Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
C43 AMG Sedan
Last Updated: Mar 11 2021 13:12, Started by
figo1988
, Apr 07 2017 17:05
·
0
#73
Posted 15 May 2017 - 23:46
Haha, chiar nu-i nici o supărare. Ce sa vorbim 3 luni, despre ce-mi fac peștii din acvariu?
În alta ordine de idei, referitor la întrebarea cu ce teste am mai făcut, o sa încerc sa revin mâine cu un post mai cuprinzător. În principiu m-am uitat la: Noi sau f putin uzate: M3, S5, Macan, C63, C43, 440i, Jaguar XE S, Giulia QV >3 ani vechime : Panamera, RS5 De mers, am mers cu: S5, M3 și C63. |
#74
Posted 15 May 2017 - 23:48
ești nebun. mă așteptam la orice numai la replica cu peștii nu )))
|
#75
Posted 16 May 2017 - 06:51
bobalex18, on 15 mai 2017 - 23:48, said:
ești nebun. mă așteptam la orice numai la replica cu peștii nu ))) Nu glumeam Chiar mi-am luat acvariu. Aseara la 12 stateam sa schimb 90l de apa ca mi-au crescut nejustificat niste parametri ai apei. Anyway. Asa, cat priveste masinile testate. In primul rand, ca sa va faceti o idee, trebuie sa stiti ofertele pe care le aveam. 440i era cea mai ieftina, pe urma S5 si C43 erau cam cu 15k mai mult, M3 cu 4k, iar C63 cu inca 4k fata de M3. S5 - asta a fost prima cu care am apucat sa merg, deci nu aveam chiar toate coordonatele setate. Interior de mare-calitate, fiind primul S5 importat de Porsche Romania, avea extrem de multe optiuni pe ea. Scaunele aratau si se simteau senzational, aveau pana si masaj, lucru destul de rar in clasa asta. Am mers vreo 3h cu ea. Senzatia pe care mi-a lasat-o la final a fost de masina puternica, foarte confortabila la drum lung, dar castrata destul de mult dpdv al senzatiilor pentru a nu concura cu fratele mai mare, RS5. M3-ul l-am inchiriat personal o zi intreaga, chiar de la BMW, in Munchen. El a fost fix opusul lui S5. Interior spartan (nici nu avea toate optiunile, greseala destul de mare din partea BMW, daca ma intrebati pe mine), suspensie dura, evacuare zgomotoasa, dar nu neaparat placuta. Exceptional pe drumurile de munte pe care am mers, dar cu un mare minus la directie, in timpul unui viraj greutatea volanului modificandu-se artificial intr-un punct fix (cam la 70-90* in rotatia volanului). Ma rog, interiorul spartan, bataile de cap cu un radiator de ulei montat orizontal fix in spatele barii fata , fiind destui useri din US care si-au facut praf motorul din cauza spargerii acestui radiator (s-a contaminat uleiul). Ma rog, faptul ca era mai mult o masina de circuit, sunetul nu era prea spectaculos si interiorul oarecum mediocru m-au facut sa sar si peste aceasta optiune. C43-ul e singura masina cu care nu am mers, dar am vazut interiorul, exteriorul si am mers cu C63. Dupa toate review-urile de pe net, ma astept sa fie fix ce trebuie, intre S5 si M3. Multi spun ca e printre cele mai placute V6 dpdv al sunetului, iar tractiunea integrala cu 69% din putere transmisa catre puntea spate ar trebui sa fie de ajutor si iarna, iar in rest sa se comporte mai mult ca o masina RWD decat 4WD. Cat despre restul: Panamera si RS5 - nu am gasit finantare ok pentru SH si nici nu m-au incantat atat de mult cat sa ma zbat mai mult Macan - prea fad C63 - superb, dar peste bugetul pe care mi-l setasem. Plus ca are cam acelasi caracter cu M3, mai putin daily driver si mai mult masina de distractie 440i - o masina buna, dar aceeasi problema cu interiorul ca si la M, doar ca fara factorul 'fun'. Jaguar XE S - scump, interiorul nu m-a incantat, nu l-am urmarit prea mult din momentul in care am trecut in palierul superior cu M, RS etc Giulia QV - nu mi-au raspuns nici la email, nici la solicitarea de pe site Vand de rup baietii probabil, nu mai am loc de atatea Alfa Romeo pe strada |
#76
Posted 16 May 2017 - 08:49
emil_sv, on 15 mai 2017 - 20:34, said:
De acord dar cu toate astea, si A3, A1, Seria 1, Seria 2 sunt in aceeasi situatie. Masini premium low cost "entry level", toate sunt dubioase inauntru. Mda e si asta un factor, cu toate astea comparam oferta curenta, ca n-avem de unde sti ce va fi in A6 nou. Iarasi S class desi aparut in 2013 e mai misto decat seria 7 aparut in 2016. Sa vedem A8-ul nou, am un feeling ca o sa fie referinta o perioada. Asa se intampla mereu Eu n-am vrut sa aduc discutia in situatia unui versus.. dar au facut-o altii. Cum arata in 2006 interiorul comparat intre un MB S clase comparat cu un A8 sau seria 7? Si chiar si acuma S classe este peste concurenta. Ca s-au pus toti cei 3 constructori sa atace segmentul compactelor, asta e , spre capatul asta de gama, nu concureaza cine face mai naspa.. ideea e sa fie suficient de ieftin ca sa fure din clientii producatorilor consacrati de compacte, VW, Ford, Opel Citroen etc. MembruAnonim, on 15 mai 2017 - 22:14, said: conduc si eu de 3 zile un a7 cu 20". Cine naiba isi pune 20" pe o masina in ro e idiotul satului. 17" e de ajuns... si talon mai mare. Am avut si 235 45 r17 si era deja prea mult... daca ai suspensie pneumaticam 18" si e ok... scuze dar asta e opimia mea. Plus 20" au un ruliu neneeeee... cu 17" nu se aude nimic, astea parca merg cu senilele la 60 la ora bobalex18, on 15 mai 2017 - 22:59, said:
C class față de a4 are suspensia spate mai evoluată dar care nu sunt sigur că oferă un confort suplimentar perceptibil. în rest, fac abstracție că sunt fan, Audi este net superior la toate capitolele. Acuma normal ca tu o sa vezi articolele in care iese bine audi. Dar acuma serios, mai ieftin si mai bun? Pai ar trebui sa falimenteze MB rapid in cazul asta. Ca deobicei pretul reflecta calitatea. Inca nu am auzit ca cel mai ieftin model de audi (A4) sa fie mai scump decat cel mai ieftin MB seria C, asta daca tot il bate la toate capitolele. |
#77
Posted 16 May 2017 - 08:55
tfmercedez, on 16 mai 2017 - 08:49, said:
Cine vorbeste... tu ai MB sau chiar A4? Era o zicala aia cu mama si puiul.. Acuma normal ca tu o sa vezi articolele in care iese bine audi. Dar acuma serios, mai ieftin si mai bun? Pai ar trebui sa falimenteze MB rapid in cazul asta. Ca deobicei pretul reflecta calitatea. Inca nu am auzit ca cel mai ieftin model de Audi (A4) sa fie mai scump decat cel mai ieftin MB seria C, asta daca tot il bate la toate capitolele. @figo1988 poate că Porsche românia are multe bube dar trebuie să apreciem maniera în care te lasă să faci drive-test. eu am fost sâmbăta la ei și am primit mașina la ora 10:00 și mi-a spus să o aduc până la ora 15:00, când pleacă. la Toyota stătea gușterul lângă mine ca nu cumva să apăs accelerație mai tare. porsche are un mare + la capitolul ăsta. Edited by bobalex18, 16 May 2017 - 08:59. |
#78
Posted 16 May 2017 - 09:27
tfmercedez, on 16 mai 2017 - 08:49, said: Cine vorbeste... tu ai MB sau chiar A4? Era o zicala aia cu mama si puiul.. Acuma normal ca tu o sa vezi articolele in care iese bine audi. Dar acuma serios, mai ieftin si mai bun? Pai ar trebui sa falimenteze MB rapid in cazul asta. Ca deobicei pretul reflecta calitatea. Inca nu am auzit ca cel mai ieftin model de Audi (A4) sa fie mai scump decat cel mai ieftin MB seria C, asta daca tot il bate la toate capitolele. C 160 Limuzina 95 kW (129 CP) 4 Cilindri 120 - 133 g/km 5,2 - 5,7 l/100 km Transmisie manuala, 6 trepte 31.350,55 Euro A4 1.4 TFSI · 110 KW (150 CP) 123 CO2 g/km Benzina · Manuala, 6 trepte 31.905,- EUR la celelalte echipări este o diferență de plus/minus câteva sute de auro. Din punctul meu de vedere, atât Mercedes cât și audi au sărit cu prețurile rău pentru că o mașină din clasa asta, pentru că dacă pui ceva opțiuni pe ea de „mașină premium” ajungi imediat la 50k |
#79
Posted 16 May 2017 - 09:31
Pai in afara de A classe, cand spui MB nou e clar e subinteles ca se porneste de la 40-50000de euro. O cunostinta isi luase B class si a decartat aprox 40000 pe el.
Edited by tfmercedez, 16 May 2017 - 09:32. |
#80
Posted 16 May 2017 - 09:32
un c-klasse sau un A4 configurat ok sare de 50.000 pret de lista
totusi eu recomand sa va luati din germanica de 6-12 luni, 20-30.000 km, rent a car sau company car. ei stiu sa le configureze ok si au pret de achzitie (discount) cu mult peste ce obtinem noi aici... plus pretul de plecare (la optiuni) acolo e mai mic |
#81
Posted 16 May 2017 - 09:33
tfmercedez, on 16 mai 2017 - 09:31, said:
Pai in afara de A classe, cand spui MB nou e clar e subinteles ca se porneste de la 40-50000de euro. O cunostinta isi luase B class si a decartat aprox 40000 pe el. între cele mai ieftine modele cu tracțiune integrală, a4 este mai ieftin cu 500 de euro Edited by bobalex18, 16 May 2017 - 09:38. |
#82
Posted 16 May 2017 - 09:56
Imi permit sa ma bag si eu in seama, sunt fix in dilema de a alege între un c sau un a4 sh, maxim 1 an si 30 de mii de km din Germania. Am fost săptămâna trecută la dealeri sa vad mașinile live si la Audi maare dezamăgire la design, arată aproape identic cu modelul vechi, mie personal mi se pare mai luxos C-ul cu elementele alea la interior preluate de la S class si cu exteriorul ala. Doar tehnologic mi se pare mai avansat Audi cu virtual cockpit si cu hărțile alea google maps care arată într-un mare fel. Scuze de offtopic
|
|
#83
Posted 16 May 2017 - 10:01
incearca sa il testezi peste weekend cate unul si te vei convinge care e pt tine.
pui acolo tot ce ai nevoie, copil, catel, purcel, te duci pana la tzara undeva cu fiecare si (opinia mea) o sa-ti iei a4 inceraca Quattro 190cp si o sa imi dai dreptate; eu am facut asta... bogdan_0220, on 16 mai 2017 - 09:56, said:
I Audi maare dezamăgire la design, arată aproape identic cu modelul vechi, aici e chestie de gusturi dar daca le pui unul langa altul iti dai seama ca nu arata deloc la fel |
#84
Posted 16 May 2017 - 10:09
bogdan_0220, on 16 mai 2017 - 09:56, said:
Imi permit sa ma bag si eu in seama, sunt fix in dilema de a alege între un c sau un a4 sh, maxim 1 an si 30 de mii de km din Germania. Am fost săptămâna trecută la dealeri sa vad mașinile live si la Audi maare dezamăgire la design, arată aproape identic cu modelul vechi, mie personal mi se pare mai luxos C-ul cu elementele alea la interior preluate de la S class si cu exteriorul ala. Doar tehnologic mi se pare mai avansat Audi cu virtual cockpit si cu hărțile alea google maps care arată într-un mare fel. Scuze de offtopic |
#85
Posted 16 May 2017 - 10:19
Am studiat bine ambele masini si într-adevăr as iesi mai bine la Audi din pct de vedere al dotărilor la aceiași bani, doar ca imi vine greu sa trec peste designul ala exterior. Masina nu iese in evidenta absolut deloc, nu pot sa inteleg filosofia asta Audi de a face masini aproape identice de la generate la generatie
În afară de partea cu designul exterior am numai de bine de zis la Audi, sper ca nu am supărat pe nimeni |
#86
Posted 16 May 2017 - 10:22
nu superi pe nimeni
eu am ramas masca cand am vazut A5 sedan, ma rog cum s-o numi. e masina care vreau sa o iau la drive test... imi place de mor e agresiva... a4 nu iese din peisaj, si asta e frumusetea. insa daca pui a4 langa merc c si langa seria 3 ia sa-mi zici care iti place cel mai mult ca asa am zis si eu pana le-am vazut una langa alta prima chestie ce o sa-ti sara in ochi e ca a4 e cea mai lata ! |
#87
Posted 16 May 2017 - 11:17
bogdan_0220, on 16 mai 2017 - 10:19, said:
Am studiat bine ambele masini si într-adevăr as iesi mai bine la Audi din pct de vedere al dotărilor la aceiași bani, doar ca imi vine greu sa trec peste designul ala exterior. Masina nu iese in evidenta absolut deloc, nu pot sa inteleg filosofia asta Audi de a face masini aproape identice de la generate la generatie În afară de partea cu designul exterior am numai de bine de zis la Audi, sper ca nu am supărat pe nimeni Uite-te si la seria 4 grancoupe. Design-ul mi se pare cel mai misto dintre cele 3, iar interiorul se poate face sa arate decent imbracand bordul in piele si luand interior individual. |
|
#88
Posted 26 May 2017 - 11:08
Am inceput sa planific drumul inaugural O sa fie un road-trip de vreo 8 zile prin Europa, iar la final cursa de F1 de la Monza.
https://forum.softpe...ip-prin-europa/ |
#89
Posted 26 May 2017 - 11:25
figo1988, on 26 mai 2017 - 11:08, said:
Am inceput sa planific drumul inaugural O sa fie un road-trip de vreo 8 zile prin Europa, iar la final cursa de F1 de la Monza. https://forum.softpe...ip-prin-europa/ |
#90
Posted 27 May 2017 - 10:20
Chiar am intalnit ieri in trafic un C class negru si cand am ajuns in spatele lui, am vazut 43AMG.. Foarte frumos atilizata, cu masca aia "á la Swarowsky" cu multe margele sclipitoare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users