Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

DESPRE ANVELOPE

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
17843 replies to this topic

#11107
AroundYou

AroundYou

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 17.04.2015

View PostReactor2015, on 30 octombrie 2018 - 20:23, said:

()
:)
Mai mult, eu voi indrazni sa spun si altceva (desi e posibil ca, dupa aceleasi pareri deosebit de avizate, pastrand contextul glumei de care ziceai Reactor2015, sa fiu hulit):
Procesul de testare pe care anvelopele trebuie să-l urmeze pentru valorile de etichetare este standardizat si asta cu un motiv bun. Pentru a avea rezultate consecvente intre branduri, este normal sa fie astfel. Cu toate acestea, testarea pe diferite tipuri de anvelope este, de asemenea, standardizata, astfel incat anvelopele de vara, all season si anvelopele de iarna sunt toate testate in acelasi mod. Aceasta standardizare zice ca toate testele ar trebui efectuate la 25 de grade Celsius!!! Deci, o anvelopa pt temperaturi scazute, care este proiectata sa ofere performante superioare in conditii de vreme rece, trebuie testata intr-un interval de temperatura in afara a ceea ce a fost proiectata sa efectueze !!! Asa cum toti stim, polimerii din cauciuc care compun o anvelopă de iarna sunt conceputi pentru a "functiona" bine la temperaturi sub 7 grade....deci etichetarea rezulta dintr-un test la 25 de grade. Nu spune nimic despre acreditarile lor reale privind vremea rece. Hopa...
Daca producatorii de pneuri ar fi putut sa-si testeze anvelopele de iarna in conditii mai adecvate (mai putin de 7 grade), rezultatele ar fi foarte diferite... Etichetarea ar fi trebuit sa ofere consumatorului mai multe informatii despre produsele pe care doreste sa le cumpere...dar pentru anvelopele de iarna acestea sporesc doar confuzia.. good job, UE!
Este frustrant faptul ca anvelopele de iarna trebuie sa fie evaluate in acelasi mod ca o anvelopa de vara, deoarece nici unul dintre lucrurile pentru care au fost proiectate nu prea poate fi vazut de pe eticheta anvelopei. Ce ar fi util pentru consumatori ar fi chestii precum cat de repede se opreste pe zapada, cat de repede se opresc în conditii umede, in conditii mai reci (x, y, z grade), capacitatea de a adera pe gheata ... Daca nu se pot afisa info de genul, atunci ce mai afisam de fapt si ce relevanta are?

PS: Am considerat util cu aceasta postare sa arat ca doar ca nimic nu e asa cum pare atunci cand vine vorba despre anvelopele de iarna si etichetarea anvelopelor.

#11108
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,696
  • Înscris: 24.11.2015

View PostReactor2015, on 30 octombrie 2018 - 20:07, said:

Cand m-ai auzit tu pe mine vreodata vorbind de Pirelli? Vezi ca ma confunzi Posted Image
Am si eu niste Semperituri de iarna de care sunt foarte multumit. Al 4-lea sezon si se prezinta excelent.

Si grija la modul de adresare.

Cum se poate asa ceva ?? Nu ai continental sau michelin ? Nu esti responsabil ? Posted Image

#11109
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Am Dunlop si GoodYear daca tot esti curios si nu mai poti de grija mea.

@AroundYou. Corect ce spui si tocmai aici este cea mai mare problema la anvelopele chinezesti. Compozitia.
O anvelopa buna are nevoie de un mix de calitate ori pretul de cele mai multe ori determina calitatea.
De obicei testarea anvelopelor se face atunci cand anvelopa este noua. Daca faci o comparatie intre o anvelopa fabricata de un nume si o anvelopa chinezeasca sau de genul dupa 2-3-4 ani de folosire, prapastia dintre ele este si mai mare.
Dar este un trend chiar si aici pe forum si unii promoveaza foarte mult anvelopele ieftine spunand ca desi costa o treime din pretul unei anvelope de top, diferenta de performanta este minima. Ori chiar nu este asa.
Nu spune nimeni ca nu poti folosi bine-mersi anvelope ieftine. Dar si performanta ei, siguranta, sunt in consecinta.

#11110
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,696
  • Înscris: 24.11.2015
La 20:07 ziceai ca ai semperituri pentru iarna... nici tu nu stii cum sa mai minti. Inca nu ai venit cu testele alea in care sa demonstrezi ca alea de firma cu clasa E-F sunt mai bune ca alea chinezesti cu clasa B.
Defapt nu mai cred ca sunt bogatani pe aici, ci doar troli. Mai era unu care dadea sfaturi de sofat , iar el abia a reusit sa ia permisul si inca avea bulina galbena pe masina, iar acuma tu zici ca toate sunt opinci si ca recomanzi doar alea de firma , ca doar persoanele iresponsabile folosesc opinci din alea, iar apoi zici ca folosesti de 4 sezoane semperit. Posted Image

#11111
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Scuze ca ma bag, dar am facut eu niste cercetari. :D
Uite aici: http://www.tyrerevie...r-Tyre-Test.htm
Da-i scroll pana la wet braking / wet handling.
Hai sa luam GoodYear UltraGrip 9 ca etalon, de exemplu.
Atat la franare pe ud, cat si la manevrabilitate pe ud sunt mult peste Nokian WR D4, da? Bun.
Cand colo, daca dai un search dupa GoodYear UltraGrip 9 pe dimensiunea 205/55/16 (de exemplu) vei vedea ca au indicele de aderenta pe suprafete umede declarat C. Mi se pare de bun simt, nu sunt cele mai bune asa ca nu au umflat baietii si au lasat C.
Daca dai search dupa Nokian WR D4 (atentie, nu ultima chinezarie, niste gume pe care multi le considera "premium") pe aceeasi dimensiune, surpriza, au indicele de aderenta pe suprafete umede A. Cum naiba? Nici eu nu stiu. Poate au alta definitie a termenului "umed". Poate o fi stropit cineva asfaltul cu o sticla de jumate si aia e.

Deci, pe scurt, o anvelopa cu clasa A de aderenta pe umed e in josul clasamentului la franare si manevrabilitate pe ud in teste reale, batuta de multe altele cu B si C.
Banuiesc ca la asta se referea colegul. Si sigur mai sunt si alte exemple, dar nu am chef de prea multe cercetari acum.

Bine, eu nu am de gand sa intru in polemica pe tema opinci ieftine vs opinci scumpe. Fiecare isi ia ce considera ca ii e suficient si nu e absolut nici o rusine dupa parerea mea. Oricum diferentele intre o anvelopa decenta de buget si una premium nu e enorma. Pe o masina "civila" la mers normal sunt convins ca multi dintre noi nu ne-am da seama care e care. Poate doar intr-o situatie la limita.
Atata doar ca am facut niste research asa, din pasiune. :D
Eu am ales ce aveam de ales pentru masina mea si gata.

#11112
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Postarea mea se refera la clientul de mai sus, nu la AstroNut98 dar am postat aproape in acelasi moment.
Iti dau in privat numarul meu de telefon si te astept la mine sa le vezi si sa nu mai bati campii aiurea.
Dar nu, lasa ca iti fac maine poze cu anvelopele, toate despre care am vorbit si cu o dedicatie speciala Posted Image
Crezi ca unii oameni n-au ce face si nu-i mai primeste nici la asociatia alcoolicilor anonimic si vin sa discute vorbe cu tine, observatorul, aici?
Am cinci masini. Dar era si greu sa-ti dai seama, nu?
Asteapta maine pozele...

@AstroNut98, exact despre asta e vorba. Iar testele astea sunt bune de luat orientativ.
Performantele unei anvelope, desi au acelasi desen si compozitie si se numesc la fel, difera de la o dimensiune la alta.
O anvelopa mai inalta o sa aiba o nota mai buna la confort dar mai slaba la franare si manevrabilitate decat una mai putin inalta dar identica, ca model.
Din pacate uite ca sunt destui care nu au inteles niste lucruri elementare si cu acordul unora care tot din pacate le permit, vin pe toate topicurile unde activeaza si jignesc, ataca persoana desi noi aici vorbim doar de masini.

Edited by Reactor2015, 31 October 2018 - 11:48.


#11113
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
Unii citesc pe diagonala. Am sustinut ca e mult mai ok o chinezarie noua fata de un brand rascopt.
Azi am vazut un set de Sailun all season luate pt o duba. Perfecte!

#11114
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,691
  • Înscris: 24.10.2015
"O anvelopa mai inalta o sa aiba o nota mai buna la confort dar mai slaba la franare si manevrabilitate decat una mai putin inalta dar identica, ca model."
Esti sigur? La manevrabilitate da, dar la franare, daca e aceeasi latime si doar inaltimea se micsoreaza, nu cred ca o sa fie mai buna, posibil chiar mai slaba. Nu bag mana in foc... De reflectat.

Am mers pe ideea ca, in momentul franarii, anvelopa cu flanc mai inalt va amortiza mai mult si va pastra mai bine contactul cu solul, cealalta fiind mai rigida va ruoe mai rapid aderenta. Exact asta se observa si cand pui suspensii mai moi, mai ales pe drum nu chiar perfect.

#11115
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,915
  • Înscris: 12.03.2009

View PostTruculMagic, on 31 octombrie 2018 - 10:57, said:

Mai era unu care dadea sfaturi de sofat , iar el abia a reusit sa ia permisul si inca avea bulina galbena pe masina, ...
Il stiu si eu, dar il mai stiu pe unul care cu cateva pagini in urma nu stia cu ce se mananca anvelopele si acum da sfaturi. Tu il stii?
Revenind, vine iarna, lumea schimba anvelopele(sau macar isi achizitioneaza) si nu au aparut inca aia care zic ca ei merg tot cu alea de vara ca nu-i nici-o diferenta intre ele.

#11116
Zuy

Zuy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 19.11.2006
Salutare :) Am achiziționat 4 buc. Continental de iarna 195/65/15 la prețul de 259 lei / buc. DOT 3818. E ok? le-am luat de la Altex că erau la ofertă. Mulțumesc Posted Image

#11117
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Is proaspete !

#11118
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008

View Postkatti, on 30 octombrie 2018 - 11:56, said:

Pentru moment, au zis ca iau legatura cu furnizorul.
Update despre Nokian-urile mele. Tocmai am primit raspunsul, reclamatia a fost acceptata chiar daca e in afara perioadei de garantie, si imi pot returna 45% din valoarea de achizitie. Eu zic ca e corect, avand in vedere ca totusi le-am folosit 3 ani. La cat de repede a venit raspunsul, presupun ca Nokian cunoaste deja problema si e vorba despre un lot defect.
Ma declar multumit cu solutionarea cazului. Heads up pentru Marso, si pana la urma si pentru Nokian. Posted Image

#11119
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
Nu e rău deloc! Ce cumperi acum?

#11120
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
M-am hotărât să trec (sau să incerc... vom vedea) pe all season. Michelin Crossclimate+. Chiar azi au sosit, vineri le montez.

#11121
flavius18

flavius18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,027
  • Înscris: 03.08.2013
Michelin Crossclimate+ ma duce 700-750 lei/buc pe 17".

#11122
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Mda, eu am luat pe 16, la 365 bucata. Daca o sa fie ok o sa si vand jantele de aliaj pe 17, am cele de vara pe ele.

#11123
flavius18

flavius18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,027
  • Înscris: 03.08.2013
nu renunt la jentile pe 17..dar nici sa dau o caruta de bani pe cauciucurile astea si mai sunt si ALL SEASON. apropos de  nokianurile tale, am prieteni care merg cu nankang si sunt multumiti si nici nu au avut probleme, cu jentile pe 20"

#11124
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Eu as renunta si din motive de confort, scutura mai tare pe drumurile noastre, si noh, cu 2 copiii...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate