Trasee ciudate ale avioanelor
#55
Posted 21 June 2015 - 08:57
Skytalker, on 21 iunie 2015 - 01:29, said:
.. Acum din punct de vedere a accidentelor nu trebuie sa iti fie frica pentru ca ele se intimpla rar. Cind se intimpla.... nu mai conteaza ca te prabusesti deasupra Siberiei, a Ecuadorului sau in orice mare. Din punct de vedere supravietuire rezultatul este acelasi. Sper ca am fost suficient de clar. ... SU107.png 1.21MB 46 downloads Am atasat un print screen la zborul AFL107 - Los Angeles - Moscova - chiar vrei sa convingi pe cineva ca nu conteaza " Din punct de vedere supravietuire" daca aterizeaza de urgenta pe taramurile alea de gheata ? ce este asa de clar in expunerea ta ? |
#56
Posted 21 June 2015 - 09:20
Parc-ai fi babuin. E ruta cea mai scurtă între cele două orașe și tot sunt peste 9000km. Ai zburat vreodată mai mult de 8 ore (6500km) ca să știi cum este? La fiecare zbor se pierd aproape 2 ore cu formalitățile în aeroport. Dacă mai ai și escală, două ore este durata minimă ca să fii sigur că prinzi legătura (împreună cu bagajul tău) cam în orice condiții.
Condițiile de supraviețuire sunt minime în caz de accident, indiferent unde aterizează atâta timp cât nu este un aeroport dintr-o țară dezvoltată, capabilă să asigure asistență de urgență. Uite cum arată ruta. LAX-SMV.jpg 326.22K 36 downloads Zi repede de ce ar fi preferabil să lungești cu vreo 5000km drumul numai ca să zbori deasupra...cui? A Siberiei? Da, că acolo e plin de orașe mari și centre care să poată asigura asistență de urgență în caz de dezastru. Ești tare-n clanță pe teoria conspirației. Bagă o alternativă! Pe unde ar fi trebuit să fie ruta zborului LAX-SMV? mandrku, on 21 iunie 2015 - 08:23, said:
-54 grade? Edited by buntzi, 21 June 2015 - 09:21. |
#57
Posted 21 June 2015 - 09:21
LORELYAN, on 21 iunie 2015 - 08:57, said:
SU107.png Am atasat un print screen la zborul AFL107 - Los Angeles - Moscova - chiar vrei sa convingi pe cineva ca nu conteaza " Din punct de vedere supravietuire" daca aterizeaza de urgenta pe taramurile alea de gheata ? ce este asa de clar in expunerea ta ? Colega, cite cazuri aterizari fortate enumarate de tine s-au inregistrat statistic in zonele de care vorbesti? Sau alte cazuri de aterizari fortate ? In desert sau pe apa crezi ca sint mai mari sanse ? De ce ar ateriza un avion fortat?????? El trebuie sa zboare la destinatie. Reteaua rutelor de zbor e fixata cu un sezon inainte, cele de iarna vara si invers, mai putin rutele nord-atlantice care se publica zilnic pentru a II-a zi.. Relieful se ia in calcul doar la calcularea altitudinii minime in sector (MSA). Faptul ca este inghetat sau nu, nu are nici o relevanta. Este evident ca nu vrei sa intelegi cum functioneaza zborurile acestea. |
#58
Posted 21 June 2015 - 09:25
#59
Posted 21 June 2015 - 09:27
LORELYAN, on 21 iunie 2015 - 09:25, said:
de ce se tot dau raspunsuri de genul asta ??? -ruta cea mai scurta ! -economie de timp! Tu chiar nu iti dai seama ca nu se poate ca toate avioanele sa zboare pe ruta cea mai scurta? Sint foarte multe considerente care se aplica in timpul navigatiei aeriene, pe care daca ti le-as spune nu le-ai intelege. Unul este cosnumul de combustibil. Edited by Skytalker, 21 June 2015 - 09:30. |
#60
Posted 21 June 2015 - 09:30
#61
Posted 21 June 2015 - 09:35
LORELYAN, on 21 iunie 2015 - 09:30, said:
incearca, te rog ! eu nu sustin pozitia celor cu ruta cea mai scurta ! o condamn ! aha....ai sters din postare ! In primul rind din punct de vedere traffic nu pot opera toate pe ruta cea mai scurta. Apoi sint restrictii de zbor planificate. Apoi este structura retelei de cai aeriene. Apoi este vorba de structura rutelor transatlantice. Apoi de felul in care se gestioneaza fluxurile de trafic aerian. Apoi de capcitatea organelor de trafic, de capacitatea aeroportului, de vreme... mai spun? Toate astea se gestioneaza dinamic, in timp real. Edited by Skytalker, 21 June 2015 - 09:37. |
#62
Posted 21 June 2015 - 09:36
Skytalker, on 21 iunie 2015 - 09:35, said:
In primul rind din punct de vedere traffic nu pot opera toate pe ruta cea mai scurta. Apoi sint restrictii de zbor planificate. Apoi este structura reletelei de cai aeriene. Apoi este vorbat de structura rutelor transatalntice. Apoi de felul in care se gestioneaza fluxurile de trafic aerian. Apoi de capcitatea organelor de trafic, ce capacitatea aeroportului, de vreme... mai spun? astea-s generalitati ! la aceasta concluzie poate ajunge orice babuin, dupa cum descrie mai sus un alt "coleg" ! Edited by LORELYAN, 21 June 2015 - 09:36. |
#63
Posted 21 June 2015 - 09:38
LORELYAN, on 21 iunie 2015 - 09:30, said:
incearca, te rog ! eu nu sustin pozitia celor cu ruta cea mai scurta ! o condamn ! Ai zburat vreodată mai mult de opt ore? Ai idee ce stress înseamnă zborurile astea super lungi pentru organism? Ai fost vreodată în postura să constați că două zile trebuie sa le aloci numai calătoriei? (și asta în condițiile pe care le hulești că "de ce cea mai scurtă rută între A și B?") Bagă tu ruta cea mai bună (după mintea ta) pentru zborul LAX-SMV de care ai pomenit mai devreme. LE: Nu-s "generalități", sunt chestii de bun simț, da' aparent tu crezi că doar lucrurile complicate pot funcționa. Probabil asta trebuie să-ți suporte teoriile, unde ar mai fi conspirația? Oamenii folosesc avioanele ca să meargă REPEDE și cât mai ieftin dintr-o parte în alta. Ce nu pricepi? Edited by buntzi, 21 June 2015 - 09:43. |
#64
Posted 21 June 2015 - 09:38
|
#65
Posted 21 June 2015 - 09:41
Skytalker, on 21 iunie 2015 - 09:38, said:
.... Pai explica-mi atunci cum se organizeaza fluxurile de trafic ..... ......... eu nu-mi explic, sau, daca vrei explicatiile mele sunt de alta natura, d-aia am intrebat pe forum, in ideea ca vor posta si cunoscatori ! nu amatori , ca mine ! sunt dezamagit ! |
#66
Posted 21 June 2015 - 09:42
buntzi, on 21 iunie 2015 - 09:38, said:
Păi atunci răspunde și tu la ce te-am întrebat: Ai zburat vreodată mai mult de opt ore? Ai idee ce stress înseamnă zborurile astea super lungi pentru organism? Ai fost vreodată în postura să constați că două zile trebuie sa le aloci numai calătoriei? (și asta în condițiile pe care le hulești că "de ce cea mai scurtă rută între A și B?") Bagă tu ruta cea mai bună (după mintea ta) pentru zborul LAX-SMV de care ai pomenit mai devreme. Nu intotdeauna se zboara pe ruta cea mai scurta. LORELYAN, on 21 iunie 2015 - 09:41, said: eu nu-mi explic, sau, daca vrei explicatiile mele sunt de alta natura, d-aia am intrebat pe forum, in ideea ca vor posta si cunoscatori ! nu amatori , ca mine ! sunt dezamagit ! Crede-ma pe cuvint ca sint un cunoscator, chiar mai mult decit atit. Nu ar trebui sa fii ingrijorat totul este sub control. |
#67
Posted 21 June 2015 - 09:55
Da, dar deviațiile sunt totuși minime. Cred că ruta cea mai scurtă este de foarte multe ori preferată. Probabil e vorba și de coridoare de-a lungul acelor rute.
Oricum nu am capătat explicatiile colegului. E încă la stadiul de "eu știu, dar nu vă zic!" |
#68
Posted 21 June 2015 - 09:56
#69
Posted 21 June 2015 - 10:03
buntzi, on 21 iunie 2015 - 09:55, said:
Da, dar deviațiile sunt totuși minime. Cred că ruta cea mai scurtă este de foarte multe ori preferată. Probabil e vorba și de coridoare de-a lungul acelor rute. Oricum nu am capătat explicatiile colegului. E încă la stadiul de "eu știu, dar nu vă zic!" Deviatiile sint mai mari sau mai mici functie de nivelul de trafic si capacitate organelor de dirijare si control, functie de restrictiile active. Nu in ultimul rind functie de vreme (zone orajoase, de precipitatii, etc.) LORELYAN, on 21 iunie 2015 - 09:56, said:
ofera un indiciu ca nu esti " babuin " ! Daca din posturile mele nu ti-ai dat seama imi pare rau pentru tine! In final totusi nu am inteles ce vrei... Edited by Skytalker, 21 June 2015 - 10:11. |
|
#70
Posted 21 June 2015 - 10:55
#71
Posted 21 June 2015 - 11:21
#72
Posted 21 June 2015 - 11:41
Lorelyan , pe mine ma crezi ? Ai incredere in mine ? Sky talker are dreptate , urmareste mai in aval si ce am spus eu si e identic cu pozitia lui si a lui Buntzy . Asa este . Nu stiu daca retii ca A.A.T. este si specialitatea mea de baza si cele expuse de colegi sunt in totalitate adevarate .
Edited by gingisKHAN2015, 21 June 2015 - 11:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users