Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pornire diesel iarna?
Last Updated: Apr 17 2017 13:23, Started by
skippy34
, Jan 09 2017 19:07
·
0
#19
Posted 09 January 2017 - 19:59
Cel mai rau ii poti face rau unui motor pornindu-l pe ger.Dar..asta e situatia,macar apasati ambreiajul.Masinile vechi,motocicletele,,descoperite prin garaje,Rolls,Jaguar,Bugatti,cu motoare nepornite de zeci de ani,le porneau dupa ce lasau un resou sub ele sa incalzeasca blocul,piesele "punandu-se la loc",motorul nu stie cand l-ai pornit ultima oara
Sunt metale care se contracta,dilata,piesele se fac din ce in ce mai slabe,nu sunt ironman la comanda,am dat cheie si am plecat Edited by daniMMM, 09 January 2017 - 20:09. |
#20
Posted 09 January 2017 - 20:06
daniMMM, on 09 ianuarie 2017 - 19:59, said:
Cel mai rau ii poti face rau unui motor pornindu-l pe ger.Dar..asta e situatia,macar apasati ambreiajul.Masinile vechi,motocicletele,,descoperite prin garaje,Rolls,Jaguar,Bugatti,cu motoare nepornite de zeci de ani,le porneau dupa ce lasau un resou sub ele sa incalzeasca blocul,piesele "punandu-se la loc" |
#21
Posted 09 January 2017 - 20:06
Mai sa fie...
Cel mai rau este cand nu-i asiguri intretinerea corecta, in rest " apa, paie si bataie"!!! Ca nu dai o caciula de bani ca "ea" sa stea si tu sa mergi pe jos! |
#22
Posted 09 January 2017 - 20:08
daniMMM, on 09 ianuarie 2017 - 19:59, said:
Cel mai rau ii poti face rau unui motor pornindu-l pe ger.Dar..asta e situatia,macar apasati ambreiajul. Pai....cu ambreiaj apasat, socasa din viteze, cu bujia amorsata repetat, cu apa calda la curul filtrului de motorina, cu motorina Petrom aditivata doar in hartii, cu rugaciunile spuse corect si cu intonatie... de la -10 grade in jos, peste noapte, nu te poti baza pe diesel sa porneasca dimineata. Apa din motorina isi face treaba negresit... Pe mine ma amuza posesorii de diesel, care stiu ca nu au baterie noua si totusi injura iarna masina diesel, tinuta in strada, ca nu porneste pe ger... de parca ar fi normal sa porneasca. Edited by rosix, 09 January 2017 - 20:36. |
#23
Posted 09 January 2017 - 20:08
Da domle. Unui motor ii faci rau daca il pornesti iarna, pe ger. E chiar indicat sa te deplasezi cu taxiul cand sunt -10 grade afara..sau cu tramvaiul/metroul, ( daca totusi o pornesti, o lasi minute bune sa se incalzeasca, contrar indicatiilor cretinilor alora de ingineri care proiecteaza masini si motoare) ca sa nu ii faci rau masinii.Cu tot respectul..ma, voi ce fumati ??
Edited by Darkage_, 09 January 2017 - 20:11. |
#24
Posted 09 January 2017 - 20:11
#25
Posted 09 January 2017 - 20:15
Darkage_, on 09 ianuarie 2017 - 20:08, said:
Da domle. Unui motor ii faci rau daca il porneti iarna, pe ger. E chiar indicat sa te deplasezi cu taxiul cand sunt -10 grade afara..sau cu tramvaiul/metroul, ( daca totusi o pornesti, o lasi minute bune sa se incalzeascaa, contrar indicatiilor cretinilor alora de ingineri care proiecteaza masini si motoare) ca sa nu ii faci rau masinii. Daca Cu tot respectul..ma, voi ce fumati ?? Bai,nu stiu ce fumam noi da' tu nu esti prieten cu noi.Orice lucru este casabil cand da cu botu' de ger.Lasa indicatiile cretinilor ingineristi ,ca se strica tot mai multe si mai dubios,tot mai multe sunt rechemate in fabrica,iar de noi n-are nima grija.Ar trebui sa mai vorbim si intre noi,ce crezi? |
#26
Posted 09 January 2017 - 20:18
Nimic nu stiti!
[ https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/15977149_1311913338848030_5743375900122256653_n.jpg?oh=5a2ae661b39ad8b46503b08c2ab13b47&oe=5916FF7F - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#27
Posted 09 January 2017 - 20:19
aşa este şi în cartea maşinii scrie destul de clar:
,, la temperaturi mai mici de -10 grd este interzisă pornire motor,, ,,se aşteaptă primăvara sau îi pui reşou sub motor,, mama mea ce ,,minți luminate,, pe aici !!! |
#28
Posted 09 January 2017 - 20:24
vio1971, on 09 ianuarie 2017 - 20:19, said:
aşa este şi în cartea maşinii scrie destul de clar: ,, la temperaturi mai mici de -10 grd este interzisă pornire motor,, ,,se aşteaptă primăvara sau îi pui reşou sub motor,, mama mea ce ,,minți luminate,, pe aici !!! |
|
#29
Posted 09 January 2017 - 20:29
#30
Posted 09 January 2017 - 20:35
ce "dizeluri" aveti frate?
Se da o bucata Dacia Logan, 2007, 1.5 dci, 270.000 km. Revizii la zi, bateria la capacitate 45%. motorina care e ok pana la -18 grade, alimentat de la mol ( doar de acolo s-a alimentat de la km 0 ) Azi dimineata,- 25 grade, pornit la sfert. ieri la fel. iarna trecuta la fel, intelegeti voi... lasat 10 minute sa se-ncalzeasca ( cat am curatat-o de zapada) si la drum cu ea. Edited by TheRipper, 09 January 2017 - 20:36. |
#31
Posted 09 January 2017 - 20:38
Cel mai bine a spus escrocul de Basescu: "Decat sa va ingramaditi ca prostii pe Valea Prahovei, mai bine luati elicopterul..."
Daca dieselul nu porneste pe ger, ce va impiedica sa schimbati 100 de euro sa luati o baterie noua? |
#32
Posted 09 January 2017 - 20:48
O baterie la 3 ani nu cred ca este o tragedie, tine si 4 sau chiar 5 in rare cazuri dar este riscul sa nu mai porneasca.
|
#33
Posted 09 January 2017 - 20:50
vio1971, on 09 ianuarie 2017 - 20:29, said:
ei ce sa ti povestesc !! n au aia care dau sfaturi de cum sa iei taxeu de la -10 grd in sus !! eu vorbesc de sfaturi pe bune. era un sfat nu am obligat pe nimeni care nu o face si nici nu am judecat pe cineva . din partea mea poti sa urinezi pe masina ta dimineata ca sa o incalzesti inainte, nu ma deranjeaza. Vad ca nu s-a dat nici nu sfat concret. 1. multe modele au precizat in manual faptul ca e mai bine sa mergi cu masina ca sa o incalzesti decat sa o lasi "10 minute pana dai zapada jos" pentru ca e nevoie ca toate componentele sa se incalzeasca uniform. La automate se aplica cel mai bine acest lucru deoarece e daunator ca motorul sa aibe 20-30 grade iar uleiul din cutie -10. 2. as cauta manualul masinii pe care il am aruncat undeva in casa , sa iti fac poza sa vezi ca a scris nenea Audi personal in el ca se recomanda evitarea pe cat posibil a circulatiei cu masina sub 20 grade cu minus dar am lucruri mai bune de facut decat sa dovedesc anumite lucruri de bun simt unui dorel de pe softpedia |
|
#34
Posted 09 January 2017 - 20:50
#36
Posted 09 January 2017 - 20:59
skippy34, on 09 ianuarie 2017 - 19:07, said:
Salut! Imi poate spune cineva care e cel mai corect mod de a porni o masina diesel pe timpul iernii? Trebuie lasata bujia sa se incalzeasca de cateva ori pana sa ii dai cheie sau nu e bine lucrul asta ? Motorina buna de iarna. Bagi cheia in contact, astepti sa se stinga martorul de bujie incandescenta, apesi ambreiajul si dai la cheie. In mod normal trebuie sa plece dupa 2-3 rotatii ale motorului. La mine chiar daca aveam cutie manuala pana nu apasam ambriajul nu pornea electromotorul. Si imi aparea in bord faptul ca nu l-am apasat. Nu sta sa o incalzesti mai ales daca ai DPF/FAP pe ea. La oprire mai ales dupa drum lung nu opri imediat motorul, lasa turbina sa se raceasca cam 1 min. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users