Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul E-Class W213 2016
Last Updated: Jun 04 2016 01:35, Started by
MrReason
, Jan 11 2016 08:56
·
0
#19
Posted 11 January 2016 - 15:49
La design exterior c mi se pare putin pre bombat si efeminat dpdv, iar s-ul putin prea lung pe designul asta, dar nu mai avea problemele de latime. E-ul are mari sanse sa fie ideal proportionat:).
Oricum interioarele noi de la merc arata foarte bine. |
#20
Posted 11 January 2016 - 18:00
Faina jucarie, dar citisem undeva ca incepand cu generatia asta pentru piata romaneasca se va fabrica o varianta speciala: "Neighbour envy edition". Va fi fabricata direct SH, cu 141.000 km "reali", iar ca nivel de echipare e full de full fara piele...
|
#21
Posted 11 January 2016 - 19:50
Aici se vede diferenta intre e si s cred misto cum au facut poza cu scroll stanga dreapta.
http://www.topgear.c...ercedes-e-class |
#22
Posted 11 January 2016 - 20:26
tfmercedez, on 11 ianuarie 2016 - 19:50, said:
Aici se vede diferenta intre e si s cred misto cum au facut poza cu scroll stanga dreapta. http://www.topgear.c...ercedes-e-class |
#23
Posted 11 January 2016 - 20:35
Alta Marie cu aceeasi palarie. Din lateral nu stii ce este. ..C,S,E...designerul s-a straduit asa de mult ca si crocodilul lacoste sa schieze in Poiana Brasov.
|
#24
Posted 11 January 2016 - 21:13
e normal ca toate modelele unei marci sa urmeze aceeasi linie, se cheama identitate de marca si e construita in timp prin evolutie nu ca experimentele de design ale japonezilor care adopta alt stil la fiecare model
|
#25
Posted 11 January 2016 - 22:35
Kroghy, on 11 ianuarie 2016 - 21:13, said:
e normal ca toate modelele unei marci sa urmeze aceeasi linie, se cheama identitate de marca si e construita in timp prin evolutie nu ca experimentele de design ale japonezilor care adopta alt stil la fiecare model da. dar pe vremea lui W212 (adica e-class-ul anterior) era o diferenta de design intre un W221, W212 si un W204. Chiar si pe vremea e-class-ului anterior lui w212, puteai sa faci diferenta destul de usor intre un W220, 211 si un W203. Desi era o identitate de marca c-class-ul nu era o copie aproape identica a s-class-ului si e-ul nu era un s-class mai mic. |
#26
Posted 11 January 2016 - 23:09
pai uita-te la ultimile lexusuri sau acure , zici ca is desenate de unul cu retard mental sever. Mai ales lexusurile cu grila aia predator..Bravo lor ca experimenteaza insa rezultatele dpdv al designului is catastrofale.
|
#27
Posted 12 January 2016 - 04:09
vanitty, on 11 ianuarie 2016 - 22:35, said:
da. dar pe vremea lui W212 (adica e-class-ul anterior) era o diferenta de design intre un W221, W212 si un W204. Chiar si pe vremea e-class-ului anterior lui w212, puteai sa faci diferenta destul de usor intre un W220, 211 si un W203. Desi era o identitate de marca c-class-ul nu era o copie aproape identica a s-class-ului si e-ul nu era un s-class mai mic. [ https://i.imgur.com/4Km8u6X.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/TBqTTxb.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/twgUaQL.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/R4xYFxX.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mie nu prea mi se par confundabile... |
#28
Posted 12 January 2016 - 04:39
Gama actuala are cam acelasi designer. Si scrie si pe wiki, ca au apropriat designul celor 3 clase. Nu mai e ca acum 15 ani cand doar C ul era inspirat din S
|
|
#29
Posted 12 January 2016 - 09:17
f1gio, on 11 ianuarie 2016 - 20:35, said: Alta Marie cu aceeasi palarie. Din lateral nu stii ce este. ..C,S,E...designerul s-a straduit asa de mult ca si crocodilul lacoste sa schieze in Poiana Brasov. La C clase e ceva mai "brusca" coborarea si portbagajul este mai scurt. In zilele noastre jumate din "dizainu" auto se reduce la faruri si stopuri. E clase a renuntat pentru prima data la "4 ochi", desi noaptea da impresia ca ar fi 4 faruri distincte. Cand a aparut modelul precedent nu mi s-a parut prea reusit designul [ http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/11/c1dcdca52380834127e44d201bf9e69f.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iar acuma diferenta intre facelift si modelul nou mi se pare prea mica. Edited by tfmercedez, 12 January 2016 - 09:21. |
#30
Posted 12 January 2016 - 10:00
tfmercedez, on 12 ianuarie 2016 - 09:17, said:
Cand a aparut modelul precedent nu mi s-a parut prea reusit designul bmw si Audi au aceeasi linie la toate modelele si acum a intrat si Mercedes in randul lumii noul E e un mare pas inainte dpvd al designului Edited by Kroghy, 12 January 2016 - 10:00. |
#31
Posted 12 January 2016 - 10:58
Imi aduc aminte acum mult timp cum se spunea de BMW ca este un carnat 3 lungimi, si cat de naspa ziceau unii ca e lucru asta. Problema e ca acum ei sunt singurii care nu mai au un carnat in trei lungimi dintre cei trei nemti.... Si alta problema e ca personal BMW nu-mi mai place, desi eram fan(atic).
Oricum, noul E-klasse va fi foarte frumos cred, cu toate ca nu prea imi place cum arata ceasurile (ecranul) nici la S-klasse nici la noul E-klasse. Prefer stilu din C-klasse, dar fara tableta aia imbecila. Oricum, daca as avea o scara sa urc la struguri in clipa asta, cam noul E-klasse ar fi strugurele cules. |
#32
Posted 12 January 2016 - 14:20
vanitty, on 11 ianuarie 2016 - 23:09, said:
pai uita-te la ultimile lexusuri sau acure , zici ca is desenate de unul cu retard mental sever. Mai ales lexusurile cu grila aia predator..Bravo lor ca experimenteaza insa rezultatele dpdv al designului is catastrofale. Merc-urile, E-ul asta nou, si ele. Problema e ca si pentru vestici sunt piperate preturile, iar pentru noi e mai aproape o excursie pe marte. Poate peste 10-15 ani, cum aud tot mai des, cu 141k km reali si full fara piele ... |
#33
Posted 12 January 2016 - 16:01
Da... Ne dam cu parerea de designeri auto profesionisti (adică cunostintele ne permit sa-i facem p-aia retarzi mentali).
Aia cu grila de predator au acum si CV automată cu 10 trepte... De la MB mi-as lua CLS Shooting Brake... Edited by STH96, 12 January 2016 - 16:12. |
|
#34
Posted 12 January 2016 - 16:16
Arata mult mai bine decat `batraniciunea` aia de W212 ......dar ma asteptam la un design mai diferit . Seamana prea mult cu C sau cu S.
Trebuie sa fii pasionat sau te uiti foarte atent ca sa-ti dai seama ce clasa E . Edited by polizei, 12 January 2016 - 16:21. |
#35
Posted 12 January 2016 - 19:19
MrReason, on 12 ianuarie 2016 - 04:09, said: Eh, au si ei perioade si perioade... dar e valabila la cam toti constructorii... vezi cum aratau e190, w124, w140 ... sau bmw-urile din aceeasi perioada... iar s-class-ul si c-classul curente sunt totusi destul de diferite... greu de confundat... noul e duce mai mult a c decat a s... [ https://i.imgur.com/4Km8u6X.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/TBqTTxb.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/twgUaQL.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/R4xYFxX.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mie nu prea mi se par confundabile... Eu inca nu m-am prins daca sunt doar C klasse-uri sau mai e si vre-un S sau noul E pe undeva. Serios... |
#36
Posted 12 January 2016 - 20:07
MB zice ca noul E clas este masina cea mai avansata tehnologic, chiar peste S clase. Acuma sunt curios daca vir lasa optiuni disponibile doar pentru E care sa nu fie si pe S.
Zilele trecute ma uitam pe site, si am descarcat o lista de preturi generala, cu preturile minime. Cea mai scumpa dintre toate este... G65AMG! Peste 240.000 Euro +TVA. O troaca supermotorizata, mai scumpa si decat Maybach 600 sau S65 AMG. Si mai vine cu chedere ca pe autobuzele alea vechi si cu stresini ca la dacie. Edited by tfmercedez, 12 January 2016 - 20:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users