Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Pornire diesel iarna?

- - - - -
  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#109
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Când erau vreo minus 10 grade am observat ca la mers incet, de exemplu prin localitati, nu mai ajungea apa la 85 de grade niciodata. Ramanea pe la 60-70. Cum ieseam la drum si maream viteza, urca la 85. Cam ciudat. Sa fie termostatul  blocat pe deschis?  De ce atunci la viteza mare urca. Am avut alta masina cu termostatul defect si din contra prin oras urca temperatura iar la viteza scadea. Acum, in Franta fiind, la -2 grade se comporta exemplar. Daca merg linistit se mentine la 85, daca o calc ajunge la 90, insa nu depaseste niciodata 90. Credeti ca poate fi defect? Pe un forum strain am gasit ca modelul meu, in dependenta de tara pentru care a fost proiectata masina, poate fi echipata cu termostat care deschide la 85 sau la 90 de grade.

Edited by vinciun, 19 January 2017 - 21:18.


#110
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Depind de masina si de cutia de viteze. Sunt multe marci si modele de masini care in combinatia de motor diesel si cutie automata nu tin temperatura la 90 de grade. Asta din cauza ca motorul diesel e mult mai eficient si are pierderi mici, de asta consuma putin carburant. O cutie automata il tine la turatii mici, de ex masima mea rar trece de 2000 rpm, de obicei sta la 1500 rpm unde are consum mici si genereaa putina cardura. Apa este pt. a raci motorul, nu pt. a tine cald motorului. Nu e nimic rau sa mergi cu apa la 60-70 de grade, scopul ei sa raceasca, nu sa incalzeasca motorul.

#111
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Mercedes e320cdi w210, cutia e automata. La condus linistit nici la mine nu prea depaseste 2000 turatii pe minut. Pai normal ca rolul apei e sa raceasca motorul. Am intrebat daca e normal faptul ca in conditiile descrise sa nu ajunga motorolul la 85-90 de grade.

Edited by vinciun, 19 January 2017 - 22:28.


#112
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Da, e normal. Si acest fenomen se observa cu atat mai mult la masinile cu cutie automata.

#113
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007


View PostdaniMMM, on 09 ianuarie 2017 - 19:59, said:

Cel mai rau ii poti face rau unui motor pornindu-l pe ger.Dar..asta e situatia,macar apasati ambreiajul.Masinile vechi,motocicletele,,descoperite prin garaje,Rolls,Jaguar,Bugatti,cu motoare nepornite de zeci de ani,le porneau dupa ce lasau un resou sub ele sa incalzeasca blocul,piesele "punandu-se la loc",motorul nu stie cand l-ai pornit ultima oara
Sunt metale care se contracta,dilata,piesele se fac din ce in ce mai slabe,nu sunt  ironman la comanda,am dat cheie si am plecat

Pe bune??  Hai ca mult din masinile de care ai pomenit, nici macar nu au fost vreodata diesel  - rolls, Jaguar pana recent, bugati?

In WW2 "luftwafe" scotea uleiul cald din motoarele avioanelor,  si il tineau in niste recipiente cu "lampa"/ felinar,  niste butoiase  prevazute cu un mic  spatiu pe fund unde ardea ca o lumanare o flacara, sa mentina uleiul cald. Cand aveau de pornit avioanele, turnau uleiul cald in motoarele congelate in gerul rusesc.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate