Anulare rezervare booking.com
Last Updated: Aug 02 2021 06:57, Started by
speedhubro
, Jul 17 2015 09:27
·
0
#19
Posted 03 August 2017 - 21:22
Salutare,
La fel am patit si eu, am facut rezervare la un apartament, cu card de debit cu sold 0 . (deobicei nu-mi place sa introduc carduri unde am si bani , daca suma se achita in momentul sosirii ) Intre timp, am mai gasit si alte poze cu niste reclamatii , si pozele / starea apartamentului nu corespundea cu pozele de pe booking ( persoanele respective au venit din vacanta in urma cu cateva zile ) in cazul in care mergem cu cainele avem de achitat extra, am intrebat cand am facut rezervarea dar nu am primit raspuns. Am primit insa un mail ca proprietarul nu a putut procesa cardul ( se blocheaza o suma pentru rezervare) si ca trebuie sa-mi reconfirm cardul in maxim 24 de ore. Ce se poate intampla daca nu fac acest lucru? adevarul e ca pe pozele de pe booking de exemplu mobila nu era tocmai moderna dar in stare buna, dar pe pozele postate de familia care a fost la ei se vedea ca patul e rupt, in camera era un stup de viespi, si ca proprietatea e "sub renovare " cu caramizi si gunoi peste tot.... |
#20
Posted 03 August 2017 - 21:52
Eu nu pot intelege cum ajungeti in astfel de situatii... De ce nu va informati temeinic asupra tuturor conditiilor, citind cu atentie ce scrie pe site, in momentul cand faceti rezervarea! E vorba doar de un concediu, se prezuma ca mergi acolo sa te relaxezi, nu sa te enervezi!
|
#21
Posted 07 August 2017 - 10:07
deeejessica, on 03 august 2017 - 21:22, said:
Salutare, La fel am patit si eu, am facut rezervare la un apartament, cu card de debit cu sold 0 . (deobicei nu-mi place sa introduc carduri unde am si bani , daca suma se achita in momentul sosirii ) Intre timp, am mai gasit si alte poze cu niste reclamatii , si pozele / starea apartamentului nu corespundea cu pozele de pe booking ( persoanele respective au venit din vacanta in urma cu cateva zile ) in cazul in care mergem cu cainele avem de achitat extra, am intrebat cand am facut rezervarea dar nu am primit raspuns. Am primit insa un mail ca proprietarul nu a putut procesa cardul ( se blocheaza o suma pentru rezervare) si ca trebuie sa-mi reconfirm cardul in maxim 24 de ore. Ce se poate intampla daca nu fac acest lucru? adevarul e ca pe pozele de pe booking de exemplu mobila nu era tocmai moderna dar in stare buna, dar pe pozele postate de familia care a fost la ei se vedea ca patul e rupt, in camera era un stup de viespi, si ca proprietatea e "sub renovare " cu caramizi si gunoi peste tot.... Daca ai primit acest mesaj, dupa ce trec cele 24 de ore proprietarul poate anula rezervarea. Am patit la fel cu un apartament unde proprietarul a anulat rezervarea, desi intrebasem ce valoare doreste sa blocheze etc. Am gasit in alta parte si s-a rezolvat, insa atentie la astfel de mesaje, fiindca va puteti trezi fara cazare. |
#22
Posted 01 May 2018 - 14:11
speedhubro, on 17 iulie 2015 - 09:57, said:
da, am inteles, doar ca intre timp mi-am cumparat un caiac si as vrea sa merg in alta parte, in Grecia, am sunat la Booking si mi-au spus ca vor lua ei legatura cu cei din Bulgaria si poate se va putea face acest lucru! multumesc tuturor pentru ajutor! Salut,ce s.a intamplat,cat ai platit? Salut,ce s.a intamplat,cat ai platit? |
#23
Posted 19 May 2018 - 14:05
Eu am anulat la cateva ore, si cardul introdus are sold 0 pe el. L-am si sters de pe booking. Oare sa sun la banca pentru blocarea tranzactiilor de la booking?
Nu am bagat CVC`u cardului, doar numarul din fata si data expirarii Attached FilesEdited by sergiudaniel, 19 May 2018 - 14:19. |
#24
Posted 20 May 2018 - 08:14
Bine ar face sa tot incerce cardul ala pana iti iau banii.
In momentul in care ai facut rezervarea ai fost de acord cu toti termenii si cu posiblitatea anularii pana la o anumita data ori nerambursabil. Asta inseamna ca le-ai dat ok-ul sa iti traga de pe card suma respectiva in caz de neprezentare(de obicei prima noapte) sau pentru anulare. In locul celor de la Booking as face un script si i-as identifica pe cei care procedeaza ca tine si cand isi mai fac o rezervare cu acelasi nume fie ca folosesc card diferit nu le-as mai confima nicio rezervare, un fel de black list pentru ca asta meritati. Nu ma pricep eu prea bine la treaba cu bancile, dar la faza cu blocatul tranzactiilor ce vin de la Booking nu cred ca functioneaza cum crezi tu. Atata timp cat ti-ai bagat cardul undeva ca si garantie nu poti sa mai zici dupa ca nu mai vrei sa platesti pentru ca ai semnat un contract cu ei bifand casuta cu sunt de acord...... Fiecare tranzactie are un "reason" format din niste cifre si asa se identifica ce fel de tranzactie este. Edited by Tz3posu, 20 May 2018 - 08:18. |
#25
Posted 06 June 2018 - 11:36
Fratilor,fac si eu o intrebare.
Am gasit topicul asta cu search-ul.Vad ca e vorba de Bulgaria,dar cred ca si pt Grecia(ca asta e cazul meu) e aceeasi poveste. La o rezervare facuta pe booking(card de debit introdus pe site,tot tacamul) am avut free cancelation pana acum x zile. In ultimele 3 saptamani intaintea cazarii am cost de anulare de 1/3 din sejur(am 2 apartamente).Deci,teoretic,daca le anulez,platesc penalizare.Cui platesc,in cel fel(se blocheaza bani pe card,se duc la proprietar,la booking,la ambii,ii ia bookingul automat si ii transmite spre proprietar,sau proprietarul cere la booking acea taxa de anulare sau e vreo procedura-nu stiu).Ce am gasit pe booking e ca pt proprietar,daca incaseaza avans,e comisionat.Acea posibila taxa de anulare o fi tot un fel avans,nu stiu. Am luat legatura pt ceva info cu proprietarul pe mail si printre altele ne-a propus o anulare(ca de aia intreb) a rezervarii pe booking si o rezervare directa la el(probabil fara avans via western,etc-nu a zis nimic de asa ceva,nici nu intreb ).Totul cateva zeci de euro pt fiecare apartament in parte.Nu e nici mult,nici putin,nu imi place sa dau teapta bookingului sau altele(am folosit la greu in ultimii 5-6 ani booking,deci nu sunt baiat rau ). Acum i-am trimis mail proprietarului sa ii explic situatia si daca stie vreo solutie. V-ati mai lovit de o asemenea situatie?Sfaturi? Multumesc Edited by AdrianHH, 06 June 2018 - 11:38. |
#26
Posted 06 June 2018 - 15:10
Eu n-am inteles concret ce vrei sa faci. Vrei sa anulezi si sa te intelegi in privat cu proprietarul ?
Banii revin proprietatii in caz de anulare (minus comision booking). Sunt curios ce faci daca proprietarul nu iti mai raspunde la telefon in ziua sosirii. Daca pastrezi rezervarea prin ei, intr-o situatie descrisa de mine te vor ajuta. |
#27
Posted 06 June 2018 - 16:54
AdrianHH, on 06 iunie 2018 - 11:36, said:
V-ati mai lovit de o asemenea situatie?Sfaturi? Multumesc Am procedat asa cand trebuia sa anulez o rezervare din diverse motive si cei de la Booking au sunat la locatie sa intrebe daca sunt de acord cu anularea gratuita. Au revenit cu telefon la mine si s-a anulat gratuit. Locatia era din Romania, nu stiu daca are vreo relevanta. Daca te intelegi cu locatia direct mai mult ca sigur o sa fie de acord cu anularea gratuita daca ii suna Booking. Mai departe intelegerea intre tine si locatie nu o sa mai fie garantanta in vreun fel, e si putin risc aici. Edited by Tz3posu, 06 June 2018 - 16:55. |
#28
Posted 06 June 2018 - 17:02
Adrian, eu am anulat în perioada de anulare gratuită, situaţia diferă.
Pe de altă parte, tu ai dat datele pt. un card de debit. Dacă te înţelegi cu proprietarul, atunci ar trebui să goleşti cardul ăla, să nu le vină vreo idee celor de la booking să-ţi ia penalităţile. Oricum, mai întâi vezi ce soluţie îţi dă grecul. Şi nu anula decât după ce stabileţti toate detaliile cu el. Onorabil este să nu anulezi nimic şi să-i spui proprietarului că prin booking l-ai găsit şi corect este să nu şuntaţi booking-ul. Plus că în felul ăsta nu rişti nimic, cum zic şi xwh.şi Ţeposu. Ştiu că cu grecii nu e niciun risc, dar o umbră de îndoială tot există. În fine, faci cum crezi, şi prima chestie e să vezi ce-ţi răspunde grecul, dacă tot ai luat legătura cu el. Sănătate şi tcb ! Edited by OvidiuNS, 06 June 2018 - 17:04. |
|
#29
Posted 07 June 2018 - 13:09
@xwh.Da.Am mai facut treaba asta o data dar eram inca in perioada de gratie,ca sa zic asa,adica fara penalizare.Si atunci a fost la insistentele gazdei(in Romania daca nu ma lasa memoria).
Cum spuneam,am multe rezervari pe booking pana acum,doar o singura data am anulat pana acum un concediu(prea multe dificultati aparute in lunile de dupa rezervare). Ca idee,am primit un discount de ~10% din suma totala,deci avand in vedere ca si gazda castiga ceva,trag concluzia ca ,comisionul booking e maricel ca sa zic. In fine,am luat la cunostinta ca rezervarea directa e una,prin booking e alta,dar merg pe mana grecului,in general sunt oameni onesti.In fine,nu e etic,dar de data asta am preferat asa. Plus ca in general in Grecia am discutat mereu cu proprietarul pt rezervare,rar a fost caz de booking.com(de data asta s-a nimerit mai pe fuga). Am mai purtat pe mail 2 conversatii si una telefonica.M-a asigurat ca imi rezerva cazarea care o aveam prin booking si noul pret. La sfatul lui Ovidiu,fiind informatie de interes general,referitor la politica booking,asta mi-a spus gazda(am sters eu ceva info personale) : Hello Mr. [......], I know if you cancel your reservation now there is a penalty. But only the hotel has the right to collect this penalty, (I will don't do it.). After your cancellation was made, Booking.com will inform me that you cancel your reservation and that I have the right to collect this penalty. [....................]I will reply to Booking.com, that [...................] That's it, this way [.................], so you(N.R.-adica ambele parti ) will get better price. Edited by AdrianHH, 07 June 2018 - 13:11. |
#30
Posted 07 June 2018 - 13:36
Adrian, sunt curioasa daca iti cere avans. nu am facut eu prea multe rezervari in grecia, insa de fiecare data a fost musai avansul. iar cand am facut prin booking, sigur imi blocau prima noapte, chiar daca era cu anulare gratuita si mai era destul timp pana la termenul limita.
din pct meu de vedere, singurul care iese in avantaj e grecul (gazda adica) care nu va mai plati comisionul.. tu, 10% discount (cat ti-a oferit el) poti avea si prin booking . |
#31
Posted 07 June 2018 - 15:28
dariuscha, on 07 iunie 2018 - 13:36, said:
Adrian, sunt curioasa daca iti cere avans. nu am facut eu prea multe rezervari in grecia, insa de fiecare data a fost musai avansul. iar cand am facut prin booking, sigur imi blocau prima noapte, chiar daca era cu anulare gratuita si mai era destul timp pana la termenul limita. din pct meu de vedere, singurul care iese in avantaj e grecul (gazda adica) care nu va mai plati comisionul.. tu, 10% discount (cat ti-a oferit el) poti avea si prin booking . Avans mi s-a cerut de fiecare data la o cazare noua la negocierea pe mail(la cele la care mergeam an de an ca sa zic asa,au fost dati in care nu s-a cerut sau s-a cerut o suma absolut modica(10-20%)). Bookingul are o tona de cazari cu anulare gratuita(dar daca faci si din timp-adica sa zic 1-2-6 luni).Daca faci in ultimele 1-2 saptamani probabil vei "prinde" mereu cu penalizare partiala sau totala.Spre exemplu,in septembrie,tot in Grecia am rezervare facuta din februarie dar e anulabila gratuit pana la jumatatea lui august(<2 saptamani inainte de termen). Despre discountul de 10% de care vorbesti la Booking,cred ca te referi la programul Genius.Dar acela nu oferta decat la o (mica) parte din cazari.Iar asta nu era din lista(sunt beneficiar al programului). Edited by AdrianHH, 07 June 2018 - 15:30. |
#32
Posted 07 June 2018 - 17:45
Adrian,
da, mi-au cerut avans la cazarea negociata pe mail prin booking, mi-au verificat cardul la rezervarile gratuite de care vorbesti inca de la momentul rezervarii, asta in conditiile in care puteam anula gratuit ceva timp de cand am rezervat (sa zic ca am rezervat cu cca 3 sapt inainte, iar anularea gratuita era pana la 2 zile inainte de inceperea sejurului). imi amintesc ca in salonic am rezervat pe rand la 3-4 hoteluri si absolut toate mi-au verificat cardul si mi-au solicitat suma, altfel anuleaza. am anulat eu, din proprie initiativa. in final, dupa ce am vazut ca toti cer garantia, am pus banii pe card (au ramas blocati, iar acolo am platit cash) . iar asta mi s-a intamplat la toate cele 3 rezervari din salonic, in ani diferiti, evident! in bologna, am patit la fel, rezervare facuta cu mai bine de 2 luni inainte, cand puteam anula gratuit cu pana la 2-3 zile de incepere a sejurului. si nu au vrut doar prima zi (aveam banii pe card), ci intreg sejurul (3 nopti). nu ma refer la programul genius, ci la link-ul de recomandare pe care il pot folosi inclusiv cei care au rezervat in trecut prin booking. |
#33
Posted 05 March 2019 - 21:54
Buna seara... Am facut o rezervare pe Booking pe 20 februarie ptr perioada 22-26 martie... Mi-aduc perfect aminte ca la pretul ales era scris ca puteam anula pana pe 20 martie. Nu am verificat insa mesajul venit pe mail... Acum ptr ca mi-am luat biletul de avion ptr o alta perioada am vrut sa modific datele (de fapt sa caut si alt hotel). Anulare gratuita era doar pana pe 28 febr. Adica doar ptr 8 zile de la data rezervarii era anulare gratuita. Restul se incasa toata suma. Am verificat pe card. Nu era nimic retinut, oricum nu era suma necesara pe card. Am anulat, mi-a venit cf de anulare pe mail dar imi spune ca taxa este suma completa a sejurului. Am scris la hotel. Cel de acolo imi spun sa iau legatura cu agentia (in cazul acesta booking). Le-am scris si lor... Vad ca nu raspund. Nu stiu ce sa fac... Aveti idee daca vor retine cei de la booking banii de pe card chiar daca pe card nu exista suma? Sau hotelul? Sau in ce perioada vor retine? Sunt intr-o mare dilema. Suma nu e mica, sunt peste 400 de euro... Multumesc
|
|
#34
Posted 07 March 2019 - 10:34
În mail-ul care l-ai primit după ce ai făcut rezervarea, trebuie să ai scrisă data până la care poți anula gratuit. Așa o să-i convingi pe cei de la booking ca ai avut dreptate
|
#35
Posted 07 March 2019 - 10:48
Multumesc. Din pacate nu am verificat mailul pe care l-am primit si in care intr-adevar scria 28 febr... Acum vad ca nimeni nu imi mai da niciun raspuns. Am scris si la booking si nu ma contacteaza nimeni, iar hotelul imi spune ca ei nu stiu de nicio rezervare deci nu au nicio pretentie... Eu nu mai inteleg nimic... Ceea ce stiu aproape sigur este ca nu am introdus corect numarul acela de pe card, CVC sau cum se numeste.... Ei cand ar trebui sa retina suma, la data cand incepea sejurul sau acum cand am anulat?
|
#36
Posted 07 March 2019 - 11:39
Vergu, on 07 martie 2019 - 10:48, said:
Multumesc. Din pacate nu am verificat mailul pe care l-am primit si in care intr-adevar scria 28 febr... Acum vad ca nimeni nu imi mai da niciun raspuns. Am scris si la booking si nu ma contacteaza nimeni, iar hotelul imi spune ca ei nu stiu de nicio rezervare deci nu au nicio pretentie... Eu nu mai inteleg nimic... Ceea ce stiu aproape sigur este ca nu am introdus corect numarul acela de pe card, CVC sau cum se numeste.... Ei cand ar trebui sa retina suma, la data cand incepea sejurul sau acum cand am anulat? De ce nu suni la booking? Asa vei avea un raspuns mai rapid. Poate daca ai noroc rezervarea nu era valida pentru ca nu era cardul valid |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users