Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul E-Class W213 2016
Last Updated: Jun 04 2016 01:35, Started by
MrReason
, Jan 11 2016 08:56
·
0
#38
Posted 12 January 2016 - 22:51
Pana si C e mult peste S90 deoarece S90 are motor transversal, o solutie low cost bazata pe compromiterea tinutei de drum pt. a castiga putin spatiu asa ca S90 nu se incadreaza la categoria grea a celor de la Mercedes/BMW/Audi.
S90 se lupta cu ceilalti concurenti cu motoare transversale adica Mondeo, Passat, Superb, Taisman asa ca hai sa nu ametecam lucrurile, Clasa E e premium, peste cei enumerati anterior si ca materiale dar mai ales ca solutie tehnica fara compromis. Edited by Kroghy, 12 January 2016 - 22:53. |
#40
Posted 12 January 2016 - 23:14
Kroghy, on 12 ianuarie 2016 - 22:51, said:
Pana si C e mult peste S90 deoarece S90 are motor transversal, o solutie low cost bazata pe compromiterea tinutei de drum pt. a castiga putin spatiu asa ca S90 nu se incadreaza la categoria grea a celor de la Mercedes/BMW/Audi. S90 se lupta cu ceilalti concurenti cu motoare transversale adica Mondeo, Passat, Superb, Taisman asa ca hai sa nu ametecam lucrurile, Clasa E e premium, peste cei enumerati anterior si ca materiale dar mai ales ca solutie tehnica fara compromis. Bravo, mi-ai indeplinit toate asteptarile . |
#41
Posted 13 January 2016 - 06:50
#42
Posted 13 January 2016 - 06:54
E asta are mult din S klasse, chiar imi place! Au cumva si o varianta cu 2 usi? Mi-as lua una ca asta, dar mai mica si cu usi mai putine.
(sper sa nu ajunga mesajul asta la citate comice ) Edited by Quantum, 13 January 2016 - 06:55. |
#43
Posted 13 January 2016 - 07:19
#44
Posted 13 January 2016 - 08:59
Kroghy, on 12 ianuarie 2016 - 22:51, said:
Pana si C e mult peste S90 deoarece S90 are motor transversal, o solutie low cost bazata pe compromiterea tinutei de drum pt. a castiga putin spatiu asa ca S90 nu se incadreaza la categoria grea a celor de la Mercedes/BMW/Audi. S90 se lupta cu ceilalti concurenti cu motoare transversale adica Mondeo, Passat, Superb, Taisman asa ca hai sa nu ametecam lucrurile, Clasa E e premium, peste cei enumerati anterior si ca materiale dar mai ales ca solutie tehnica fara compromis. |
#45
Posted 13 January 2016 - 09:46
STH96, on 12 ianuarie 2016 - 22:22, said: Eu cred ca daca as avea banii, as incerca un Volvo S90, ca tot e competitorul direct acestui S-Class "intrat la apa"... Dar sa nu fim rai si sa mai admitem bentley dar acolo e alta mancare de pesti. Consola centrala e superba. Mi se pare super sexy ca intre scaune nu mai este maneta schimbatorului de viteze, ca e spatiul ala liber elegant. si daca linia audio este Burmeister... ah.. cred ca acolo as dormi.. Edited by tfmercedez, 13 January 2016 - 09:48. |
#46
Posted 13 January 2016 - 22:58
Conteaza asa mult cum e montat motorul? Ok, stiu ca longitudinal e superior dar e chiar atat de rau un motor transversal?
De exemplu pe mine ma bate gandul sa cumpar un S60 2.0 D3, mi se pare o masina reusita, dezavantaje fiind doar tractiunea fata si motorul amplasat transversal, dar nu sunt indeajuns de mari incat sa imi strice parerea despre masina. |
|
#48
Posted 14 January 2016 - 06:31
TudorMondialul, on 13 ianuarie 2016 - 22:58, said:
Conteaza asa mult cum e montat motorul? Ok, stiu ca longitudinal e superior dar e chiar atat de rau un motor transversal? S60, S90 sunt masini foarte bune insa nu concureaza cu Mercedes si Audi ci cu VW si Ford |
#50
Posted 14 January 2016 - 08:42
#51
Posted 14 January 2016 - 08:50
S-au rezolvat toate problemele la masini din clasa mare si a ramas cea a amplasarii motorului. Nu stiu cum o fi E-ul nou, dar cu tot cu motor longitudinal E-ul vechi nu mi s-a parut nimic deosebit la condus. Aceeasi parere si de la cumnata-meu, samsar de asta mai spalat cu parc auto .De ani de zile a condus toate masinile de la Golf la clasa S si SUVuri si E-ul vechi e doar un alt Mercedes scump dar banal.
Edited by filipxxx, 14 January 2016 - 08:51. |
|
#52
Posted 14 January 2016 - 10:06
Extrem de plicticos designul... Ma ia somnul cand ma uit la masina asta. Ce nu imi place mie este "audizarea" adica lipsa diferentierii intre modele ca design. Mie personal nu imi place chestia asta, pentru cine nu se pricepe la masini o sa fie greu de distins de C sau S. Si sincer nu stiu cat de buna e strategia asta? Adica oare unui posesor de S class o sa ii convina ca masina lui se confunda cu una mult mai ieftina? Adica dai atatia bani pe un S si vine un taxi nemtesc cu o masina foarte similara langa tine? Cam nasol. Mie imi place marca Mercedes dar in ultima vreme m-au cam dezamagit cu designul. BMW e pe val acum.
|
#53
Posted 14 January 2016 - 10:08
E, hai, ca n-arata asa plictisitor
[ https://www.mercedes-benz.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/08/FAHRZEUGE_Das_neue_S-Klasse_Coupe_Gran_Performer_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mi se pare normal sa semene intre ele, ce, la Audi nu seamana, sau la BMW? Se numeste identitate de marca. Edited by a3ds, 14 January 2016 - 10:09. |
#54
Posted 14 January 2016 - 10:09
a3ds, on 14 ianuarie 2016 - 10:07, said:
E, hai: [ https://www.mercedes-benz.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/08/FAHRZEUGE_Das_neue_S-Klasse_Coupe_Gran_Performer_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] S coupe e misto, intr-adevar, in rest ma cam lasa rece. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users