Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pornire diesel iarna?
Last Updated: Apr 17 2017 13:23, Started by
skippy34
, Jan 09 2017 19:07
·
0
#109
Posted 19 January 2017 - 21:18
Când erau vreo minus 10 grade am observat ca la mers incet, de exemplu prin localitati, nu mai ajungea apa la 85 de grade niciodata. Ramanea pe la 60-70. Cum ieseam la drum si maream viteza, urca la 85. Cam ciudat. Sa fie termostatul blocat pe deschis? De ce atunci la viteza mare urca. Am avut alta masina cu termostatul defect si din contra prin oras urca temperatura iar la viteza scadea. Acum, in Franta fiind, la -2 grade se comporta exemplar. Daca merg linistit se mentine la 85, daca o calc ajunge la 90, insa nu depaseste niciodata 90. Credeti ca poate fi defect? Pe un forum strain am gasit ca modelul meu, in dependenta de tara pentru care a fost proiectata masina, poate fi echipata cu termostat care deschide la 85 sau la 90 de grade.
Edited by vinciun, 19 January 2017 - 21:18. |
#110
Posted 19 January 2017 - 22:00
Depind de masina si de cutia de viteze. Sunt multe marci si modele de masini care in combinatia de motor diesel si cutie automata nu tin temperatura la 90 de grade. Asta din cauza ca motorul diesel e mult mai eficient si are pierderi mici, de asta consuma putin carburant. O cutie automata il tine la turatii mici, de ex masima mea rar trece de 2000 rpm, de obicei sta la 1500 rpm unde are consum mici si genereaa putina cardura. Apa este pt. a raci motorul, nu pt. a tine cald motorului. Nu e nimic rau sa mergi cu apa la 60-70 de grade, scopul ei sa raceasca, nu sa incalzeasca motorul.
|
#111
Posted 19 January 2017 - 22:27
Mercedes e320cdi w210, cutia e automata. La condus linistit nici la mine nu prea depaseste 2000 turatii pe minut. Pai normal ca rolul apei e sa raceasca motorul. Am intrebat daca e normal faptul ca in conditiile descrise sa nu ajunga motorolul la 85-90 de grade.
Edited by vinciun, 19 January 2017 - 22:28. |
#112
Posted 19 January 2017 - 22:37
Da, e normal. Si acest fenomen se observa cu atat mai mult la masinile cu cutie automata.
|
#113
Posted 17 April 2017 - 13:23
daniMMM, on 09 ianuarie 2017 - 19:59, said: Cel mai rau ii poti face rau unui motor pornindu-l pe ger.Dar..asta e situatia,macar apasati ambreiajul.Masinile vechi,motocicletele,,descoperite prin garaje,Rolls,Jaguar,Bugatti,cu motoare nepornite de zeci de ani,le porneau dupa ce lasau un resou sub ele sa incalzeasca blocul,piesele "punandu-se la loc",motorul nu stie cand l-ai pornit ultima oara Sunt metale care se contracta,dilata,piesele se fac din ce in ce mai slabe,nu sunt ironman la comanda,am dat cheie si am plecat Pe bune?? Hai ca mult din masinile de care ai pomenit, nici macar nu au fost vreodata diesel - rolls, Jaguar pana recent, bugati? In WW2 "luftwafe" scotea uleiul cald din motoarele avioanelor, si il tineau in niste recipiente cu "lampa"/ felinar, niste butoiase prevazute cu un mic spatiu pe fund unde ardea ca o lumanare o flacara, sa mentina uleiul cald. Cand aveau de pornit avioanele, turnau uleiul cald in motoarele congelate in gerul rusesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users