Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Obama va propune taxa de 10 usd pe baril pentru finantarea unui sistem curat de transport
Last Updated: Feb 08 2016 09:28, Started by
Groot
, Feb 07 2016 17:09
·
0
#19
Posted 07 February 2016 - 18:26
#20
Posted 07 February 2016 - 18:27
In state au pret chiar si de 3X mai mic la benzina, fata de RO.
Deci cu tot cu taxa asta, tot de 3X o sa fie mai ieftina ca in RO... |
#21
Posted 07 February 2016 - 18:33
MarianG, on 07 februarie 2016 - 17:26, said:
frumos ar fi sa se pregateasca lumea pentru secolul 22 upgrade don't update Poate mai intii bagi si un sudo, ca sa nu afle concurenta ca esti cu un pas inainte ON: SUA are destui bani pentru un transport curat, nu are nevoie de aia 10 dolari. Cel mai important e insa sa stie ce vor sa faca. Prien, on 07 februarie 2016 - 17:45, said:
Daca se dezvolta masiniile electrice, normal, masinile pe benzina/motorina o sa fie mai putine.. |
#22
Posted 07 February 2016 - 18:37
Se folosesc centrale solare preponderent.
Pamantul intercepteaza in medie 172 PW in radiatie solara. ( ~ 172 milioane GW ...) Edited by loock, 07 February 2016 - 18:46. |
#23
Posted 07 February 2016 - 18:41
Dihorul Razboinic, on 07 februarie 2016 - 18:33, said:
update, apoi upgrade, ca sa vezi la ce upgradezi alti s-au apucat din timp |
#24
Posted 07 February 2016 - 19:06
andreic, on 07 februarie 2016 - 18:22, said: Nu e comunism sa ai grija si de viata de pe planeta Bine... la tine stiu ca totul contar propriei vointe este comunism... Daca ați lasă numai putin din prostiile comuniste ați înțelege ca statele nu va vrea binele. In cazul de fata, taxa respectiva este menită sa reducă putin deficitul enorm cauzat de prostiile socialiste. Dar, na, cand esti un comunist adevărat, absolut orice face statu(degeaba), este bun si corect. |
#25
Posted 07 February 2016 - 19:14
Populism la sfarsit de mandat.
Nici o sansa ca asta sa treaca de Congres/Camera, dominate de republicani. Stie f. bine. S-ar strange o suma imensa dar pe seama companiilor de petrol foarte greu lovite acum. Numai parada de vorbe, sa mai acopere din esecuri. Quote
The plan would need to be approved by a Republican Congress in a presidential election year, something even the White House would not express any optimism on. House Speaker Paul Ryan, R-Wis., called the plan "little more than an election-year distraction." "Once again, the president expects hardworking consumers to pay for his out-of-touch climate agenda," Ryan said in a statement. "As this lame-duck president knows, it's dead on arrival in Congress, because House Republicans are committed to affordable American energy and a strong U.S. economy." The plan, which will be included in Obama's last budget submission to Congress next week, reflects a long-standing frustration by the Obama administration over Congress's failure to pay for transportation improvements. |
#26
Posted 07 February 2016 - 19:14
Daca copama, vrea o direcție anume in care sa meargă USA crează legi prin care sa oblige companiile sa corespundă unor norme, asa cum s-a întâmplat si in trecut. Nu pui taxe motivând o mare grija pentru planeta.
Serios, cat de prosti pot fi aceia care cred prostiile astea?! |
#27
Posted 07 February 2016 - 19:20
Autovehiculele electrice sunt scumpe. Nimeni nu este dispus sa cheltuie de 5 ori mai mult doar ca sa fie eco.
S-ar putea construi trenuri de mare viteza. Pentru transport autovehicule pe distante mari. |
#28
Posted 07 February 2016 - 19:24
Sunt scumpe din cauza ca tehnologia este oarecum noua, pentru ca inca nu s-a găsit o metoda de înmagazinare a energiei electrice suficient de convenabile (Stiu, aici conspiraționiștii vor spune ca exista aceste tehnologii dar sunt ascunse de forțele malefice), inca cererea fiind mica, autivehiculele electrice inca sunt fabricate in serii limitate si alte motive asemenea.
|
|
#29
Posted 07 February 2016 - 19:28
Nici nu se vand fara socialism pe paine, aka subventii de la stat, si chiar si asa vanzarile sunt patetice.
Free market is a biatch. Edited by a3ds, 07 February 2016 - 19:29. |
#30
Posted 07 February 2016 - 19:30
Eu zic cum este acum, peste 20 de ani o sa fie mai rentabil electricul decat benzina si motorina dar pana atunci se pot construi trenuri de mare viteza. La astea iti recuperezi banii.
|
#31
Posted 07 February 2016 - 19:37
Trenuri de mare viteza sunt din anii 80, iar o calatorie cu TGV in Franta costa cat una cu masina...ok poate exagerez oleaca, dar e f scump TGV
|
#32
Posted 07 February 2016 - 19:55
Tesla model 3 o sa fie prezentat anul asta si intra in productie in anul viitor.
Plus ca apar si modele concurente de la alti producatori. Model 3 este planificat sa coste 35 K USD inainte de subventii, care sunt substantiale. Din 2018 o sa fie explozie de masini electrice. Din 2020, piata se va inclina puternic catre masini electrice, cu preturi comparabile cu cele pe benzina, dar mult mai performante, plus economice si ecologice. Inclin sa cred ca intr-un fel au altul, pretul combustibililor o sa creasca muuuult mai mult decat prsupune taxa ridicol de mica de care se discuta aici. Edited by loock, 07 February 2016 - 20:10. |
#33
Posted 07 February 2016 - 19:58
Trenurile, mai ales TGV pot fi benefice acolo unde sunt multi calatori de transportat, orase mari, densitate mare a populatiei.
In conditiile din US si Canada, conditiile astea nu se indeplinesc, sau se indeplinesc doar partial in anumite zone. Plus, trebuie sa convingi oamenii sa renunte la avantajele masinii, sa convingi detinatorii terenurilor ca trebuie facut asa ceva, etc. Acestea sunt motive pentru care inca nu exista un singur TGV in America de Nord. Sunt planuri, foarte ambitioase, dar mai e pana sa devina necesitate cata sa se inceapa cat de cat ceva. Nu investesti ca se uiti la ele dupa aia. Chiar trenuri de calatori sunt foarte putine, spre centru-vest nu exista aprope deloc (doar turistice si de marfa. Apropo de marfa, acolo chiar ca se transporta mult pe calea ferata) |
|
#34
Posted 07 February 2016 - 20:09
#35
Posted 07 February 2016 - 20:20
Rosebud09, on 07 februarie 2016 - 19:58, said:
Trenurile, mai ales TGV pot fi benefice acolo unde sunt multi calatori de transportat, orase mari, densitate mare a populatiei. In conditiile din US si Canada, conditiile astea nu se indeplinesc, sau se indeplinesc doar partial in anumite zone. Plus, trebuie sa convingi oamenii sa renunte la avantajele masinii, sa convingi detinatorii terenurilor ca trebuie facut asa ceva, etc. Acestea sunt motive pentru care inca nu exista un singur TGV in America de Nord. Sunt planuri, foarte ambitioase, dar mai e pana sa devina necesitate cata sa se inceapa cat de cat ceva. Nu investesti ca se uiti la ele dupa aia. Chiar trenuri de calatori sunt foarte putine, spre centru-vest nu exista aprope deloc (doar turistice si de marfa. Apropo de marfa, acolo chiar ca se transporta mult pe calea ferata) Exact, pentru ca in US inca mai este cat de cat libertate economica si nu se apuca nimeni (ma refer la companii private, nu la feral gummint) sa investeasca banii aiurea intr-o afacere falimentara (cum face Franta de ex, un rai socialist) in numele unor idealuri cretine aruncate plebei (de fapt se imbogatesc niste smecheri in final din bani publici, asta-i toata schema) Edited by a3ds, 07 February 2016 - 20:22. |
#36
Posted 07 February 2016 - 20:21
Ecologia intr-un sistem capitalist este o minciune de la un capat la altul atita timp cit insasi existenta capitalismului se bazeaza pe consum. Flit Obama.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users