Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

C43 AMG Sedan

* * * * - 7 votes
  • Please log in to reply
2280 replies to this topic

#55
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ei, nici chiar asa. A4 nou si a5 nou sunt cel putin in top 3 interior, am vazut e classe dar nu ma da pe spate. Iar clasa c e cam cu 5 ani in urma, ba chiar 2 generatii la interior... sa faci butoane cu rotita ca in anii 2000 la a/c...



#56
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007
L-a intrebat cineva pe figo, de ce nu a luat S4 sau M3?

#57
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postemil_sv, on 15 mai 2017 - 17:56, said:

In nici un caz, cel putin cat a fost Daimler Chrysler... au fost low cost pe alocuri. D-abia la generatia curenta si-au revenit. Modelele scoase dupa 2013 sunt top, ce e inainte... slabut si plasticos. Audi au cam fost top la materiale si finisaje pana la generatia curenta de MB in opinia mea.
+1.
Cam asta este realitatea.

#58
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View PostMembruAnonim, on 15 mai 2017 - 19:10, said:

Ei, nici chiar asa. A4 nou si a5 nou sunt cel putin in top 3 interior, am vazut e classe dar nu ma da pe spate. Iar clasa c e cam cu 5 ani in urma, ba chiar 2 generatii la interior... sa faci butoane cu rotita ca in anii 2000 la a/c...
Butoanele cu rotita sunt fantastice, cand vad ecrane cu touch pe mine unul ma apuca nervii. Sunt super usor de folosit si ergonomice, nu esti nevoit sa iei ochii de pe sosea. A4 nou e un improvement fata de A4 vechi, dar momentan intre C, 3, XE si A4, mercedesul mi se pare de departe cel mai bun la interior. Iar E class fata de 5, XF si A6 la fel, A6 tocmai ce l-am vandut, m-am urcat in toate, E class m-a convins pe loc. Sigur ca exista o doza de subiectivism si mai e si parerea personala dar pe moment MB si Porsche mi se par top la interior, ca design, finisaje si materiale.

#59
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostMembruAnonim, on 15 mai 2017 - 19:10, said:

Ei, nici chiar asa. A4 nou si a5 nou sunt cel putin in top 3 interior, am vazut e classe dar nu ma da pe spate. Iar clasa c e cam cu 5 ani in urma, ba chiar 2 generatii la interior... sa faci butoane cu rotita ca in anii 2000 la a/c...
Fiecare cu gustul lui. Eu am fost si sunt fan Audi (nevasta-mea are si acum unul), dar m-am urcat acum 6 luni intr-un A4 nou ... subtire fata de cum era A4 generatiile anterioare. Arata a interior de compacta nicidecum de clasa medie. A5 nu am studiat ultimul model. Insa Q7 e de departe peste MB si BMW la capitolul SUV.

View Posttfmercedez, on 15 mai 2017 - 19:59, said:

L-a intrebat cineva pe figo, de ce nu a luat S4 sau M3?
Da, in mare prea tari suspensiile din ce am inteles eu, nu prea sunt masini de familie.

#60
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ce imi plac mie expresiile de genul "ora exacta"...Ora exact la ce? Motorizari? Nivelul asamblarii si materiale? Fiabilitate? Confort? Si MB are modele in continuare pline de plastic tare(A, CLA, GLA si chiar si C in variantele de baza). Dpmdv MB a ramas o masina competitiva de la E in sus, pentru restul concurenta are masini mai bune in momentul de fata (opinie strict personala).

#61
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 20:13, said:

+1.
Cam asta este realitatea.
Pai eu ma uit la ML-ul nostru, generatia curenta prefacelift, se vede ca e proiectat in era pre revenire la interior. Cred ca d-abia la viitorul ML(GLE) vor aplica noua filozofie. Fata de E class sunt nasoale materialele, iar plasticele indoielnice apar cu o frecventa mai mare decat te-ai astepta.

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 20:24, said:

Insa Q7 e de departe peste MB si BMW la capitolul SUV.

Q7 e super la interior dar exteriorul ala... nu ma pot uita la el. Si da sunt de acord intre Q7, ML si X5 clar Q7 e nr 1 la interior.

#62
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Posttfmercedez, on 15 mai 2017 - 18:35, said:

Anyway, tot MB da ora exacta in doneniul asta.
Remarca ta era buna acum 30 de ani.
Obiectiv daca e s-o luam, astazi cele 3 marci sunt la egalitate, cu mici diferente intre ele la diverse aspecte care alterneaza in functie de momentul cand faci comparatia. De exemplu Emil compara in 2017, E class aparut in 2016 cu A6 aparut in 2011 (de care s-a si plictisit urcandu-se in el zilnic cativa ani). Pai e obiectiv ? Posted Image . Normal ca MB este cu 5 ani in fata. Si tot asa.

#63
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Subiectivism la maxim, si e de inteles.
Dar sa zici ca niste butoane din secolul trecut sunt actuale... e putin cam tras de par. Si cum eu prefer conforul abia imi intra juma de cur in c-ul asta actual. E cam cat un a3 generatie noua dupa mine.

Ce si-a luat figo e o masina puternica pe o carcasa invechita dupa mine, dar daca lui ii place sa fie primit. Si BMW si merc sunt ramase muuult in urma la generatie cu c si seria 3 dupa mine. E opinia mea...

#64
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postedi10000, on 15 mai 2017 - 20:24, said:

Si MB are modele in continuare pline de plastic tare(A, CLA, GLA si chiar si C in variantele de baza).
De acord dar cu toate astea, si A3, A1, Seria 1, Seria 2 sunt in aceeasi situatie. Masini premium low cost "entry level", toate sunt dubioase inauntru.

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 20:31, said:

Remarca ta era buna acum 30 de ani.
Obiectiv daca e s-o luam, astazi cele 3 marci sunt la egalitate, cu mici diferente intre ele la diverse aspecte care alterneaza in functie de momentul cand faci comparatia. De exemplu Emil compara in 2017, E class aparut in 2016 cu A6 aparut in 2011 (de care s-a si plictisit urcandu-se in el zilnic cativa ani). Pai e obiectiv ? Posted Image . Normal ca MB este cu 5 ani in fata. Si tot asa.
Mda e si asta un factor, cu toate astea comparam oferta curenta, ca n-avem de unde sti ce va fi in A6 nou. Iarasi S class desi aparut in 2013 e mai misto decat seria 7 aparut in 2016. Sa vedem A8-ul nou, am un feeling ca o sa fie referinta o perioada. Asa se intampla mereu :)

Edited by emil_sv, 15 May 2017 - 20:35.


#65
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postemil_sv, on 15 mai 2017 - 20:28, said:

Q7 e super la interior dar exteriorul ala... nu ma pot uita la el.
Mie nu-mi displace, mai ales acum ca l-au mai patratit. Singurul care-mi place mai mult (dintre astea 3 de care vorbim) este GLS.

#66
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 20:34, said:

Mie nu-mi displace, mai ales acum ca l-au mai patratit. Singurul care-mi place mai mult (dintre astea 3 de care vorbim) este GLS.
E cool pe afara GLS, inauntru aceeasi poveste ca si la ML(GLE). La SUV-uri momentan sunt in tabara Range Rover.

#67
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postemil_sv, on 15 mai 2017 - 20:34, said:

Mda e si asta un factor, cu toate astea comparam oferta curenta, ca n-avem de unde sti ce va fi in A6 nou. Iarasi S class desi aparut in 2013 e mai misto decat seria 7 aparut in 2016. Sa vedem A8-ul nou, am un feeling ca o sa fie referinta o perioada. Asa se intampla mereu Posted Image
Ce dracu sa fie in A6 nou ... o sa fie misto.
S class are o perceptie aparte, este tatal lor. Chiar daca cateodata A8 a fost peste ca masina. Indiferent cum va fi A8 (cum dracu ai feeling la A8, dar la A6 nu, nu prea inteleg), pentru publicul larg S class va ramane supremul. Si trebuie sa recunosc ca se cam respecta si la mine. Poate de la prea multe filme.

View Postemil_sv, on 15 mai 2017 - 20:38, said:

E cool pe afara GLS, inauntru aceeasi poveste ca si la ML(GLE). La SUV-uri momentan sunt in tabara Range Rover.
Si mie imi plac de mor dar pe de o parte a devenit boring la noi pe strazi, iar pe de alta parte ce am auzit in ultimii ani despre modelele marcii (toate) ....
Si uite asa ajungem la Escalade, topul SUV pentru mine.

Hai ca daca intra cineva pe jurnalul lui Figo sa citeasca despre C43AMG, zice ca a fost topicul atacat de hackeri si s-au amestecat discutiile diferitelor jurnalele.

#68
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 20:40, said:

Ce dracu sa fie in A6 nou ... o sa fie misto.
S class are o perceptie aparte, este tatal lor. Chiar daca cateodata A8 a fost peste ca masina. Indiferent cum va fi A8 (cum dracu ai feeling la A8, dar la A6 nu, nu prea inteleg), pentru publicul larg S class va ramane supremul. Si trebuie sa recunosc ca se cam respecta si la mine. Poate de la prea multe filme.
Nu stiu poate am eu o problema cu A6-ele, am regretat foarte mult ca am cumparat-o. Combinatia de suspensii sport si jante pe 20, m-a disperat. Foarte nasoala, Ori suspensie pneumatica/amortizoare adaptive ori jante mai mici sau macar suspensia normala non s line ca pe drumurile noastre A6-ele cu chestii sport nu e in regula. Audi are tendinta asta sa le faca mai rigide decat trebuie. La A8 nu se pune problema pt ca aia vine din start cu suspensii civilizate, pe cand A6-ele nu.

S class e super, daca n-as fi avut constrangeri bugetare nici nu mai imi puneam problema de altceva. S500 4matic fara pachete amg si alte bazaconii, elegant, discret si bineinteles gri. Posted Image

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 20:45, said:

Ce dracu sa fie in A6 nou ... o sa fie misto.
S class are o perceptie aparte, este tatal lor. Chiar daca cateodata A8 a fost peste ca masina. Indiferent cum va fi A8 (cum dracu ai feeling la A8, dar la A6 nu, nu prea inteleg), pentru publicul larg S class va ramane supremul. Si trebuie sa recunosc ca se cam respecta si la mine. Poate de la prea multe filme.


Si mie imi plac de mor dar pe de o parte a devenit boring la noi pe strazi, iar pe de alta parte ce am auzit in ultimii ani despre modelele marcii (toate) ....
Si uite asa ajungem la Escalade, topul SUV pentru mine.

Hai ca daca intra cineva pe jurnalul lui Figo sa citeasca despre C43AMG, zice ca a fost topicul atacat de hackeri si s-au amestecat discutiile diferitelor jurnalele.
Escalade e cool dar nu mi-as lua asa ceva. Mi se pare prea opulent Posted Image iese prea mult in evidenta.

De acord cu ultima parte.

@figo scuze.

Edited by emil_sv, 15 May 2017 - 20:57.


#69
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
conduc si eu de 3 zile un a7 cu 20". Cine naiba isi pune 20" pe o masina in ro e idiotul satului. 17" e de ajuns... si talon mai mare. Am avut si 235 45 r17 si era deja prea mult... daca ai suspensie pneumaticam 18" si e ok... scuze dar asta e opimia mea.

Plus 20" au un ruliu neneeeee... cu 17" nu se aude nimic, astea parca merg cu senilele la 60 la ora

#70
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View PostMembruAnonim, on 15 mai 2017 - 22:14, said:

conduc si eu de 3 zile un a7 cu 20". Cine naiba isi pune 20" pe o masina in ro e idiotul satului. 17" e de ajuns... si talon mai mare. Am avut si 235 45 r17 si era deja prea mult... daca ai suspensie pneumaticam 18" si e ok... scuze dar asta e opimia mea.

Plus 20" au un ruliu neneeeee... cu 17" nu se aude nimic, astea parca merg cu senilele la 60 la ora
Pai am stiut eu ca Audi proiecteaza masini doar pentru autobahn si Nurburgring? Culmea am luat-o din stoc de aici noua, aia ar trebui sa le comande si ei pt stoc intr-o configuratie mai pretabila la .ro, la inceput nu mi s-a parut asa nasol dar in timp cand am vazut ca imi clantane dintii in gura la fiecare hop/gropita/gura de canal era prea tarziu, si am luat-o si pe leasing, n-am mai avut ce sa fac. Aia e, mi-am invatat lectia dar asta nu inseamna ca nu am ramas cu un gust amar pt audi.

#71
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca ai suspensie pe perna cu aer si nu esti vitezoman nu se simt chiar asa gropile cum zici... asta e barca. Dar dacă nu avea, cred ca si mie imi clantaneau dintii in gura.

De ce nu ti ai pus 17" sau 18"? Ce daca e in leasing...
Asta lui nevasta-mea e pe 17" si all season si merge unsa. Si nu are nici o perna... e mai silentioasa ca una pe benzină de acu 5 ani... daca nu iti zic ca e motorina nu ai cum sa iti dai seama cand esti la interior

Edited by MembruAnonim, 15 May 2017 - 22:29.


#72
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
deși am luat-o pe arătură rău față de subiectul topicului, în auto-motor și sport (numărul care era valabil la începutul lunii aprilie) a fost făcută o analiză între a4 c class seria 3 și alfa romeo giulia. a4 le-a bătut de nu s-au văzut. vorbim ce aceste modele nu de ce și-a cumpărat @figo1988.
C class față de a4 are suspensia spate mai evoluată dar care nu sunt sigur că oferă un confort suplimentar perceptibil. în rest, fac abstracție că sunt fan, Audi este net superior la toate capitolele.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate