Prepay Orange - redirectare apel
Last Updated: Apr 30 2018 00:03, Started by
easycoder
, Oct 19 2016 11:01
·
0
#1
Posted 19 October 2016 - 11:01
am incercat astazi sa setez redirectionare apel de pe un orange parepay, conditionata , cand nu am acoperire sau am telefonul inchis . de fapt folosesc un dual sim si pt cazul in care ma suna cineva in timp ce utilizez datele sa primesc totusi apelul (este dual doar standby ) . spre surpriza mea ... nu merge redirectare nici cu cod USSD nici din meniul telefonului
am contactat orange (prin formularul de contact de pe site si spre surprinderea mea au raspuns foarte repede . mi-au dat si sms ca sa imi aduca la cunostinta ca am primit raspunsul in email. pana aici toate super ok ... cu exceptia raspunsului "serviciul de redirectionare a apelurilor nu este disponibil pentru cartelele PrePay" . personal ... mi se pare inacceptabila ideea ca daca nu ai acoperire sa nu poti primi apelurile prin redirectionare ... Attached Files |
#2
Posted 19 October 2016 - 11:11
S-a mai discutat asta si pe alte topicuri.
Daca ti se pare inacceptabil, ai la dispozitie alti operatori la care te poti muta si prin portabilitate iti pastrezi si numarul. |
#3
Posted 19 October 2016 - 11:23
Sau alte servicii, tot de la Orange. Folosesc serviciul care nu imi ofera ce vreau, mi se pare inacceptabil, Orange sucks.
|
#5
Posted 19 October 2016 - 12:48
AlexEn, on 19 octombrie 2016 - 11:11, said:
S-a mai discutat asta si pe alte topicuri. Daca ti se pare inacceptabil, ai la dispozitie alti operatori la care te poti muta si prin portabilitate iti pastrezi si numarul. tocmai asta urmeaza sa fac .... cel mai pobabil ... insa ... ideea era ca ma surprinde concepul asta ... de a nu-mi permite sa-mi consum minutele din optiune prihn redirectionare ... |
#6
Posted 19 October 2016 - 15:33
Se feresc de "baietii da baietii" care fac terminare ilegala de pe voip.
Eu un mod de a face un pic mai greu treaba asta. Ca intotdeauna sufera si utilizatorul normal. Edited by alexa32, 19 October 2016 - 15:35. |
#7
Posted 19 October 2016 - 17:04
AlexEn, on 19 octombrie 2016 - 11:11, said:
Daca ti se pare inacceptabil, ai la dispozitie alti operatori la care te poti muta si prin portabilitate iti pastrezi si numarul. alexa32, on 19 octombrie 2016 - 15:33, said:
Se feresc de "baietii da baietii" care fac terminare ilegala de pe voip. Eu un mod de a face un pic mai greu treaba asta. Ca intotdeauna sufera si utilizatorul normal. |
#8
Posted 19 October 2016 - 17:44
#11
Posted 19 October 2016 - 18:12
Ah da, asa e, ai dreptate, trebuie corectie. Dar tot are ceva in plus fata de Orange, anume posibilitatea de a face conferinta la cartela. La Orange nici asa ceva nu exista.
|
#12
Posted 19 October 2016 - 18:28
#13
Posted 19 October 2016 - 18:35
Si daca ar avea probabil ca e banal de detectat, cred ca le-ar face un serviciu "terminatorii" sa foloseasca redirectarea. Daca iei cartela, activezi optiunea de mii de minute si suni imediat in zece locuri unii chiar te blocheaza, desi e utilizare super-ok. Daca ti-ai redirectat si raspunzi de zece ori din zece locuri diferite e destul de putin probabil sa fie un utilizator normal.
|
#14
Posted 19 October 2016 - 19:11
@f300, se detecteaza foarte bine si cu si fara redirectare. Nu asta e problema, ci faptul ca un utilizator obisnuit si care utilizeaza produsul prepay conform tiparului obisnuit pentru o persoana fizica, nu are posbilitatea nici de redirectari nici de conferinta. Toate astea pe banii lui, evident.
|
#15
Posted 19 October 2016 - 21:41
Tocmai aia e treaba, ca la PrePay se face frauda, ca sunt disponibile oricui si pot cumpara cu sutele...
In schimb la abonamente sunt permise, pentru ca fraudatorii nu au posibilitatea sa faca abonament peste abonament si sa fraudeze cu ele... daca te prinde e game over, a doua oara nu iti mai ofera sansa sa mai faci asa ceva pe abonament. |
|
#16
Posted 20 October 2016 - 07:20
eu nu cred ca digi la prepay are redirectionare!!! a avut un colaborator, a incercat sa redirectioneze spre alt numar, avea credit, avea optiune cu minute activa, nu a mers, nu si-a mai batut capul...
la telekom cartela insa, exista redirectionare spre alte numere si functioneaza perfect (consuma din minutele din optiune sau daca nu ai asa ceva din credit ) offtopic: functioneaza si conferinta la telekom/ vodafone, prepay nu sunt probleme Edited by maiorukaki, 20 October 2016 - 07:23. |
#17
Posted 20 October 2016 - 08:33
Si bineinteles ca acel colaborator ti-a imprumutat cartela ca sa testezi si tu serviciile sau a incercat sa faca redirectionare de dragul tau.
Mai e pe Digi acel colaborator? Sper ca l-ai convins sa porteze pe Vodafone ca sa nu iti strice reputatia. Ce colaboratori ai tu cu cartela Digi? Edited by danutz1, 20 October 2016 - 08:34. |
#18
Posted 20 October 2016 - 10:01
AI VENIT SA POLUEZI SI PE AICI?
poti sa fii putin on topic? Edited by maiorukaki, 20 October 2016 - 10:02. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users