Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

Noutati gama Dacia: facelift Logan si Sandero + cutie automata Duster

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#19
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View Postmzamfirm, on 29 septembrie 2016 - 13:01, said:

Caroseria rezista 10 ani , cat ai vrea sa tii o Dacie ?

E destul de scumpa  chiar si Dacia pentru  buzunarul romanului de rand.
A mea  a implinit deja 10 ani . Are ceva rugina, dar numai chestii superficiale,  nimic grav. Nu  prea e de dat la casat.

Edited by ipopovici11, 29 September 2016 - 13:53.


#20
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,857
  • Înscris: 26.02.2010

View PostAdm, on 29 septembrie 2016 - 13:53, said:

Incep sa arate a masini.



Hmm acum astept comentariile:
- sa vedem cat tine turbina aia, alea aspirate naturel erau sfiinte!
- ii pun CIP si o urc la 100 CP, de lasa urme pe asfalt la semafor Posted Image


E tot aspirat, numai ca are distributia pe lant, nu mai este pe curea.

#21
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,157
  • Înscris: 22.05.2003
Aspirat la 1l si in 3 borcane? Va fi interesant...
Cred ca au facut asta pt a se incadra cu aspiratul EUR6, dar nu sunt incantator.

#22
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Iară bancul cu bicicleta? Zvonurile ziceau că va fi introdus 1,2 turbo de 120-125 de cai, de fapt 1,2-ul vechi de 75 a fost scos și înlocuit cu 1,0 aspirat de 75. Dezamăgitor.

La fel, gurile de ventilație dreptunghiulare din mijloc au fost doar o ediție limitată, tot rotunde rămân.

Edited by AlexIP, 29 September 2016 - 14:02.


#23
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,157
  • Înscris: 22.05.2003
Vedeti, ce bine ca Loganul nu are f mult fier?
Omul asta ar fi fost mort daca nu cadea pe un Logan!

#24
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View Postipopovici11, on 29 septembrie 2016 - 13:53, said:

E destul de scumpa  chiar si Dacia pentru  buzunarul romanului de rand.
A mea  a implinit deja 10 ani . Are ceva rugina, dar numai chestii superficiale,  nimic grav. Nu  prea e de dat la casat.
Corect , eu ziceam ca nu ai nevoie de tabla galvanizata pe ea, cum s-a sugerat ca asta ar fi motivul pentru care nu o cumpara romanii. Daca nu ma insel, exista un model cu tabla galvanizata, Lodgy parca, sau Dokker .

#25
laur_radu

laur_radu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 11.12.2013
Mie imi este indiferenta asearea claxonului.
Referitor la caroserie nu cred ca merita galvanizarea. Vad multe persoane care tin masina in garaj.Chiar aveam un coleg care exagera cu aceasta grija pt masina. In final tot la fier vechi a ajuns , chiar daca tabla era aproape noua, dupa 15 ani.  Personal consider ca ar trebui demolate toate garajele din Romania.

#26
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,687
  • Înscris: 15.06.2007
Ma asteptam la mai mult decat sa umble in interiorul perimetrului delimitat de lampa farului..
Ma asteptam la o capota noua, o cuta ceva in plus..  altfel, trebe sa iei lupa sa cauti diferentele.. macar ca au pus si ei niste LED
Ambreiaj dubli.. mmm e ceva..  
Dar puteau sa bage si o motorizare mai vioaie.. 130 cp acolo.. 2016 ce naiba.

#27
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostAdm, on 29 septembrie 2016 - 14:05, said:

Vedeti, ce bine ca Loganul nu are f mult fier?
Omul asta ar fi fost mort daca nu cadea pe un Logan!
Din text: "Next thing you know, skydivers won't be using parachutes anymore, but jump tied up to a Renault (Dacia) Logan. It would probably be cheaper, anyway."
Posted Image

#28
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Pai si nu e vreo motorizare pe benzina la vreo 100 CP si in 4 borcane?

#29
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,008
  • Înscris: 09.05.2009
Nu, nu e!

#30
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,559
  • Înscris: 16.12.2011
Loganul e masina omului de rand. Om care cara marfa la piata cu ea, care face taximetrie cu ea, care aduce de la tara saci cu cartofi, ceapa, ardei, vinete...etc. , om care taie porcu si-l baga in Logan....etc. Spatiu...este dar toate astea necesita si un motor mai bun. Loganul nu are. In afara de 1.6 de 115 caiuti celelalte sunt cam puturoase. Parerea mea. 1.5 DCI ar fi o varianta dar doar in varianta mai ,,potenta" . Cat despre masina ... in varianta de baza e cheala pur si simplu. Iti primesti o cutie cu scaune, pe roti si cu motor. Atat. Confort....vax-pix!

#31
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,008
  • Înscris: 09.05.2009

View PostPekiasan, on 29 septembrie 2016 - 17:54, said:

Loganul nu are. In afara de 1.6 de 115 caiuti celelalte sunt cam puturoase.
Nu exista si nici nu a existat 1.6 cu 115 cai pe Logan!

#32
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
1.6 16v avea 105 ponei, trage bine, are un coleg cu care faceam naveta(32 km pe sens) .

#33
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Logan nu are nevoie de un motor mai puternic. Asta inseamna un pret mai mare si te apropii prea mult de Skoda Rapid.
Totusi, daca Dacia ar avea pana in 11000 de euro dotarile alea + caroserie galvanizata + airbaguri cortina, as lua in calcul asa ceva pentru o posibila achizitie.

#34
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Nu mai pot cu motoarele puternice... uneori am impresia ca toata lumea cara cu masina saci de cartofi de sute de kg... dupa aia imi aduc aminte ca e Romania, tara in care toata lumea se grabeste sa ajunga nicaieri fara in motiv anume :D

#35
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006

View Postmarius87ism, on 29 septembrie 2016 - 20:38, said:

1.6 16v avea 105 ponei, trage bine, are un coleg cu care faceam naveta(32 km pe sens) .
Trage pe dracu. Am condus asa ceva si abia se misca. Acei 105 cai putere sunt pe hartie, in realitate se misca ca o masina "buna" cu 90 de cai.

#36
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Ei, lasa ca nici Ferrari nu trage (la poarta?) ca un A4 :D

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate