Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DESPRE ANVELOPE
Last Updated: May 16 2024 09:39, Started by
Ahile
, Oct 25 2004 20:01
·
121
#11107
Posted 30 October 2018 - 21:41
Reactor2015, on 30 octombrie 2018 - 20:23, said:
() Mai mult, eu voi indrazni sa spun si altceva (desi e posibil ca, dupa aceleasi pareri deosebit de avizate, pastrand contextul glumei de care ziceai Reactor2015, sa fiu hulit): Procesul de testare pe care anvelopele trebuie să-l urmeze pentru valorile de etichetare este standardizat si asta cu un motiv bun. Pentru a avea rezultate consecvente intre branduri, este normal sa fie astfel. Cu toate acestea, testarea pe diferite tipuri de anvelope este, de asemenea, standardizata, astfel incat anvelopele de vara, all season si anvelopele de iarna sunt toate testate in acelasi mod. Aceasta standardizare zice ca toate testele ar trebui efectuate la 25 de grade Celsius!!! Deci, o anvelopa pt temperaturi scazute, care este proiectata sa ofere performante superioare in conditii de vreme rece, trebuie testata intr-un interval de temperatura in afara a ceea ce a fost proiectata sa efectueze !!! Asa cum toti stim, polimerii din cauciuc care compun o anvelopă de iarna sunt conceputi pentru a "functiona" bine la temperaturi sub 7 grade....deci etichetarea rezulta dintr-un test la 25 de grade. Nu spune nimic despre acreditarile lor reale privind vremea rece. Hopa... Daca producatorii de pneuri ar fi putut sa-si testeze anvelopele de iarna in conditii mai adecvate (mai putin de 7 grade), rezultatele ar fi foarte diferite... Etichetarea ar fi trebuit sa ofere consumatorului mai multe informatii despre produsele pe care doreste sa le cumpere...dar pentru anvelopele de iarna acestea sporesc doar confuzia.. good job, UE! Este frustrant faptul ca anvelopele de iarna trebuie sa fie evaluate in acelasi mod ca o anvelopa de vara, deoarece nici unul dintre lucrurile pentru care au fost proiectate nu prea poate fi vazut de pe eticheta anvelopei. Ce ar fi util pentru consumatori ar fi chestii precum cat de repede se opreste pe zapada, cat de repede se opresc în conditii umede, in conditii mai reci (x, y, z grade), capacitatea de a adera pe gheata ... Daca nu se pot afisa info de genul, atunci ce mai afisam de fapt si ce relevanta are? PS: Am considerat util cu aceasta postare sa arat ca doar ca nimic nu e asa cum pare atunci cand vine vorba despre anvelopele de iarna si etichetarea anvelopelor. |
#11108
Posted 30 October 2018 - 23:01
Reactor2015, on 30 octombrie 2018 - 20:07, said:
Cand m-ai auzit tu pe mine vreodata vorbind de Pirelli? Vezi ca ma confunzi Am si eu niste Semperituri de iarna de care sunt foarte multumit. Al 4-lea sezon si se prezinta excelent. Si grija la modul de adresare. Cum se poate asa ceva ?? Nu ai continental sau michelin ? Nu esti responsabil ? |
#11109
Posted 30 October 2018 - 23:51
Am Dunlop si GoodYear daca tot esti curios si nu mai poti de grija mea.
@AroundYou. Corect ce spui si tocmai aici este cea mai mare problema la anvelopele chinezesti. Compozitia. O anvelopa buna are nevoie de un mix de calitate ori pretul de cele mai multe ori determina calitatea. De obicei testarea anvelopelor se face atunci cand anvelopa este noua. Daca faci o comparatie intre o anvelopa fabricata de un nume si o anvelopa chinezeasca sau de genul dupa 2-3-4 ani de folosire, prapastia dintre ele este si mai mare. Dar este un trend chiar si aici pe forum si unii promoveaza foarte mult anvelopele ieftine spunand ca desi costa o treime din pretul unei anvelope de top, diferenta de performanta este minima. Ori chiar nu este asa. Nu spune nimeni ca nu poti folosi bine-mersi anvelope ieftine. Dar si performanta ei, siguranta, sunt in consecinta. |
#11110
Posted 31 October 2018 - 10:57
La 20:07 ziceai ca ai semperituri pentru iarna... nici tu nu stii cum sa mai minti. Inca nu ai venit cu testele alea in care sa demonstrezi ca alea de firma cu clasa E-F sunt mai bune ca alea chinezesti cu clasa B.
Defapt nu mai cred ca sunt bogatani pe aici, ci doar troli. Mai era unu care dadea sfaturi de sofat , iar el abia a reusit sa ia permisul si inca avea bulina galbena pe masina, iar acuma tu zici ca toate sunt opinci si ca recomanzi doar alea de firma , ca doar persoanele iresponsabile folosesc opinci din alea, iar apoi zici ca folosesti de 4 sezoane semperit. |
#11111
Posted 31 October 2018 - 11:39
Scuze ca ma bag, dar am facut eu niste cercetari.
Uite aici: http://www.tyrerevie...r-Tyre-Test.htm Da-i scroll pana la wet braking / wet handling. Hai sa luam GoodYear UltraGrip 9 ca etalon, de exemplu. Atat la franare pe ud, cat si la manevrabilitate pe ud sunt mult peste Nokian WR D4, da? Bun. Cand colo, daca dai un search dupa GoodYear UltraGrip 9 pe dimensiunea 205/55/16 (de exemplu) vei vedea ca au indicele de aderenta pe suprafete umede declarat C. Mi se pare de bun simt, nu sunt cele mai bune asa ca nu au umflat baietii si au lasat C. Daca dai search dupa Nokian WR D4 (atentie, nu ultima chinezarie, niste gume pe care multi le considera "premium") pe aceeasi dimensiune, surpriza, au indicele de aderenta pe suprafete umede A. Cum naiba? Nici eu nu stiu. Poate au alta definitie a termenului "umed". Poate o fi stropit cineva asfaltul cu o sticla de jumate si aia e. Deci, pe scurt, o anvelopa cu clasa A de aderenta pe umed e in josul clasamentului la franare si manevrabilitate pe ud in teste reale, batuta de multe altele cu B si C. Banuiesc ca la asta se referea colegul. Si sigur mai sunt si alte exemple, dar nu am chef de prea multe cercetari acum. Bine, eu nu am de gand sa intru in polemica pe tema opinci ieftine vs opinci scumpe. Fiecare isi ia ce considera ca ii e suficient si nu e absolut nici o rusine dupa parerea mea. Oricum diferentele intre o anvelopa decenta de buget si una premium nu e enorma. Pe o masina "civila" la mers normal sunt convins ca multi dintre noi nu ne-am da seama care e care. Poate doar intr-o situatie la limita. Atata doar ca am facut niste research asa, din pasiune. Eu am ales ce aveam de ales pentru masina mea si gata. |
#11112
Posted 31 October 2018 - 11:40
Postarea mea se refera la clientul de mai sus, nu la AstroNut98 dar am postat aproape in acelasi moment.
Iti dau in privat numarul meu de telefon si te astept la mine sa le vezi si sa nu mai bati campii aiurea. Dar nu, lasa ca iti fac maine poze cu anvelopele, toate despre care am vorbit si cu o dedicatie speciala Crezi ca unii oameni n-au ce face si nu-i mai primeste nici la asociatia alcoolicilor anonimic si vin sa discute vorbe cu tine, observatorul, aici? Am cinci masini. Dar era si greu sa-ti dai seama, nu? Asteapta maine pozele... @AstroNut98, exact despre asta e vorba. Iar testele astea sunt bune de luat orientativ. Performantele unei anvelope, desi au acelasi desen si compozitie si se numesc la fel, difera de la o dimensiune la alta. O anvelopa mai inalta o sa aiba o nota mai buna la confort dar mai slaba la franare si manevrabilitate decat una mai putin inalta dar identica, ca model. Din pacate uite ca sunt destui care nu au inteles niste lucruri elementare si cu acordul unora care tot din pacate le permit, vin pe toate topicurile unde activeaza si jignesc, ataca persoana desi noi aici vorbim doar de masini. Edited by Reactor2015, 31 October 2018 - 11:48. |
#11113
Posted 31 October 2018 - 13:28
Unii citesc pe diagonala. Am sustinut ca e mult mai ok o chinezarie noua fata de un brand rascopt.
Azi am vazut un set de Sailun all season luate pt o duba. Perfecte! |
#11114
Posted 31 October 2018 - 13:40
"O anvelopa mai inalta o sa aiba o nota mai buna la confort dar mai slaba la franare si manevrabilitate decat una mai putin inalta dar identica, ca model."
Esti sigur? La manevrabilitate da, dar la franare, daca e aceeasi latime si doar inaltimea se micsoreaza, nu cred ca o sa fie mai buna, posibil chiar mai slaba. Nu bag mana in foc... De reflectat. Am mers pe ideea ca, in momentul franarii, anvelopa cu flanc mai inalt va amortiza mai mult si va pastra mai bine contactul cu solul, cealalta fiind mai rigida va ruoe mai rapid aderenta. Exact asta se observa si cand pui suspensii mai moi, mai ales pe drum nu chiar perfect. |
#11115
Posted 31 October 2018 - 14:41
TruculMagic, on 31 octombrie 2018 - 10:57, said:
Mai era unu care dadea sfaturi de sofat , iar el abia a reusit sa ia permisul si inca avea bulina galbena pe masina, ... Revenind, vine iarna, lumea schimba anvelopele(sau macar isi achizitioneaza) si nu au aparut inca aia care zic ca ei merg tot cu alea de vara ca nu-i nici-o diferenta intre ele. |
#11116
Posted 31 October 2018 - 17:58
Salutare Am achiziționat 4 buc. Continental de iarna 195/65/15 la prețul de 259 lei / buc. DOT 3818. E ok? le-am luat de la Altex că erau la ofertă. Mulțumesc
|
|
#11118
Posted 31 October 2018 - 21:43
katti, on 30 octombrie 2018 - 11:56, said:
Pentru moment, au zis ca iau legatura cu furnizorul. Ma declar multumit cu solutionarea cazului. Heads up pentru Marso, si pana la urma si pentru Nokian. |
#11120
Posted 31 October 2018 - 23:28
M-am hotărât să trec (sau să incerc... vom vedea) pe all season. Michelin Crossclimate+. Chiar azi au sosit, vineri le montez.
|
#11121
Posted 31 October 2018 - 23:34
Michelin Crossclimate+ ma duce 700-750 lei/buc pe 17".
|
|
#11122
Posted 01 November 2018 - 07:41
Mda, eu am luat pe 16, la 365 bucata. Daca o sa fie ok o sa si vand jantele de aliaj pe 17, am cele de vara pe ele.
|
#11123
Posted 01 November 2018 - 09:48
nu renunt la jentile pe 17..dar nici sa dau o caruta de bani pe cauciucurile astea si mai sunt si ALL SEASON. apropos de nokianurile tale, am prieteni care merg cu nankang si sunt multumiti si nici nu au avut probleme, cu jentile pe 20"
|
#11124
Posted 01 November 2018 - 09:59
Eu as renunta si din motive de confort, scutura mai tare pe drumurile noastre, si noh, cu 2 copiii...
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users