Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 

DESPRE ANVELOPE

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
17795 replies to this topic

#11143
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Faina masina! Posted Image

#11144
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,676
  • Înscris: 24.11.2015
Ce jante frumoase are acest focus Posted Image

UPDATE:
-am testat un pic kleberurile azi era drum uscat si uneori mici portiuni usor umede. La viteza mai mare in curbe simteam cum aluneca parca un pic masina , in aceleasi conditii cu alea de vara nici nu se punea problema de asa ceva (dar dupa 2 sezoane acele hankook-uri s-au cam uzat, mai un sezon merg si nu am facut multi km). Kleberurile la viteza mare le-am simtit ca debica cu clasa E folosite pe un golf 5, tot cam aceleasi conditii , drum uscat si uneori portiuni un pic umede. Viteza 80-120-140, iar cu golful pana pe la 180. Stiu ca am cam exagerat cu viteza... Posted Image  sunt curios cum o sa se comporte pe zapada si ceva gheata comparativ cu semperiturile anterioare.

Edited by TruculMagic, 12 November 2018 - 21:13.


#11145
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
La ce temperatura ai testat kleberurile?

#11146
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Maxim 15 grade, ca doar nu o fi fost in Sahara 😂😂
Acum pe bune, 140km/h...iarna , c'mon !
Si mie mi s-au parut un pic altfel pe franare , curbe nu am apucat sa testez. Este binevenita o testare pentru a-ti da seama de comportament chiar daca nu vei ajunge real in situatiile respective.
Prima impresie....amortizeaza muuuult mai bine fata de cele de vara !


#11147
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu ti se pare mult 15 grade? e un cauciuc foarte moale, totusi, ele isi modifica si temperatura de la frecare, teoretic poti ajunge la +5-10-15 grade peste tempratura ambientala. De asta am intrebat, poate senzatia aia de moale/alunecat  vine de faptul ca sunt prea moi pentru temperaturile astea.

Ca recomandare, pana vin temperaturile sub 5 grade, bagati presiune mai mare in ele, eu le tin la 2.5 bar acum, pana ce da inghetul.


Eu la 18 grade cu anvelopele de iarna, daca pun o frana brusca brusca, sa musc din volan ma duc sanie. Ei cu aceleasi anvelope la sub 7 grade situatia se schimba mult. Rotile de iarna le-am montat pe masina acum 2 saptamani+. Am fost acasa weekendul trecut unde am prins temperaturi de 23-28 grade si nu exagerez. Am fost in Baia Mare.

Nu vrei sa stii cum faceau anvelopele de iarna la 28 grade.... pe asfalt, au un sunet specific, le urasc.

Edited by Deenman, 12 November 2018 - 22:01.


#11148
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Am avut 2.6 , mi s-a parut exagerat si le-am lasat la 2.3 , la rece, incalzite probabil urca la 2.5 si de regula merg regulamentar .
Pentru tara noastra cred ca cele mai indicate sunt allseason , oricum cele de iarna sunt folosite efectiv in parametri maxim 1 luna pe an, in rest...doar se uzeaza prematur !

#11149
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,408
  • Înscris: 28.10.2018
Complicat sa convingi romanii dupa atatea zeci de ani de marketing ca nu le trebuie doua seturi de anvelope pe an.

#11150
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,670
  • Înscris: 24.10.2015
Ieri si azi am facut in total vreo 180 de km. Ieri pe ploaie, drumul plin de apa si cu baltoace chiar, acceleram pana la 160 apoi o lasam pe la 110. Nicio problema, nu am simtit niciun fel de acvaplanare nimic. Taia apa ca sageata. Vreo 12 grade ieri si azi. La temperatura asta, pe ud, franarea era mult mai proasta decat cum aveam cu alea de vara. Insa destul de previzibile si usor de controlat. Nu era situatie gen "franeaza franeaza si brusc rupe aderenta si te prinde a invarti". La fel si la acceleratii puternice de pe loc, invarteau un pic pe loc si pe urma prindeau aderenta. Le-am spus alora din service sa le dea 2.1 pe fata si 2.3 pe spate, exact ca la acelea de vara. Masina sta ferm pe drum, sunt chiar destul de rigide, poate de la XL. Nu arata baligate la flancuri. Tot ok pana cand. Volanul il simt foarte sensibil, nu-i foarte mare diferenta fata de alea de vara.

Deenman, amice, tot respectul dar inca nu le-am gasit mari neajunsuri. Da, aderenta cam slaba pe ud ( nu stiu daca acesta e motivul pentru care spuneai ca o sa fiu dezamagit) insa avand in vedere 12 grade si faptul ca anvelopele de iarna din start sunt mai slabe fata de alea de vara la franarea pe ud, cred ca li se iarta.
Au si un zgomot specific, sa nu uit. Pana pe la 130 la ora fac fel de "Uuuuuuuu" care e cu atat mai gros cu cat viteza e mai mica. Chiar si un mecanic ( ca am fost si am schilbat uleiul la cutie) mi-a spus ca vuiesc pneurile la mine. Asta nu ma prea deranjeaza. Masina e destul de insonorizata si se aude placut din interior, niciodata nu am fugit pneurile zgomotoase, dau senzatie de aderenta :)

Margina aia protectoare pentru janta e mult mai mica decat la pilot sport4.

In schimb la lovituri se aud mai putin fata de alea de vara. Pe la gropi alea bateau dea dreptul insa astea asa mai usurel.

Nu le-am testat inca pe drumuri virajate la mers nebuneste dar nici nu am avut chef pe vremea asta si mai ales ca nu prea le cunosc si in plus, acel care mi le-a montat m-a sfatuit sa merg mai calm primii 500 de km si nu a fost deloc deacord cu mine cand i-am spus ce presiune sa bage, el insista 2.5

Problema e ca nu ninge.. Sper sa mai ramana ceva carne pe ele pana la primul omat.

Edited by vinciun, 12 November 2018 - 22:31.


#11151
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,676
  • Înscris: 24.11.2015

View PostDeenman, on 12 noiembrie 2018 - 21:35, said:

La ce temperatura ai testat kleberurile?

Pai nu stiu ... cat a fost azi afara... daca imi amintesc bine erau sub 10 grade in bord. Am facut deja cam 100km cu ele si inca au "tepii" aia pe ele :)

View PostM0sGerila, on 12 noiembrie 2018 - 21:53, said:

Prima impresie....amortizeaza muuuult mai bine fata de cele de vara !

Asta am observat si eu.

View PostM0sGerila, on 12 noiembrie 2018 - 22:13, said:

Am avut 2.6 , mi s-a parut exagerat si le-am lasat la 2.3 , la rece, incalzite probabil urca la 2.5 si de regula merg regulamentar .
Pentru tara noastra cred ca cele mai indicate sunt allseason , oricum cele de iarna sunt folosite efectiv in parametri maxim 1 luna pe an, in rest...doar se uzeaza prematur !

Nu cred ca sunt ok alea allseason. Fata de alea de vara sunt net inferioare cand e uscat tare, iar daca prinzi o iarna grea iarasi nu se compara cu alea de iarna :) Probabil la a 2-a masina pentru costuri scazute merg allseasonurile.

View Postabac, on 12 noiembrie 2018 - 22:16, said:

Complicat sa convingi romanii dupa atatea zeci de ani de marketing ca nu le trebuie doua seturi de anvelope pe an.

Vara e vara, iarna e iarna ;)
Allseason merg in tarile cu ierni blande sau daca esti plecat din tara si nu ai cum sa porti atatea dupa tine.

Imi pare rau ca nu am cum sa testez sailunurile alea in aceleasi conditii. Probabil de craciun cand se intoarce o sa ii cer masina sa o testez un pic.

Edited by TruculMagic, 12 November 2018 - 23:25.


#11152
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostTruculMagic, on 12 noiembrie 2018 - 21:12, said:

Ce jante frumoase are acest focus Posted Image

UPDATE:
-am testat un pic kleberurile azi era drum uscat si uneori mici portiuni usor umede. La viteza mai mare in curbe simteam cum aluneca parca un pic masina , in aceleasi conditii cu alea de vara nici nu se punea problema de asa ceva (dar dupa 2 sezoane acele hankook-uri s-au cam uzat, mai un sezon merg si nu am facut multi km). Kleberurile la viteza mare le-am simtit ca debica cu clasa E folosite pe un golf 5, tot cam aceleasi conditii ,
In cazul asta ai facut o afacere proasta cu kleber ! Iti luai allseason ceva bun nu trompete la 120 de lei si erai mai castigat ...

#11153
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,895
  • Înscris: 03.12.2001

View PostM0sGerila, on 12 noiembrie 2018 - 22:13, said:

Pentru tara noastra cred ca cele mai indicate sunt allseason , oricum cele de iarna sunt folosite efectiv in parametri maxim 1 luna pe an, in rest...doar se uzeaza prematur !
depinde de zonă. anul ăsta a fost cald până luna asta, dar de obicei după 1 octombrie se lăsa frigul, chiar dacă nu ningea. prindeai niște dimineți cu -5, puneai o frână și te duceai sanie.

Quote

In cazul asta ai facut o afacere proasta cu kleber ! Iti luai allseason ceva bun nu trompete la 120 de lei si erai mai castigat ...
măcar nu și-a luat sailun.

#11154
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
unde ai citit asta, pe net? nu te duci nici cu alea de vara, temperatura nu-ti face masina sanie.

#11155
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,895
  • Înscris: 03.12.2001
da, pe net, că n-am mașină sau permis de conducere...

#11156
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,670
  • Înscris: 24.10.2015
Mie imi pare rau deja  ca am montat montat pneurile de iarna. Atata timp cat nu-i omat sau inghet sunt doar in pierdere. Astea de iarna au aderenta un pic mai slaba pe ud, sunt mai scumpe si se uzeaza mai rapid la mers pe asfalt. Trebuie neaparat sa mai cumpar un set de jante si astfel le schimb  de cate ori am pofta sau nevoie.

Inva ceva, se pare ca chestia cu 7 grade e un fel de poveste. Nu am observat niciodata in viata ca la 6 grade, de exemplu, sa ai franare mai buna pe ud cu o anvelopa de iarna de top fata de una de vara buna in caz de ploaie.

#11157
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,895
  • Înscris: 03.12.2001
nu mai am filmarea, că mi-au blocat contul de vimeo, îți arătam ce frumos era sa ajung sub un tir din cauza diferenței de temperatură. tirul a pus frână și s-a oprit, eu am pus frână și nu mă mai opream.
e ok să nu crezi în diferența de temperatură, nici eu nu credeam până nu mi s-a întâmplat.

#11158
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,670
  • Înscris: 24.10.2015
Ce anvelope aveai de vara?

#11159
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,895
  • Înscris: 03.12.2001
nu mai știu dacă continental sau goodyear.

#11160
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
probabil mulder si scully ti-au blocat contul dupa ce au elucidat cazul. mie nu mi s-a intamplat asa ceva. pana si astia au pus masinile pe patinoar ca sa ne convinga ca ne trebuie.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate