Accident mortal pe autostrada! A1 Deva-Sibiu
#19
Posted 27 March 2015 - 14:58
Nu plătește el nimic din buzunar numa dacă se lasă păcălit. De aia are RCA - și asta doar în cazul în care se dovedește că era singurul vinovat. Că o mașină nesemnalizată și un om fără vestă pe autostradă nu sunt deloc legale.
P.S. "Tâmpitul" ăla cu flashurile posibil să fi încercat să-ți atragă atenția că se întâmplă ceva în față. Când a avut loc accidentul? Caut și nu găsesc în presă (pe zonă majoritatea sunt ciocli, deci apar toate chestiile astea) să văd detaliile pe care nu le-ai dat tu: km, poze, poziționarea exactă a mașinii oprite. Edited by AlexIP, 27 March 2015 - 15:05. |
#20
Posted 27 March 2015 - 15:01
Bucifon, on 27 martie 2015 - 14:44, said:
Yep, buna observatie Eu am fost pe banda 1 tot timpu,nu am calcat linia rezonatoare!Politisti zic ca da,(si cate au mai spus,ca cica am intrat cu totu pe banda de urgenta am iesit pe banda 1 si apoi i-am actrosat!Apoi au zis ca am adormit,apoi ca ias fi lovit din spate!) Eu am avut urme de franare din momentul impactului de pe banda 1 si pana m-am tras si eu pe banda de urgenta! AlexIP, on 27 martie 2015 - 14:58, said:
Nu plătește el nimic din buzunar numa dacă se lasă păcălit. De aia are RCA - și asta doar în cazul în care se dovedește că era singurul vinovat. Că o mașină nesemnalizată și un om fără vestă pe autostradă nu sunt deloc legale. P.S. "Tâmpitul" ăla cu flashurile posibil să fi încercat să-ți atragă atenția că se întâmplă ceva în față. Tampit nu pot sa il fac doar pentru faptul ca a trecut cu el putin 150 km/h ! |
#21
Posted 27 March 2015 - 15:02
Problema ignorata de toata lumea ramane cea a farurilor:
- reglate mult prea sus sau masinile incarcate! - cu xenon after market, pe far fara lupa. Toti se duc la ITP cu becurile originale si la 10 minute pun la loc xenon. Mie a inceput sa imi fie frica sa merg noaptea! Daca esti orbit in SUV, intr-o masina normala sigur nu vezi nimic. Dupa lasarea intunericului politia e inexistenta! La noi preventia se rezuma la tufis si radar! P.S. O camera de bord costa 100 LEI, nu trebuie sa fie ultimul ragnet. |
#22
Posted 27 March 2015 - 15:03
daca franarea dovedeste ca erai pe banda 1 ai sanse sa scapi mai usor.dar aia cu masinile unde stationau?pe banda 1 sau pe banda de urgenta,ca n-am priceput?!
oricum,stationarea pe banda de urgenta e interzisa,fiind permisa numai in situatii exceptionale.numai sa nu fi circulat si tu pe banda de urgenta! Edited by sanderoalex, 27 March 2015 - 15:09. |
#23
Posted 27 March 2015 - 15:04
Kidore, on 27 martie 2015 - 15:01, said:
Eu am fost pe banda 1 tot timpu,nu am calcat linia rezonatoare!Politisti zic ca da,(si cate au mai spus,ca cica am intrat cu totu pe banda de urgenta am iesit pe banda 1 si apoi i-am actrosat!Apoi au zis ca am adormit,apoi ca ias fi lovit din spate!) Eu am avut urme de franare din momentul impactului de pe banda 1 si pana m-am tras si eu pe banda de urgenta! Urmele de franare se vad clar ca incep pe banda 1? Daca e asa poti demonstra usor ca erai pe banda 1 si decedatu a depasit linia benzii de urganta. Daca te stii ca esti nevinovat, nu te lasa |
#24
Posted 27 March 2015 - 15:04
Kidore, on 27 martie 2015 - 14:55, said:
1.Masina care ma depasit a dat blitz presupun ca pentru avertizare!Mai faceam si eu asa din cand in cand... 2.Erau 2 masini, ambele s-au oprit ca,cica se cunosteau,si cel din BMW care era in fata sa dat jos si a venit la celalalt,si tot el i-a deschis usa celui cu duba ! 3.Viteza era de 80 km/h asta se poate si vedea pe GPS-ul masinii mele... 4.Nu am inchis ochii inainte de impact ci la impact deoarece a zburat sticla ... Daca chiar s-a intamplat ce ai descris,atunci nu ai spus tot. Total neverosimila povestea ta.Tine de domeniul SF. Dar sunt prea multe evenimente fara logica in expunerea ta. Unul din ele este insasi faptul ca ai postat aici pe forum.La ce te astepti din partea comunitatii SP? |
#25
Posted 27 March 2015 - 15:07
#26
Posted 27 March 2015 - 15:07
Nu mai sta pe forum cauta repede un avocat! Cel mai probabil politia va incerca sa rezolve cat mai usor (pentru ei) dosarul, asta nu inseamna ca va fi corect. Mare atentie la expertize, daca crezi ca ceva nu este in regula sa ceri contra expertiza! Din pacate ai nevoie de bani si timp!
|
#27
Posted 27 March 2015 - 15:09
Kidore, on 27 martie 2015 - 15:01, said:
Tampit nu pot sa il fac doar pentru faptul ca a trecut cu el putin 150 km/h ! Edited by andreic, 27 March 2015 - 15:12. |
#28
Posted 27 March 2015 - 15:11
Daca este bezna, luminile de flasuire pot sa provoace o latenta marita, deoarece forteaza atat inchiderea pupilei, cat si "arderea temporara" a retinei.
Daca era bezna si victima nu era asigurata cu iluminare si pozitionare ferita, suprapundand latenta marita de care am amintit, practic era f. greu sa-i mai vada in timp util. Desigur, daca nu lua ochii de la directia de mers, sansele sa fie afectat de flashuri, pe langa distragerea atentiei, erau mult mai mici - insa oglinzile retrovizoare se pun ca sa le folosesti, deci este greu sa dai vina pe asta. Daca victima era oprita in drum pe partea carosabila, pe noapte si fara asigurare cu lumini, este 99.999 responsabila, si normal ar fi ca din partea ei si asiguratorului ei sa vina plata daunelor, inclusiv catre cel care a venit dn spate. Edited by loock, 27 March 2015 - 15:13. |
|
#29
Posted 27 March 2015 - 15:11
Inainte de a te uita in oglinda retrovizoare nu ai vazut masinile alea oprite ? pana la urma erau oprite pe banda de urgenta sau pe prima banda de mers ?
|
#30
Posted 27 March 2015 - 15:12
Bucifon, on 27 martie 2015 - 15:04, said:
Urmele de franare se vad clar ca incep pe banda 1? Daca e asa poti demonstra usor ca erai pe banda 1 si decedatu a depasit linia benzii de urganta. Daca te stii ca esti nevinovat, nu te lasa Pana si papucii lu ala au ramas pe banda 1 undeva pe mijloc! Politia m-a invinovatit pe mine! Au spus ca am adormit! Dar in 2,5 ore sa adormi la volan dupa ce stai acasa! |
#31
Posted 27 March 2015 - 15:13
Kidore, on 27 martie 2015 - 13:58, said:
impactului am pus inchis ochii deoarece mi-a spart oglinda geamu si a zburat tot spre mine! Mi-am luat vesta pe mine,si m-am dat jos sa vad ce sa intamplat! Ar fi trebuit să-i vezi, cu farurile tale, dar și victima ar fi trebuit să fie atentă. Ciudat că nu era complet pe banda de urgență. |
#33
Posted 27 March 2015 - 15:15
Kidore, on 27 martie 2015 - 14:55, said:
2.Erau 2 masini, ambele s-au oprit ca,cica se cunosteau,si cel din BMW care era in fata sa dat jos si a venit la celalalt,si tot el i-a deschis usa celui cu duba ! Sincer, eu cred ca te-ai abatut un pic de pe banda 1 spre banda de urgenta, suficient cat sa produca din pacate, pierderea unei vieti omenesti... |
|
#34
Posted 27 March 2015 - 15:16
Kidore, on 27 martie 2015 - 15:12, said: Pana si papucii lu ala au ramas pe banda 1 undeva pe mijloc! Politia m-a invinovatit pe mine! Au spus ca am adormit! Dar in 2,5 ore sa adormi la volan dupa ce stai acasa! Papucii pot sa ajunga acolo si de la impact. Da' celalalt, ala cu bemveul, ce a declarat? Oricum, faptul ca nu aveau triunghi, avarii si veste sunt circumstante atenuante pentru tine. Te poti folosi de ele. |
#35
Posted 27 March 2015 - 15:21
Indifernet de ce o sa te folosesti vei fi condamnat pentru omor din culpa, cel mai probabil la inchisoare cu suspendare daca nu ai antecedente .
Acestea sunt consecintele legale ale faptei comise . Despre orice alt fel de consecinte nu vreau sa-mi dau cu parerea ... |
#36
Posted 27 March 2015 - 15:24
Mr_Woppit, on 27 martie 2015 - 15:13, said:
Poti desena o schema in paint sau ceva de genul? Kidore, on 27 martie 2015 - 15:12, said: Pana si papucii lu ala au ramas pe banda 1 undeva pe mijloc! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users