Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...

Sursa stereo -> amplif mono
 Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...

A fost lansat MX Linux 23.3
 Pompa bazin gradina

Nici pescarii nu mai sunt ce-au f...

Arici in curte

Telefoane achizitionate de pe OLX
 Incalzire pardoseala slim (renova...

Probleme echitatie amatori

Scurgere chiuveta -> teava co...

Trigger Warning (2024)
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
32133 răspunsuri în acest subiect

#2647
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.278
  • Înscris: 01.03.2017

 inuendo0, on 25 august 2017 - 17:37, said:

........ Ba mai mult, ii hulim pe aia care vor un aer mai curat ca sunt hipsteri eco si vor masini electrice. In timp ce noi preaslavim dieselul si anulam EGR. Frumoasa atitudine civica descrii, catatene.
......
....
Ti-a spus cineva aici ca noi care avem motore diesel , nu vrem aer curat ? Nu cred . Noi am spus ca lucrurile nu sint catastrofale , si corectiile nu se fac batind din palme sau cu pumnul in masa , nu se fac aratind cu degetul spre noi de parca noi am omorit lumea . Ca daca vrei acuze , reiau si eu povestea " electrocarului " care este mult mai poluant , atit prin construirea lui cit si combustibil .
Cum poti sa aduci acuze ca noi modificam masinile ? Ai dovezi , sau asa suna in fisa postului tau ? Chiar nu-ti este rusine ?
Poate treceam peste minciunile tale , dar intimplarea face ca eu in primavara asta , la un motor cu nici 80000 , am bagat o poala de bani , sa-l curat , aranjez , ma rog , nu te pricepi tu la diesel ....si asta doar ca mi se parea ceva ... Deci nu defecte ... si nici nu urma ITP -ul ...Asa ca nu toti isi baga picioarele in ele de masini , ci le mai si intretinem .
Si daca tot ma iei cu poluarea , cred ca 2000cmc in oras , un consum de 6.8 motorina , este mai ok decit 11+  benzina la Logan 1600cmc ( masina de serviciu ) .
Deci , daca ai ceva de comentat , o poti face la obiect , dar corect , fara inventii si minciuni .

#2648
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007

 valitudor, on 25 august 2017 - 17:44, said:


Pe aici sunt oameni care inteleg ca motoarele diesel nu sunt foarte sanatoase,
Deci ai intele si tu asta in al 12-lea ceas? Cateva pagini mai sus aveai alte pareri. Stai linistit ca te citez zilele astea.

 86-APP, on 25 august 2017 - 18:15, said:


Ca daca vrei acuze , reiau si eu povestea " electrocarului " care este mult mai poluant , atit prin construirea lui cit si combustibil .

Poti relua ce vrei, ceea ce spui tot minciuni raman, indiferent de cate ori le repeti. Dar iti repet si eu: zeci de studii arata ca masina electrica de la fabricatie la reciclare e mult mai "curata" decat masina cu motor termic. Te-am invitat politicos sa citesti topicele respective.

Combustibil? Ce combustibil arde o masina electrica?

 86-APP, on 25 august 2017 - 18:15, said:



Cum poti sa aduci acuze ca noi modificam masinile ? Ai dovezi , sau asa suna in fisa postului tau ? Chiar nu-ti este rusine ?

Trecand peste insulte, sunt zeci de cazuri de useri pe topicele astea care au anulat EGR si/sau filtrul de particule. Nu ma refeream la tine in special.
De fapt avem si un moderator pe aria asta care a anulat EGR-ul si e mandru de asta. De ce ne mai miram?

#2649
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.278
  • Înscris: 01.03.2017

 inuendo0, on 25 august 2017 - 18:26, said:

......masina electrica de la fabricatie la reciclare e mult mai "curata" decat masina cu motor termic. Te-am invitat politicos sa citesti topicele respective.
Combustibil? Ce combustibil arde o masina electrica?
Mult mai curata , nu inseamna CURATA , deci si ea polueaza . atit prin fabricare cit si exploatare . Curentul se obtine din aer , se transporta prin unde , si se stocheaza in pumni ?
Si daca luam hidrocentralele , zise cele mai eco , sint o catastrofa , ca se distruge planeta , ecosistemul cu barajele si lacurile de acumulare .
Asa ca ..mai incet cu pianul pe scari .
Masina electrica este poluanta , acum trebuie doar sa stabilim daca are ce cauta pe piata .
Eu propun next level , teleportarea ...

#2650
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.053
  • Înscris: 15.10.2014

 inuendo0, on 25 august 2017 - 18:14, said:

Tu ai paduri, asa te laudai. Sper ca nu le-ai taiat. Iar in legatura cu acest subiect sigur sunt persoane mai avizate decat mine care combat problema.
Fiecare da o mana de ajutor pe unde poate. Eu am ales sa ajut la starpirea motoatelor termice comandand o electrica. Tu - Diesel in sus si diesel in jos, huoo Tesla si electrice.


Really? Cand o sa am timp o sa iti dau zeci de exemple chiar din topicul asta. Si te numeri si tu printre "acuzati".

Nu am taiat nici un copac. Si nu ma laudam cu asa ceva. A ajuns o lauda sa mai ai o padure sau copaci in Romania? E grav atunci.

Eu dau o cota destula de aer, pt.dieselul meu, daca e sa discutam si in aceasta directie. Degeaba avem toti electrixe, daca padurile au disparut. Degeaba.

#2651
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007

 86-APP, on 25 august 2017 - 18:38, said:


Mult mai curata , nu inseamna CURATA , deci si ea polueaza . atit prin fabricare cit si exploatare . Curentul se obtine din aer , se transporta prin unde , si se stocheaza in pumni ?
Si daca luam hidrocentralele , zise cele mai eco , sint o catastrofa , ca se distruge planeta , ecosistemul cu barajele si lacurile de acumulare .
Asa ca ..mai incet cu pianul pe scari .
Masina electrica este poluanta , acum trebuie doar sa stabilim daca are ce cauta pe piata .
Eu propun next level , teleportarea ...
Cand nu mai aveti argumente reluati povestea dar nuantati putin minciuna.
Uite ce ai spus ceva mai sus:
"Reiau si eu povestea " electrocarului " care este mult mai poluant , atit prin construirea lui cit si combustibil ."

Eu doar am combatut minciuna asta. Poti recunoaste ca e o minciuna si poti trece peste?

#2652
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.278
  • Înscris: 01.03.2017

 inuendo0, on 25 august 2017 - 18:50, said:

Cand nu mai aveti argumente reluati povestea dar nuantati putin minciuna.
Uite ce ai spus ceva mai sus:
"Reiau si eu povestea " electrocarului " care este mult mai poluant , atit prin construirea lui cit si combustibil ."

Eu doar am combatut minciuna asta. Poti recunoaste ca e o minciuna si poti trece peste?
Nu colega , tu esti cu minciunile .
Eu doar am sustinut prin evidenta lucrurilor ca si masina electrica este poluanta . Ce nu este adevarat ?

#2653
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007
Este adevarat, corect. Dar cu ce am mintit? Spunand ca e mai putin poluanta decat una termica?

Cred ca trebuie sa recitesti ce ai scris si ce ti-am raspuns, inainte de a lansa acuzatii mincinoase

Editat de inuendo0, 25 august 2017 - 18:59.


#2654
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.966
  • Înscris: 15.06.2007
Esti sigur tu ca au subventionat motorina pentru publicul larg? Ca de subventii destinate agriculturii s-a mai auzit si la noi.
Pur si simplu tehnologia (procesul) de producere a motorinei este mai ieftina decat a benzinei.  De aia e mai ieftina motorina , in general.

#2655
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.215
  • Înscris: 25.06.2017

 valitudor, on 25 august 2017 - 16:05, said:

EMPA reprezinta acronimul de la Laboratoarele de Stiinta a Materialelor si a Tehnologie din Elvetia.
In primavara lui 2017 au publicat un studiu comparativ facut impreuna cu cateva universitati, in care au analizat substantele cancerigene prezente intr-un diesel relativ modern (EURO 5) vs mai multe benzinare moderne (EURO 5 si 6) cu injectie directa.

Am fost analizati cei mai importanti compusi cancerigeni de pe lista OMS/IARC.
Printre concluzii, zic ei, absolut uluitoare:
- oricare dintre motoarele pe benzina emite intre 10-100 ori mai multe particule decat motorul diesel
- motorul diesel echipat cu DPF (Peugeot 4008) emite de 6 ori mai putine substante cancerigene decat cel mai "curat" benzinar.
- motorul diesel emite de 17 ori mai putine substante cancerigene decat o fac benzinarele in medie.


[ https://s2.postimg.org/d0n6ejgdh/image.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Concluzia poate fi citita mai jos
Soot particles from GDI engines


Afirmatia de mai sus pare a fi un exemplu de analabetism functional, asa cum este el definit de Wiki. Asta ca sa nu te banuiesc de reavointa, de minciuna, nu-i asa?
1. nu eu am zis ca esapamentul unui diesel este mai curat decat aerul admis, ci niste cercetatori. Am pus nenumarate linkuri cu cele spuse de ei. Daca nu le-ai citit, spune-mi, si o sa le pun din nou...
2. nici eu si nici ei n-am/n-au spus ca ar fi sanatos sau ca nu faci cancer.

Peugeot 4008 din 2013 are sistem SCR cu AdBlue si de asta a iesit asa bine in teste. Al naibii cum de n-au nimerit un alt diesel la teste Posted Image ! Asta imi da de banuit ca studiul a fost facut la comanda exact in momentul cand vanzarile de diesel scad vertiginos si trebuia dieselul sa iasa clean, mai ales ca in studiu au uitat sa specifice si acest "amanunt", iar la teste a fost evitat motorul ecoboost de la Ford care asa cum am aratat este mult sub cerintele EURO 6 referitor la emisiile de particule.
Asa ca trolii ar fi bine sa se abtina sa mai faca analfabeti functionali pe oricine nu e de parerea lor. Se pare ca exact ei citesc mult si nu prea stiu nimic.

 valitudor, on 25 august 2017 - 16:36, said:

Cine este HEI?
Health Effects Institute este o organizatie americana specializata in efectele poluarii asupra sanatatii oamenilor. Este sponsorizata, printre altele, chiar de catre EPA, Agentia Americana de Mediu.

In ianuarie 2017, HEI publica urmatorul studiu, finalizat in urma testelor de cativa ani pe animale.

Study: Exhaust from newer diesel engines not linked to cancer
Numele vorbeste de la sine, nu cred ca e nevoie de alte comentaii...

Aceeasi prostie repetata cu incapatanare nu inseamna ca este adevarata. In articol este vorba despre camioane care sunt toate dotate cu SCR si Adblue si de asta nu sunt cancerigene.
De acord ca sistemul acesta ar fi de dorit sa fie de montat si pe dieselele de volum. Le-ar creste pretul incat nu le-ar mai cumpara nimeni Posted Image !
Ca ar mai ramane pe masinile scumpe pe care sunt montate si in prezent nu ar mai conta, ca ar fi o cota de piata nesemnificativa. Si acolo insa sunt investigatii ca au pus rezervoare de Adblue subdimensionate la masinile din cartel.

 tfmercedez, on 25 august 2017 - 21:58, said:

Esti sigur tu ca au subventionat motorina pentru publicul larg? Ca de subventii destinate agriculturii s-a mai auzit si la noi.
Pur si simplu tehnologia (procesul) de producere a motorinei este mai ieftina decat a benzinei.  De aia e mai ieftina motorina , in general.

Accizele sunt mai mici la motorina. Vezi asta si la noile accize pe care ni le pregatesc guvernantii din toamna Posted Image ! Subventiile din agricultura sunt altceva si ar putea fi marite daca s-ar acciza si motorina la fel din banii care ar intra in plus la buget.

Editat de Ford3, 26 august 2017 - 00:28.


#2656
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

 Ford3, on 26 august 2017 - 00:22, said:

Peugeot 4008 din 2013 are sistem SCR cu AdBlue si de asta a iesit asa bine in teste. Al naibii cum de n-au nimerit un alt diesel la teste Posted Image ! Asta imi da de banuit ca studiul a fost facut la comanda exact in momentul cand vanzarile de diesel scad vertiginos si trebuia dieselul sa iasa clean, mai ales ca in studiu au uitat sa specifice si acest "amanunt", iar la teste a fost evitat motorul ecoboost de la Ford care asa cum am aratat este mult sub cerintele EURO 6 referitor la emisiile de particule.
Mai Fortzoso, tu la fiecare post trebuie sa scrii cateva minciuni, sa dai greutate prostiilor din ele?

1. Peugeot 4008 din 2013 este Euro 5 si nu are SCR, ci doar FAP (DPF). Doar BlueHDI au SCR, iar ele n-au fost montate nicodata pe 4008, ci doar pe 3008 II din 2016. Masina din teste un 4008 din 2013.

2. Chiar daca ar fi avut SCR rezultatul ar fi fost la fel, deoarece catalizatorul selectiv se ocupa cu totul altceva, nu cu reducerea particulelor

3. Motoarele de la Ford pe benzina sunt atat de "curate" incat incat cei de la ICCT si Emission Analytics le-au dat niste scoruri mizerabile. Unele dintre ele sunt de nivel Euro 3 diesel, adica de peste 8 ori mai multe NOx decat Euro 6 benzina.
Uite, compara cu motoarele VW pe benzina unde nu vezi nimic sub A. Ai grija sa nu-ti stea in gat... Posted Image

[ https://s2.postimg.org/m2ta2lmlh/Ford-petrol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s2.postimg.org/4e1jazaud/VW-petrol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


La diesel, sa fim ontopic, Ford sta si mai mizerabil. N-au niciun motor de nivel A, adica de nivel Euro 6, desi le vand ca fiind Euro 6.

[ https://s2.postimg.org/o9xiqirvp/Ford-diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s2.postimg.org/pdhn2hcit/VW-diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Volkswagen vs Ford
Dar poate ai si tu dreptate, iar ICCT a fost platit de VW sa descopere dieselgate.  Le-or fi facut reclama...

#2657
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

 Hansolo, on 25 august 2017 - 15:17, said:

Apropo, la o regenerare normala de DPF, funinginea aia unde se duce? Nu cumva tot pe strada?
Funinginea n-ar trebui sa treaca de filtru, evident nu e eficient 100%. Prin oxidarea din filtru, funinginea se transforma in cenusa. Cenusa este depozitata intr-un loc din fagure. Nu poate fi curatata decat chimico-mecanic. Din acest motiv producatorii dau o viata limitata DPF-urilor. Pentru ca acestea ajung sa se umple cu cenusa.

 Hansolo, on 23 august 2017 - 09:00, said:

iar in orase din vest poluarea cu PM provine in  proportie covarsitoare din transport.
Te inseli, transportul este mai putin vinovat pentru poluarea cu PM. Poluarea cu PM provine de incalzire. O soba clasica cu lemne polueaza in cateva saptamani ai mult decat un diesel in intreaga sa viata.

Uite o staistica oficiala din 2010. Transportul (diesel + benzina) este vinovat pentru 15% din particule. Evident, se refera la tot transportul cu imensa proportie de dieseluri fara DPF

trend 2.png

#2658
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003
Postez acum si ultimul dintre cele 3 studii independente noi (2017) facute despre emisiile noilor motoare diesel.

In data de 13 iulie 2017, Universitatea din Montreal impreuna cu alte institutii din 7 tari (SUA, Norvegia, Elvetia, Italia, China, Franta, Irlanda) publica urmatorul studiu pe Scientific Reports.

P.S. Ufff Bine ca lipseste Germania, altfel Ford3 ar fi spus despre Fortzoso (adica despre sine) ca m-ar fi facut praf cu argumentele sale anti "hotii de nemti din cartel" Posted Image

Masinile cu benzina produc mai multe particule deecat masinile diesel moderne.

Din concluzii:

Benzinarele emit de 10 ori mai multe particule decat dieselurile la 22C si de 62 ori mai multe particule la -7C.

Quote

These results challenge the existing paradigm that diesel cars are associated, in general, with far higher PM emission rates, reflecting the effectiveness of engine add-ons like DPFs to stem pollution



Quote

The next step should be to focus on gasoline or removing old diesel vehicles from the road. Modern diesel vehicles have adopted new standards and are now very clean, so attention needs to now turn to regulating on-road and off-road gasoline engines more. Thatâ's really the next target


Interesant, nu-i asa?

[ https://media.springernature.com/lw900/springer-static/image/art%3A10.1038%2Fs41598-017-03714-9/MediaObjects/41598_2017_3714_Fig2_HTML.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de valitudor, 26 august 2017 - 12:06.


#2659
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 39.921
  • Înscris: 14.12.2007

 inuendo0, on 25 august 2017 - 17:37, said:

1. Pai in cazul asta daca tot suntem compromisi hai sa stam cu mainile in san si sa nu facem nimic.
2. Ba mai mult, ii hulim pe aia care vor un aer mai curat ca sunt hipsteri eco si vor masini electrice.
1. Nu. Hai sa urlam pe Softpedia. Sigur urletul nostru surd va avea ecou.
2. Cine te opreste sa-ti masina electrica? Ai nevoie de aprobarea noastra la fiecare cumparatura pe care o faci?

#2660
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.516
  • Înscris: 17.09.2007

 valitudor, on 25 august 2017 - 16:45, said:

[/url]

O fi rezolvata, insa discutia noastra (nu neaparat intre mine si tine) era legata de potentialul cancerigen al noilor dieseluri. Eu am spus ca raportul OMS nu este neaparat gresit, ci doar obsolete. Am spus asta pentru ca l-am citit la vremea sa, plus alte cateva ziceri ulterioare.
Opinia mea nu concorda cu a ta, raportul OMS nu e deloc obsolete din motive pe care le-am enuntat.

 Ford3, on 26 august 2017 - 00:22, said:


Aceeasi prostie repetata cu incapatanare nu inseamna ca este adevarata. In articol este vorba despre camioane care sunt toate dotate cu SCR si AdBlue si de asta nu sunt cancerigene.
De acord ca sistemul acesta ar fi de dorit sa fie de montat si pe dieselele de volum. Le-ar creste pretul incat nu le-ar mai cumpara nimeni Posted Image !
Ca ar mai ramane pe masinile scumpe pe care sunt montate si in prezent nu ar mai conta, ca ar fi o cota de piata nesemnificativa. Si acolo insa sunt investigatii ca au pus rezervoare de Adblue subdimensionate la masinile din cartel.
Vezi ca aici ai pierdut ceva din vedere. Uite o analiza a normelor Euro VI (camioane, autobuze) vs Euro 6 care explica de ce numeroase studii arata ca un autobuz modern emite mai putin NOx/PM decat un autoturism. http://www.theicct.o...ng_06012017.pdf
The best available data shows that the introduction of Euro VI standards significantly reduced real-world NOX emissions from heavy-duty vehicles. Significant changes between Euro IV/V and Euro VI that likely contributed to that improvement include:
1. Addition of an off-cycle test during type approval
2. Improved type-approval test cycle that includes cold start and lower load conditions as well as transient and high-load conditions.
3. PEMS test for in-service conformity testing, with limited restrictions on the boundary conditions used during the test and subsequent data processing
In its current form, the Euro 6 regulation for diesel passenger cars makes none of the three changes (aside from cold-start and lower-load conditions), which is likely contributing to the high in-use emissions of these cars. The current Euro 6 regulation does not include transient or high-load test, does not include an off-cycle test, and does not include a PEMS in-service conformity test.


A se vedea si anul intrarii in vigoare a normelor...

 valitudor, on 26 august 2017 - 11:07, said:

Funinginea n-ar trebui sa treaca de filtru, evident nu e eficient 100%. Prin oxidarea din filtru, funinginea se transforma in cenusa. Cenusa este depozitata intr-un loc din fagure. Nu poate fi curatata decat chimico-mecanic. Din acest motiv producatorii dau o viata limitata DPF-urilor. Pentru ca acestea ajung sa se umple cu cenusa.
75k la Ford, 150k la BMW. Sa fim seriosi, regenerarea aia elimina in aer substantele; culmea, ultimul tau link de la Nature mentioneaza asta dar si cam naiv spun ca regenerarea s-ar face in extraurban in principal... de aia nefiind luata in calcul.

 valitudor, on 26 august 2017 - 11:07, said:

Te inseli, transportul este mai putin vinovat pentru poluarea cu PM. Poluarea cu PM provine de incalzire. O soba clasica cu lemne polueaza in cateva saptamani ai mult decat un diesel in intreaga sa viata.
Uite o staistica oficiala din 2010. Transportul (diesel + benzina) este vinovat pentru 15% din particule. Evident, se refera la tot transportul cu imensa proportie de dieseluri fara DPF
Nu ma insel deloc, uite masuratori din Paris https://www.airparif...014-anglais.pdf
Cumva crezi ca pe autostrada sau bulevardele mari sunt multi cu sobe cu lemne?
http://www.airqualit...paris/page2.php

In final, un articol interesant https://www.transpor...ng-car-industry
Opinia mea e ca vom asista la fel ca la industria tutunului, la lobby-uri puternice. Diesel nu va disparea, cel putin nu peste noapte, dar reglementarile vor fi tot mai aspre in orase, mai ales ca vor fi alternative.

#2661
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.278
  • Înscris: 01.03.2017

 Hansolo, on 26 august 2017 - 14:04, said:

........ Diesel nu va disparea, cel putin nu peste noapte, dar reglementarile vor fi tot mai aspre in orase, mai ales ca vor fi alternative.
Care alternativa , stivuitorul electric ?
Ma scuzi , dar asta nu este alternativa !
Alternativa este atunci cind imi oferi  un produs echivalent la bani si calitate . ...si nu este cazul .

#2662
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007

 ericmario, on 26 august 2017 - 12:16, said:


1. Nu. Hai sa urlam pe Softpedia. Sigur urletul nostru surd va avea ecou.
2. Cine te opreste sa-ti masina electrica? Ai nevoie de aprobarea noastra la fiecare cumparatura pe care o faci?
1. Contrar parerii tale chiar si Softpedia are un rol educativ. Sunt cateva cazuri cand userii au pus in balanta si achizitia unui hibrid datorita discutiilor de pe aici. Sper sa gasesc topicul si sa citez.
Iar constiita imi impune sa combat cei cativa mincinosi care nu stiu ce interese au pentru a denigra alternativele motorului termic. Sigur ii remarci si tu.
2. Nimeni.

#2663
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.516
  • Înscris: 17.09.2007

 86-APP, on 26 august 2017 - 15:27, said:

Care alternativa , stivuitorul electric ?
Ma scuzi , dar asta nu este alternativa !
Alternativa este atunci cind imi oferi  un produs echivalent la bani si calitate . ...si nu este cazul .
Exista echivalent la o calitate mai buna. Un hibrid benzina-electric pentru inceput, apoi electric. Pentru toti ceilalti va exista transport in comun hibrid, apoi electric, aici incluzand si taxi/Uber, etc.
Nu e cazul sa-ti ofer eu, ca nu sunt vanzator.

#2664
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007

 86-APP, on 26 august 2017 - 15:27, said:


Care alternativa , stivuitorul electric ?
Ma scuzi , dar asta nu este alternativa !
Alternativa este atunci cind imi oferi  un produs echivalent la bani si calitate . ...si nu este cazul .
Cu tot respectul, dar cred ca ai internet ca tot postezi pe softpedia. Il poti folosi si pentru altceva decat a denigra si dezinforma. De exemplu sunt multe masini electrice, care cu toate neajunsurile lor sunt potrivite pentru multi. Chiar si ca a 2-a masina.
Iar pentru a pune "stivuitorul electric" si "electrocarul" ca alternative la motorul termic e pur si simplu stupid. O simpla cautare pe google iti gaseste zeci de masini electrice si hibrid. Unele la pret egal masinilor termice similare.
Repet, ca nu intrunesc standardele tale galactice de calitate si nici nu le cumperi la 1000 de euro ca vechiturile din germania, e alta discutie, dar nu poti nega existenta lor.
Cred ca ar trebui sa te mai informezi mai mult si sa trolezi mai putin.

Editat de inuendo0, 26 august 2017 - 16:13.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate