Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Campanie/Petitie - noua lege acce...

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 

Noul E-Class W213 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
115 replies to this topic

#19
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
La design exterior c mi se pare putin pre bombat si efeminat dpdv, iar s-ul putin prea lung pe designul asta, dar nu mai avea problemele de latime. E-ul are mari sanse sa fie ideal proportionat:).

Oricum interioarele noi de la merc arata foarte bine.

#20
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Faina jucarie, dar citisem undeva ca incepand cu generatia asta pentru piata romaneasca se va fabrica o varianta speciala: "Neighbour envy edition". Va fi fabricata direct SH, cu 141.000 km "reali", iar ca nivel de echipare e full de full fara piele...

#21
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
Aici se vede diferenta intre e si s cred misto cum au facut poza cu scroll stanga dreapta.
http://www.topgear.c...ercedes-e-class

#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Posttfmercedez, on 11 ianuarie 2016 - 19:50, said:

Aici se vede diferenta intre e si s cred misto cum au facut poza cu scroll stanga dreapta.
http://www.topgear.c...ercedes-e-class
Defapt e diferenta dintre c si e. Posted Image

#23
f1gio

f1gio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 28.02.2011
Alta Marie cu aceeasi palarie. Din lateral nu stii ce este. ..C,S,E...designerul s-a straduit asa de mult ca si crocodilul lacoste sa schieze in Poiana Brasov.

#24
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
e normal ca toate modelele unei marci sa urmeze aceeasi linie, se cheama identitate de marca si e construita in timp prin evolutie nu ca experimentele de design ale japonezilor care adopta alt stil la fiecare model

#25
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,559
  • Înscris: 05.11.2009

View PostKroghy, on 11 ianuarie 2016 - 21:13, said:

e normal ca toate modelele unei marci sa urmeze aceeasi linie, se cheama identitate de marca si e construita in timp prin evolutie nu ca experimentele de design ale japonezilor care adopta alt stil la fiecare model

da. dar pe vremea lui W212 (adica e-class-ul anterior) era o diferenta de design intre un W221, W212 si un W204. Chiar si pe vremea e-class-ului anterior lui w212, puteai sa faci diferenta destul de usor intre un W220, 211 si un W203. Desi era o identitate de marca c-class-ul nu era o copie aproape identica a s-class-ului si e-ul nu era un s-class mai mic.

#26
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,559
  • Înscris: 05.11.2009
pai uita-te la ultimile lexusuri sau acure , zici ca is desenate de unul cu retard mental sever. Mai ales lexusurile cu grila aia predator..Bravo lor ca experimenteaza insa rezultatele dpdv al designului is catastrofale.

#27
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View Postvanitty, on 11 ianuarie 2016 - 22:35, said:

da. dar pe vremea lui W212 (adica e-class-ul anterior) era o diferenta de design intre un W221, W212 si un W204. Chiar si pe vremea e-class-ului anterior lui w212, puteai sa faci diferenta destul de usor intre un W220, 211 si un W203. Desi era o identitate de marca c-class-ul nu era o copie aproape identica a s-class-ului si e-ul nu era un s-class mai mic.
Eh, au si ei perioade si perioade... dar e valabila la cam toti constructorii... vezi cum aratau e190, w124, w140 ... sau bmw-urile din aceeasi perioada... iar s-class-ul si c-classul curente sunt totusi destul de diferite... greu de confundat... noul e duce mai mult a c decat a s...

[ https://i.imgur.com/4Km8u6X.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/TBqTTxb.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/twgUaQL.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/R4xYFxX.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mie nu prea mi se par confundabile...

#28
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
Gama actuala are cam acelasi designer. Si scrie si pe wiki, ca au apropriat designul celor 3 clase. Nu mai e ca acum 15 ani cand doar C ul era inspirat din S

#29
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View Postf1gio, on 11 ianuarie 2016 - 20:35, said:

Alta Marie cu aceeasi palarie. Din lateral nu stii ce este. ..C,S,E...designerul s-a straduit asa de mult ca si crocodilul lacoste sa schieze in Poiana Brasov.
Comparativ S ul are linia superioara a geamurilor aproape un arc de cerc, cu raza constanta, si linia hayonului coboara armonios de la cupola la portbagaj.
La C clase e ceva mai "brusca" coborarea si portbagajul este mai scurt.
In zilele noastre jumate din "dizainu" auto se reduce la faruri si stopuri.
E clase a renuntat pentru prima data la "4 ochi", desi noaptea da impresia ca ar fi 4 faruri distincte.  
Cand a aparut modelul precedent nu mi s-a parut prea reusit designul [ http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/11/c1dcdca52380834127e44d201bf9e69f.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Iar acuma diferenta intre facelift si modelul nou mi se pare prea mica.

Edited by tfmercedez, 12 January 2016 - 09:21.


#30
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View Posttfmercedez, on 12 ianuarie 2016 - 09:17, said:

Cand a aparut modelul precedent nu mi s-a parut prea reusit designul
nici mie nu mi-au placut cele patru faruri de la E-urile vechi pt. ca nu se incadreau in linia celorlalte modele
bmw si Audi au aceeasi linie la toate modelele si acum a intrat si Mercedes in randul lumii
noul E e un mare pas inainte dpvd al designului

Edited by Kroghy, 12 January 2016 - 10:00.


#31
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,682
  • Înscris: 30.01.2006
Imi aduc aminte acum mult timp cum se spunea de BMW ca este un carnat 3 lungimi, si cat de naspa ziceau unii ca e lucru asta. Problema e ca acum ei sunt singurii care nu mai au un carnat in trei lungimi dintre cei trei nemti.... Si alta problema e ca personal BMW nu-mi mai place, desi eram fan(atic).

Oricum, noul E-klasse va fi foarte frumos cred, cu toate ca nu prea imi place cum arata ceasurile (ecranul) nici la S-klasse nici la noul E-klasse. Prefer stilu din C-klasse, dar fara tableta aia imbecila. Oricum, daca as avea o scara sa urc la struguri in clipa asta, cam noul E-klasse ar fi strugurele cules.

#32
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvanitty, on 11 ianuarie 2016 - 23:09, said:

pai uita-te la ultimile lexusuri sau acure , zici ca is desenate de unul cu retard mental sever. Mai ales lexusurile cu grila aia predator..Bravo lor ca experimenteaza insa rezultatele dpdv al designului is catastrofale.
Lexusurile astea noi arata  badass!
Merc-urile, E-ul asta nou, si ele.

Problema e ca si pentru vestici sunt piperate preturile, iar pentru noi e mai aproape o excursie pe marte.
Poate peste 10-15 ani, cum aud tot mai des, cu 141k km reali si full fara piele ...Posted Image

#33
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Da... Ne dam cu parerea de designeri auto profesionisti (adică cunostintele ne permit sa-i facem p-aia retarzi mentali).
Aia cu grila de predator au acum si CV automată cu 10 trepte...
De la MB mi-as lua CLS Shooting Brake...

Edited by STH96, 12 January 2016 - 16:12.


#34
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Arata mult mai bine decat `batraniciunea` aia de W212 ......dar ma asteptam la un design mai diferit . Seamana prea mult cu C sau cu S.

Trebuie sa fii pasionat sau te uiti foarte atent ca sa-ti dai seama ce clasa E .

Edited by polizei, 12 January 2016 - 16:21.


#35
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,682
  • Înscris: 30.01.2006

View PostMrReason, on 12 ianuarie 2016 - 04:09, said:


Eh, au si ei perioade si perioade... dar e valabila la cam toti constructorii... vezi cum aratau e190, w124, w140 ... sau bmw-urile din aceeasi perioada... iar s-class-ul si c-classul curente sunt totusi destul de diferite... greu de confundat... noul e duce mai mult a c decat a s...

[ https://i.imgur.com/4Km8u6X.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/TBqTTxb.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/twgUaQL.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/R4xYFxX.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mie nu prea mi se par confundabile...

Eu inca nu m-am prins daca sunt doar C klasse-uri sau mai e si vre-un S sau noul E pe undeva. Serios...

#36
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
MB zice ca noul E clas este masina  cea mai avansata tehnologic, chiar peste S clase.  Acuma sunt curios daca vir lasa optiuni disponibile doar pentru E care sa nu fie si pe S.  
Zilele trecute ma uitam pe site, si am descarcat o lista de preturi generala, cu preturile minime. Cea mai scumpa dintre toate este... G65AMG! Peste 240.000 Euro +TVA. O troaca supermotorizata, mai scumpa si decat Maybach 600   sau S65 AMG. Si mai vine cu chedere ca pe autobuzele alea vechi si cu stresini ca la dacie.

Edited by tfmercedez, 12 January 2016 - 20:08.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate