Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Service de mana 2-a, telefon distrus in urma schimbarii acumulatorului, Note 5

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#37
ZiDan

ZiDan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 01.06.2007

View Postlast1left911, on 25 ianuarie 2017 - 14:26, said:

Esti magnific. Exact cu propunerea asta a venit aseara. Ca a vorbit si o sa-mi schimbe ei sticla la un service specializat si ca ar costa 500 RON. Eu nu-i dau nimic in plus fata de cei 200 RON(140 era toata afacerea) dar am zis sa-i las acei 60 ron pentru deranj. Daca ma pune sa achit sticla, nu ma voi conforma. Nu mi se pare normal, el a facut o boacana, sa si-o repare. Nu l-am pus eu sa traga de spatele ala daca era constient ca nu-l incalzise destul...aa, oare sa nu fi stiut de cele 4 bucati de adeziv marca Samsung din colturi? Atunci e tot vina lui...singura mea culpa este ca am apelat la unul ca el si nu l-am trimis la glassgsm pt 180 ron. Dar mi-a fost frica ca o sa fiu nevoit sa astept foarte mult, GlassGsm sunt din Suceava...asta e din Bucuresti, Timonierului 15, Gorjului deci...
Last edit: Mi-a zis ca a lipit cu adezivul original, nu a folosit superglue. Daca o sa-mi ceara 250 ron sa zicem, cum ma sfatuiesti sa procedez? Mersi frumos pentru interventie, in sfarsit o parere avizata!!
Scuze de întârziere!
El încearcă să își scoată pierderile cît mai jos și atunci poate să zică că este mai mult ca să fie 50/50 cît mai în avantajul lui.
Până la urmă ți-a montat și o baterie „nouă“ care și aia a costat ceva.

Părerea mea că el a greșit că nu s-a documentat, tu nu ai de unde să ști totuși cum era vopseaua pe la colțuri, deși de sus părea ok, nu aveai cum să ști exact cum era la nivel microscopic.

Suntem oameni, toți greșim și dacă nu a fost nesimțit totuși ai putea să fi și tu înțelegător. Totul este după bunul simț al fiecăruia. Legal ți-am zis, în fișă ar fi scris că nu este de vină orice s-ar fi întâmplat, iar tu ar fi trebuit să găsești pe cineva să îți facă o contraexpertiză, care nici Samsung nu ar fi făcut-o.
Important este că ați picat la o înțelegere și nu îl iei cojit.

#38
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,404
  • Înscris: 06.02.2008

View PostTruculMagic, on 24 ianuarie 2017 - 15:34, said:

de asta nu imi plac telefoanele cu baterie nedetasabila.
Nu e chiar așa. Acum câteva luni am schimbat acumulatorul la une One M8, considerat ca fiind telefonul cel mai greu de desfăcut la vremea lui. Service de cartier, am stat lângă băiatul ăla și totul a durat maxim 20 de minute. Lucrat finuț, telefonul ca nou. Sper să mă mai țină doi ani. Aici nu e vorba de acumulator detașabil sau nu, putea să ducă telefonul pentru altceva in service-ul respectiv și rezultatul era același. Niște Gigei..

#39
rebbelul

rebbelul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 09.05.2008
Cu telefoanele second e mai complicat daca nu stii istoricul de service, sunt "mesteri" care pun superglue in loc dublu adeziv sau adeziv de service. Eu am patit-o cu un telefon, dar avand experienta mi-am dat seama ca e superglue si i-am explicat clientului ca poate pocni ecranul si nu a mai facut reparatia. Oricum, mai sunt si accidente, dar atunci se inlocuieste piesa stricata si se preda telefonul in starea in care a fost. Daca  nu se mai poate repara, atunci se schimba de catre cel care l-a stricat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate