Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Trasee ciudate ale avioanelor
Last Updated: May 30 2018 22:05, Started by
LORELYAN
, Jun 14 2015 09:52
·
0
#19
Posted 14 June 2015 - 10:47
Cum avioanele sunt din metal.. probabil sunt atrase de polul magnetic al planetei.
|
#20
Posted 14 June 2015 - 10:53
#21
Posted 14 June 2015 - 10:55
Iniţiator, se zboară de zeci de ani pe deasupra regiunilor polare, nu s-a constatat un risc mai mare de accident în acele regiuni decît la, să zicem, ecuator. Deci ce spui tu nu se bazează pe nimic concret.
În al doilea rînd, pe distanţe foarte mari, o abatere de 1000 Km doar pt a nu ajunge în respectivele zone ar fi inacceptabilă inclusiv pt pasageri. |
#22
Posted 14 June 2015 - 10:59
Traseele de zbor nu sunt linii "drepte" intre puncte pe glob, ci o suma de segmente calculate astfel incat timpul de zbor pana la primul aeroport disponibil sa fie sub certificarea aeronavei respective pt zbor cu un singur motor (ETOPS xxx). De asta majoritatea curselor transatlantice se fac tangentînd Islanda.
https://en.wikipedia.org/wiki/ETOPS Viteza maxima de zbor nu e determinata de ratiuni economice, ca atunci s-ar zbura cu 300km/h, ci de apropierea de viteza sunetului, cca 1000km/h la altitudinea de zbor, pastrand un delta de siguranta (in principal pt vanturile de altitudine). Intrarea in regim trans-sonic ar presupune o aerodinamica complet diferita si fenomene de unde de soc extrem de solicitante dpdv mecanic. |
#23
Posted 14 June 2015 - 11:10
SIR, on 14 iunie 2015 - 10:59, said:
Traseele de zbor nu sunt linii "drepte" intre puncte pe glob, ci o suma de segmente calculate astfel incat timpul de zbor pana la primul aeroport disponibil sa fie sub certificarea aeronavei respective pt zbor cu un singur motor (ETOPS xxx). De asta majoritatea curselor transatlantice se fac tangentînd Islanda. https://en.wikipedia.org/wiki/ETOPS Viteza maxima de zbor nu e determinata de ratiuni economice, ca atunci s-ar zbura cu 300km/h, ci de apropierea de viteza sunetului, cca 1000km/h la altitudinea de zbor, pastrand un delta de siguranta (in principal pt vanturile de altitudine). Intrarea in regim trans-sonic ar presupune o aerodinamica complet diferita si fenomene de unde de soc extrem de solicitante dpdv mecanic. intr-un post anterior, a p[omenit cineva de taxi ! pai, la taxi pot comunica soferului ruta pe care o doresc ! si platesc pentru asta ! ratiuni economice, mi le asum ! la un zbor cu avionul platesc ratiunile economice ale companiei ! |
#25
Posted 14 June 2015 - 11:17
Ai mai fost intrebat cati ani ai, de nu pricepi nimic din ce s-a scris si-o tii tot pe a ta?
|
#26
Posted 14 June 2015 - 11:22
rumegus, on 14 iunie 2015 - 11:17, said:
Ai mai fost intrebat cati ani ai, de nu pricepi nimic din ce s-a scris si-o tii tot pe a ta? de ce-ar avea importanta, sa am eu 17 ani, sa vad un traseu Seattle - Dubai pe la polul nord, iar daca-s avea 70 de ani, mi-ar fi indiferent unde-as avea "posibilitatea" sa mor ? datorita ratiunilor companiei cu care zbor ? Edited by LORELYAN, 14 June 2015 - 11:24. |
#27
Posted 14 June 2015 - 11:23
Mai sint si ratiuni militare...rutele avioanelor se stabilesc cum au mai spus clar si altii din ratiuni economice dar si ocolesc traseele avioanelor militare...
|
#28
Posted 14 June 2015 - 11:25
Deci tie ti-e frica pana la urma ca daca se prabuseste avionul si mori, e mai greu sa te aduca de la polu nord?
In cazul asta ... aminteste-ti de acea cursa din Malaiezia care nici n-a fost inca gasita... |
|
#29
Posted 14 June 2015 - 11:34
LORELYAN, on 14 iunie 2015 - 11:22, said:
de ce-ar avea importanta, sa am eu 17 ani, sa vad un traseu Seattle - Dubai pe la polul nord, iar daca-s avea 70 de ani, mi-ar fi indiferent unde-as avea "posibilitatea" sa mor ? datorita ratiunilor companiei cu care zbor ? |
#30
Posted 14 June 2015 - 11:38
#31
Posted 14 June 2015 - 11:38
LORELYAN, on 14 iunie 2015 - 10:44, said:
traseul optim de zbor nu-mi confera siguranta ca o companie este responsabila ! LORELYAN, on 14 iunie 2015 - 11:22, said:
de ce-ar avea importanta, sa am eu 17 ani, sa vad un traseu Seattle - Dubai pe la polul nord, iar daca-s avea 70 de ani, mi-ar fi indiferent unde-as avea "posibilitatea" sa mor ? datorita ratiunilor companiei cu care zbor ? Edited by neagu_laurentiu, 14 June 2015 - 11:50. |
#32
Posted 14 June 2015 - 11:55
LORELYAN said:
[...insert here any of your posts in this topic so far...] |
#33
Posted 14 June 2015 - 12:05
rumegus, on 14 iunie 2015 - 11:34, said:
Si in astia 17 ani, n-ai apucat sa termini si tu macar 8 clase, ..... ba da mai....dar ce folos daca intalnesc altii cu 20-j de clase care gandesc mai jos decat aia cu 2 clase ! tu te sui in primul tren, autobuz, taxi, etc.....fara sa sa stii unde si pe unde merge ? asa de dezorientat esti ? sau vrei sa pari a fi ? sau vrei sa urci in orice pica la indemana si ti se pierde urma ? |
|
#34
Posted 14 June 2015 - 12:05
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Nw_PyrsGHuY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
La minutul 3.20 , ai sa gasesti cea mai buna definitie a capitalismului . In traducere ...chiar si cand era vorba de salvarea omenirii , se zbura cu niste navete construite din milioane de componente , facute de cei care au licitat cel mai putin Edited by JurasikMan, 14 June 2015 - 12:05. |
#35
Posted 14 June 2015 - 12:10
#36
Posted 14 June 2015 - 12:16
neagu_laurentiu, on 14 iunie 2015 - 11:38, said:
Si daca te plimba inca trei ore in plus ai o alta siguranta ?! culmea este ca acele ore in plus, chiar si minute, nu vb chiar de ore, face diferenta dintre moarte si viata. adica initiatorul nu realizeaza ca orice este in plus, de fapt ii poate aduce la realitatea fobia sa despre zbor. ca poate muri intr-un accident aviatic, dar nu pt ca a zburat pilotul cu 3 grade mai la nord si a virat 5 grade la sud pe urma, ci faptul ca orice intarziere si tras de timp, consuma combustibil pretios, un motiv in plus sa nu piarda timpul aiurea in aer. dar omul crede ca daca a luat un bilet de avion, pilotul trebuie sa-l plimbe din bucuresti in roma, pe urma prin atena, prin moscova, iar vreo cateva orase, pt ca vorba aia, omul a aplatit ca sa LORELYAN, on 14 iunie 2015 - 12:10, said:
aproape jumate din problema poate avea un raspuns ! care e acel raspuns? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users