Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA

- - - - -
  • Please log in to reply
1870 replies to this topic

#1099
owl1960

owl1960

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,822
  • Înscris: 26.04.2017

View PostDeenman, on 25 februarie 2018 - 15:43, said:

Cauta 1.6 mpi 102 CP tot pe golf5/audi a3.
Nu vrei seat Toledo 1,6mpi 102 cp an 2008 cu 50000km la bord super ingrijit cu toate reviziile la dealerul de unde a cumparat-o nevasta.

#1100
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

View Postzoaldan, on 25 februarie 2018 - 16:59, said:


Sper ca cunosti persoana care iti vinde masina, corect? Ca daca o iei de la vreun samsar mai bine zici pas....

Da cunosc, ne facem concediile impreuna si chestii. Tot el mi-a adus si masina anterioara din Germania.
Sa iau second nu prea am incredere din alte surse, decat sa fi gasit la un pret infim ... sa consider ca nu-mi asum cine stie ce risc si n-am cine stie ce de pierdut ... ca sunt convins ca gaseam si mai ieftin.
Bobalex - tu crezi ca eu n-as vrea yarisul ?

Dar 1400 ron lunar rata + naveta, e ceva la care trebuie sa ma gandesc foarte bine daca sunt pregatit sa ma inham. Voi ziceti ca daca nu iau Yarisul nu aleg cu capul, dar mie tocmai asta mi se pare ca fac !
Asadar am pornit pe o varianta alternativa ... 3000 eur e o suma cu care ma pot descurca, asa ca am zis hai sa vad ce gasesc de banii astia.
Normal ca m-am dus unde cunosc. Serios, puneti-va in situatia mea.
El mai aduce masini, si are si service. Nu spun ce s-a schimbat la ea si ca a fost si lovita ca radeti de mine (sau deja e prea tarziu ... ma rog, pana la urma e forum) !
Dar macar la asta stiu de la inceput ce-a avut si ce s-a schimbat, si stiu km.
Foarte multi din bransa procedeaza asa, aduc masini lovite, le repara aici ca e muuult mai ieftin ca in Germania, si le dau drept conduse pana la piata duminica. Km dati inapoi, evident.
Apropos, m-a lasat masca interiorul. Cred ca e cel mai sigur mod de-a recunoaste o masina cu km dati inapoi. De curiozitate m-am uitat si eu la cateva anunturi cu a3-uri din perioada respectiva ... tapiterie frecata, butoane tocite si sterse de parca au fost manevrate numai cu unghia ... sunt convins ca chiar au doar 150.000 km. Ca de-aia a luat neamtul diesel, sa faca 10.000 pe an.
Masina asta are o gramada de chestii noi, ambreiaj, distributie, in Germania a fost masina celui cu care aduce el masinile, si care locuieste acolo. In fine, intru in prea multe detalii, m-a asigurat omul ca 1 an cel putin n-am treaba cu ea. Dupa aia probabil urmeaza discurile ... asta a fost singura chestie care nu mi-a placut la ea. El zice ca in 100 km isi revin, dar erau cam ruginite. N-am motive sa nu-l cred, masina sta cam de o luna, mai si ningea, dar totusi bine nu cred ca le face sa stea asa.
Lovita (si schimbata) o aripa, fara interventii structurale. Da, nu mai are vopseaua originala pe noua aripa, dar i-a iesit atat de bine incat nu mi-am dat seama de diferenta nici dupa ce mi-a spus unde sa ma uit.
Faruri clare nematuite, interiorul absolut impecabil, m-a dat pe spate, nu stiu ce materiale folosesc baietii astia, dar asa-mi imaginam eu ca arata o masina second la 60.000 km ... asa arata Octavia mea cand mi-a adus-o la 60.000.
Trapa, cotiera ... bordul ala clasic (care-mi place) de Audi - fara uzura ... chiar fara ... incepe sa se ia scrisul de pe butonul din stanga pentru comanda farurilor ... dar comenzile de pe consola centrala sunt chiar fara urme.
Fara comenzi pe volan din pacate. Daca vreti va pun si poze, dar ce rost are ... daca va zic ca mi-a placut masina de 250.000 km de acum 14 ani inseamna ca arata totusi cumva.
Evident ca nu a pornit (o sa-mi schimbe bateria la ea ... avantajul de-a avea service).
I-am dat curent ca sa vad si eu cum porneste la rece un diesel de 250.000 km.
Mi-a placut ... foarte rotund merge motorul, n-a apucat sa scada sub 1000 cat am stat pe langa ea (erau -3 grade) dar mi-a placut, rotund si fara zgomote care sa faca nota discordanta cu sunetul de diesel.
A scos o mica idee de fum negru fix la pornire, dar foarte putin, eu nici n-am apucat sa-l vad, cica ar fi normal ... ceva cu motorina ramasa nu stiu cum in injectoare. Nu ma pricep, de ce sa zic.
De 1.9 tdi mi s-a zis numai de bine, e robust, suna la fel si dupa 1500 km de mers continuu (pe masina lui cu care mergem in concedii are tot 1,9 tdi, cu ceva chip).
Nu m-a rupt in doua niciodata cu consumul la a lui (skoda superb), si am inteles ca nici pe A3 nu e vreo cifra magica. La un 70-80 /h intr-a 5-a are undeva la 1800 ture, si consumul ar fi cica ceva pe la un 4,5 maxim 5. Ok pentru mine.
Ce nu merge - dezaburirea luneta. Are dezaburire parbriz si dezaburire luneta. La parbriz ramane aprins, adica lucreaza, in schimb la luneta se aprinde ledul in buton, si dupa o secunda se stinge.
In fine, o rezolva el.
Masina mi-a placut. Mult.
Si exterior, si interior. Reglaj pe inaltime la scaun, spre marea mea surpriza cand esti inauntru nu prea simti ca esti in ceva cu motor diesel, adica ma asteptam sa se simta mai rau trepidatiile de diesel inauntru, si n-a fost asa. Am miscat-o usor fata / spate, ca era inghetata bocna, nu vedeam nimic prin geamuri, mi-a placut ambreiajul, tine jos.
A ... si are Bose. Suna binisor peste pocnitorile de carton din Peugeotul meu model 2017... care la 2500 km au inceput sa baraie cand ascult incet (asa ca ascult tare ca sa acopar).
Din pacate n-are usb ... pentru ca atunci in cretacic probabil nu se inventase, sper macar mp3 sa stie cd-ul ala.
Daca nu, sa vezi auditii cu sursa proper ce-o sa traga nevasta-mea.

#1101
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Daca alegi cu capul și nu iei Yaris o să mă tăvălesc pe jos de ras. Mă și filmez. Nu pt decizia ta, sunt sigur că o sa fie una mai buna ci pentru "prietenii mei" :)))))

Nu cred că ești la curent, dar eu am un A4 b6 cu 450k km....1.9 tdi multitronic

Edited by bobalex18, 26 February 2018 - 00:50.


#1102
MAVERICK_SS

MAVERICK_SS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 740
  • Înscris: 25.08.2005
Marius, in postul tau anterior, spuneai despre Yaris ca, citez: "Ma rog, pe scurt as avea posibilitatea sa mi se opreasca din salariu undeva la 100 si un pic de eur lunar, nu stiu exact cat, si sa ma folosesc de aceasta masina."

Pana la urma e 100 si ceva de EUR sau 1400 RON ? Nu de alta, dar cum spuneai si tu, in cazul leasing-ului operational, toate taxele, revizii, cauciucuri de iarna sunt incluse in rata. Si chiar daca 4 luni masina nu prea ar fi folosita si atunci e convenabil - asta daca vorbim de rata de max. 200 EUR.

Just my 2 cents.

Stima.

#1103
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

View PostMAVERICK_SS, on 26 februarie 2018 - 09:35, said:

Marius, in postul tau anterior, spuneai despre Yaris ca, citez: "Ma rog, pe scurt as avea posibilitatea sa mi se opreasca din salariu undeva la 100 si un pic de eur lunar, nu stiu exact cat, si sa ma folosesc de aceasta masina."

Pana la urma e 100 si ceva de EUR sau 1400 RON ? Nu de alta, dar cum spuneai si tu, in cazul leasing-ului operational, toate taxele, revizii, cauciucuri de iarna sunt incluse in rata. Si chiar daca 4 luni masina nu prea ar fi folosita si atunci e convenabil - asta daca vorbim de rata de max. 200 EUR.

Just my 2 cents.

Stima.

Nu stiu 100% cat as avea de plata lunar pentru Yaris (de exemplu la Auris cu tot ce se poate pune pe ea, doar fara navi e undeva la 235 eur lunar). Eu din "100 si ceva" am zis sa calculez cu 150.
La 1400 ron lunar s-a ajuns adunand leasingul cu deplasarea lunara efectiva a masinii - combustibil luat la un consum de 5%.
Ajung la un total care ma atinge binisor in confortul vietii, si ma seaca cel mai tare faptul ca 4 luni pe an masina sta in parcare, dar leasingul tot trebuie sa-l platesc.
Pentru acesti aprox 3000 eur pt Audi m-as descurca oarecum altfel, altceva decat o chestie la care sa platesc lunar (pentru ca si Audi va sta in parcare tot 4 luni pe an, cat sunt vacantele insumate in invatamant).
I-am spus omului ca iau A3-ul, multumesc tuturor pentru sfaturile pro si contra.
Dar Bobalex - nu te filma ... considerentul este pur financiar.
Din punctul meu de vedere sa sar de la un Opel Corsta la 2000 si ceva euro la un A3 la 3000 si ceva, e o abatere de la considerentul financiar care "face banii".
Cand m-am apucat initial sa scriu pe aici traiam cumva cu impresia ca stau mai pe roze, vorbeam de 100-200 ron in plus lunar altfel decat vorbesc acum.
Mi-am mai revenit, oricum fac iesiri prin tara mult mai putine decat mi-as dori, mai ales ca avem o tara frumoasa chiar si cu drumurile astea, dar concediul principal este sfant (si nu e din ala cu zacut la plaja 7 zile, daca vin cu sub 3-4000 km parca nu e ce trebuie, iar condusul in concediu face parte din experienta de concediu, mie asa-mi place. Avionul e doar pentru unde nu poti ajunge cu masina in 2 zile). Iar daca accept sa muncesc doar ca sa intretin 2 masini in parcare inseamna ca trebuie sa ma duc sa ma caut.

#1104
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postm6d, on 16 februarie 2018 - 23:15, said:

Da , cam asa sta si la mine consumul.  Eu plec de la rece( masina afara) si fac minim 12-14 km per sens. Consumul scade bine de tot doar pe la 7-8 km cand se incalzeste motorul.  Pe distanta scurta de la rece fac si eu 8-10%.
  Vara e cu totul alta problema, motorul sedezmorteste rapid si apoi nu mai ridica probleme. Sincer,  cum ziceam , am renuntat si eu la condusul “eco” si o iau ca atare.
Cat de multumit esti in prezent de Yaris ? Ma bate gandul sa iau una tot asa hybrid ( stii pe cineva la Toyota Cluj daca merg sa stau de vorba ? ) Merci

#1105
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View PostBaxon, on 06 martie 2018 - 20:17, said:


Cat de multumit esti in prezent de Yaris ? Ma bate gandul sa iau una tot asa hybrid ( stii pe cineva la Toyota Cluj daca merg sa stau de vorba ? ) Merci
In afara de faza cu pozitia in scaun - vina fiind a mea pentru ca am probat modelul superior cu reglaj lombar - e o masina ok de utilizat in oras si scurte navete suburbane - NU autostrada sau drumuri de viteza.  E f comoda in utilizare in oras datorita bateriei si cutiei ecvt.
  Daca mergi la Cluj cauta-l cu toata increderea pe Rares Nas . Profi si corect.

#1106
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
De mult nu am mai avut  ceva demn de postat pe aici...am folosit rar masina in ultima vreme...pe frig nu  e cine stie ce chestie hybridul...plus ca era mai comoda masina mare.
  Oricum...acum ca a venit vara ( direct) am binevoit sa duc trotineta la spalat ( era un munte de jeg) si sa o fac sa arate absolut respctabil...cam ca in prima zi.
  Apoi am facut niste kmin oras ..plus un drum pana la birou si retur . Totul s-a facut pe un trafic lejer de duminica seara, cu viteza medie relativ mare si fluenta maxima, dublata de condus preventiv/ anticipativ ...hybrid style.
  In plus nu mergea nici caldura sau clima..afara au fost intre 21-26 gr C asa ca nu a fost nevoie.
    Rezultatulturei de azi a facut un pic de curatenie pe obrazul Toyotei...atat de patat in iarna asta.
     Pun cateva poze si va las sa judecati .

Attached Files



#1107
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
hai să rezervăm eli zero :)

#1108
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
De ce nu o vinzi acum?

Edited by MembruAnonim, 23 April 2018 - 11:44.


#1109
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View PostMembruAnonim, on 23 aprilie 2018 - 11:43, said:

De ce nu o vinzi acum?
Bai Cristi...tu chiar esti telepat...ma tot gandeam sa o vand unui coleg si sa-mi iau o electrica...dar inca nu am gasit ce as dori..mai trebuie sa apara cateva modele ca sa merite...sau poate un phev cu autonomie reala de vreo 50 km...dar nicisa dau mai mult de 17000 euroi ( pe langa ecotichetul de 10k euro)....mai vedem.
  Azi am facut o ora de oras aglomerat cu o medie de 3,6%...not bad!!

Attached Files



#1110
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
ți-am zis, ne luăm eli zero și îl convingem și pe cristi
avantaje eli zero:
0-100 km/h - niciodată :)))
viteza maximă: 35 mile/h aproximativ 55km/h - nu poți lua amendă
are uși spre deosebire de Renault twizy
are AC wow
o deschizi cu telefonul. cred că atât tu cât și alții care vor :))))

costă 10000 de dolari și au făcut reduceri mari săptămâna trecută la lansare.
autonomie: până la 85km. dacă rămâi fără baterie o urci în autobuz :D

#1111
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Pentru trafic si ca aveti 2-3 masini ma bine va luati un Scuter, sau ceva mic electric pt deplasat rapid prin oras. Si asa sunteti oameni de afaceri, nu carati multe la voi, aveti totul in cap, nu?

#1112
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Parerea mea e ca e foarte greu sa justifici financiar "o masina pentru mers singur in oras, o masina pentru mers cu copiii, dar fara cumparaturi, o masina de fun, o masina de mers in afara orasului cu familia etc". Pana si m6d, care incerca ideea cu masina de oras, a ajuns sa mearga mai mult cu Q7 din cate am inteles. Ca pana la urma nu esti taximetrist sa faci zeci de mii de km pe an si sa acoperi devalorizarea masinii #2 din economiile de combustibil.

#1113
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Bai bobalex, tu nu auzi, nu imi permit q7 acu' da tot iau ceva mai mare.
L-am înnebunit pe un coleg cu mașina mea, daca iti vine sa crezi am ajuns la rata 14 ... Ce trece timpul

#1114
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postfigo1988, on 24 aprilie 2018 - 09:47, said:

Parerea mea e ca e foarte greu sa justifici financiar "o masina pentru mers singur in oras, o masina pentru mers cu copiii, dar fara cumparaturi, o masina de fun, o masina de mers in afara orasului cu familia etc". Pana si m6d, care incerca ideea cu masina de oras, a ajuns sa mearga mai mult cu Q7 din cate am inteles. Ca pana la urma nu esti taximetrist sa faci zeci de mii de km pe an si sa acoperi devalorizarea masinii #2 din economiile de combustibil.
Total de acord ....in plus, o masina full electric este inca foarte scumpa si nu are rost sa dai 20-30.000 euro pentru o jucarie gen BMW i3 .
  Hai sa zicem ca un smart forfour electric ar fi sub 20000euro ...ar putea sa fie ceva..dar NU pentru economie, e mai mult o fata si pentru ca e placuta la condus....daca e dupa bani...iei  un Duster diesel automat si pa...cu 18000 euro ai o super masina full. Si mergi linistit 5 ani prin oras...sau pe benzina

#1115
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
smart?

https://youtu.be/roIwhW95iJo?t=303

#1116
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
Doar un scurt status update. Odata cu incalzirea vremii se observa si o scadere considerabila a consumului. Daca pe timp de iarna vedeam undeva intre 5.5-6 consumul, acuma este in jur de 4.5...presupun ca in lunile toride cand o sa mearga A/C o sa mai creasca. De asemenea tin sa mentionez ca masina are 9k km parcursi si un consum pe acesti 9k de 5.3 (si in scadere)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate