Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pornire diesel iarna?
Last Updated: Apr 17 2017 13:23, Started by
skippy34
, Jan 09 2017 19:07
·
0
#55
Posted 09 January 2017 - 22:28
Pe logica asta masina poti sa o protejezi si vara, o bicicleta e tocmai buna, faci si miscare si ajungi destul de usor intr un oras aglomerat.
Iar cand ai ceva de carat un cal e numai bun, ai si offroad, nici nu i trebuie multe revizii si mai stiu eu ce turbine si aditivi... |
#56
Posted 09 January 2017 - 22:29
Eu personal nu va inteleg de ce insistati cu ideea asta, MASINA NU A FOST FACUTA SA FIE TINUTA IN PARCARE IARNA, indiferent de ce parintii/bunicii/strabunicii nostri au facut in urma cu x ani. Timpurile se schimba, voi nu prea aparent. Masina n-are nici pe dracu' daca esti atent la ce si la cum faci cu ea. Iar cand se strica, o duci in service, oricum mai devreme sau mai tarziu TOT ajungi acolo. Ultima oara cand am verificat nu exista nimic etern pe lumea asta,chiar si in conditii de depozitare optima. Nici macar timpul nu este etern.
Pff.... . |
#57
Posted 09 January 2017 - 22:31
Deci tu ai o problema,nu poti lasa oamenii vietii sa-si calculeze benzolul si centralele in pace....Ma ala in benzina..cat e la intrare in Bucale?
stone_crash_wolf, on 09 ianuarie 2017 - 22:29, said:
Eu personal nu va inteleg de ce insistati cu ideea asta, MASINA NU A FOST FACUTA SA FIE TINUTA IN PARCARE IARNA, indiferent de ce parintii/bunicii/strabunicii nostri au facut in urma cu x ani. Timpurile se schimba, voi nu prea aparent. Masina n-are nici pe dracu' daca esti atent la ce si la cum faci cu ea. Iar cand se strica, o duci in service, oricum mai devreme sau mai tarziu TOT ajungi acolo. Ultima oara cand am verificat nu exista nimic etern pe lumea asta,chiar si in conditii de depozitare optima. Nici macar timpul nu este etern. Pff.... . Toata treaba e ca si cu muierea .Poarta-te frumos cu ea Edited by daniMMM, 09 January 2017 - 22:33. |
#58
Posted 09 January 2017 - 22:37
#59
Posted 09 January 2017 - 22:47
stone_crash_wolf, on 09 ianuarie 2017 - 22:04, said:
Ca sa ma intorc pe jos cu 6 pungi pline varf de la o distanta de 3km atunci cand fac piata doar de dragul motorului, scuza-ma ca o spun, nu intentionez sa te jignesc, dar mi se pare o prostie. I Nu inteleg ce ai putea sa pui in 6 pungi pline varf... astfel incat sa fie nevoie de masina sa le cari... Dar, fiecare cu tabieturile lui... Personal consider ca acumulatorii la diesel sunt subdimensionati pentru a porni pe ger... Ar fi nevoie de amperaj mai mare. Pentru asta exista niste robotzei de pornire. Special pentru diesel au fost conceputi. Pe vremuri, la masinile diesel vechi, era o solutie foarte practica, invarteai la manivela, cand era frig si nu aveai pornire. Uitati-va si voi in jurul vostru cata lume ia curent de la altii.. sa poata porni, in speranta ca poate mai trag un an de o baterie obosita. Edited by rosix, 09 January 2017 - 22:51. |
#60
Posted 09 January 2017 - 23:20
Eu nu fac piata zilnic, fac o data la saptamana sau dupa caz, la doua saptamani, moment in care da, umplu 6 pungi cu varf. Pe langa asta, mai sunt si ecologice, sa merg pe jos 3 km pana acasa ar insemna sa ma intorc fara piata intrucat pungile nu au "autonomie" suficienta pentru asa ceva.
Acumulatorii la diesel sunt deja mai mari ca amperaj comparativ cu benzinarele. Nu este problema de amperaj, este problema de baterii, inainte se faceau bateriile alea grele, pline cu plumb,carora trebuia sa le faci intretinere, sa le verifici apa si s-o completezi dupa caz si care durau ani la rand. In zilele noastre nu se mai face asa ceva, in primul rand din economie si profit, apoi din reglementarile stupide privind natura si protejarea ei, cand practim stim cu totii ca pe aia mai mari ii doare fix in coloana de natura. O baterie din ziua de azi are plumb in cantitati limitate, ai putea spune ca elementii din interior sunt doar "suflati" cu plumb, iar ca asteptari de viata, vorbim de 1 an, 2 ani cel mult sau cazuri speciale 3 ani. Ca sa ajungi la 3 ani trebuie totusi sa-ti puna Adam si Eva mana-n cap caci altfel este destul de improbabil. Nu numai ca exista problema referitoare la calitatea bateriilor din ziua de astazi, dar masinile au si mai multa electronica care consuma chiar si atunci cand masina este oprita, mai adauga si cascatul care-si lasa pozitiile sau mai stiu eu ce aprinse , si uite asa ajungi sa-i vezi pe toti ca te opresc la colt de bloc sa le dai si lor un amper ca n-au... . Edited by stone_crash_wolf, 09 January 2017 - 23:26. |
#61
Posted 09 January 2017 - 23:31
rosix, on 09 ianuarie 2017 - 22:47, said:
Uitati-va si voi in jurul vostru cata lume ia curent de la altii.. sa poata porni, in speranta ca poate mai trag un an de o baterie obosita. |
#62
Posted 09 January 2017 - 23:36
alin62, on 09 ianuarie 2017 - 20:48, said:
O baterie la 3 ani nu cred ca este o tragedie, tine si 4 sau chiar 5 in rare cazuri dar este riscul sa nu mai porneasca. loganul din 2008 are bateria originală... anul ăsta a început să mi se reseteze ceasul, gata, început de sfârşit. Acum sunt conştient că a mers 9 ani dar mor de curiozitate cât mai duce săraca , de asta nici nu îmi iau baterie nouă înainte ca să nu influenţez karma oricum ieri la -19°C a pornit în 2 secunde... Edited by craciuncostel, 09 January 2017 - 23:37. |
#63
Posted 09 January 2017 - 23:48
Lamuriti-ma si pe mine cu o chestie: din ce intelesesem eu pe unde am mai citit, la dieselurile moderne bujiile incandescente raman pornite pana in momentul in care motorul (in mers) atinge o anumita temperatura, tocmai pentru a-l ajuta. In acest caz, de ce puneti contactul repetat pentru ca acestea sa se incalzeasca? Nu ar trebui sa ramana pornite in continuu?
Eu de exemplu cat am avut DCI-ul pe mana, punea contactul, si daca erau mai putin de -10 afara in general numaram pana la 10 (rar , ardeneleste) chiar daca in acest interval se stingea martorul de la bujiile incandescente, si dupa aceea ii dadeam cheie, si aia era. Am incercat si "dubla-tripla cheie doar cu contact pus" si n-am observat vreun rezultat diferit. Stiu eu gresit? |
#64
Posted 10 January 2017 - 00:03
La anumite motoare, cum ar fi TDCI-urile de la Ford, bujiile functioneaza in permanenta, in sensul ca ECU le aprinde , dupa caz, pentru a compensa o eventuala diferenta de temperatura intre cilindri.
Bujiile nu ar putea sa ramana aprinse incontinuu, in doar cateva secunde devin incandescente, daca ar ramane aprinse incontinuu fie s-ar topi, fie s-ar arde intrucat in fond sunt niste simple rezistente. |
|
#65
Posted 10 January 2017 - 00:14
Eu am citit altceva (uite un exemplu)
"Even though the engine is running and the glow plug indicator is not illuminated in the dash, the glow plugs will cycle anywhere from 3 to 5 minutes after start up. This helps reduce the amount of start-up emissions by 60 percent and also helps reduce build up of soot that would typically be trapped in the regeneration filter (DPF)." De aici. Edited by RealThing, 10 January 2017 - 00:15. |
#66
Posted 10 January 2017 - 00:27
Eu am specificat "Ford", in cazul ala functioneaza asa, alti producatori au evident alte cai pentru a-si atinge limitele de poluare si consumul dorit.
Ca un exemplu analog la bujiile diesel, stii ca VW avea de exemplu bujii introduse in circuitul de apa, tocmai pentru a ajuta la cresterea temperaturii apei si implicit a motorului? |
#67
Posted 10 January 2017 - 00:30
Da, de alea in apa stiam, acum intrebam strict de cele incandescente, si ca sa sintetizez: la diesel noi, se justifica acel pus de contact repetat, sau nu?
E pur si simplu o curiozitate (nu mai am diesel in curte, si nici nu cred ca o sa mai am curand). |
#68
Posted 10 January 2017 - 00:38
Nu. Eu personal daca nu am pe mana o masina din 1800 toamna, astept sa se stinga prima data martorul iar in final dau de cheie.
Daca vorbesc de o masina foarte veche care probabil nu are nici macar turbina, deci este un diesel de generatie veche, acolo bujiile raman aprinse mai mult timp, pentru siguranta totusi mai pun contactul inca o data, mai ales ca foarte probabil ca din 4 bujii, sa functioneze cel mult 2. |
#69
Posted 10 January 2017 - 08:29
Hondarul_21, on 09 ianuarie 2017 - 20:06, said:
asta ziceam si eu . mai ales diesel,mai ales pompe duse,mai ales cu turbina On-topic: cum zicea Adm, apesi pe buton si astepti sa porneasca masina. Poti sta 2-3 minute sa se miste putin uleiul in motor (numai bine cureti si geamurile putin) apoi pleci. Sau daca nu ai buton pui contactul, astepti sa se stinga becul de bujii si dai la cheie. Daca e intretinuta masina (si nu cazan bun de Remat) ar trebui sa porneasca la prima maxim a doua cheie (in functie de cat de frig ii). Edited by jm2010, 10 January 2017 - 08:29. |
|
#70
Posted 10 January 2017 - 13:27
Am si eu o nelamurire
La ce temperatura ajuge agentul de racire (desigur dupa mers pe distanta lunga) atunci cand afara sunt cel putin -10 grade? |
#71
Posted 10 January 2017 - 13:41
În motor ajunge la temperatura dată de termostat. În radiator poate fi o varietate de temperaturi în funcţie de felul motorului, viteza de deplasare, tempereatura solicitată în habitaclu ş.a.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users