Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul E-Class W213 2016
Last Updated: Jun 04 2016 01:35, Started by
MrReason
, Jan 11 2016 08:56
·
0
#1
Posted 11 January 2016 - 08:56
[ https://i.imgur.com/bMNzB2v.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/epmxYmH.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/PbkvdPD.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/WZHsps2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/NV4u7Ou.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/fA6zN46.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/jTwP5A1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aB06f2tQZfY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zQCceHWYNGU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 11 January 2016 - 09:05
arata bine interior exterior, insa au dat-o in bara cu originalitate. Zici ca-i copie de Mercedes c-class care si ala e copie dupa s-class. La generatiile precedente le puteai sa le distingi cam din orice pozitie, la seria noua de mercedesuri (c, e, s) , o sa trebuiasca sa fii foarte atent la dimensiuni ca sa iti dai seama care ce e . Desi.. arata super bine. Mai ales interiorul, bate la cur orice audi, BMW, lexus..
|
#4
Posted 11 January 2016 - 09:14
s class putin mai mic la exterior.... interirorul e foarte fain
|
#5
Posted 11 January 2016 - 09:25
La Mercedes au cam inceput sa semene prea mult masinile intre ele. Pacat, era marca mea favorita, dar din 2013-2014, la ce design au... Arata binisor, dar nu cred ca o sa aibe succes asa cum a avut fratele mai mare(w211). N-am mai mers de ceva timp cu unul, sper macar fiabilitatea si confortul sa-l fi pastrat... Interior tipic de OZN, ma indoiesc sa fie astea niste masini trainice la cata electronica au.
|
#7
Posted 11 January 2016 - 09:36
imi place la exterior, e frumoasa, de mult nu au mai avut E frumos
au facut niste experimente nereusite, ultimele generatii de E erau foarte urate in timp ce S si C erau frumoase acum au ajuns pe drumul cel bun la exterior, arata frumos, elegant, asa cum ar trebui la interior mi se pare ciudat, nu-mi place deloc, are o line retro inspirata din anii '50, prefer concurenta care are linii mai moderne si mai cursive Edited by Kroghy, 11 January 2016 - 09:39. |
#8
Posted 11 January 2016 - 09:45
tibi_filip, on 11 ianuarie 2016 - 09:25, said:
La Mercedes au cam inceput sa semene prea mult masinile intre ele. Pacat, era marca mea favorita, dar din 2013-2014, la ce design au... Arata binisor, dar nu cred ca o sa aibe succes asa cum a avut fratele mai mare(w211). N-am mai mers de ceva timp cu unul, sper macar fiabilitatea si confortul sa-l fi pastrat... Interior tipic de OZN, ma indoiesc sa fie astea niste masini trainice la cata electronica au. W211 a avut mari probleme de fiabilitate (electronica si sistemul de franare in special) si succes destul de discutabil. W212 2009-2015 a fost si este un model de succes si fara probleme clasice de fiabilitate. Altfel nu arata deloc rau, exterior un usor progres, interior mult mai modern, bine ca nu l-au nenorocit cu tableta aia plantata peste bord ca la C-Class... Edited by SIR, 11 January 2016 - 09:49. |
#9
Posted 11 January 2016 - 09:55
Fain noul model de avion.
Edited by Serafim606, 11 January 2016 - 10:02. |
#10
Posted 11 January 2016 - 09:58
Daca merge tot pe combustibil de tractor (combustibili fosili) , eu le consider similare .
|
|
#11
Posted 11 January 2016 - 10:02
#12
Posted 11 January 2016 - 10:07
Până și din press pics se vede cum lucește ecranul ăla. O_O
|
#13
Posted 11 January 2016 - 10:10
Interiorul pare sa fie s clase curat. Cum nu prea suntem inca familiarizati cu modelele cam greu de deosebit C-ul de E. Chiar ieri ma uitam aiurea pe site si nu era actualizat. Ba chiar mai scria pe ici colo ca unele masini sunt euro5.
|
#14
Posted 11 January 2016 - 11:00
Kroghy, on 11 ianuarie 2016 - 10:02, said: asa este, tot mai bun e Loganul daca strugurii sunt prea sus mai bine cauta o scara decat sa spui ca-s acri Macar cu CNG sa fi mers si tot era ceva . Dar Romania este in urma tuturor (chiar si in urma Republicii Moldova)si la capitolul asta , asa ca afumare placuta . Edited by _-AppleS-_, 11 January 2016 - 11:01. |
#15
Posted 11 January 2016 - 11:08
De ce nu or fi pus 5 guri de ventilatie pe consola centrala? Sau 6?
De ce "doar" 4? |
|
#16
Posted 11 January 2016 - 11:36
#17
Posted 11 January 2016 - 12:11
Abia astept sa dau o tura cu el din aeroport de la Munchen in maxim 6 luni. Oare toate or avea piele pe bord nu de alta dar te duci la spalatorie la noi si ti-o rezolva baietii cu carpa murdara si silicon de plangi langa ea dupa 2 ani
|
#18
Posted 11 January 2016 - 12:34
filipxxx, on 11 ianuarie 2016 - 12:11, said:
Abia astept sa dau o tura cu el din aeroport de la Munchen in maxim 6 luni. Oare toate or avea piele pe bord nu de alta dar te duci la spalatorie la noi si ti-o rezolva baietii cu carpa murdara si silicon de plangi langa ea dupa 2 ani [ https://i.imgur.com/gb5HiBX.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users