Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

CrossClimate, anvelopa de vara, omologata si pentru iarna

- - - - -
  • Please log in to reply
429 replies to this topic

#271
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013

View Postzveroboi78, on 11 martie 2017 - 20:08, said:

Compromis necesar in Vestul Europei, unde,  din cauza climatului influentat de Atlantic/Gulf Stream, vezi zapada 2 zile odata la ~ 3-4 ani. In rest umezeala si temp <7grade in sezonul rece, mazga, rar cateva urme de polei.
Vorbesc din experienta, nu din auzite.

pare descris orasul meu (vestic not) din romania. Posted Image desigur, au fost vreo 2 saptamani mai geroase, dar fara polei. cred ca mai mult polei a fost pe la ei.

Edited by 41ex, 12 March 2017 - 00:43.


#272
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 09.08.2005

View PostGroot, on 11 martie 2017 - 18:17, said:

De unde ai extras informatia ca performantele anvelopei CC+ sunt mai scazute decat CC normal?
De aici:
"Are there any drawbacks to the new CrossClimate+?
While dry braking performance is identical to the CrossClimate, wet braking has gone from lower part of A of the EU label, over the boundary to upper part of B, hence change looks greater than it is."

#273
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
CC  nu-s gume de iarna . Pur si simplu nu au destule rizuri care sa "prinda " si sa  "inchida" zapada. Pot avea o compozitie mixta , dar avelope de iarna nu se pot numi. Pentru iarna in Australia merg . Daca le-ai pus in zapada esti ca si descult .
Sunt multe articole despre ce inseamna o anvelopa de iarna sau una all weather . Nu mai fiti puturosi si studiati-le ( articolele ) , Nu postati auirea despre o anume anvelopa pe care producatorul o da ca fiind ceva extraordinara . Producatorul vrea sa o vanda. Este o cantitate uriasa de informatie pe internet , cititi si procesati . Exista niste limitari ale producatorilor cad fac astfel de anvelope. Daca le intelegeti , veti alege anvelopele potrivite pentru voi .

Edited by JurasikMan, 12 March 2017 - 10:16.


#274
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Asta spun si eu, luati-va anvelope dedicate, nu strutocamila asta. Veti fi mai castigati.

#275
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 09.08.2005
Sau nu. Aveți dreptate pînă la un punctul în care credeți că necesitățile voastre sînt universal valabile. Doar că nu sînt. De acord că nu au cum egala o anvelopă de iarnă. Dar asta nu înseamnă că nu au rostul lor sau că vei patina în orice condiții de iarnă. Am CC și am circulat iarna asta. Atît timp cît le afli limitele și nu le depășești sînt în regulă. Faptul că nu mai stochez un set de anvelope e un avantaj. Economia banilor e deja bonus.

Apropo - jurasikman și ericmario - voi le-ați folosit?

#276
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YO0zyQh2l3M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

JurasikMan, nu te contrazic, fiindcă nu sunt nici specialist în domeniu și nici nu am o experiență foarte vastă într-ale șofatului (deși anul ăsta schimb prefixul vârstei la 5, am permisul de conducere abia de 9 luni), dar uite că în filmulețul de mai sus, mi-a atras atenția, de la minutul 2:25 încolo, un drumeag acoperit complet cu un strat bunicel de zăpadă. Acest drumeag seamănă foarte bine cu un drumeag pe care l-am parcurs eu în ianuarie a.c. cu Loganul meu echipat cu CrossClimate 185/65/R15.
Locuind în inima munților (Petroșani), am fost solicitat de un client pentru o lucrare de modernizare a unei instalații electrice interioare la o casă situată într-o zonă de la periferia estică a Văii Jiului. Când beneficiarul m-a contactat telefonic și mi-a explicat adresa, nu mi-a atras atenția și asupra condițiilor de drum, deși i-am precizat că vin cu mașina personală. Așa se face că m-am trezit că, pentru a ajunge la casa situată taman în vârful unui delușor, trebuie să urc un drumeag cam la fel de lung cu cel din filmuleț, având însă o declivitate mai mare decât acesta și fiind acoperit cu un strat de zăpadă ceva mai gros decât cel prezentat. Mi s-a cam pus un nod în gât, dar am luat-o ușor, în treapta 1 și am reușit să ajung sus nesperat de bine. Am simțit de câteva ori că spatele mașinii are tendința să „danseze” ușor, dar în rest a fost foarte bine. La coborâre a fost și mai bine, doar cu frâna de motor în treapta 2 a mers perfect, așa că a doua zi, la următoarea urcare, am devenit mai „îndrăzneț”, am mers cu treapta 2 și am mărit ușor viteza.
Trei zile am făcut „naveta” pe drumeagul ăsta până la finalizarea lucrării electrice, la prima urcare și la ultima coborâre având și mașina mai grea din cauza portbagajului plin cu scule și alte materiale.
Cred că nu mai am nimic de adăugat, în afară poate de faptul că mă felicit singur pentru alegerea de a cumpăra aceste anvelope. Cu siguranță atunci când cele de acum se vor uza, le voi înlocui tot cu CC.

Edited by flomelomanul, 12 March 2017 - 14:26.


#277
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Cum sa-ti zic... daca n-ai galopat niciodata, trapul ti se pare cel mai rapid.   ;)

#278
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011
Barboso, nu mi-am luat mașină ca să galopez cu orice preț, ci ca să mă pot deplasa oriunde am nevoie în condiții de siguranță cât mai bune (chiar la trap, dacă situația o impune). Dacă scopul meu în viață ar fi fost să devin un al doilea Lewis Hamilton (așa cum observ că se visează mulți de pe-aici), aș fi stat în banca mea și nu m-aș fi „băgat în seamă” pe Softpedia.

#279
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013
Eu zic sa renuntam la gandirea extremista si egocentrista si sa incercam sa acceptam ca ceilalti pot avea prioritati diferite de ale noastre.

Eu unul o sa trec pe AllSeason, nu vad de ce-as baga bani in jante+cauciucuri de iarna , pt 2cm de zapada/2 zile / odata la 4 ani.

In plus, 6 luni/an am 0grade noaptea/dimineata, 9-18grC la amiaza!


-Cum se comporta un cauciuc dedicat pt zapada, la 18 grade pe ud?
-sau unul ultraperformant dedicat de vara, la 0grC pe ud?

N-am deci nevoie de cauciucuri facute pt traversat Siberia, oricat ar fi de inversunati puristii.

Doar n-o sa m-apuc de schimbat cauciucuri dedicate de vara si iarna de 2 ori/zi,  dimineata si seara :))))
Imi trebuie un compromis.



Fiecare cu nevoile si prioritatile lui, trebuie gasit produsul cel mai adaptat, = cel mai performant in conditii REALE.

Un cauciuc f bun (dedicat) pe zapada nu e musai cel mai performant cand NU ai deloc zapada :D

Deci eu si alte zeci de milioane avem nevoie de strutocamile.
Pot insa sa accept ca altii, in alte conditii, au nevoie de ceva dedicat.

Edited by zveroboi78, 12 March 2017 - 14:46.


#280
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postflomelomanul, on 12 martie 2017 - 14:25, said:



Cred că nu mai am nimic de adăugat, în afară poate de faptul că mă felicit singur pentru alegerea de a cumpăra aceste anvelope. Cu siguranță atunci când cele de acum se vor uza, le voi înlocui tot cu CC.
Daca erai echipat cu anvelope Debica Navigator aveai aceeasi experienta pozitiva , doar ca la jumatate , pardon sfert de pret .

#281
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011
Baxon, te înșeli amarnic. Exact Debica Navigator am avut înainte de CC-uri (așa era echipată mașina când am cumpărat-o, în iunie 2016) și de fiecare dată când mergeam pe un drum cu serpentine sau la câte o curbă mai pronunțată, fie că era ud sau uscat, simțeam cum îmi fuge spatele mașinii, chiar și la viteze mai mici (precizez că n-am apucat să merg cu ele în condiții de iarnă, fiindcă am renunțat la ele la începutul lui noiembrie trecut). În momentul în care am pus CC-urile, comportamentul mașinii s-a schimbat radical.
Iar prețul să știi că nu era la sfert. Am luat o Debica Navigator nouă (DOT feb. 2016) pentru roata de rezervă în august 2016, înainte de a opta pentru CC-uri. Am dat 240 lei pe ea, cu tot cu transport, în condițiile în care CC-urile (DOT feb. 2016) le-am luat cu 271 lei bucata și transport gratuit, fiindcă am luat un set de 4.

Edited by flomelomanul, 12 March 2017 - 14:50.


#282
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postzveroboi78, on 12 martie 2017 - 14:38, said:

-Cum se comporta un cauciuc dedicat pt zapada, la 18 grade pe ud?
-sau unul ultraperformant dedicat de vara, la 0grC pe ud?

Si crezi ca CC-urile sunt combinatia perfecta dintre o anvelopa buna de iarna si una de vara?
E cam ilogic, nu crezi?

#283
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ma refeream strict la drumul plin de zapada din relatarea ta .Pe zapada strict is mult mai ok decat CC . Pe sosea navigatorul e fix tranta si daca este si ud carosabilul e ca si cum ai frana pe o punga .

Daca vrei sa imbini ambele situatii si la un pret mai decent incearca Nokian weatherproof si apoi sa vi sa-faci o comparatie intre cc si acestea .

Edited by Baxon, 12 March 2017 - 14:53.


#284
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013

View Postericmario, on 12 martie 2017 - 14:49, said:


Si crezi ca CC-urile sunt combinatia perfecta dintre o anvelopa buna de iarna si una de vara?
E cam ilogic, nu crezi?

Nu e ilogic deloc.
Despre CC nu ma pot pronunta, n-am avut.

Cert e c-am nevoie de AllSeason.

Unele AS au balanta inclinata spre "zapada" (Nokian Weatherproof), altele inclina spre "vara" (CC, Pirelli Cinturato All Season)

Mie imi trebuie un AS mai inclinat spre "vara". Care sa acopere cat de cat situatiile cu 0 grade.

Probabil vor fi Pirelli pe 17" si Maxxis AP2 AS pe 13".
Ambele au B pe ud.
Tot B au cauciucurile de vara actuale. Inca n-am iesit in decor, desi nu merg ca pensionarii :) Le "simt" si le cunosc limita.

Mai studiez, am timp.

Edited by zveroboi78, 12 March 2017 - 15:19.


#285
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View Postflomelomanul, on 12 martie 2017 - 14:38, said:

Barboso, nu mi-am luat mașină ca să galopez cu orice preț, ci ca să mă pot deplasa oriunde am nevoie în condiții de siguranță cât mai bune (chiar la trap, dacă situația o impune).
Era o figura de stil care nu viza viteza, ci faptu' ca-ti trebuie un termen de comparatie.
Termen pe care tu nu-l ai.

In alta dezordine de idei, dac-au mai dat-o si-n eco(shit)  -  vezi discutia de mai sus cu rezistenta la uzura vs franarea pe ud...   Posted Image


View Postzveroboi78, on 12 martie 2017 - 14:38, said:

1. In plus, 6 luni/an am 0grade noaptea/dimineata, 9-18grC la amiaza!

2. -Cum se comporta un cauciuc dedicat pt zapada, la 18 grade pe ud?

3. -sau unul ultraperformant dedicat de vara, la 0grC pe ud?
1. Da, la tine se justifica AS.
Dar tu nu esti in Romania.  Chiar daca nu va exclude, SP se adreseaza, in principal, celor din tara, unde conditiile-s altele.  Ca atare, discutia se axeaza pe respectivele conditii.

2. De (peste) 10 ani urmaresc si folosesc exclusiv anvelope cu profil V, indiferent de anotimp.  Avand in vedere ca mereu trec la cele de vara tarziu (pt ca mai bag cate-n munte in primavara, dupa ce-n Bucuresti s-a incalzit bine) si, eventual, la cele de iarna devreme (din acelasi motiv) am prins destule ploi in conditiile respective si pot spune ca se comporta cel putin la fel de bine ca un AS si mai bine ca un rahat "eco" de vara  -  actualele anvelope de iarna pe care le am au inlocuit niste Energy Saver, cand in Bucuresti inca erau vreo 20°, pt ca plecam la munte, asa c-am avut termen de comparatie direct, pe aceeasi masina.
Se uzeaza mai repede... consuma mai mult ??  Mi se falfaie, nu mi-am propus sa ma tina o viata, nici nu stau in, sa zicem, 100 lei (mult umflat) diferenta de consum pt un an.

3. La 0°, unu' de vara se comporta prost si pe uscat.  Testat la 3°, nu la 0°.

Edited by Barboso, 12 March 2017 - 15:32.


#286
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013

View PostBarboso, on 12 martie 2017 - 15:31, said:

In alta dezordine de idei, dac-au mai dat-o si-n eco(shit)  -  vezi discutia de mai sus cu rezistenta la uzura vs franarea pe

Stai oleaca, nu confunda rezistenta la inaintare (eco shit,  mareste consumul) cu rezistenta la uzura  (multi ziceau ca prima generatie de CC se rod repede)


Si in Ro exista unii pe care AS ii aranjeaza.
Aia care merg mai mult in oras,  si cand da zapada mare (odata la cativa ani, deh incalzirea globala,  strazi deszapezite cat de cat) lasa masina acasa sau o lasa mai moale, oricum se tarasc bara la bara.

Cu cauciucuri de vara bune, dar plastic la 3-4 grade, m-am convins si eu, de aia ma agit cautand AS.

In plus mai am o prioritate : rezistenta la acvaplanare, am prins de "n" ori averse torentiale pe autostrazi, mai ales la inceput si sfarsit de iarna.
Cand iei ditamai baltoaca (in curgere, pe panta/rampa) lansat  cu 110-130, te cam suceste.

Bine ca NU aveam cauciucuri de iarna!

De aia ma gandesc la Pirelli Cinturato AllSeason, au si santuri longitudinale ;)

Edited by zveroboi78, 12 March 2017 - 16:09.


#287
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

Quote

Stai oleaca, nu confunda rezistenta la inaintare (eco shit, mareste consumul) cu rezistenta la uzura
Ba da, tot acolo intra.

Quote

In plus mai am o prioritate : rezistenta la acvaplanare, am prins de "n" ori averse torentiale pe autostrazi, mai ales la inceput si sfarsit de iarna.

Cum ziceam, si eu.  Tocmai de-asta spuneam ca urmaresc profilul V si pan-acum n-am avut probleme.

#288
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013

View PostBarboso, on 12 martie 2017 - 16:07, said:


profilul V

Concret, care modele?
Uniroyal Rainsport3?

Nu sunt sigur ca inteleg exact ce inseamna.
Cred ca te referi la ceea ce numesc unii "directionnel"

http://blog.allopneu...el-asymetrique/

Edited by zveroboi78, 12 March 2017 - 16:19.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate