C43 AMG Sedan
#55
Posted 15 May 2017 - 19:10
Ei, nici chiar asa. A4 nou si a5 nou sunt cel putin in top 3 interior, am vazut e classe dar nu ma da pe spate. Iar clasa c e cam cu 5 ani in urma, ba chiar 2 generatii la interior... sa faci butoane cu rotita ca in anii 2000 la a/c...
|
#57
Posted 15 May 2017 - 20:13
emil_sv, on 15 mai 2017 - 17:56, said:
In nici un caz, cel putin cat a fost Daimler Chrysler... au fost low cost pe alocuri. D-abia la generatia curenta si-au revenit. Modelele scoase dupa 2013 sunt top, ce e inainte... slabut si plasticos. Audi au cam fost top la materiale si finisaje pana la generatia curenta de MB in opinia mea. Cam asta este realitatea. |
#58
Posted 15 May 2017 - 20:16
MembruAnonim, on 15 mai 2017 - 19:10, said:
Ei, nici chiar asa. A4 nou si a5 nou sunt cel putin in top 3 interior, am vazut e classe dar nu ma da pe spate. Iar clasa c e cam cu 5 ani in urma, ba chiar 2 generatii la interior... sa faci butoane cu rotita ca in anii 2000 la a/c... |
#59
Posted 15 May 2017 - 20:24
MembruAnonim, on 15 mai 2017 - 19:10, said:
Ei, nici chiar asa. A4 nou si a5 nou sunt cel putin in top 3 interior, am vazut e classe dar nu ma da pe spate. Iar clasa c e cam cu 5 ani in urma, ba chiar 2 generatii la interior... sa faci butoane cu rotita ca in anii 2000 la a/c... tfmercedez, on 15 mai 2017 - 19:59, said:
L-a intrebat cineva pe figo, de ce nu a luat S4 sau M3? |
#60
Posted 15 May 2017 - 20:24
Ce imi plac mie expresiile de genul "ora exacta"...Ora exact la ce? Motorizari? Nivelul asamblarii si materiale? Fiabilitate? Confort? Si MB are modele in continuare pline de plastic tare(A, CLA, GLA si chiar si C in variantele de baza). Dpmdv MB a ramas o masina competitiva de la E in sus, pentru restul concurenta are masini mai bune in momentul de fata (opinie strict personala).
|
#61
Posted 15 May 2017 - 20:28
mufasa, on 15 mai 2017 - 20:13, said:
+1. Cam asta este realitatea. mufasa, on 15 mai 2017 - 20:24, said:
Q7 e super la interior dar exteriorul ala... nu ma pot uita la el. Si da sunt de acord intre Q7, ML si X5 clar Q7 e nr 1 la interior.
|
#62
Posted 15 May 2017 - 20:31
tfmercedez, on 15 mai 2017 - 18:35, said:
Anyway, tot MB da ora exacta in doneniul asta. Obiectiv daca e s-o luam, astazi cele 3 marci sunt la egalitate, cu mici diferente intre ele la diverse aspecte care alterneaza in functie de momentul cand faci comparatia. De exemplu Emil compara in 2017, E class aparut in 2016 cu A6 aparut in 2011 (de care s-a si plictisit urcandu-se in el zilnic cativa ani). Pai e obiectiv ? . Normal ca MB este cu 5 ani in fata. Si tot asa. |
#63
Posted 15 May 2017 - 20:31
Subiectivism la maxim, si e de inteles.
Dar sa zici ca niste butoane din secolul trecut sunt actuale... e putin cam tras de par. Si cum eu prefer conforul abia imi intra juma de cur in c-ul asta actual. E cam cat un a3 generatie noua dupa mine. Ce si-a luat figo e o masina puternica pe o carcasa invechita dupa mine, dar daca lui ii place sa fie primit. Si BMW si merc sunt ramase muuult in urma la generatie cu c si seria 3 dupa mine. E opinia mea... |
#64
Posted 15 May 2017 - 20:34
edi10000, on 15 mai 2017 - 20:24, said:
Si MB are modele in continuare pline de plastic tare(A, CLA, GLA si chiar si C in variantele de baza). mufasa, on 15 mai 2017 - 20:31, said:
Remarca ta era buna acum 30 de ani. Obiectiv daca e s-o luam, astazi cele 3 marci sunt la egalitate, cu mici diferente intre ele la diverse aspecte care alterneaza in functie de momentul cand faci comparatia. De exemplu Emil compara in 2017, E class aparut in 2016 cu A6 aparut in 2011 (de care s-a si plictisit urcandu-se in el zilnic cativa ani). Pai e obiectiv ? . Normal ca MB este cu 5 ani in fata. Si tot asa. Edited by emil_sv, 15 May 2017 - 20:35. |
|
#65
Posted 15 May 2017 - 20:34
#66
Posted 15 May 2017 - 20:38
mufasa, on 15 mai 2017 - 20:34, said:
Mie nu-mi displace, mai ales acum ca l-au mai patratit. Singurul care-mi place mai mult (dintre astea 3 de care vorbim) este GLS. |
#67
Posted 15 May 2017 - 20:45
emil_sv, on 15 mai 2017 - 20:34, said:
Mda e si asta un factor, cu toate astea comparam oferta curenta, ca n-avem de unde sti ce va fi in A6 nou. Iarasi S class desi aparut in 2013 e mai misto decat seria 7 aparut in 2016. Sa vedem A8-ul nou, am un feeling ca o sa fie referinta o perioada. Asa se intampla mereu S class are o perceptie aparte, este tatal lor. Chiar daca cateodata A8 a fost peste ca masina. Indiferent cum va fi A8 (cum dracu ai feeling la A8, dar la A6 nu, nu prea inteleg), pentru publicul larg S class va ramane supremul. Si trebuie sa recunosc ca se cam respecta si la mine. Poate de la prea multe filme. emil_sv, on 15 mai 2017 - 20:38, said:
E cool pe afara GLS, inauntru aceeasi poveste ca si la ML(GLE). La SUV-uri momentan sunt in tabara Range Rover. Si uite asa ajungem la Escalade, topul SUV pentru mine. Hai ca daca intra cineva pe jurnalul lui Figo sa citeasca despre C43AMG, zice ca a fost topicul atacat de hackeri si s-au amestecat discutiile diferitelor jurnalele. |
#68
Posted 15 May 2017 - 20:57
mufasa, on 15 mai 2017 - 20:40, said:
Ce dracu sa fie in A6 nou ... o sa fie misto. S class are o perceptie aparte, este tatal lor. Chiar daca cateodata A8 a fost peste ca masina. Indiferent cum va fi A8 (cum dracu ai feeling la A8, dar la A6 nu, nu prea inteleg), pentru publicul larg S class va ramane supremul. Si trebuie sa recunosc ca se cam respecta si la mine. Poate de la prea multe filme. S class e super, daca n-as fi avut constrangeri bugetare nici nu mai imi puneam problema de altceva. S500 4matic fara pachete amg si alte bazaconii, elegant, discret si bineinteles gri. mufasa, on 15 mai 2017 - 20:45, said:
Ce dracu sa fie in A6 nou ... o sa fie misto. S class are o perceptie aparte, este tatal lor. Chiar daca cateodata A8 a fost peste ca masina. Indiferent cum va fi A8 (cum dracu ai feeling la A8, dar la A6 nu, nu prea inteleg), pentru publicul larg S class va ramane supremul. Si trebuie sa recunosc ca se cam respecta si la mine. Poate de la prea multe filme. Si mie imi plac de mor dar pe de o parte a devenit boring la noi pe strazi, iar pe de alta parte ce am auzit in ultimii ani despre modelele marcii (toate) .... Si uite asa ajungem la Escalade, topul SUV pentru mine. Hai ca daca intra cineva pe jurnalul lui Figo sa citeasca despre C43AMG, zice ca a fost topicul atacat de hackeri si s-au amestecat discutiile diferitelor jurnalele. De acord cu ultima parte. @figo scuze. Edited by emil_sv, 15 May 2017 - 20:57. |
#69
Posted 15 May 2017 - 22:14
conduc si eu de 3 zile un a7 cu 20". Cine naiba isi pune 20" pe o masina in ro e idiotul satului. 17" e de ajuns... si talon mai mare. Am avut si 235 45 r17 si era deja prea mult... daca ai suspensie pneumaticam 18" si e ok... scuze dar asta e opimia mea.
Plus 20" au un ruliu neneeeee... cu 17" nu se aude nimic, astea parca merg cu senilele la 60 la ora |
|
#70
Posted 15 May 2017 - 22:23
MembruAnonim, on 15 mai 2017 - 22:14, said:
conduc si eu de 3 zile un a7 cu 20". Cine naiba isi pune 20" pe o masina in ro e idiotul satului. 17" e de ajuns... si talon mai mare. Am avut si 235 45 r17 si era deja prea mult... daca ai suspensie pneumaticam 18" si e ok... scuze dar asta e opimia mea. Plus 20" au un ruliu neneeeee... cu 17" nu se aude nimic, astea parca merg cu senilele la 60 la ora |
#71
Posted 15 May 2017 - 22:28
Daca ai suspensie pe perna cu aer si nu esti vitezoman nu se simt chiar asa gropile cum zici... asta e barca. Dar dacă nu avea, cred ca si mie imi clantaneau dintii in gura.
De ce nu ti ai pus 17" sau 18"? Ce daca e in leasing... Asta lui nevasta-mea e pe 17" si all season si merge unsa. Si nu are nici o perna... e mai silentioasa ca una pe benzină de acu 5 ani... daca nu iti zic ca e motorina nu ai cum sa iti dai seama cand esti la interior Edited by MembruAnonim, 15 May 2017 - 22:29. |
#72
Posted 15 May 2017 - 22:59
deși am luat-o pe arătură rău față de subiectul topicului, în auto-motor și sport (numărul care era valabil la începutul lunii aprilie) a fost făcută o analiză între a4 c class seria 3 și alfa romeo giulia. a4 le-a bătut de nu s-au văzut. vorbim ce aceste modele nu de ce și-a cumpărat @figo1988.
C class față de a4 are suspensia spate mai evoluată dar care nu sunt sigur că oferă un confort suplimentar perceptibil. în rest, fac abstracție că sunt fan, Audi este net superior la toate capitolele. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users