Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
#2647
Publicat: 25 august 2017 - 18:15
inuendo0, on 25 august 2017 - 17:37, said:
........ Ba mai mult, ii hulim pe aia care vor un aer mai curat ca sunt hipsteri eco si vor masini electrice. In timp ce noi preaslavim dieselul si anulam EGR. Frumoasa atitudine civica descrii, catatene. ...... Ti-a spus cineva aici ca noi care avem motore diesel , nu vrem aer curat ? Nu cred . Noi am spus ca lucrurile nu sint catastrofale , si corectiile nu se fac batind din palme sau cu pumnul in masa , nu se fac aratind cu degetul spre noi de parca noi am omorit lumea . Ca daca vrei acuze , reiau si eu povestea " electrocarului " care este mult mai poluant , atit prin construirea lui cit si combustibil . Cum poti sa aduci acuze ca noi modificam masinile ? Ai dovezi , sau asa suna in fisa postului tau ? Chiar nu-ti este rusine ? Poate treceam peste minciunile tale , dar intimplarea face ca eu in primavara asta , la un motor cu nici 80000 , am bagat o poala de bani , sa-l curat , aranjez , ma rog , nu te pricepi tu la diesel ....si asta doar ca mi se parea ceva ... Deci nu defecte ... si nici nu urma ITP -ul ...Asa ca nu toti isi baga picioarele in ele de masini , ci le mai si intretinem . Si daca tot ma iei cu poluarea , cred ca 2000cmc in oras , un consum de 6.8 motorina , este mai ok decit 11+ benzina la Logan 1600cmc ( masina de serviciu ) . Deci , daca ai ceva de comentat , o poti face la obiect , dar corect , fara inventii si minciuni . |
#2648
Publicat: 25 august 2017 - 18:26
valitudor, on 25 august 2017 - 17:44, said: Pe aici sunt oameni care inteleg ca motoarele diesel nu sunt foarte sanatoase, 86-APP, on 25 august 2017 - 18:15, said: Ca daca vrei acuze , reiau si eu povestea " electrocarului " care este mult mai poluant , atit prin construirea lui cit si combustibil . Combustibil? Ce combustibil arde o masina electrica? 86-APP, on 25 august 2017 - 18:15, said: Cum poti sa aduci acuze ca noi modificam masinile ? Ai dovezi , sau asa suna in fisa postului tau ? Chiar nu-ti este rusine ? De fapt avem si un moderator pe aria asta care a anulat EGR-ul si e mandru de asta. De ce ne mai miram? |
#2649
Publicat: 25 august 2017 - 18:38
inuendo0, on 25 august 2017 - 18:26, said: ......masina electrica de la fabricatie la reciclare e mult mai "curata" decat masina cu motor termic. Te-am invitat politicos sa citesti topicele respective. Combustibil? Ce combustibil arde o masina electrica? Si daca luam hidrocentralele , zise cele mai eco , sint o catastrofa , ca se distruge planeta , ecosistemul cu barajele si lacurile de acumulare . Asa ca ..mai incet cu pianul pe scari . Masina electrica este poluanta , acum trebuie doar sa stabilim daca are ce cauta pe piata . Eu propun next level , teleportarea ... |
#2650
Publicat: 25 august 2017 - 18:46
inuendo0, on 25 august 2017 - 18:14, said:
Tu ai paduri, asa te laudai. Sper ca nu le-ai taiat. Iar in legatura cu acest subiect sigur sunt persoane mai avizate decat mine care combat problema. Fiecare da o mana de ajutor pe unde poate. Eu am ales sa ajut la starpirea motoatelor termice comandand o electrica. Tu - Diesel in sus si diesel in jos, huoo Tesla si electrice. Really? Cand o sa am timp o sa iti dau zeci de exemple chiar din topicul asta. Si te numeri si tu printre "acuzati". Nu am taiat nici un copac. Si nu ma laudam cu asa ceva. A ajuns o lauda sa mai ai o padure sau copaci in Romania? E grav atunci. Eu dau o cota destula de aer, pt.dieselul meu, daca e sa discutam si in aceasta directie. Degeaba avem toti electrixe, daca padurile au disparut. Degeaba. |
#2651
Publicat: 25 august 2017 - 18:50
86-APP, on 25 august 2017 - 18:38, said: Mult mai curata , nu inseamna CURATA , deci si ea polueaza . atit prin fabricare cit si exploatare . Curentul se obtine din aer , se transporta prin unde , si se stocheaza in pumni ? Si daca luam hidrocentralele , zise cele mai eco , sint o catastrofa , ca se distruge planeta , ecosistemul cu barajele si lacurile de acumulare . Asa ca ..mai incet cu pianul pe scari . Masina electrica este poluanta , acum trebuie doar sa stabilim daca are ce cauta pe piata . Eu propun next level , teleportarea ... Uite ce ai spus ceva mai sus: "Reiau si eu povestea " electrocarului " care este mult mai poluant , atit prin construirea lui cit si combustibil ." Eu doar am combatut minciuna asta. Poti recunoaste ca e o minciuna si poti trece peste? |
#2652
Publicat: 25 august 2017 - 18:53
inuendo0, on 25 august 2017 - 18:50, said:
Cand nu mai aveti argumente reluati povestea dar nuantati putin minciuna. Uite ce ai spus ceva mai sus: "Reiau si eu povestea " electrocarului " care este mult mai poluant , atit prin construirea lui cit si combustibil ." Eu doar am combatut minciuna asta. Poti recunoaste ca e o minciuna si poti trece peste? Eu doar am sustinut prin evidenta lucrurilor ca si masina electrica este poluanta . Ce nu este adevarat ? |
#2654
Publicat: 25 august 2017 - 21:58
Esti sigur tu ca au subventionat motorina pentru publicul larg? Ca de subventii destinate agriculturii s-a mai auzit si la noi.
Pur si simplu tehnologia (procesul) de producere a motorinei este mai ieftina decat a benzinei. De aia e mai ieftina motorina , in general. |
#2655
Publicat: 26 august 2017 - 00:22
valitudor, on 25 august 2017 - 16:05, said:
EMPA reprezinta acronimul de la Laboratoarele de Stiinta a Materialelor si a Tehnologie din Elvetia. In primavara lui 2017 au publicat un studiu comparativ facut impreuna cu cateva universitati, in care au analizat substantele cancerigene prezente intr-un diesel relativ modern (EURO 5) vs mai multe benzinare moderne (EURO 5 si 6) cu injectie directa. Am fost analizati cei mai importanti compusi cancerigeni de pe lista OMS/IARC. Printre concluzii, zic ei, absolut uluitoare: - oricare dintre motoarele pe benzina emite intre 10-100 ori mai multe particule decat motorul diesel - motorul diesel echipat cu DPF (Peugeot 4008) emite de 6 ori mai putine substante cancerigene decat cel mai "curat" benzinar. - motorul diesel emite de 17 ori mai putine substante cancerigene decat o fac benzinarele in medie. [ https://s2.postimg.org/d0n6ejgdh/image.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Concluzia poate fi citita mai jos Soot particles from GDI engines Afirmatia de mai sus pare a fi un exemplu de analabetism functional, asa cum este el definit de Wiki. Asta ca sa nu te banuiesc de reavointa, de minciuna, nu-i asa? 1. nu eu am zis ca esapamentul unui diesel este mai curat decat aerul admis, ci niste cercetatori. Am pus nenumarate linkuri cu cele spuse de ei. Daca nu le-ai citit, spune-mi, si o sa le pun din nou... 2. nici eu si nici ei n-am/n-au spus ca ar fi sanatos sau ca nu faci cancer. Peugeot 4008 din 2013 are sistem SCR cu AdBlue si de asta a iesit asa bine in teste. Al naibii cum de n-au nimerit un alt diesel la teste ! Asta imi da de banuit ca studiul a fost facut la comanda exact in momentul cand vanzarile de diesel scad vertiginos si trebuia dieselul sa iasa clean, mai ales ca in studiu au uitat sa specifice si acest "amanunt", iar la teste a fost evitat motorul ecoboost de la Ford care asa cum am aratat este mult sub cerintele EURO 6 referitor la emisiile de particule. Asa ca trolii ar fi bine sa se abtina sa mai faca analfabeti functionali pe oricine nu e de parerea lor. Se pare ca exact ei citesc mult si nu prea stiu nimic. valitudor, on 25 august 2017 - 16:36, said:
Cine este HEI? Health Effects Institute este o organizatie americana specializata in efectele poluarii asupra sanatatii oamenilor. Este sponsorizata, printre altele, chiar de catre EPA, Agentia Americana de Mediu. In ianuarie 2017, HEI publica urmatorul studiu, finalizat in urma testelor de cativa ani pe animale. Study: Exhaust from newer diesel engines not linked to cancer Numele vorbeste de la sine, nu cred ca e nevoie de alte comentaii... Aceeasi prostie repetata cu incapatanare nu inseamna ca este adevarata. In articol este vorba despre camioane care sunt toate dotate cu SCR si Adblue si de asta nu sunt cancerigene. De acord ca sistemul acesta ar fi de dorit sa fie de montat si pe dieselele de volum. Le-ar creste pretul incat nu le-ar mai cumpara nimeni ! Ca ar mai ramane pe masinile scumpe pe care sunt montate si in prezent nu ar mai conta, ca ar fi o cota de piata nesemnificativa. Si acolo insa sunt investigatii ca au pus rezervoare de Adblue subdimensionate la masinile din cartel. tfmercedez, on 25 august 2017 - 21:58, said:
Esti sigur tu ca au subventionat motorina pentru publicul larg? Ca de subventii destinate agriculturii s-a mai auzit si la noi. Pur si simplu tehnologia (procesul) de producere a motorinei este mai ieftina decat a benzinei. De aia e mai ieftina motorina , in general. Accizele sunt mai mici la motorina. Vezi asta si la noile accize pe care ni le pregatesc guvernantii din toamna ! Subventiile din agricultura sunt altceva si ar putea fi marite daca s-ar acciza si motorina la fel din banii care ar intra in plus la buget. Editat de Ford3, 26 august 2017 - 00:28. |
#2656
Publicat: 26 august 2017 - 10:46
Ford3, on 26 august 2017 - 00:22, said:
Peugeot 4008 din 2013 are sistem SCR cu AdBlue si de asta a iesit asa bine in teste. Al naibii cum de n-au nimerit un alt diesel la teste ! Asta imi da de banuit ca studiul a fost facut la comanda exact in momentul cand vanzarile de diesel scad vertiginos si trebuia dieselul sa iasa clean, mai ales ca in studiu au uitat sa specifice si acest "amanunt", iar la teste a fost evitat motorul ecoboost de la Ford care asa cum am aratat este mult sub cerintele EURO 6 referitor la emisiile de particule. 1. Peugeot 4008 din 2013 este Euro 5 si nu are SCR, ci doar FAP (DPF). Doar BlueHDI au SCR, iar ele n-au fost montate nicodata pe 4008, ci doar pe 3008 II din 2016. Masina din teste un 4008 din 2013. 2. Chiar daca ar fi avut SCR rezultatul ar fi fost la fel, deoarece catalizatorul selectiv se ocupa cu totul altceva, nu cu reducerea particulelor 3. Motoarele de la Ford pe benzina sunt atat de "curate" incat incat cei de la ICCT si Emission Analytics le-au dat niste scoruri mizerabile. Unele dintre ele sunt de nivel Euro 3 diesel, adica de peste 8 ori mai multe NOx decat Euro 6 benzina. Uite, compara cu motoarele VW pe benzina unde nu vezi nimic sub A. Ai grija sa nu-ti stea in gat... [ https://s2.postimg.org/m2ta2lmlh/Ford-petrol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s2.postimg.org/4e1jazaud/VW-petrol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La diesel, sa fim ontopic, Ford sta si mai mizerabil. N-au niciun motor de nivel A, adica de nivel Euro 6, desi le vand ca fiind Euro 6. [ https://s2.postimg.org/o9xiqirvp/Ford-diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s2.postimg.org/pdhn2hcit/VW-diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Volkswagen vs Ford Dar poate ai si tu dreptate, iar ICCT a fost platit de VW sa descopere dieselgate. Le-or fi facut reclama... |
|
#2657
Publicat: 26 august 2017 - 11:07
Hansolo, on 25 august 2017 - 15:17, said:
Apropo, la o regenerare normala de DPF, funinginea aia unde se duce? Nu cumva tot pe strada? Hansolo, on 23 august 2017 - 09:00, said:
iar in orase din vest poluarea cu PM provine in proportie covarsitoare din transport. Uite o staistica oficiala din 2010. Transportul (diesel + benzina) este vinovat pentru 15% din particule. Evident, se refera la tot transportul cu imensa proportie de dieseluri fara DPF |
#2658
Publicat: 26 august 2017 - 12:02
Postez acum si ultimul dintre cele 3 studii independente noi (2017) facute despre emisiile noilor motoare diesel.
In data de 13 iulie 2017, Universitatea din Montreal impreuna cu alte institutii din 7 tari (SUA, Norvegia, Elvetia, Italia, China, Franta, Irlanda) publica urmatorul studiu pe Scientific Reports. P.S. Ufff Bine ca lipseste Germania, altfel Ford3 ar fi spus despre Fortzoso (adica despre sine) ca m-ar fi facut praf cu argumentele sale anti "hotii de nemti din cartel" Masinile cu benzina produc mai multe particule deecat masinile diesel moderne. Din concluzii: Benzinarele emit de 10 ori mai multe particule decat dieselurile la 22C si de 62 ori mai multe particule la -7C. Quote These results challenge the existing paradigm that diesel cars are associated, in general, with far higher PM emission rates, reflecting the effectiveness of engine add-ons like DPFs to stem pollution Quote The next step should be to focus on gasoline or removing old diesel vehicles from the road. Modern diesel vehicles have adopted new standards and are now very clean, so attention needs to now turn to regulating on-road and off-road gasoline engines more. Thatâ's really the next target Interesant, nu-i asa? [ https://media.springernature.com/lw900/springer-static/image/art%3A10.1038%2Fs41598-017-03714-9/MediaObjects/41598_2017_3714_Fig2_HTML.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de valitudor, 26 august 2017 - 12:06. |
#2659
Publicat: 26 august 2017 - 12:16
inuendo0, on 25 august 2017 - 17:37, said:
1. Pai in cazul asta daca tot suntem compromisi hai sa stam cu mainile in san si sa nu facem nimic. 2. Ba mai mult, ii hulim pe aia care vor un aer mai curat ca sunt hipsteri eco si vor masini electrice. 2. Cine te opreste sa-ti masina electrica? Ai nevoie de aprobarea noastra la fiecare cumparatura pe care o faci? |
#2660
Publicat: 26 august 2017 - 14:04
valitudor, on 25 august 2017 - 16:45, said:
[/url] O fi rezolvata, insa discutia noastra (nu neaparat intre mine si tine) era legata de potentialul cancerigen al noilor dieseluri. Eu am spus ca raportul OMS nu este neaparat gresit, ci doar obsolete. Am spus asta pentru ca l-am citit la vremea sa, plus alte cateva ziceri ulterioare. Ford3, on 26 august 2017 - 00:22, said: Aceeasi prostie repetata cu incapatanare nu inseamna ca este adevarata. In articol este vorba despre camioane care sunt toate dotate cu SCR si AdBlue si de asta nu sunt cancerigene. De acord ca sistemul acesta ar fi de dorit sa fie de montat si pe dieselele de volum. Le-ar creste pretul incat nu le-ar mai cumpara nimeni ! Ca ar mai ramane pe masinile scumpe pe care sunt montate si in prezent nu ar mai conta, ca ar fi o cota de piata nesemnificativa. Si acolo insa sunt investigatii ca au pus rezervoare de Adblue subdimensionate la masinile din cartel. The best available data shows that the introduction of Euro VI standards significantly reduced real-world NOX emissions from heavy-duty vehicles. Significant changes between Euro IV/V and Euro VI that likely contributed to that improvement include: 1. Addition of an off-cycle test during type approval 2. Improved type-approval test cycle that includes cold start and lower load conditions as well as transient and high-load conditions. 3. PEMS test for in-service conformity testing, with limited restrictions on the boundary conditions used during the test and subsequent data processing In its current form, the Euro 6 regulation for diesel passenger cars makes none of the three changes (aside from cold-start and lower-load conditions), which is likely contributing to the high in-use emissions of these cars. The current Euro 6 regulation does not include transient or high-load test, does not include an off-cycle test, and does not include a PEMS in-service conformity test. A se vedea si anul intrarii in vigoare a normelor... valitudor, on 26 august 2017 - 11:07, said:
Funinginea n-ar trebui sa treaca de filtru, evident nu e eficient 100%. Prin oxidarea din filtru, funinginea se transforma in cenusa. Cenusa este depozitata intr-un loc din fagure. Nu poate fi curatata decat chimico-mecanic. Din acest motiv producatorii dau o viata limitata DPF-urilor. Pentru ca acestea ajung sa se umple cu cenusa. valitudor, on 26 august 2017 - 11:07, said:
Te inseli, transportul este mai putin vinovat pentru poluarea cu PM. Poluarea cu PM provine de incalzire. O soba clasica cu lemne polueaza in cateva saptamani ai mult decat un diesel in intreaga sa viata. Uite o staistica oficiala din 2010. Transportul (diesel + benzina) este vinovat pentru 15% din particule. Evident, se refera la tot transportul cu imensa proportie de dieseluri fara DPF Cumva crezi ca pe autostrada sau bulevardele mari sunt multi cu sobe cu lemne? http://www.airqualit...paris/page2.php In final, un articol interesant https://www.transpor...ng-car-industry Opinia mea e ca vom asista la fel ca la industria tutunului, la lobby-uri puternice. Diesel nu va disparea, cel putin nu peste noapte, dar reglementarile vor fi tot mai aspre in orase, mai ales ca vor fi alternative. |
#2661
Publicat: 26 august 2017 - 15:27
Hansolo, on 26 august 2017 - 14:04, said:
........ Diesel nu va disparea, cel putin nu peste noapte, dar reglementarile vor fi tot mai aspre in orase, mai ales ca vor fi alternative. Ma scuzi , dar asta nu este alternativa ! Alternativa este atunci cind imi oferi un produs echivalent la bani si calitate . ...si nu este cazul . |
|
#2662
Publicat: 26 august 2017 - 16:00
ericmario, on 26 august 2017 - 12:16, said: 1. Nu. Hai sa urlam pe Softpedia. Sigur urletul nostru surd va avea ecou. 2. Cine te opreste sa-ti masina electrica? Ai nevoie de aprobarea noastra la fiecare cumparatura pe care o faci? Iar constiita imi impune sa combat cei cativa mincinosi care nu stiu ce interese au pentru a denigra alternativele motorului termic. Sigur ii remarci si tu. 2. Nimeni. |
#2663
Publicat: 26 august 2017 - 16:05
86-APP, on 26 august 2017 - 15:27, said:
Care alternativa , stivuitorul electric ? Ma scuzi , dar asta nu este alternativa ! Alternativa este atunci cind imi oferi un produs echivalent la bani si calitate . ...si nu este cazul . Nu e cazul sa-ti ofer eu, ca nu sunt vanzator. |
#2664
Publicat: 26 august 2017 - 16:07
86-APP, on 26 august 2017 - 15:27, said: Care alternativa , stivuitorul electric ? Ma scuzi , dar asta nu este alternativa ! Alternativa este atunci cind imi oferi un produs echivalent la bani si calitate . ...si nu este cazul . Iar pentru a pune "stivuitorul electric" si "electrocarul" ca alternative la motorul termic e pur si simplu stupid. O simpla cautare pe google iti gaseste zeci de masini electrice si hibrid. Unele la pret egal masinilor termice similare. Repet, ca nu intrunesc standardele tale galactice de calitate si nici nu le cumperi la 1000 de euro ca vechiturile din germania, e alta discutie, dar nu poti nega existenta lor. Cred ca ar trebui sa te mai informezi mai mult si sa trolezi mai putin. Editat de inuendo0, 26 august 2017 - 16:13. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi