Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf VI GTI vs. BMW Seria 3 (2011)
Last Updated: Feb 09 2016 22:51, Started by
SebyFloyd
, Feb 07 2016 15:41
·
0
#37
Posted 09 February 2016 - 12:38
clasele nu conteaza numai la dimensiuni interioare, Golf e destul de apropiat ca dimensiuni interioare de 3-er (care da, e cel mai mic din A4/3/C) insa conteaza mult platforma, ampatamentul care este esential la tinuta de drum si confortul la viteze mari
3-er are ampatament de clasa medie de 2.77 E90 - 2.81 F30 metri in timp ce Golf are ampatament scurt de 2.58 G6 - 2.67 G7 metri Edited by Kroghy, 09 February 2016 - 12:40. |
#38
Posted 09 February 2016 - 13:43
Da, un ampatament mare ajuta la 'croaziera', dar scade din agilitate si din calitatile sportive.
Oricum, strict in cazul astora doua, GTI-ul daca vrei o masina tinereasca, rapida, cu care te poti distra pe Cheia sau sa te duci pe circuit, iar BMW daca te intereseaza imaginea sau confortul sporit. |
#39
Posted 09 February 2016 - 14:04
318i cu 143 cp, numai sportiv nu este, iar de economic nici asta nu prea e cazul. Avantajul e ca motorul de pe 318 si 320i e acelasi, si cu 1 2 modificari se poate ajunge la puterea de la 320i 177Cp, dar nu e cine stie ce sportiv. Apoi la tinuta de drum, pe drumuri virajate conteaza un ampatament cat mai scurt si masina cat mai lata . Un centru de greutate scazut, un sasiu sport, jante de 18 si deja faci pe viraje multe masini scumpe. Daca iti imaginezi ca un 530d e mai rapid ca un GTI pe viraje (nu pe acceleratii) te inseli. Un seria 3 cu toate optionalele pentru sasiu se aproprie, dar alea deja is scumpe si nu cred ca ai sa le vezi pe un 318i, care de multe ori e chel.
Diferenta de consum intre 318i si gti e de undeva la maxim un litru.. Comparativ cu 318d/320d versiunile pe benzina consuma mult si sunt cam lesinate, dar mai fiabile. Eu as lua fara drept de apel GTI, sau chiar scirroco din astea 2. Nu degeaba a fost GTI atat de mult timp premiat, pt ca e un pachet foarte ok. Alte HH merg cu puteri de la 250 CP in sus. VW a facut R pentru mai mult. Te mai poti uita si la asa ceva: http://autovit.ro/an...html#ccea3fa1dd http://autovit.ro/an...html#3c1396b73c - 26.000 km acelasi motor/sasiu de pe golf. http://autovit.ro/an...html#3c1396b73c Edited by t-balt, 09 February 2016 - 14:05. |
#40
Posted 09 February 2016 - 14:35
Cineva mi-a zis mai demult ca un BMW chel si cu motor mic este doar o alta masina banala. Tind sa-i dau dreptate. Un BMW in adevaratul sens al cuvantului are un motor de 3 litri si dotari ca pentru un BMW (nu doar un volan si un schimbator cu embleme M pe ele, astea-s pentru spargatorii de seminte din fata blocului pentru care pisicuta este apogeu tehnologiei auto).
Cum vad eu treaba nu ai buget nici pentru un BMW in adevaratul sens al cuvantului si nici pentru un G6 GTI (n-am vazut vreunul la 12.000 euro, alea samsarite incep de pe la 14.000). Apoi, ca mi-a ramas in minte din primul post, in limitele legale te distrezi cu o Fiesta (care este chiar o masinuta fun de condus, daca vorbim de ultima generatie). Ai putea fii macar cinstit si sa recunosti ca vrei o masina careia sa-i rupi fasul pe serpentine / autostrada, nu una cu care sa te distrezi in limitele legale.. Apoi, la categoria de masini hot hatch, ai grija ce cumperi si de la cine cumperi. Nimeni nu ia un un Leon Cupra, un GTI, un Megane RS sau un Type R ca sa se distreze cu ea in limitele legale. Nu, toata lumea le cumpara sa le dea pe coaja. Proprietari se impart in 2 categorii: cei care le dau in gura si cei care le dau in gura insa au si grija de masina (revizii mai dese cu consumabile de calitate, masini ingrijite atat la interior cat si la exterior, etc). Cauta sa iei o masina de la cei din categoria din urma, ai sanse mai putine sa plangi dupa. De asemenea, avand in vedere bugetul nu foarte generos, poate ar fi o idee sa te uiti si la masini bune insa care nu sunt atat de cautate pe piata (ca nah, dauneaza la imagine), gen Focus ST, Mitsubishi Lancer RallyArt / Evo, Honda Type R desi cred ca si astea vor fi greu de gasit in bugetul pe care il ai. Edited by closchkutza, 09 February 2016 - 14:42. |
#41
Posted 09 February 2016 - 14:42
Hyundai Genesis Coupe din 2011-2013.
Motor 2.0 Turbe de 200 si ceva cp, RWD. Daca ai aspiratii mai mari poti incerca V6-le de 3.8L |
#42
Posted 09 February 2016 - 17:50
Numai eu nu am gasit gti in 12.000 cu banii in mana?...
Ah, da! 90 % sunt tepe dar vrabia malai viseaza... Pe scurt: iti trebuie minim 15-16.000 pentru ce vrei tu... AndyM, on 09 februarie 2016 - 14:42, said:
Hyundai Genesis Coupe din 2011-2013. Motor 2.0 Turbe de 200 si ceva cp, RWD. Daca ai aspiratii mai mari poti incerca V6-le de 3.8L |
#43
Posted 09 February 2016 - 22:47
#44
Posted 09 February 2016 - 22:51
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users