Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul E-Class W213 2016
#74
Posted 15 January 2016 - 20:36
jericho, on 15 ianuarie 2016 - 05:09, said: S90 e pe platforma lui XC90, probabil d-asta l-a adus în discuție Mereu lumea aduce vorba despre "platforma" , si probabil multi il folosesc fara sa stie defapt ce semnificatie are acel termen. Dar il repetam ca asa am auzit la altii si suna interesant. Cam ca si contoarele / conto(a)r-ul lui basescu, pe care apoi l-au imitat ca maimutele ziaristii. Sau "succesuri". emil_sv, on 15 ianuarie 2016 - 12:37, said: Vezi ca si X5 si ML au motor in 4 cilindri diesel (2.0 si respectiv 2.2.) si daca le accesorizezi bine ajungi la 80k cu ele. XC90 e 80k cu absolut tot pus pe el. POti sa il iei si la 60-65k si sa te satisfaca, nu stiu daca iti trebuie sistem audio de 5k pe el ca sa simti ca ai masina de lux. Ca numai asa ajungi la 80k. Am dat o cautare pe mobile cu filtrare dupa "burmeister" si s-au afisat inclusiv C claseuri dar la scoruri de peste 50 de mii de euro. |
#75
Posted 15 January 2016 - 21:36
tfmercedez, on 15 ianuarie 2016 - 20:36, said:
Si "platforma" asta ce vrea sa fie? Cum arata? Se refera la platforma industriala? Mereu lumea aduce vorba despre "platforma" , si probabil multi il folosesc fara sa stie defapt ce semnificatie are acel termen. Dar il repetam ca asa am auzit la altii si suna interesant. pentru un tinuta de drum exemplara si placerea condusului masinile premium folosesc platforme performante masinile normale ca Passat, Superb, Mondeo, S90 folosesc platforme bazate pe compromis, renunta la tinuta de drum, performanta si placere pentru a castiga putin la spatiu interior si in portbagaj o platforma cu motor transversal castiga cativa cm in lungime si o platforma gandita numai pt. motor fata si transmisie pe fata catiga putin la tunelul median si volumul portbagajului masinile premium nu fac compromisuri pt. a castiga cativa cm de spatiu interior sau portbagaj Edited by Kroghy, 15 January 2016 - 21:41. |
#76
Posted 15 January 2016 - 22:46
tfmercedez, on 15 ianuarie 2016 - 20:36, said:
Si "platforma" asta ce vrea sa fie? Cum arata? Se refera la platforma industriala? Mereu lumea aduce vorba despre "platforma" , si probabil multi il folosesc fara sa stie defapt ce semnificatie are acel termen. Dar il repetam ca asa am auzit la altii si suna interesant. Cam ca si contoarele / conto(a)r-ul lui basescu, pe care apoi l-au imitat ca maimutele ziaristii. Sau "succesuri". Mercedes are sisteme audio ce se aproprie de 10000 de euro.. acuma la manele , nu's necesare, dar daca asculti muzica simfonica sau " de camera" cine este cunoscator , da banii astia, plus ca includ defapt si un tratament de antifonare scump. Nu poti audio bun, cu zgomot de fond.. Am dat o cautare pe mobile cu filtrare dupa "burmeister" si s-au afisat inclusiv C claseuri dar la scoruri de peste 50 de mii de euro. Burmester pe C class costa gen 900 de euro. Nu e un sistem Burmester de top. La Porsche ai optiune de Burmester de vreo 5k. Mercedes ofera B&O pe unele modele si e tot vreo 5k. Daca esti intr-adevar meloman merita, dar altfel e ok un sistem audio Bose/HK etc de 1k ca optiune. Edited by emil_sv, 15 January 2016 - 22:49. |
#77
Posted 15 January 2016 - 23:45
#78
Posted 16 January 2016 - 10:00
#79
Posted 16 January 2016 - 10:57
Mi-as dori sa am ocazia sa aud macar odata cum suna. Oricum topurile alea nu-s oficiale, sunt zeci de siteuri, fiecare cu parerea lui. Perceptia audio difera de la om la om. Unele companii testeaza audio cu microfoane analizoare de sunet etc, altele se bazeaza pe urechea fina a unui expert audiofil . Eu citisem mai demult un " top " din 2013. De exemplu Maserati sau bentley vin cu niste sonorizari despre care s-a auzit mai putin.
Intr-o revista online am citit despre sisteme audio de peste 1 milion de $ la care doar cablajele si mufele costau 50k$. |
#80
Posted 16 January 2016 - 11:44
tfmercedez, on 15 ianuarie 2016 - 23:45, said:
Cotisem pe un sote de audio hi-fi, ca cel mai bine sonorizat model era fostul CL actualul S coupe, cu sistem Burmeister de 8000 de euro. Da asa e, pe noul S ai chiar doua optiuni de sisteme Burmester, cel mai scump e aproape de 8k, cel mai ieftin e sub 2k. Uitasem. Edited by emil_sv, 16 January 2016 - 11:44. |
#81
Posted 16 January 2016 - 16:52
Kroghy, on 15 ianuarie 2016 - 21:36, said:
e un ansamblu de elemente care contribuie la dinamica si este influentat de mai multi factori: amplasarea motorului (fata, spate, transversal, longitudinal), a transmisiei (fata, spate, integrala), a cutiei de viteze, a tipului de suspensii multi brat fata de un singur brat sau si mai rau cu punte, a amptamentului si ecartamentului si alti factori pentru un tinuta de drum exemplara si placerea condusului masinile premium folosesc platforme performante masinile normale ca Passat, Superb, Mondeo, S90 folosesc platforme bazate pe compromis, renunta la tinuta de drum, performanta si placere pentru a castiga putin la spatiu interior si in portbagaj o platforma cu motor transversal castiga cativa cm in lungime si o platforma gandita numai pt. motor fata si transmisie pe fata catiga putin la tunelul median si volumul portbagajului masinile premium nu fac compromisuri pt. a castiga cativa cm de spatiu interior sau portbagaj Mai gandeste-te o data la ce inseamna platforma, probabil gasesti si pe wiki sau undeva pe goagal. |
#82
Posted 18 January 2016 - 11:40
|
#83
Posted 19 January 2016 - 18:54
tfmercedez, on 15 ianuarie 2016 - 20:36, said:
Si "platforma" asta ce vrea sa fie? Cum arata? Se refera la platforma industriala? Mereu lumea aduce vorba despre "platforma" , si probabil multi il folosesc fara sa stie defapt ce semnificatie are acel termen. Dar il repetam ca asa am auzit la altii si suna interesant. Cam ca si contoarele / conto(a)r-ul lui basescu, pe care apoi l-au imitat ca maimutele ziaristii. Sau "succesuri". Mercedes are sisteme audio ce se aproprie de 10000 de euro.. acuma la manele , nu's necesare, dar daca asculti muzica simfonica sau " de camera" cine este cunoscator , da banii astia, plus ca includ defapt si un tratament de antifonare scump. Nu poti audio bun, cu zgomot de fond.. Am dat o cautare pe mobile cu filtrare dupa "burmeister" si s-au afisat inclusiv C claseuri dar la scoruri de peste 50 de mii de euro. La A8 sistemul B&O costa 7-8k euro, in timp ce la un A5 doar 1k euro, nu inseamna ca sunt si la fel de bune. Pltforma- pe scurt, folosesc ac. sistem, ac tehnologie si metode constructive de baza. emil_sv, on 15 ianuarie 2016 - 12:37, said:
Vezi ca si X5 si ML au motor in 4 cilindri diesel (2.0 si respectiv 2.2.) si daca le accesorizezi bine ajungi la 80k cu ele. XC90 e 80k cu absolut tot pus pe el. POti sa il iei si la 60-65k si sa te satisfaca, nu stiu daca iti trebuie sistem audio de 5k pe el ca sa simti ca ai masina de lux. Ca numai asa ajungi la 80k. X5-ul macar are un sistem de tractiune integrala mai bun, o dinamica considerabil mai buna si culmea, suspensia mult mai confortabila. La nevoie X5-ul il poti dota si cu un diesel in 6 cilindri, Volvo nu. ML-ul la fel, sistemul de tractiune integrala este mai bun, suspensia mult,mult mai confortabila, la fel, masina se poate dota si cu un V6 diesel, Volvo nu. |
#84
Posted 19 January 2016 - 19:43
ionut_ionut, on 19 ianuarie 2016 - 18:54, said: La A8 sistemul B&O costa 7-8k euro, in timp ce la un A5 doar 1k euro, nu inseamna ca sunt si la fel de bune. Pltforma- pe scurt, folosesc ac. sistem, ac tehnologie si metode constructive de baza. X5-ul macar are un sistem de tractiune integrala mai bun, o dinamica considerabil mai buna si culmea, suspensia mult mai confortabila. La nevoie X5-ul il poti dota si cu un diesel in 6 cilindri, Volvo nu. ML-ul la fel, sistemul de tractiune integrala este mai bun, suspensia mult,mult mai confortabila, la fel, masina se poate dota si cu un V6 diesel, Volvo nu. |
#85
Posted 20 January 2016 - 10:54
ionut_ionut, on 19 ianuarie 2016 - 18:54, said:
X5-ul macar are un sistem de tractiune integrala mai bun, o dinamica considerabil mai buna si culmea, suspensia mult mai confortabila. La nevoie X5-ul il poti dota si cu un diesel in 6 cilindri, Volvo nu. ML-ul la fel, sistemul de tractiune integrala este mai bun, suspensia mult,mult mai confortabila, la fel, masina se poate dota si cu un V6 diesel, Volvo nu. Edited by emil_sv, 20 January 2016 - 10:55. |
#86
Posted 20 January 2016 - 12:21
emil_sv, on 20 ianuarie 2016 - 10:54, said:
De ce e mai bun sistemul de tractiune integrala la X5 (asta daca are ca exista si varianta cu tractiune spate doar) si ML? Cu ce e mai comfortabila suspensia pneumatica pe X5 sau ML decat cea de pe Volvo? S-au facut teste cu suspensia Volvo... si aia standard e varza, si aia pneumatica... |
#88
Posted 20 January 2016 - 16:00
Daca ii pune si un candelabru cu cristale svarosky (sau cum se scrie), se mai adauga o clasa?
|
#89
Posted 20 January 2016 - 18:39
emil_sv, on 20 ianuarie 2016 - 10:54, said:
De ce e mai bun sistemul de tractiune integrala la X5 (asta daca are ca exista si varianta cu tractiune spate doar) si ML? Cu ce e mai comfortabila suspensia pneumatica pe X5 sau ML decat cea de pe Volvo? Sunt zeci de teste facute, sistemul de tractiune integrala este slab, slab. Tinuta de drum este mult sub X5 si totusi X5-ul are suspensia mult mai confortabila. ML-ul se poate echipa cu pachet off-road adica si cu reductor si cu diferential central blocabil, pur si simplu nu avem ce compara. Pana si suspensia de pe Touareg obtinea un punctaj ceva mai bun la capitolul confort, iar la tinuta de drum il bate la fundul golf. Touareg-ul nu costa cat Volvo si vine standard cu V6, al fel poate fi echipat cu pachet off-road. Q7-le nou, are suspensia mult mai confortabila, asemanatoare cu cea de pe ML, sistemul awd mult mai bun, tinuta de drum mai buna ca X5-ul, vine direct cu V6. Sistemul awd de pe RRS nu suporta comparatie cu cel de pe Volvo, masina vine standard cu V6, suspensia este mult mai confortabila, calitatea interiorului mult mai buna. Nu am nimic cu Volvo, ba chiar imi place f mult si am ramas surprins placut de calitatea interiorului, mai putin de pret, este pe teren minat. tfmercedez, on 19 ianuarie 2016 - 19:43, said:
Citisem jurnalul tau de bord, ai avut un x6 de care te-ai despartit. Ai luat altceva in schimb, modelul nou de x6? X6-le l-am vandut in primvara lui 2015, am cumparat un coupe pt vara si un suv pt iarna. Edited by ionutMembruAnonimut, 20 January 2016 - 18:47. |
#90
Posted 20 January 2016 - 20:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users