Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pareri Dacia Duster
Last Updated: Feb 15 2023 18:22, Started by
silviannetw
, Apr 09 2017 16:00
·
0
#307
Posted 16 November 2020 - 16:59
mcd2020, on 16 noiembrie 2020 - 09:19, said:
Majoritatea faniilor Duster sau impatimitii cum ii numiti voi sunt fostii fani Dacia,carora le-au crescut pretentiile dar au ramas fideli marcii.. .Ii recunosc de vreo 30 de ani,duminica plecau din targ cu pivoti si alte piese mioritice facute pe genunchi........Sunt tot aia sau urmasii celor ce intrebau peste tot de visul umed si suprem- capete de planetara Glentzer,ca de planetara intreaga nu aveau bani...Tot ei,duminica dupa-amiaza schimbau juma de masina,asa de hobby,pe sunetele de muzica populara ale radiolului din dotare... Te inseli. Cat am avut dacia 1300 umblam pe la toate magazinele dupa piese OEM. Din simplul motiv ca toata lumea stia de fiabilitatea indoielnica a pieselor aftermarket. Dacia veche avea si ceva avantaje, mergea pe gazolina mai mult sau mai putin aditivata, se repara oricand si oriunde. Dupa care am trecut la Logan. Care Logan a refuzat in 15 ani sa se strice. In acest timp am zis sa incerc si marfa nemteasca, superlaudata, cu motoare indestructibile care pana in 500k km sub nici o forma nu se strica....mare teapa...dupa 3 ani am maritat-o la samsari (passat cumparat cu 3 ani vechime) ,pt. piese de schimb.......mi-a fost jena sa o bag pe olx.....dupa care am trecut la duster care in ciuda eforturilor mele de a strica ceva la el nu am reusit. Nu sunt nici fan dacia, nici impatimit, doar multumit de marfa romaneasca. Edited by bumpocbum, 16 November 2020 - 17:12. |
#309
Posted 17 November 2020 - 07:55
mcd2020, on 16 noiembrie 2020 - 17:29, said:
Bumpocbum-in incercarea de a iti raspunde-nu cumva tentativa ta de a trece la o masina germana a fost sortita esecului din motiv de trecere de la Dacia la Vw? A fost doar o oferta foarte buna, masina arata si mergea impecabil, mitul cu masinile nemtesti superfiabile era la cote inalte... Din pacate s-a stricat de multe ori cat a fost in cei 3 ani la mine, statea cate 1 luna pe an in service. Facturile de reparatii au fost atat de mari cat la toate daciile mele luate la un loc pe 100 de ani daca nu si mai mult. Asa ca las pentru cunoscatori VW si eu raman la dacie . |
#311
Posted 18 November 2020 - 07:36
bumpocbum, on 15 noiembrie 2020 - 15:26, said: Subturarea are direct legatura cu turatiile mici. La turatii mari se numeste supraturat. Ca are sau nu putere sa mentina o anumita viteza este alta treaba si tine de cuplu. Eu la 6000 RPM nu am reusit sa urc o rampa in trepta 1. Era subturat motorul ????? .... Ca idee, la diesel, la relanti, mai ales pe reductor ( nu neaparat) , o bagi in viteza si urca fara probleme dealul. Cu cat mergi in ture mai putine cu atat motorul o sa consume mai putin. Cu cat mergi in regimuri supraturate cu atat o sa ai consumuri mai mari... Oricum asta este parerea mea personala. La urcare iti pot arata exemplu ca e consum mai bun in tr 3 sa zicem la 2000 rpm decat in tr 4 la sub 1500 rpm, e testat. Explicatia e ce spuneam mai sus, motorul merge subturat si trage mai tare carburant ca sa poata sustine urcarea, in schimbare tr inf mai turat, consumul e mai mic la urcare. |
#312
Posted 27 November 2020 - 19:42
Octavian___, on 18 noiembrie 2020 - 07:36, said:
Nu e subturat motorul, doar ca ai incercat sa urci o rampa peste posibilitatile masinii. La urcare iti pot arata exemplu ca e consum mai bun in tr 3 sa zicem la 2000 rpm decat in tr 4 la sub 1500 rpm, e testat. Explicatia e ce spuneam mai sus, motorul merge subturat si trage mai tare carburant ca sa poata sustine urcarea, in schimbare tr inf mai turat, consumul e mai mic la urcare. De fapt sunt mai multi factori pentru care nu poti sa urci o rampa la 6 mii RPM. Incluzand ASR-uri, pierderea aderentei sau cuplu prea mic- aici intra depasirea posibilitatilor-. In cazul meu a fost ASR-ul... Despre consum, poate scoti un consum mai bun in cazuri particulare dar la 100k km de exemplu mersul subturat face economie mare la portofel, daca tine motorul ! Daca ai diesel si pica turbina sau se infunda DPF-ul deja e cu semn mare de intrebare daca a meritat. In fine, eu unul am trecut pe GPL asa ca domeniul de facut economie nu mai e cazul. Dar majoritatea taximetristilor merg subturat ! Cu tot cu GPL. Oare de ce ? .... |
#313
Posted 30 November 2020 - 20:07
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/02xm6GZIEAs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#315
Posted 01 December 2020 - 06:51
Vai de capul producatorilor de portofele "manuale" si vai de ceilalti.
Am o mare nedumerire: manelistii aia sunt platiti, sunt doar oligofreni sau si una si alta? Singura problema la Dusterul ala e legata de zgomotul la virarea rotilor. Si ceva ma face sa cred ca masina a fost crunt exploatata. In rest, as vrea eu sa am bani cata "rugina" are masina aia. |
#317
Posted 01 December 2020 - 07:39
#318
Posted 01 December 2020 - 07:43
Pai data viitoare(daca va mai fi o data viitoare pentru tine)cumpara o masina facuta de alta specie,nu de romani.Bineinteles ca ce ai e identic cu cel din film,ce crezi ca la a ta au folosit alta tabla si alta antifonare?
|
#319
Posted 01 December 2020 - 07:45
#320
Posted 01 December 2020 - 07:53
mcd2020, on 01 decembrie 2020 - 07:43, said:
Bineinteles ca ce ai e identic cu cel din film,ce crezi ca la a ta au folosit alta tabla si alta antifonare? Sagacious, on 01 decembrie 2020 - 07:45, said:
Stai sa inteleg, pe tine de fapt te-a deranjat ca in clip este un Duster la care niste vloggeri arata niste chestii nasoale ? Pot sa "injure" Dusterul si Dacia pana li se usuca vopseaua pe portofelele alea 😃. In rest, sunt 11 ani de la lansarea Duster-ului. Ai vazut vreunul cu pragul "dezintegrat" sau cu podeaua gaurita? |
#321
Posted 01 December 2020 - 08:05
Masina frecata bine pe burta peste tot, la o inaltime de la sol la care altele gen Vitara (doar pentru context) ar fi lasat baia de ulei si diferentialul in urma si, care, ce sa vezi? Lasata asa belita si folosita dupa aia prin sarea de pe strazile din Romania vreo 2 ierni, a prins rugina. Soc si mirare! Cine s-ar fi asteptat.
Si, alt soc si alta mirare, folosita in conditiile alea, a prins si joc la directie. Cam cum trebuie sa fii ca sa fii socat si mirat ca o masina folosita in felul ala si intretinuta ca una de bulevard nu mai e perfecta? Ignorant? Rau voitor? Idiot de-a dreptul? Probabil ca toate. Dar respectam dreptul la parere. Nu si parerea in sine, ca nu e nimic de respectat. Edited by underb, 01 December 2020 - 08:01. |
|
#322
Posted 01 December 2020 - 08:11
Ma "bucur" sa observ ca exista persoane care accepta cu buna stiinta si cauta sa estompeze lucruri evidente, de aceea o sa ramanem un popor de linge blide si fara coloana vertebrala.
|
#323
Posted 01 December 2020 - 08:31
De fapt care e mirarea ta?
Ca o masina care a intrat unde restul din clasa nu vor intra vreodata (urmele de pe burta arata asta) si lasata asa dupa aia, a ramas cu urme? Si daca nu ne miram si noi prosteste suntem linge blide? OK, se accepta (din complezenta, evident). E mai bine asa decat sa ma mir prosteste de niste lucruri evidente. Esti constient ca pe unde farami alte masini, pe asta nu o atingi? M-as mira. Te-ai intrebat vreodata de ce exista scuturi pentru toate masinile care pot iesi de pe drum? Aparent nici soferul Dusterului din clip. Dar de ce pentru alea care nu pot iesi de pe drum (adica restul din clasa) nu sunt disponibile scuturi? Iti spun eu. Pentru ca nu au ce face cu ele. Edited by underb, 01 December 2020 - 08:33. |
#324
Posted 01 December 2020 - 09:30
Welcome to price point engineering. Acum, daca ai un Duster si vrei sa tina ceva mai mult in conditii de folosire “ca la noi” salta cotetul pe ceva si baga-te sub el cu doua tuburi de ceara de protectie. Oriunde vezi fer, dai cu sprayul, oriunde vezi o gaura, bagi teava care a venit cu sprayul si acoperi in interior.
Si, daca esti nevoit sa mergi pe drumuri condimentate cu sare, poate te impiedici dupa de vreo spalatorie din aia cu fise si mai bagi furtunul ala pe sub masina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users