Service de mana 2-a, telefon distrus in urma schimbarii acumulatorului, Note 5
Last Updated: Jan 27 2017 22:24, Started by
last1left911
, Jan 24 2017 15:23
·
0
#37
Posted 26 January 2017 - 10:59
last1left911, on 25 ianuarie 2017 - 14:26, said:
Esti magnific. Exact cu propunerea asta a venit aseara. Ca a vorbit si o sa-mi schimbe ei sticla la un service specializat si ca ar costa 500 RON. Eu nu-i dau nimic in plus fata de cei 200 RON(140 era toata afacerea) dar am zis sa-i las acei 60 ron pentru deranj. Daca ma pune sa achit sticla, nu ma voi conforma. Nu mi se pare normal, el a facut o boacana, sa si-o repare. Nu l-am pus eu sa traga de spatele ala daca era constient ca nu-l incalzise destul...aa, oare sa nu fi stiut de cele 4 bucati de adeziv marca Samsung din colturi? Atunci e tot vina lui...singura mea culpa este ca am apelat la unul ca el si nu l-am trimis la glassgsm pt 180 ron. Dar mi-a fost frica ca o sa fiu nevoit sa astept foarte mult, GlassGsm sunt din Suceava...asta e din Bucuresti, Timonierului 15, Gorjului deci... Last edit: Mi-a zis ca a lipit cu adezivul original, nu a folosit superglue. Daca o sa-mi ceara 250 ron sa zicem, cum ma sfatuiesti sa procedez? Mersi frumos pentru interventie, in sfarsit o parere avizata!! El încearcă să își scoată pierderile cît mai jos și atunci poate să zică că este mai mult ca să fie 50/50 cît mai în avantajul lui. Până la urmă ți-a montat și o baterie „nouă“ care și aia a costat ceva. Părerea mea că el a greșit că nu s-a documentat, tu nu ai de unde să ști totuși cum era vopseaua pe la colțuri, deși de sus părea ok, nu aveai cum să ști exact cum era la nivel microscopic. Suntem oameni, toți greșim și dacă nu a fost nesimțit totuși ai putea să fi și tu înțelegător. Totul este după bunul simț al fiecăruia. Legal ți-am zis, în fișă ar fi scris că nu este de vină orice s-ar fi întâmplat, iar tu ar fi trebuit să găsești pe cineva să îți facă o contraexpertiză, care nici Samsung nu ar fi făcut-o. Important este că ați picat la o înțelegere și nu îl iei cojit. |
#38
Posted 26 January 2017 - 11:24
TruculMagic, on 24 ianuarie 2017 - 15:34, said: de asta nu imi plac telefoanele cu baterie nedetasabila. |
#39
Posted 27 January 2017 - 22:24
Cu telefoanele second e mai complicat daca nu stii istoricul de service, sunt "mesteri" care pun superglue in loc dublu adeziv sau adeziv de service. Eu am patit-o cu un telefon, dar avand experienta mi-am dat seama ca e superglue si i-am explicat clientului ca poate pocni ecranul si nu a mai facut reparatia. Oricum, mai sunt si accidente, dar atunci se inlocuieste piesa stricata si se preda telefonul in starea in care a fost. Daca nu se mai poate repara, atunci se schimba de catre cel care l-a stricat.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users