Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#2683
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

 edi10000, on 27 august 2017 - 08:14, said:

Ce diesel consuma 7% in oras? Poate in Vaideenii de Sus la 4 dimineata.......
Al meu , in Bucuresti . problem ????
Ramine intrebarea , care polueaza mai mult ?

#2684
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 Ford3, on 27 august 2017 - 00:07, said:

Dar o hibrida pe benzina cu consum de 3,5 l in oras  Posted Image ?

In Buc.nu apuca sa intre motorul hibrid. E zero barat. Poate in afara ajuta.

#2685
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 Torquemada-666, on 27 august 2017 - 08:25, said:


In Buc.nu apuca sa intre motorul hibrid. E zero barat. Poate in afara ajuta.


Stii ce inseamna motorizare hibrida ? Poate ne explici care motor "nu apuca sa intre" Posted Image !

#2686
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

 86-APP, on 27 august 2017 - 08:22, said:

Al meu , in Bucuresti . problem ????
Ramine intrebarea , care polueaza mai mult ?
problem da...ca nu e real.
7 scoti in anumite momente ale zilei.
nu la ore de varf

#2687
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Un articol interesant este si urmatorul :
http://www.wiwo.de/t...h/20227802.html
In el se spune clar ca masurile adoptate dupa summitul diesel nu au dat rezultatele scontate (asa cum preziceam in postarile anterioare) si nivelul de NO2 a ramas in continuare peste limite in 70 de orase germane.
Cauze :
- numai jumatate din posesorii de diesele euro 5 si 6 s-au prezentat la update-ul soft menit sa reduca nivelul de emisii de NOx
- update-ul nu a redus decat cu 10-25 % nivelul emisiilor de NOx
- stimulentele acordate posesorilor de diesele vechi pentru a trece la masini mai noi este ineficient deoarece se acorda si celor care trec la diesele euro 6, care asa cum spun autorii, sunt mult mai poluante in traficul real decat specificatiile date de producator dupa testele de laborator. De aceea s-ar impune acordarea acestor bonusuri numai in cazul achizitionarii de  vehicule noi cu adevarat mai putin poluante :naughty: !

#2688
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

 zippo123, on 27 august 2017 - 12:14, said:

problem da...ca nu e real.
7 scoti in anumite momente ale zilei.
nu la ore de varf
Adevarul este ca te-am mintit. ... e mai putin !  Cred ca intelegi ca nu discutam de instant , ca ala este mult mai mare indiferent de combustibil si stil ...

Attached Files



#2689
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

 86-APP, on 27 august 2017 - 17:32, said:

Adevarul este ca te-am mintit. ... e mai putin !  Cred ca intelegi ca nu discutam de instant , ca ala este mult mai mare indiferent de combustibil si stil ...
arata si viteza medie..

si eu consum 7 ...doar dupa 7:30 pm
dar nu dimineata... asta inseamna ca nu ai consumul mediu 7
eu am zis oricum altceva
cand tu consumi 7 un benzinar consuma 9
iar cand tu consumi 9 benzinarul 11
tu ai luat minim vs maxim  si nu e corect

Edited by zippo123, 27 August 2017 - 17:41.


#2690
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

 zippo123, on 27 august 2017 - 17:40, said:

.......
tu ai luat minim vs maxim  si nu e corect
Eu am pornit discutia , de la faptul ca un diesel are consum mai mic decit benzinarul , si am intrebat , care polueaza mai mult ?
Acum , e greu de luat niste consumuri stricte ca diferea multe , dar principiul ramine , cine consuma mai mult , polueaza mai mult , deci este posibil ca si cu benzina , avind consum mai mare , poluarea pe autovehicul sa fie identica sau mai mare decit la diesel ...
Dar asta vad ca este un subiect evitat de specialistii " tabelari "

#2691
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008

 Ford3, on 27 august 2017 - 16:47, said:

Un articol interesant este si urmatorul :
http://www.wiwo.de/t...h/20227802.html
In el se spune clar ca masurile adoptate dupa summitul diesel nu au dat rezultatele scontate (asa cum preziceam in postarile anterioare) si nivelul de NO2 a ramas in continuare peste limite in 70 de orase germane.
Cauze :
- numai jumatate din posesorii de diesele euro 5 si 6 s-au prezentat la update-ul soft menit sa reduca nivelul de emisii de NOx
- update-ul nu a redus decat cu 10-25 % nivelul emisiilor de NOx
- stimulentele acordate posesorilor de diesele vechi pentru a trece la masini mai noi este ineficient deoarece se acorda si celor care trec la diesele euro 6, care asa cum spun autorii, sunt mult mai poluante in traficul real decat specificatiile date de producator dupa testele de laborator. De aceea s-ar impune acordarea acestor bonusuri numai in cazul achizitionarii de  vehicule noi cu adevarat mai putin poluante Posted Image !
Si la benzinar vrei sa spui ca specificatiile date de producator sunt aceleasi si la nivelul asfaltului? Nu uita ca toate consumurile/noxele/ce vrea penita ta din pana de gasca sunt facute intr-un laborator in conditii controlate nici vorba de realitate... daca acum este diesel gate peste cativa ani va fi gas gate. In functie de vanzari; sau cum, crezi ca in amurica nu mai puteau ei de 2 milioane de masini europene ca poluau peste fisa constructorului? Ia sa vedem, a luat cineva din amurica' la puricat dodge diesel? Ei, normal ca nu. Trump a zis foarte clar, atata timp cat el nu isi vinde masinile in europa de ce sa mai vanda europa la el? Asa ca a scos la iveala asul din maneca sa scoata europencele din piata lor ca altfel e de rau, ajung din nou la criza financiara si Detroit-ul se va prabusi si mai rau... eh, ca acum s-au trezi toate ong-urile si toata populatia europei ca vai doamne poluare si bla bla este partea a doua, lobby pentru benzine/hibride desi inca nu s-a ajuns
dar na, voi visati la electrice si hibride ca suna bine fara sa aveti un studiu competent asupra poluarii diesel si asupra poluarii masinile hibrid/elecrice pe termen indelungat. Si nu, poluarea hibridelor/electrice nu inseamna doar productie si atat. Trebuie sa te gandesti si la infrastructura deficitara pentru electric, pretul componentor pentru schimb, ca nu este egal sa schimb un ECU de Tesla sau un ECU de VW de 10 ani...

#2692
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Eu oricum diesel conduc. Nu orea ma intereseaza ce spun țidule si studiile oamenilor studiosi. Eu unul nu sunt pro american, sunt de cand ma stiu pro rus si pro european. Dar nu vreau sa aleg niciodata intre eu si Mama Rusia. Am invatat rusa de placere singur. Fsio.

Deci sunt 2 ani de la scandal si conducem masinile in continuare. Noi nici pensiile nu le avem stabilite clar.

#2693
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 ammaus, on 27 august 2017 - 19:08, said:


ca acum s-au trezi toate ong-urile si toata populatia europei ca vai doamne poluare si bla bla este partea a doua, lobby pentru benzine/hibride desi inca nu s-a ajuns
dar na, voi visati la electrice si hibride ca suna bine fara sa aveti un studiu competent asupra poluarii diesel si asupra poluarii masinile hibrid/elecrice pe termen indelungat. Si nu, poluarea hibridelor/electrice nu inseamna doar productie si atat.
Sper ca glumesti. Sunt o multitudine de studii.

#2694
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
Care studii? Alea ce dateaza cu masinarii din 1900 toamna la mineri si mai stiu eu ce altele care pun in disgratie motorina dara fara sa imi vina cu studii de calitate?
Eu vreau un studiu de anul acesta: laborator, una bucata motorina cu DPF noua nu sh si un benzinar identic din acelasi an si apoi inca un studiu sa arate cat se polueaza prin reciclarea unei masini de 10 ani si cat se polueaza prin fabricarea unei masini precum si impactul asupra mediului privind exploatarea, intretineretea, imbunatatirea grilei de alimentare electrica precum si producerea ei. Ca daca la Toyota se duce bateria nu va fi 200 de euro asta e clar...
Eu stau si ma intreb: daca tot se vor masinile a fi super eco, atunci de ce fabricam altele incontinuu? Ti se pare ca o masina veche de 10 ani nu face aceeasi chestie ca si una de 1 (un) an? A ca polueaza masina de 10 ani, nici o problema, se pot pune filtre 2016-2017 si pe masini din 2000 fara nici o problema. Atunci am putea vorbi despre ecologizare si intretinerea planetei nu despre ce se intampla acum.

#2695
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 ammaus, on 27 august 2017 - 19:08, said:

Si la benzinar vrei sa spui ca specificatiile date de producator sunt aceleasi si la nivelul asfaltului? Nu uita ca toate consumurile/noxele/ce vrea penita ta din pana de gasca sunt facute intr-un laborator in conditii controlate nici vorba de realitate... daca acum este diesel gate peste cativa ani va fi gas gate. In functie de vanzari; sau cum, crezi ca in amurica nu mai puteau ei de 2 milioane de masini europene ca poluau peste fisa constructorului? Ia sa vedem, a luat cineva din amurica' la puricat dodge diesel? Ei, normal ca nu. Trump a zis foarte clar, atata timp cat el nu isi vinde masinile in europa de ce sa mai vanda europa la el? Asa ca a scos la iveala asul din maneca sa scoata europencele din piata lor ca altfel e de rau, ajung din nou la criza financiara si Detroit-ul se va prabusi si mai rau... eh, ca acum s-au trezi toate ong-urile si toata populatia europei ca vai doamne poluare si bla bla este partea a doua, lobby pentru benzine/hibride desi inca nu s-a ajuns


Am vazut pe internet teorii ale conspiratiei referitoare la alimentatie, medicamente, medicina, religie si spiritualitate etc. O teorie a conspiratiei in domeniul auto inca nu am auzit.
Vrei sa detaliezi putin despre cum Trump vrea sa prigoneasca biata industrie auto europeana :) ?
Dar limpezesteti te rog ideile si fii mai explicit. Cand postezi tu iese un talmes balmes de nu se intelege nimic.

 ammaus, on 27 august 2017 - 20:52, said:


Eu stau si ma intreb: daca tot se vor masinile a fi super eco, atunci de ce fabricam altele incontinuu?


Chestia asta se numeste progres :) ! Daca ar fi dupa cum zici tu, mergeam si acum in caruta !

#2696
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
Ce progres? Casand masini bune doar de dragul de a avea rulaj la auto? Ti se pare ca masinile sunt copaci? Tai si replantezi pana la infinit? Iti dau exemplu: arata-mi tu mie ce tehnologie aduce in plus un Logan 2 fata de un VW din 2002, Audi din 2000?
Pana una alta uite ce zice trump despre masinile nemtilor la el in tara.
https://www.cnbc.com...es-reports.html

#2697
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 ammaus, on 27 august 2017 - 22:06, said:

Ce progres? Casand masini bune doar de dragul de a avea rulaj la auto? Ti se pare ca masinile sunt copaci? Tai si replantezi pana la infinit? Iti dau exemplu: arata-mi tu mie ce tehnologie aduce in plus un Logan 2 fata de un VW din 2002, Audi din 2000?
Pana una alta uite ce zice trump despre masinile nemtilor la el in tara.
https://www.cnbc.com...es-reports.html

Un Logan2 este mult mai bun decat o Dacia Nova, dupa cum un AUDI nou e mai bun decat un AUDI din 2000.
Trump spune multe si n-a facut nimic, dar nu inteleg ce legatura are el cu dieselgate care a fost inainte de a fi el ales ?

#2698
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Sa ia nemtii la testat masini americane  benzina si diesel, sa vada cat consuma in realitate si cate noxe scot. Sa vedem si noi, cat sunt de corecti americanii, poluatorii nr.1. Sa.si ia si ei "mecurile" fetide din EU si bauturile facute in laboratorul de chimie.
Sa le arat ca eu scot rugina de pe baionetele din ww1 si ww2 pe care le colectionez, cu coca cola? Trump sa.si vada de ale lui. In fata lui Putin, trump este un păcălici, un bufon.

#2699
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

 86-APP, on 27 august 2017 - 17:51, said:

Eu am pornit discutia , de la faptul ca un diesel are consum mai mic decit benzinarul , si am intrebat , care polueaza mai mult ?
Acum , e greu de luat niste consumuri stricte ca diferea multe , dar principiul ramine , cine consuma mai mult , polueaza mai mult , deci este posibil ca si cu benzina , avind consum mai mare , poluarea pe autovehicul sa fie identica sau mai mare decit la diesel ...
Dar asta vad ca este un subiect evitat de specialistii " tabelari "
am inteles ideea ta.
dar stii cum e cu fumul de diesel se "vede".... la benzina nu...
compozitia difera... discutia va degenera in alte chestii daca continuam ca avem pe masa filtru de particule... si alte tehnologii...

dar na..

io zic asa... un hibrid plug in "polueaza" mai putin decat toate in afara de electrica.... astept sa scada preturile la tehnologiile astea desi vad ca Hyundai tocmai a scos o masina pe hidrogen... :)

sper sa fiu in toate mintile cand tehnoligia asta noua va fi acceptabila la pret

cat despre consumuri...hibrid vs benziba vs diesel este discutabil in functie de trafic si stilul de condus...



#2700
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

 86-APP, on 27 august 2017 - 08:22, said:

Al meu , in Bucuresti . problem ????
Ramine intrebarea , care polueaza mai mult ?
Evident, dieselul, CO2 nu e poluant.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate