luna am vândut Yarisul unei tinere cu 13250 euro. Sa facă mulți km liniștita. Cred ca la mașina asta ampierdut cel mai puțin dintre toate mașinile mele. Am luat-o la 15600 și după 6 ani o dau la 13250….s-a dus dreac și euro asta… Soacra-mea a vandut acum 1 luna Yaris 2013(45k de km), CVT cu echiparea de top, cu 6500 de euro. Pret de noua a fost 17k de euro. Acum ar fi +23k de euro. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users