Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie bicicleta
Last Updated: Nov 22 2015 12:23, Started by
STReight
, Mar 26 2015 20:22
·
0
#55
Posted 16 April 2015 - 22:37
BlueKing-69, on 16 aprilie 2015 - 21:46, said:
Gandeste-te ca si bicicletele pe care se ruleaza in marile tururi au v-brake. http://www.ciclism.r...ranele-pe-disc/ ”Ar trebui ca toți cicliștii să aibă acelaști tip de frâne”, spune Gilbert. ”Distanța de frânare cu o bicicletă cu frâne pe disc poate fi de 10m, iar pe una cu frâne clasice poate fi 20m. Cu 17 echipe de World Tour, plus echipele invitate, credeți că toată lumea ar putea fi pregătită în același timp?”. singurul dezavantaj al franelor pe disc este greutatea de cateva sute de grame in plus insa eu prefer frane puternice pt. ca sunt greu, la 115Kg am nevoie de frane bune Edited by Kroghy, 16 April 2015 - 22:50. |
#56
Posted 17 April 2015 - 05:07
Nu e singurul dezavantaj. De curiozitate, dupa o coborare cu franare de 2-3 km, cand discul frige, ce eficienta mai are?
Quote
Franele pe disc mecanice cunosc doar cateva modele cu performante peste medie (Avid BB-7 spre exemplu). Cum reiese si din testul nostru cu franele Shimano M 415 pe disc mecanice , acestea au o forta de franare mai slaba decat o pereche de V-brake-uri. ................. Acestea fiind spuse trebuie sa prezentam si dezavantajele achizitionarii si utilizarii acestor frane : in primul rand, cea mai importanta dintre functiile unei frane, pica examenul din prima. Forta de oprire a acestor frane este slaba, daca nu chiar foarte slaba, usor inexistenta. Sentimentul pe care-l ai la franare este acela al unui V-Brake care trebuie sa opreasca cu jantele pline de vaselina. Asadar, contactul intre placuta de frana si disc se face corect, dar fara sa aiba vreun feedback pentru rider. Alt aspect negativ al acestor frane sunt greutatea destul de mare. Dimeniunile la care sunt oferite stock sunt de 160 de mm sau de 180 de mm. |
#57
Posted 17 April 2015 - 15:17
La eficienta franelor ma gandeam si eu mai ales ca vreau sa urc si in Poiana (pe asfalt) si sa mai si cobor (12km la vale!), daca raman fara saboti...
Pun si cateva link-uri poate imi dati o idee: 1. http://www.crossbike...-1000168_G.html 2. https://www.playbike...id_produs=18038 3. http://www.dirtbike....2013-21v-201774 Nu as cunoaste diferentele intre piese, furca, schimbatoare, manete, etc, care or fi mai bune |
#58
Posted 17 April 2015 - 15:23
Salut
Poate ma puteti ajuta cu niste sfaturi pentru achizitionarea unei biciclete. Va fi folosita 80% in oras si 20% in afara (pe drumuri forestiere, nu trasee mai grele). Ma gandesc la una de Trekking / Cross. Buget: maxim 2500 RON. Ce modele mi se par interesante: http://www.mosionroa....html#size=55cm Felt QX70M, 2130 RON http://www.veloteca....sway-20-md-2015 Merida Crossway 20-MD 2015, 2090 RON http://www.veloteca....ssway-20-d-2015 Merida Crossway 20-D 2015, 2290 RON http://www.crossbike...15-R102156.html Cross Avalon Man 28" 2015, 1749 RON http://www.crossbike...15-R102152.html Cross Travel Man 28" 2015, 2449 RON http://www.sportguru...5-46-cm-ID60568 Cube Curve Pro Albastru Verde 2015, 2399 RON Am 1.78m. Felt, Cube, Merida mi se pare ok ca si marci insa de Cross nu stiu prea multe. Felt nu au frane pe disc pe fata, celelalte au. Nu stiu in ce masura sunt importante avand in vedere modul cum va fi utilizata bicicleta. Multumesc anticipat |
#59
Posted 17 April 2015 - 15:46
stefan_bv, on 17 aprilie 2015 - 15:17, said:
La eficienta franelor ma gandeam si eu mai ales ca vreau sa urc si in Poiana (pe asfalt) si sa mai si cobor (12km la vale!), daca raman fara saboti... stefan_bv, on 17 aprilie 2015 - 15:17, said:
Pun si cateva link-uri poate imi dati o idee: Nu as cunoaste diferentele intre piese, furca, schimbatoare, manete, etc, care or fi mai bune mai pune 200 ron si ia Rockrider 500 la 1199 ron pt. frane pe disc, quick release la ambele roti, jante duble, schimbatoare sram x4, cadru cu intarituri, pinioane pe caseta, 3x8 viteze echivalentul cross este http://crossbike.ro/...ot-R101325.html insa e mai scumpa si are 3x7 viteze pe spate |
#60
Posted 18 April 2015 - 17:20
ce inaltime ai, ce greutate, cum o vei folosi ?
Am inteles ca prin oras, dar mergi doar la plimbare de 1-2 ori/sapt sau mai consistent ? Mergi in regim cruising sau vrei viteza ? |
#61
Posted 18 April 2015 - 22:43
lucifer76, on 17 aprilie 2015 - 05:07, said:
Nu e singurul dezavantaj. De curiozitate, dupa o coborare cu franare de 2-3 km, cand discul frige, ce eficienta mai are? Citate de pe freerider. Nu e chiar asa cum zic cei de la Freerider. Probabil au avut placute nerodate. Cand montezi placute noi trebuie sa faci cateva coborari in viteza cu franele la maxim, e oarecum scary pentru ca nu tin deloc, cum zic si ei e ca si cum ai avea ulei pe frane dar dupa 4-5 coborari vor incepe sa franeze din ce in ce mai bine. Am folosit intensiv si acum mai rar BB7 si forta de franare e satisfacatoare. Nu e ca la cele hidraulice dar e destul ca sa mergi in trafic cu 30-40 la ora fara sa-ti fie teama ca nu te opresti la timp. Cel mai intens le-am folosit pe o coborare de 3-4 km, fara franare am ajuns la 60km/h insa cu trafic nu puteam merge mai mult de 30 incat coboram cu ele trase destul de mult. Fierbinti sau nu, nu m-am oprit sa le iau temperatura, nu au dat semne de oboseala. Cele mecanice ieftine, gen BB5, probabil si cele de pe RR500 sunt destul de dificil de reglat pentru ca doar pe partea interioara e surub de adjustare. In exterior e prin tensionare cablului ceea ce e stupid si frustrant. La BB7 au facut sa poata fi adjustate pe ambele parti, invarti rotitele si gata le aliniezi usor si repede. Partea buna e ca odata reglate rulezi pana te plictisesti, niste placute metalice(dar si mai zgomotoase) au o durata de viata enorma. Partea proasta e ca daca demontezi roata si o montezi la loc se schimba unghiul discului cu etrierul si se freaca si iar trebuie sa le aliniezi. In final aceasta m-a facut sa nu mai folosesc asa de des bicicleta respectiva pentru ca transportand-o in interiorul masinii cu roata din fata demontata stateam de fiecare data sa bibilesc franele. Cele hidraulice se aliniaza singure. As reccomanda RR500 daca nu as scoate rotile prea des sau cu gandul unui upgrade la frane hidraulice. E o bicicleta destul de buna la acel pret si se poate upgrada usor. |
#62
Posted 19 April 2015 - 05:36
Pe freerider nu se plangeau de BB7 sau BB5, ci de un model Shimano . Dar sa le rodezi cum zici tu e cam aiurea, ca sa nu mai zic extrem de periculos. Nu ma pronunt despre eficacitatea franelor pe disc din moment ce nu le folosesc, dar si la vbrake-uri daca apas suficient pe frana reusesc sa blochez roata complet. Nu ca ar fi de dorit asta, dar ideea e ca se poate. Ce naiba, am reusit sa incetinesc suficient pe o panta de 18 grade doar cu frana de pe fata, cea de pe spate fiind plina de noroi.
|
#63
Posted 19 April 2015 - 11:41
Procedura de rodare pentru franele Avid e explicatain manualul lor: pg 12
To safely achieve optimal results, remain seated on the bike during the entire bed-in procedure. 1 Accelerate the bike to a moderate speed, then firmly apply the brakes until you are at walking speed. Repeat approximately twenty times. 2 Accelerate the bike to a faster speed. Then very firmly apply the brakes until you are at walking speed. Repeat approximately ten times. important: Do not lock up the wheels at any point during the bed-in procedure. 3 Allow the brakes to cool prior to any additional riding. La fel are si Shimano si e un proces necesar indiferent de producator sau model. Am noroc ca stau langa un parc care are o coborare destul de abrupta si acolo le-am rodat. Dar chiar si asa au ajuns la performante maxime dupa cateva sute de km; ma rog eu fac ture pe sosea si nu franez chiar atat de des, dar da, ai anevoie de cateva zeci de franari. De asemenea sunt destul de sensibile la contaminare cu lubrifianti si trebuie foarte multa grija cand cureti bicicleta sa nu ajunga ulei pe disc sau placute. Am aflat asta pe propria piele cand m-am trezit fara frane dupa ce-am uns lantul. Iar a trebuit sa le rodez si prin franare excesiva se infierbanta si se curata cat de cat. Dar sunt destui ale caror placute sunt contaminate total si trebuie schimbate. Sau freci la ele cu smirghel. Cele hidraulice cred ca sunt mai ok pentru ca se aliniaza singure mult mai aproape de disc, o fractiune de mm, si intra mai greu mizerii. Principalul avantaj al discurilor este in conditii de ploaie sau noroi. Franele pe jante fie aluneca fie se blocheaza. Sau daca esti greu. Am prieteni mai masivi, in jur de 100 de kg si franele pe janta nu fac fata. Dar au totusi frane hidraulice. |
#64
Posted 19 April 2015 - 14:00
PhaseZ, on 19 aprilie 2015 - 11:41, said:
Dar sunt destui ale caror placute sunt contaminate total si trebuie schimbate. PhaseZ, on 19 aprilie 2015 - 11:41, said:
Principalul avantaj al discurilor este in conditii de ploaie sau noroi. RogerWaters, on 17 aprilie 2015 - 15:23, said:
http://www.mosionroa....html#size=55cm Felt QX70M, 2130 RON http://www.crossbike...15-R102156.html Cross Avalon Man 28" 2015, 1749 RON |
|
#65
Posted 19 April 2015 - 14:55
dupa ani de zile de lupta cu metebeu pe asfalt, am schibat macazu'.
acum ma lupt doar cu mine... Attached Files |
#66
Posted 20 April 2015 - 02:31
Felicitări! Sper că în cel mult 2 săptămâni să pun și eu o poză din clasa fitness cu noua mea Merida Speeder 500. Cred că va fi un pas mare înainte față de MTB pentru turele de asfalt. Succes!
|
#68
Posted 20 April 2015 - 08:27
Ambele sunt faine, mult mai ok decat un mtb pe asfalt
Dupa ce am avut si eu ceva asemanator, as zice ca au 2 probleme: - cauciuc mai mic de 700x32/ 35 e doar pt cursiera imo, am mers pe 700x25 si e incomod. Se poate merge si pe astea subtiri, dar personal le-as alege doar pt cursiera unde chiar ai viteza. - foaia de 50 e prea mult pt ghidon drept.. din nou, se poate merge cu ea, dar pe pinionul 13 ajungi foarte rar, iar pe 12 sau 11 doar la vale. |
#69
Posted 20 April 2015 - 08:51
am 60km pana acum.
am mers in mare parte pe "2 cu 10". viteza medie 24.8 km in jurul bucurestiului. am avut o tura Bragadiru-vitan si s-a comportat foarte bine. |
|
#70
Posted 20 April 2015 - 10:25
sirgoofy, on 18 aprilie 2015 - 17:20, said:
ce inaltime ai, ce greutate, cum o vei folosi ? Am inteles ca prin oras, dar mergi doar la plimbare de 1-2 ori/sapt sau mai consistent ? Mergi in regim cruising sau vrei viteza ? 1.78m inaltime, 74kg greutate. Nu merg zilnic, ci de 2-3 ori pe saptamana, seara. Merg in regim crusing, nu vreau neaparat viteza. multumesc |
#71
Posted 20 April 2015 - 11:21
viteza o ai din bulane.
ideea e sa te lupti mai putin cu bicicleta... |
#72
Posted 20 April 2015 - 12:53
Din lista ta cea mai buna varianta e Cube Curve () Pro 2015
Are 27 viteze, piese mai ok, frane hidraulice....si numele e un plus rve-pro-darkblu.jpg 60.98K 20 downloads Edited by sirgoofy, 20 April 2015 - 13:02. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users