Anulare rezervare booking.com
Last Updated: Aug 02 2021 06:57, Started by
speedhubro
, Jul 17 2015 09:27
·
0
#1
Posted 17 July 2015 - 09:27
cine stie ce se intampla daca anulez vacanta in Bulgaria de pe site-ul booking.com, am un buton cu anulati rezervarea, dar dedesupt scrie asa : Aceasta este o rezervare cu preț nerambursabil. Vom transmite cererea dumneavoastră de anulare direct la proprietate, pentru aprobare.
Attached Files |
#2
Posted 17 July 2015 - 09:30
1. Daca e nerambursabila, nu primesti nimic (daca deja au luat banii).
2. Daca nu au luat banii, poti goli cardul si nu au ce sa iti faca, dar ar fi ideal sa faci alt cont |
#3
Posted 17 July 2015 - 09:30
daca dai click pe buton se anuleaza rezervarea si tu nu-ti mai primesti banii inapoi.
le: @Adm: aproape sigur i-au blocat deja banii pe card Edited by _Smiley_, 17 July 2015 - 09:30. |
#4
Posted 17 July 2015 - 09:32
Ti se vor retrage bani de pe card daca ai bagat cardul cand ai facut rezervarea.
Se face o pre-autorizare si apoi este escaladat cazul tau si ti se blocheaza acesti bani pe card. Toate aceste informatii ti-au fost prezentate inainte. Tu probabil te-ai bucurat ca este mai ieftin insa asta vine la pachet si cu riscul ca daca nu poti merge ti se vor lua banii, este adevarat ca poate nu toti, insa asta depinde de situatie si mai ales ce spun cei de la hotel. Edited by Mihai_3, 17 July 2015 - 09:38. |
#5
Posted 17 July 2015 - 09:57
da, am inteles, doar ca intre timp mi-am cumparat un caiac si as vrea sa merg in alta parte, in Grecia, am sunat la Booking si mi-au spus ca vor lua ei legatura cu cei din Bulgaria si poate se va putea face acest lucru!
multumesc tuturor pentru ajutor! |
#6
Posted 17 July 2015 - 11:41
Mihai_3, on 17 iulie 2015 - 09:32, said:
Ti se vor retrage bani de pe card daca ai bagat cardul cand ai facut rezervarea. Se face o pre-autorizare si apoi este escaladat cazul tau si ti se blocheaza acesti bani pe card. . Da, in general au doua preturi, unul mai mic, dar cu avans, si celalalt mai mare cu 'free cancellation'. Cateodata iti spun in mailul de confirmare, sa nu te sperii daca vezi o suma blocata de pe card, e garantia aia pe care o primesti inapoi cand te cazezi. |
#7
Posted 02 August 2015 - 11:50
Am si eu o intrebare tot legat de aceast site : Am facut o rezervare fara card de credit, fara angajament de plata pe booking.com. Apoi in urma discutiilor cu proprietarul mi-am dat seama ca nu a fost sincer pe site si m-am hotarat sa anulez rezervarea. In momentul in care am anulat rezervarea, am primit mail de booking.com ca am de plata contra valoarea rezervarii(60 Euro). Ma pot sili in vre-un fel sa-i platesc sau daca nu am card pot sa stau linistit?
Edited by dumitrum77, 02 August 2015 - 11:51. |
#9
Posted 02 August 2015 - 17:54
dumitrum77 ceva nu se leaga !!
Cum adica ti se cere sa platesti desi rezervarea era FREE pana la o anumita data. Nu cumva ai depasit acea data pana la care puteai anula/modifica rezevarea ?!?!.... ca eu cred ca DA. Verifica ! |
#10
Posted 02 August 2015 - 20:35
Sa o luam de la capat. S-a ivit o portita de o saptamana concediu: adica saptamana 03-10.08.2015 (asta am aflat joi 30.07.2015) Mi-am facut cont pe booking (adica nume. prenume si adresa de email) si am cautat oferte pentru saptamana viitoare.Intrucat nu am un card de credit am cautat oferte cu "rezervarea se poate face fara card de credit" Am gasit o oferta la 60de Euro pentru 4 nopti, am citit, am vazut pozele, am rezervat.(fara sa le dau nici un ban, urmand sa achit totul in timpul sejurului) La 5 minute am sunat proprietarul si mi-a spus ca singura camera ramasa libera nu are fereastra exterioara.Acest lucru nu m-i se pare ok, mai ales cand te duci la munte. .Am cautat butonul de anulare insa politica lor este ca trebuie anulata cu 7 zile inainte. Logic, facand rezervarea vineri pentru luni, nu aveam 7 zile nici in momentul rezervarii, peste 15 minute cu atat mai putin, Dupa anulare mi-a aparut pe mail ca anularea s-a produs cu succes si ca aceasta genereaza un cost de 60 de euro.
Intrebarea mea este urmatoarea: daca nu figurez in datele booking cu card de credit ci doar nume si adresa de email(asta sa raspund si celor care au intrebat ce date le-am dat) imi pot imputa sa platesc contravaloarea integrala a sejurului? Sper ca acum "se leaga" si am fost clar Edited by dumitrum77, 02 August 2015 - 20:48. |
|
#12
Posted 03 August 2015 - 08:34
tu ai gresit si vor incera sa te puna sa platesti....
Depinde insa foarte mult de cat de mult insista proprietarul. Nu se face asa. Booking este site serios si nu cred ca facea astfel de balarii. VIna este a ta ca ai apasat rezervare fara sa ai la dispozitie macar 1 zi pentru anulare gratuita. |
#13
Posted 03 August 2015 - 10:38
daca l-au lasat sa faca rezervare fara card, atunci sa fie sanatosi. n-au cum dovedi ca rezervarea a fost facuta de el si nu de un vecin glumet.
|
#14
Posted 22 March 2016 - 09:39
dumitrum77, on 02 august 2015 - 20:35, said:
Sa o luam de la capat. S-a ivit o portita de o saptamana concediu: adica saptamana 03-10.08.2015 (asta am aflat joi 30.07.2015) Mi-am facut cont pe booking (adica nume. prenume si adresa de email) si am cautat oferte pentru saptamana viitoare.Intrucat nu am un card de credit am cautat oferte cu "rezervarea se poate face fara card de credit" Am gasit o oferta la 60de Euro pentru 4 nopti, am citit, am vazut pozele, am rezervat.(fara sa le dau nici un ban, urmand sa achit totul in timpul sejurului) La 5 minute am sunat proprietarul si mi-a spus ca singura camera ramasa libera nu are fereastra exterioara.Acest lucru nu m-i se pare ok, mai ales cand te duci la munte. .Am cautat butonul de anulare insa politica lor este ca trebuie anulata cu 7 zile inainte. Logic, facand rezervarea vineri pentru luni, nu aveam 7 zile nici in momentul rezervarii, peste 15 minute cu atat mai putin, Dupa anulare mi-a aparut pe mail ca anularea s-a produs cu succes si ca aceasta genereaza un cost de 60 de euro. Intrebarea mea este urmatoarea: daca nu figurez in datele booking cu card de credit ci doar nume si adresa de email(asta sa raspund si celor care au intrebat ce date le-am dat) imi pot imputa sa platesc contravaloarea integrala a sejurului? Sper ca acum "se leaga" si am fost clar Buna ziua, Cum s-a incheiat, pana la urma, povestea? V-au imputat cumva suma de 60 euro? Multumesc |
#15
Posted 28 April 2016 - 10:24
Salut, am si eu o intrebare.
Am facut rezervare pe booking.com cu cardul (dar fara sa am vreun ban pe el), iar din motive personale a trebuie sa anulez excursia. In mod normal as avea de plata 40€, dar bani pe care nu ii am pe card, deci nu au ce sa imi ia. Exista riscul ca in momentul in care imi intra bani pe card, suma respectiva sa fie luata automat? Precizez ca este vorba de un card de debit, si nu de credit. |
|
#16
Posted 28 April 2016 - 10:31
Riscul exista.Nici eu nu aveam bani pe card si am inteles ca o blocheaza suma oricand cei de la hotel.Cel mai bine este sa suni sau sa trim un mail, celor de la hotel in care sa le explici situatia.Eu asa am facut!
|
#17
Posted 14 January 2017 - 13:56
Goder, on 28 aprilie 2016 - 10:24, said:
Salut, am si eu o intrebare. Am facut rezervare pe booking.com cu cardul (dar fara sa am vreun ban pe el), iar din motive personale a trebuie sa anulez excursia. In mod normal as avea de plata 40€, dar bani pe care nu ii am pe card, deci nu au ce sa imi ia. Exista riscul ca in momentul in care imi intra bani pe card, suma respectiva sa fie luata automat? Precizez ca este vorba de un card de debit, si nu de credit. de pe cardul de debit nu-ti pot lua bani. |
#18
Posted 04 March 2017 - 09:33
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users