Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Trasee ciudate ale avioanelor

  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#19
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,472
  • Înscris: 17.04.2006
Cum avioanele sunt din metal.. probabil sunt atrase de polul magnetic al planetei.

#20
LORELYAN

LORELYAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,704
  • Înscris: 15.08.2006

View PostSef-chenko, on 14 iunie 2015 - 10:47, said:

Cum avioanele sunt din metal.. probabil sunt atrase de polul magnetic al planetei.

teoretic....trebuia sa aiba 2 !

Edited by LORELYAN, 14 June 2015 - 11:04.


#21
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006
Iniţiator, se zboară de zeci de ani pe deasupra regiunilor polare, nu s-a constatat un risc mai mare de accident în acele regiuni decît la, să zicem, ecuator. Deci ce spui tu nu se bazează pe nimic concret.

În al doilea rînd, pe distanţe foarte mari, o abatere de 1000 Km doar pt a nu ajunge în respectivele zone ar fi inacceptabilă inclusiv pt pasageri.

#22
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 06.08.2005
Traseele de zbor nu sunt linii "drepte" intre puncte pe glob, ci o suma de segmente calculate astfel incat timpul de zbor pana la primul aeroport disponibil sa fie sub certificarea aeronavei respective pt zbor cu un singur motor (ETOPS xxx). De asta majoritatea curselor transatlantice se fac tangentînd Islanda.
https://en.wikipedia.org/wiki/ETOPS

Viteza maxima de zbor nu e determinata de ratiuni economice, ca atunci s-ar zbura cu 300km/h, ci de apropierea de viteza sunetului, cca 1000km/h la altitudinea de zbor, pastrand un delta de siguranta (in principal pt vanturile de altitudine). Intrarea in regim trans-sonic ar presupune o aerodinamica complet diferita si fenomene de unde de soc extrem de solicitante dpdv mecanic.

#23
LORELYAN

LORELYAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,704
  • Înscris: 15.08.2006

View PostSIR, on 14 iunie 2015 - 10:59, said:

Traseele de zbor nu sunt linii "drepte" intre puncte pe glob, ci o suma de segmente calculate astfel incat timpul de zbor pana la primul aeroport disponibil sa fie sub certificarea aeronavei respective pt zbor cu un singur motor (ETOPS xxx). De asta majoritatea curselor transatlantice se fac tangentînd Islanda.
https://en.wikipedia.org/wiki/ETOPS

Viteza maxima de zbor nu e determinata de ratiuni economice, ca atunci s-ar zbura cu 300km/h, ci de apropierea de viteza sunetului, cca 1000km/h la altitudinea de zbor, pastrand un delta de siguranta (in principal pt vanturile de altitudine). Intrarea in regim trans-sonic ar presupune o aerodinamica complet diferita si fenomene de unde de soc extrem de solicitante dpdv mecanic.

intr-un post anterior, a p[omenit cineva de taxi !
pai, la taxi pot comunica soferului ruta pe care o doresc !
si platesc pentru asta !
ratiuni economice, mi le asum !
la un zbor cu avionul platesc ratiunile economice ale companiei !

#24
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,472
  • Înscris: 17.04.2006
Da' du-te cu vaporu'

#25
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Ai mai fost intrebat cati ani ai, de nu pricepi nimic din ce s-a scris si-o tii tot pe a ta?

#26
LORELYAN

LORELYAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,704
  • Înscris: 15.08.2006

View Postrumegus, on 14 iunie 2015 - 11:17, said:

Ai mai fost intrebat cati ani ai, de nu pricepi nimic din ce s-a scris si-o tii tot pe a ta?

de ce-ar avea importanta, sa am eu 17 ani, sa vad un traseu Seattle - Dubai pe la polul nord, iar daca-s avea 70 de ani, mi-ar fi indiferent unde-as avea "posibilitatea" sa mor ?
datorita ratiunilor companiei cu care zbor ?

Edited by LORELYAN, 14 June 2015 - 11:24.


#27
_Dadi_

_Dadi_

    Martian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,154
  • Înscris: 01.05.2015
Mai sint si ratiuni militare...rutele avioanelor se stabilesc cum au mai spus clar si altii din ratiuni economice dar si ocolesc traseele avioanelor militare...

#28
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,236
  • Înscris: 24.02.2007
Deci tie ti-e frica pana la urma ca daca se prabuseste avionul si mori, e mai greu sa te aduca de la polu nord?
In cazul asta ... aminteste-ti de acea cursa din Malaiezia care nici n-a fost inca gasita...

#29
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011

View PostLORELYAN, on 14 iunie 2015 - 11:22, said:

de ce-ar avea importanta, sa am eu 17 ani, sa vad un traseu Seattle - Dubai pe la polul nord, iar daca-s avea 70 de ani, mi-ar fi indiferent unde-as avea "posibilitatea" sa mor ?
datorita ratiunilor companiei cu care zbor ?
Si in astia 17 ani, n-ai apucat sa termini si tu macar 8 clase, sa pricepi ca nu-i nicio diferenta daca avionul zboara deasupra polului sau ecuatorului? Ai habar care-s temperaturile, in ambele cazuri, la inaltimea aia? Avioanele zboara si aterizeaza in Alaska, Antarctica si n-au nici pe dracu', au sisteme de degivrare.

#30
mandrku

mandrku

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,989
  • Înscris: 31.12.2007
Uita-te cum sta treaba pe la 10.000m si apoi vei reevalua situatia.
Windyty

#31
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003

View PostLORELYAN, on 14 iunie 2015 - 10:44, said:

traseul optim de zbor nu-mi confera siguranta ca o companie este responsabila !
Si daca te plimba inca trei ore in plus ai o alta siguranta ?!

View PostLORELYAN, on 14 iunie 2015 - 11:22, said:

de ce-ar avea importanta, sa am eu 17 ani, sa vad un traseu Seattle - Dubai pe la polul nord, iar daca-s avea 70 de ani, mi-ar fi indiferent unde-as avea "posibilitatea" sa mor ?
datorita ratiunilor companiei cu care zbor ?
Daca ai realiza cum bati campii planetei in lung si-n lat... Da' macar pleaca de la ce ti s-a spus si documenteaza-te.

Edited by neagu_laurentiu, 14 June 2015 - 11:50.


#32
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006

LORELYAN said:

[...insert here any of your posts in this topic so far...]
Ori trollezi, ori IQ-ul tău seamănă cu numărul de la pantofi. Chose one and shot yourself. We're happy either way...

#33
LORELYAN

LORELYAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,704
  • Înscris: 15.08.2006

View Postrumegus, on 14 iunie 2015 - 11:34, said:

Si in astia 17 ani, n-ai apucat sa termini si tu macar 8 clase, .....

ba da mai....dar ce folos daca intalnesc altii cu 20-j de clase care gandesc mai jos decat aia cu 2 clase !
tu te sui in primul tren, autobuz, taxi, etc.....fara sa sa stii unde  si pe unde merge ?
asa de dezorientat esti ? sau vrei sa pari a fi ?
sau vrei sa urci in orice pica la indemana si ti se pierde urma ?

#34
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Nw_PyrsGHuY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

La minutul 3.20 , ai sa gasesti cea mai buna definitie a capitalismului . In traducere ...chiar si cand era vorba de salvarea omenirii , se zbura cu niste navete construite  din milioane de componente , facute de cei care au licitat cel mai putin Posted Image

Edited by JurasikMan, 14 June 2015 - 12:05.


#35
LORELYAN

LORELYAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,704
  • Înscris: 15.08.2006

View PostJurasikMan, on 14 iunie 2015 - 12:05, said:

.......facute de cei care au licitat cel mai putin Posted Image

aproape jumate din problema poate avea un raspuns !

si daca nu se incadreaza in normalul vietii poate fi catalogat drept paranormal !

Edited by LORELYAN, 14 June 2015 - 12:14.


#36
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

View Postneagu_laurentiu, on 14 iunie 2015 - 11:38, said:

Si daca te plimba inca trei ore in plus ai o alta siguranta ?!

culmea este ca acele ore in plus, chiar si minute, nu vb chiar de ore, face diferenta dintre moarte si viata. adica initiatorul nu realizeaza ca orice este in plus, de fapt ii poate aduce la realitatea fobia sa despre zbor. ca poate muri intr-un accident aviatic, dar nu pt ca a zburat pilotul cu 3 grade mai la nord si a virat 5 grade la sud pe urma, ci faptul ca orice intarziere si tras de timp, consuma combustibil pretios, un motiv in plus sa nu piarda timpul aiurea in aer.

dar omul crede ca daca a luat un bilet de avion, pilotul trebuie sa-l plimbe din bucuresti in roma, pe urma prin atena, prin moscova, iar vreo cateva orase, pt ca vorba aia, omul a aplatit ca sa zboare se plimbe, nu ca sa il duca de la o destinatie la alta.

View PostLORELYAN, on 14 iunie 2015 - 12:10, said:

aproape jumate din problema poate avea un raspuns !

care e acel raspuns?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate