Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

C43 AMG Sedan

* * * * - 7 votes
  • Please log in to reply
2280 replies to this topic

#37
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postmufasa, on 14 mai 2017 - 19:26, said:

Buna alegere, urarile vin si urarile odata cu masina !
Chiar daca nu sunt fan limuzine, trebuie sa recunosc ca masina arata foarte bine. Ca de fapt toate Merturile din ultimii ani. Iar interioarele asemenea, le-au depasit pe cele de Audi, iar pe cele de BMW le face de-a dreptul spartane.
Acu' am o curiozitate, intretinerea chiar o fi de 4-5 ori mai mare decat la un C cu motor mic ?

Haha, mersi, am countdown pe telefon cu 31 iulie, sper sa nu intarzie mai mult :lol:

Poti sa zici, chiar poti sa zici, coupe-ul arata cu cel putin 45% mai bine. Asta cred si eu. Dar mi-am asezat scaunul pe pozitia de condus (am 1.78) si, cand m-am urcat in spate, atingeam cu capul de plafon si cu genunchii de scaunul din fata. Plus ca o sa vina si copilul in astia 4 ani cat o sa tin masina, am zis sa gandesc pragmatic. Interiorul la BMW e o mizerie. Cand m-am urcat in M3-ul ala din Munchen si am mers cu el o zi intreaga m-am simtit ca in Golf-ul meu. Nu mai zic de Golf-ul 7 GTI al unui amic care era chiar mai misto. Intre Audi si Mercedes mi se pare o chestie de gust la interior. Audi e mai sobru, clasic, dar nu plictisitor, pe cand astia de la Mercedes chiar au luat vechea imagine pe care o aveau, de masina batraneasca, ultra-clasica si i-au pus un mare minus in fata. Design-ul e f reusit, chiar daca ceasurile si sistemul de infotainment de pe C-class isi arata un pic varsta. Pe de alta parte, noul E-class (si cred ca si altele, dar nu sunt atat de informat) are un interior de vis. http://o.aolcdn.com/...-interior-1.jpg


Despre intretinere, nu stiu cat era la C63, ca ala e practic varful de gama. La BMW era de 3 ori mai scumpa pe 5 ani. (M3/4 vs 440i).

View PostBaxon, on 14 mai 2017 - 19:35, said:

Poti sa depasesti si cu o compacta de 120 CP daca stii ce sa faci, la volan .
Mai bine spui ca asta ti-e placerea si atunci discutiile de prisos dispar .

P.S. Stii ce se zice despre cei care isi cumpara masini scumpe , potente ? Ca au ... putza mica si cumva trebuie sa compenseze ! Sper sa nu te superi Posted Image

Da, poti, dar e mai comod sa nu trebuiasca sa o faci. Cat priveste celalalt departament, e ok, din fericire nu e nevoie sa compensez :lol:, dar daca era, sigur nu luam C-class gri. Pariu ca daca pun masina asta langa orice seria 4, seria 5 adus din Jermanica cu 20-30k de euro, majoritatea oamenilor vor spune ca C-ul e masina mai ieftina. Mai ales comparativ cu prima varianta, M3, care arata cel mai bine pe culoarea asta si arata cam asa http://cdn.bmwblog.c...l-Updates-1.jpg

View PostFriskey, on 14 mai 2017 - 19:40, said:

Si frustratii/invidiosii ca tine cum o au?

Chiar nu-i nevoie, pe mine m-a amuzat :).

#38
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Seria 3/4 fata de C class este absolut mizer inauntru, nici o legatura. Mercedes chiar e pe val cu interiorul momentan. Audi este moartea pasiunii, zero inovatie in design, nici nu le mai pot deosebi, interiorul e de calitate dar pe mine unul ma ia somnul cand le vad cat de la obiect sunt, nimic sa rupa din "sobrietatea" dusa la extrem. Eu ma tot uitam la un daily driver nou, prima oara la Jaguar XE, dupa XF, eram oarecum ambivalent, am considerat si o skoda superb dupa care m-am urcat intr-un C class si am zis ca asta e pt mine si dupa m-a pus naiba sa ma urc in E class-ul nou si m-am decis instantaneu. Nici nu se compara cu 5 sau A6. Alea-s pt proletari :)

Nu e diferenta la intretinere chiar asa de mare, e mai mare ca la un C class normal dar nu dramatic. E normal pana la urma, primesti alte frane, alta suspensie, alte amortizoare, alt motor etc.

#39
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postfigo1988, on 14 mai 2017 - 19:57, said:

Poti sa zici, chiar poti sa zici, coupe-ul arata cu cel putin 45% mai bine. Asta cred si eu. Dar mi-am asezat scaunul pe pozitia de condus (am 1.78) si, cand m-am urcat in spate, atingeam cu capul de plafon si cu genunchii de scaunul din fata. Plus ca o sa vina si copilul in astia 4 ani cat o sa tin masina, am zis sa gandesc pragmatic. Interiorul la BMW e o mizerie. Cand m-am urcat in M3-ul ala din Munchen si am mers cu el o zi intreaga m-am simtit ca in Golf-ul meu. Nu mai zic de Golf-ul 7 GTI al unui amic care era chiar mai misto. Intre Audi si Mercedes mi se pare o chestie de gust la interior. Audi e mai sobru, clasic, dar nu plictisitor, pe cand astia de la Mercedes chiar au luat vechea imagine pe care o aveau, de masina batraneasca, ultra-clasica si i-au pus un mare minus in fata. Design-ul e f reusit, chiar daca ceasurile si sistemul de infotainment de pe C-class isi arata un pic varsta. Pe de alta parte, noul E-class (si cred ca si altele, dar nu sunt atat de informat) are un interior de vis. http://o.aolcdn.com/...-interior-1.jpg
Nu zic, ca personal lui C coupe nu-i vad rostul. Sau e limuzina cum ai luat tu si ca masina de familie e decizia corecta avand in vedere babyul (sa fie intr-un ceas bun) care va sa vina, sau daca este sa fie de 2 persoane, macar sa fie un coupe/cabrio veritabil cu 2 locuri sau cel mult cu 2+2, alea din spate fiind oricum neutilizabile. Coupeurile astea derivate din limuzine pentru mine reprezinta un concept pe care nu-l inteleg.
Iar de la MB singura masina care mi se pare interesanta la ora actuala este SLul (SLCul parca-i cam mic pe gustul meu).

Ca interior, mie mi se pare ca MB inspira lux fiind mai cald, iar Audi tehnologie fiind mai rece, ambele cu o calitate a finisarii foarte buna. In schimb BMW inspira "ramas in urma", atat ca look cat si ca materiale folosite.

#40
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
sunt eu ciudat și nu fac parte din parte din lumea normală. eu nu consider că ai ales această mașină ca să compensezi ceva sau vreo frustrare ci pentru că ți-a plăcut și te-a atras. dacă era un seria 5 de pe autovit cu 168K km poate, dar în cazul alegerii tale nu aș crede. E mașină nouă, ce griji îți faci de întreținere (revizie - și aia destul de rară și combustibil - am uitat, și cauciucuri). Când o să te intereseze întreținerea/reparațiile o să aibă prețuri exact ca la alte mașini. AMR......

P.S.: când o să fiu mare ca tine vreau să fiu :)))

Edited by bobalex18, 15 May 2017 - 11:00.


#41
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 08:46, said:

Nu zic, ca personal lui C coupe nu-i vad rostul. Sau e limuzina cum ai luat tu si ca masina de familie e decizia corecta avand in vedere babyul (sa fie intr-un ceas bun) care va sa vina, sau daca este sa fie de 2 persoane, macar sa fie un coupe/cabrio veritabil cu 2 locuri sau cel mult cu 2+2, alea din spate fiind oricum neutilizabile. Coupeurile astea derivate din limuzine pentru mine reprezinta un concept pe care nu-l inteleg.
Iar de la MB singura masina care mi se pare interesanta la ora actuala este SLul (SLCul parca-i cam mic pe gustul meu).

Ca interior, mie mi se pare ca MB inspira lux fiind mai cald, iar Audi tehnologie fiind mai rece, ambele cu o calitate a finisarii foarte buna. In schimb BMW inspira "ramas in urma", atat ca look cat si ca materiale folosite.

911 cu al sau 2+2 e un vis de-al meu, sper sa fie urmatoarea masina. Visul final insa e Ferrari, dar, la masina noua, leasing-ul bate spre 5k pe luna, mult prea multi bani aruncati fara sa castigi macar 50k pe luna. Iar la SH trebuie sa blochezi banii, intretinerea e o necunoscuta etc. Prin afara sunt pachete de garantie de la diferite firme 3rd party pe care le poti lua, leasing-ul la SH e mult mai comun, aici suntem inca la inceputuri cu toate. :) Pentru 2 locuri, in zona preturilor cat de cat lumesti, mi se par interesante F-type pentru sunet, Cayman pentru faptul ca e demential pe drumuri virajate sau MX5 pentru ca e ieftin si destul de fun.

View Postbobalex18, on 15 mai 2017 - 10:59, said:

sunt eu ciudat și nu fac parte din parte din lumea normală. eu nu consider că ai ales această mașină ca să compensezi ceva sau vreo frustrare ci pentru că ți-a plăcut și te-a atras. dacă era un seria 5 de pe autovit cu 168K km poate, dar în cazul alegerii tale nu aș crede. E mașină nouă, ce griji îți faci de întreținere (revizie - și aia destul de rară și combustibil - am uitat, și cauciucuri). Când o să te intereseze întreținerea/reparațiile o să aibă prețuri exact ca la alte mașini. AMR......

P.S.: când o să fiu mare ca tine vreau să fiu Posted Image))

Eu vreau sa cred ca asta e lumea normala si restul sunt exceptii. :) Nu-i judec nici pe cei care iau asa ceva, pana la urma daca nimeresti un exemplar bun, primesti o masina de 70-80k de euro cu doar o fractiune din cost. Primele mele 2 masini au fost ambele SH si nu am regretat niciodata. Fiind leasing operational, toate costurile sunt incluse, mai putin cauciucuri. Daca o pastrez dupa, o sa ma loveasca mai rau ca la MB-urile normale. Stiu asta. Si BMW, si Audi si Mercedes au 'taxa' pe masinile astea si preturi mai mari. Postasem pe topic-ul lui Mufasa ca intretinerea la un M4 e fix de trei ori mai mare decat un 440i, pe 5 ani. Ma refer la revizii, garantie, placute si discuri. La AMG e cam la fel.

#42
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postfigo1988, on 15 mai 2017 - 13:27, said:

911 cu al sau 2+2 e un vis de-al meu, sper sa fie urmatoarea masina. Visul final insa e Ferrari, dar, la masina noua, leasing-ul bate spre 5k pe luna, mult prea multi bani aruncati fara sa castigi macar 50k pe luna. Iar la SH trebuie sa blochezi banii, intretinerea e o necunoscuta etc. Prin afara sunt pachete de garantie de la diferite firme 3rd party pe care le poti lua, leasing-ul la SH e mult mai comun, aici suntem inca la inceputuri cu toate. Posted Image Pentru 2 locuri, in zona preturilor cat de cat lumesti, mi se par interesante F-type pentru sunet, Cayman pentru faptul ca e demential pe drumuri virajate sau MX5 pentru ca e ieftin si destul de fun.
Ha, modest cu Ferrari ... dar e bine sa ai un target ca asta ca te stimuleaza.
F-type imi place dtoatepdv in afara de pret. Prin comparatie 3.0l S/5.0l R vs.Cayman/911, sunt tot pe acolo (cel putin la 2-4 ani Sh ca noi ...?!), iar dtpdv nu se ridica la nivelul Porsche (probabil mai putin sunetul lui R, nu-l stiu). Adica stau si ma gandesc cine ar da 50 ... 80 K pe un F-Type in loc sa ia un Porsche echivalent ?
Ti-am spus, mie cu 2 locuri mi se pare interesant SL (500 e suficient).
Si daca e sa-mi iau revansa cu off-topicul, mi se mai par interesante (primul criteriu la mine este cum arata o masina) 2 modele de 2+2 : M Granturismo S si AM Vantage V8 (sa n-o dam in gard cu V12).

#43
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
poate o să apară rx8 reîncarnat și o să satisfacă multe „bife” de pe check-list.

#44
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Un test proaspat legat de tehnologiile MB vs Audi vs BMW...and the winner is Bmw>Audi>> Mercedes- Benz. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9o6HK5yO0Ds?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by edi10000, 15 May 2017 - 14:11.


#45
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 13:51, said:

Ha, modest cu Ferrari ... dar e bine sa ai un target ca asta ca te stimuleaza.
F-type imi place dtoatepdv in afara de pret. Prin comparatie 3.0l S/5.0l R vs.Cayman/911, sunt tot pe acolo (cel putin la 2-4 ani Sh ca noi ...?!), iar dtpdv nu se ridica la nivelul Porsche (probabil mai putin sunetul lui R, nu-l stiu). Adica stau si ma gandesc cine ar da 50 ... 80 K pe un F-Type in loc sa ia un Porsche echivalent ?
Ti-am spus, mie cu 2 locuri mi se pare interesant SL (500 e suficient).
Si daca e sa-mi iau revansa cu off-topicul, mi se mai par interesante (primul criteriu la mine este cum arata o masina) 2 modele de 2+2 : M Granturismo S si AM Vantage V8 (sa n-o dam in gard cu V12).

Daca iti iei SH si "te risti" un an cu el, un Ferrari nu te costa mai mult decat Mustang-ul pe care l-ai luat tu. Cuvantul cheie e sa risti :D

Nu m-am uitat cu atentie in segmentul asta de 2 locuri, dar as fi sperat ca Jaguarul e mai ieftin, nu prea are numele de partea lui, mai ales in comparatie cu Porsche.

Granturismo are partenerul meu, ce-i drept al lui e un pic mai vechi. Nu am apucat sa conduc din motive de volan pe partea gresita si asigurare destul de complicata, dar in afara de sunet si interior nu m-a impresionat prea mult. E f departe de ideea de masina sport, fiind mai degraba un cruiser. Mai bine un C63, sunet la fel de misto, dar destul de distractiv pe drumuri virajate.

View Postbobalex18, on 15 mai 2017 - 13:57, said:

poate o să apară rx8 reîncarnat și o să satisfacă multe „bife” de pe check-list.

Ar cam fi timpul :) Probabil ca nu vor folosi totusi tot rotativ, deci nu va fi un RX8 in adevaratul sens al cuvantului.

View Postedi10000, on 15 mai 2017 - 14:10, said:

Un test proaspat legat de tehnologiile MB vs Audi vs BMW...and the winner is Bmw>Audi>> Mercedes- Benz. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9o6HK5yO0Ds?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

M-am uitat si eu la review-ul ala, e 100% corect. Pe C class sistemul e chiar mai naspa :lol:

Pe de alta parte, utilizandu-le pe fiecare cateva ore, ajungi sa te obisnuiesti. Sigur, daca treci de la un model la altul poti observa imediat ca unul e un pic mai usor de folosit sau ca celalalt raspunde cu o fractiune de secunda mai repede la comenzi, dar niciunul nu e inutilizabil.

Din curiozitate, are cineva feedback despre cum functioneaza datele de trafic la BMW/Audi/Merc in Romania? Adica e buna de ceva navigatia sau tot Waze e baza cand trebuie ajuns undeva repede?

#46
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
waze e baza. la mine actualizează datele de trafic și îți oferă rute alternative dar nu la de bune ca waze..deși știam că waze a fost cumpărat de google, mâ gândeam că îl vor integra. cea mai bună opțiune Android Auto și ai scăpat de stres (mai ales pentru gabori)

#47
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postfigo1988, on 15 mai 2017 - 14:26, said:


Din curiozitate, are cineva feedback despre cum functioneaza datele de trafic la BMW/Audi/Merc in Romania? Adica e buna de ceva navigatia sau tot Waze e baza cand trebuie ajuns undeva repede?

Stiu ca sunt offtopic dar de curiozitate fiindca tot ai pomenit de waze ca te bazezi pe el. Spune-mi si mie in ce sens ?
Eu l-am folosit prima oara saptamana trecuta pe drumul Bucuresti Iasi si m-am umplut de draci. Mi-a semnalizat corect 2 radare dar am avut parte si de vreo 10 alerte false.
Te poti baza pe el in aceste conditii mai ales daca te grabesti ?

View Postbobalex18, on 15 mai 2017 - 14:31, said:

waze e baza. la mine actualizează datele de trafic și îți oferă rute alternative dar nu la de bune ca waze..deși știam că waze a fost cumpărat de google, mâ gândeam că îl vor integra. cea mai bună opțiune Android Auto și ai scăpat de stres (mai ales pentru gabori)
Inca nu este integrat pe partea de radare, care cel putin pe mine ma intereseaza cel mai mult ca solutii de navigatie sunt destule. Am Android auto si pe Maps nu imi apar decat alerte de trafic.

#48
ariasi

ariasi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 25.07.2006

View Postfigo1988, on 15 mai 2017 - 14:26, said:

Din curiozitate, are cineva feedback despre cum functioneaza datele de trafic la BMW/Audi/Merc in Romania? Adica e buna de ceva navigatia sau tot Waze e baza cand trebuie ajuns undeva repede?

Felicitări pentru achiziție!
Eu am un C 180 break (știu, altă culoare :) ) din 2015 și în RO nu funcționează Live Traffic Information. În Austria a mers ok.
Nici portalul Mercedes Me nu e de mare folos, România nefiind specificată în lista țărilor pe care le poți selecta.

La reprezentanță mi s-a zis că cel mai probabil în toamnă sistemul va deveni activ și la noi (Live Traffic Information). Nu am mari speranțe.

Deplasările mele sunt totuși destul de scurte, nu am cu adevărat nevoie de navigație. Consider însă că se putea face mai mult aici. Poate alți posesori de W205/S205 au mai multe informații.

#49
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postfigo1988, on 15 mai 2017 - 13:27, said:

911 cu al sau 2+2 e un vis de-al meu, sper sa fie urmatoarea masina. Visul final insa e Ferrari, dar, la masina noua, leasing-ul bate spre 5k pe luna, mult prea multi bani aruncati fara sa castigi macar 50k pe luna. Iar la SH trebuie sa blochezi banii, intretinerea e o necunoscuta etc. Prin afara sunt pachete de garantie de la diferite firme 3rd party pe care le poti lua, leasing-ul la SH e mult mai comun, aici suntem inca la inceputuri cu toate. Posted Image Pentru 2 locuri, in zona preturilor cat de cat lumesti, mi se par interesante F-type pentru sunet, Cayman pentru faptul ca e demential pe drumuri virajate sau MX5 pentru ca e ieftin si destul de fun.
Gasesti leasing la SH cu usurinta, doar sa nu fie prea veche.

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 13:51, said:

Ha, modest cu Ferrari ... dar e bine sa ai un target ca asta ca te stimuleaza.
Ti-am spus, mie cu 2 locuri mi se pare interesant SL (500 e suficient).
Si daca e sa-mi iau revansa cu off-topicul, mi se mai par interesante (primul criteriu la mine este cum arata o masina) 2 modele de 2+2 : M Granturismo S si AM Vantage V8 (sa n-o dam in gard cu V12).
Targeturile astea inalte sunt foarte bune si motivante, acum cred ca depinde de la om la om, eu personal de foarte multe ori imi propun niste teluri aproape imposibile si in incercarea de a le atinge, zic eu ca nu mi-a mers rau pana acum.
AM Vantage V12 cred ca este senzational ca masina. Plus e ultima manuala cu V12 :) Asta da experienta! HA!


View Postfigo1988, on 15 mai 2017 - 14:26, said:

Daca iti iei SH si "te risti" un an cu el, un Ferrari nu te costa mai mult decat Mustang-ul pe care l-ai luat tu. Cuvantul cheie e sa risti Posted Image

Nu m-am uitat cu atentie in segmentul asta de 2 locuri, dar as fi sperat ca Jaguarul e mai ieftin, nu prea are numele de partea lui, mai ales in comparatie cu Porsche.

Granturismo are partenerul meu, ce-i drept al lui e un pic mai vechi. Nu am apucat sa conduc din motive de volan pe partea gresita si asigurare destul de complicata, dar in afara de sunet si interior nu m-a impresionat prea mult. E f departe de ideea de masina sport, fiind mai degraba un cruiser. Mai bine un C63, sunet la fel de misto, dar destul de distractiv pe drumuri virajate.

Ar cam fi timpul Posted Image Probabil ca nu vor folosi totusi tot rotativ, deci nu va fi un RX8 in adevaratul sens al cuvantului.

M-am uitat si eu la review-ul ala, e 100% corect. Pe C class sistemul e chiar mai naspa Posted Image

Granturismo e misto rau de tot, chiar daca e vechi. Era prin oras un MC stradale albastru, se aude absolut fabulos motorul ala. MC stradale e masina sport in toata regula, alea normale sunt mai cruisere.

Pe ce C class te-ai uitat? Poate avea sistemul ala Garmin si nu Command. N-ar trebui sa fie la fel Commandul pe toate? E mai naspa la C class decat la modelele superioare?

Cu Ferrari nu te risti deloc, fata de alte asemenea marci. Toate Ferrari incepand din 2011 sau 2012 (nu mai stiu exact), vin cu 7 ani de service inclus si 4 de garantie care se poate extinde contra cost, iar service-ul e transferabil si valabil oriunde in lume. Daca iti iei ceva mai nou le ai pe amandoua si costurile sunt minimale. Doar sa cumperi un SH certificat de ei. Fata de Lambo/AM etc cu Ferrari SH chiar ai aproape zero riscuri. Problema in Romania e alta, nu prea vor marlanii astia de la firmele de asigurari sa le faca casco decat la niste preturi ridicole 6-7% din valoare. Ca o comparatie in UK o persoana fara incidente semnificative asigura un F12 nou cu vreo 3000 de lire pe an. La noi iti cer astia triplu minim, din ce motiv nu inteleg. Probabil o alta consecinta a subdezvoltarii tarii, nu exista asigurari personalizate pe profilul clientului, care sa tina cont ca masinile astea nu fac zeci de mii de km pe an samd. Eu am ramas uimit cand am auzit cat de ieftin le asigura ca eu din ce stiam, acolo sunt si mai scumpe. E valabil pentru toate masinile de genul asta. Sau am mai auzit de cazuri in care le-au facut casco la preturi decente dar numai daca aveau si alte asigurari la firma respectiva (patrimoniu, business-uri etc etc)

#50
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postbobalex18, on 15 mai 2017 - 13:57, said:

poate o să apară rx8 reîncarnat și o să satisfacă multe „bife” de pe check-list.
Pai hai frate ca okii oblici sunt out la capitolul asta.
Honda/Acura NSX concureaza cu Ferrari si e prohibitiv, Lexusul e singurul care se zbate, restul 0 (nu pot sa ma uit la Infiniti care sunt urate cu spume).

View Postemil_sv, on 15 mai 2017 - 16:29, said:

Cu Ferrari nu te risti deloc ...
Hei, era vb de Ferrari Sh cu pret de Mustang ceea ce tinde spre masini din anii 80 ... care arata ca masini de colectie.
Tu vorbesti de Mustang x 3, ceea ce ...

#51
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmufasa, on 15 mai 2017 - 17:11, said:

Pai hai frate ca okii oblici sunt out la capitolul asta.
Honda/Acura NSX concureaza cu Ferrari si e prohibitiv, Lexusul e singurul care se zbate, restul 0 (nu pot sa ma uit la Infiniti care sunt urate cu spume).


Hei, era vb de Ferrari Sh cu pret de Mustang ceea ce tinde spre masini din anii 80 ... care arata ca masini de colectie.
Tu vorbesti de Mustang x 3, ceea ce ...
Ah scuze am citit pe fuga.

#52
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,535
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmufasa, on 14 mai 2017 - 19:26, said:

Buna alegere, urarile vin si urarile odata cu masina !
Chiar daca nu sunt fan limuzine, trebuie sa recunosc ca masina arata foarte bine. Ca de fapt toate Merturile din ultimii ani. Iar interioarele asemenea, le-au depasit pe cele de Audi, iar pe cele de BMW le face de-a dreptul spartane.
Acu' am o curiozitate, intretinerea chiar o fi de 4-5 ori mai mare decat la un C cu motor mic ?
Eu n-as zice ca interioarele de MB au avut nevoie sa depaseasca vreodata pe cele enumerate de tine. Defapt aia poate au mai recuperat din decalaj. Vorba aia, MB nuber one, 10 locuri libere si apoi restul masinilor.

#53
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
In nici un caz, cel putin cat a fost Daimler Chrysler... au fost low cost pe alocuri. D-abia la generatia curenta si-au revenit. Modelele scoase dupa 2013 sunt top, ce e inainte... slabut si plasticos. Audi au cam fost top la materiale si finisaje pana la generatia curenta de MB in opinia mea.

#54
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,535
  • Înscris: 15.06.2007
Anyway, tot MB da ora exacta in doneniul asta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate