Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

CrossClimate, anvelopa de vara, omologata si pentru iarna

- - - - -
  • Please log in to reply
429 replies to this topic

#1
chester_619

chester_619

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 06.10.2007
"Odata cu lansarea sa din luna mai 2015, anvelopa MICHELIN CrossClimate va fi disponibila în 23 de dimensiuni diferite, de la 15 la 17 inches, ceea ce înseamna o acoperire de 70% a pietei europene. Mai multe dimensiuni vor fi disponibile din 2016.


MICHELIN CrossClimate, prima anvelopa de vara omologata pentru utilizare in timpul iernii. Noua anvelopa MICHELIN CrossClimate constituie rezultatul fuziunii dintre doua tehnologii distincte: cea a anvelopelor de vara si cea a anvelopelor de iarna – doua domenii considerate, pana in prezent, incompatibile."


No, io-s tipu ala mai lenes si nu imi place nici sa dau copy/paste ca-s satul de asa ceva de la munca, dar totusi as vrea asa niste pareri (google numele si gasiti detalii). La prima vedere, imi pare buna ideea, si mai sa ma faca sa-mi arunc caucioacele atat de vara cat si e iarna si sa le iau pe astea. Dar mi-a venit mintea la loc repede. Totusi, ideea nu e rea. Nu stiu cat e marketing, cat e adevarat, cat de mult se diferentiaza fata de cele allseason in materie de performante si durabilitate dar ideea asta poate duce la ceva bun in viitor. No ce ziceti daca ar iesi la un pret de 500 de lei bucata le-ati cumpara stiind ca nu mai aveti nevoie de 2 seturi de cauciucuri si nici de vizite la vulcanizare ptr schimbat roatele?


Daca nu-s deschis unde trebuie, muta-ma.

#2
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
Extraordinar !  Au reinventat francezii apa calda !  Pardon, anvelopa all-season....

Uitandu-ma un pic la profil, nu prea-mi inspira incredere pt iarna.

#3
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,551
  • Înscris: 07.02.2003
Daca nu scrie M+S degeaba.

#4
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009
m-am gandit sa scot pe piata niste petice vulcanizabile cu fulguletul!sau cu m+s!cred ca s-ar vinde ca painea calda!
[ http://static.automarket.ro/img/db/article/041/095/392522l.jpg?ts=1318434337 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#5
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Da' chiar nu existau pe piata anvelope All Season. Good Job Michelin! Ce ne-am face fara voi?

#6
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Niste similaritati cu ceva competitie

[ http://www.honestjohn.co.uk/media/8711563/michelin-crossclimate-on-wheel_500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.oponeo.de/gfx/Articles/zagraniczne/Vredestein%20Snowtrac%203.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cunoscatorii vor vedea si diferentele care fac "diferenta".

#7
nino852

nino852

    CENZURAT,autosuspendat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,713
  • Înscris: 10.05.2012
E mai sanatos sa schimbi rotile cu anvelope de sezon , asa vezi din timp uzura neuniforma , galme, sau cuie, la drum lung iti poate salva viata.

#8
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,551
  • Înscris: 07.02.2003

View Postsanderoalex, on 02 martie 2015 - 23:59, said:

m-am gandit sa scot pe piata niste petice vulcanizabile cu fulguletul!sau cu m+s!cred ca s-ar vinde ca painea calda!
E inutil, cine se pricepe vede diferenta dupa detaliile caii de rulare Posted Image Semnul are rost numai pe originale.

View PostRealThing, on 03 martie 2015 - 00:05, said:

Niste similaritati cu ceva competitie

[ http://www.honestjohn.co.uk/media/8711563/michelin-crossclimate-on-wheel_500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.oponeo.de/gfx/Articles/zagraniczne/Vredestein%20Snowtrac%203.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cunoscatorii vor vedea si diferentele care fac "diferenta".
Eu am snowtrac 3 la Renault, sunt belea Posted Image

Edited by andreic, 03 March 2015 - 00:25.


#9
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008

View Postandreic, on 03 martie 2015 - 00:25, said:

Eu am snowtrac 3 la Renault, sunt belea [ http://1.1.1.1/bmi/forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/smile.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Numa ca, pe langa prostiile alea de la Michelin, au alt desen al caii de rulare, pt cine stie.  Da, ala-i profil (si) de iarna.

#10
chester_619

chester_619

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 06.10.2007
Mno, pe net se detaliaza un pic mai mult, v-am zis ca-s lenes. ziceau de materiale, care sunt diferite fara de cele all season, se comporta intr-un fel vara si in alt fel iarna. repet, ideea e originala, sa lasam comparatiile cu cele all season, strict din punct de vedere al ideii, astia sunt pe drumul cel bun, zic eu. daca ceea ce zic e adevarat si:

- Se încadrează în clasa A de performanţă la frânarea pe suprafeţe umede.
- Este omologată pentru utilizare în timpul iernii, lucru confirmat de marcajul 3PMSF (3 vârfuri muntoase/fulg de nea) de pe flanc, care indică posibilitatea utilizării în timpul iernii, inclusiv în ţările în care echiparea cu anvelope de iarnă este obligatorie în timpul anotimpului rece.

atunci merita luate in considerare. hai sa dezbatem ideea, nu firma, aia ma intereseaza pe mine.




Si ptr cunoscatori (nu ma numar printre ei):
Profilul anvelopei este în V, cu lamele 3D interblocante. Acestea îmbunătăţesc aderenţa pe zăpadă atât lateral, datorită unghiului zonei centrale a benzii de rulare, cât şi longitudinal, datorită unghiului mai larg din zona umerilor. În plus, lamelele striate, cu o grosime variabilă şi geometrie complexă, produc pe zăpadă un efect de gheară, crescând în acest fel tracţiunea. În fine, combinaţia dintre blocurile de profil cu margini teşite şi lamelele de înaltă performanţă asigură un contact mai bun cu suprafaţa de rulare, pentru îmbunătăţirea performanţelor în ceea ce priveşte frânarea pe carosabil uscat.


Bla bla-ul asta nu il inteleg momentan 100% ptr ca recunosc, nu m-am documentat, de aceea raman "in aer" cu parerea. Si nu, nu-s ignorant, doar ca inveti toate la timpul lor.

#11
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
Pai tocmai lamelele alea nu le vad eu in poze.  Spre deosebire de acele Conti, puse spre comparatie.

#12
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Ideea e asa:

1. cand startezi un topic, pui si tu un link de unde ai citat, asa de bun simt.
2. vezi diferenta la profile in postul meu; iti spune ceva?
3. discuta cu cineva care lucreaza in industrie; taica-miu a lucrat in cercetari la Carom Onesti; omul mi-a zis foarte clar: se pot face solutii de compromis in privinta cauciucului, insa niciodata nu vor fi la fel de bune ca cele dedicate.

End of story.

Edited by RealThing, 03 March 2015 - 00:41.


#13
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007

View PostBarboso, on 03 martie 2015 - 00:40, said:

Pai tocmai lamelele alea nu le vad eu in poze.  Spre deosebire de acele Conti, puse spre comparatie.

Care Conti? Ca alea puse spre comparatie sunt Vredestein.

#14
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
OK, Vredestein, mea culpa, nu stiu nici eu chiar pe dinafara toate brandurile cu toate modelele !
Ideea ramane aceeasi.

#15
chester_619

chester_619

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 06.10.2007
1. Surse-s multe, toti se copiaza unul pe altul, My bad, o sa fiu mai atent.
2. Nu stiu la ce te referi exact, insa sper din tot sufletul ca in 2015 nu te referi la numarul de posturi sau prostii de genul.
3. Ai luat-o prea personal, abordarea trebuie sa fie mai chileanu, ca nu vreau sa te jefuiesc. In legatura cu ce ti-a zis tatal tau hai sa o luam logic ca altfel n-avem cum ca te stiu de pe aici (eu citesc mult, postez putin si stiu ca esti ok).

Anvelopele de vara au clase A,B, etc.
Anvelopele de iarna au clase A,B etc.

Anvelopa asta e bagata in categoria de vara avand un indice de perfomanta A (la franare pe suprafete umede). Daca s-a obtinut acest indice asta inseamna ca un compromis fie nu s-a facut, fie este in limite(limite impuse ptr anvelope de vara caci aici se incadreaza anvelopa), fie este nesemnificativ. Si totusi poti circula cu ele si iarna.

Acum 40 de ani nu credea nimeni ca o sa incapa o camera de 40mp intr-un telefon, si totusi am ajuns si aici. Sunt foarte constient ca ptobabil cand tatal tau a zis ce a zis, a avut baze mai fondate decat ale mele, eu am luat-o doar logic si grosier.

Beginning of story!

Edited by chester_619, 03 March 2015 - 01:01.


#16
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,551
  • Înscris: 07.02.2003

View PostBarboso, on 03 martie 2015 - 00:30, said:

Numa ca, pe langa prostiile alea de la Michelin, au alt desen al caii de rulare, pt cine stie.  Da, ala-i profil (si) de iarna.
Corect. Threadurile trebuie sa aibe o latime mare ca sa fie buna de ceva, sa muste din drum.

Oricum anvelopele cu compozitie de iarna nu o sa tina asa mult vara si daca vrei ceva all ajungi in final sa le schimbi mai des... asa daca ai 2 seturi dedicate faci cu unu 40k km vara si cu alalalt probabil vreo 30k iarna, chiar mai mult daca mergi nu mai pe zapada :)

Edited by andreic, 03 March 2015 - 06:23.


#17
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,550
  • Înscris: 08.10.2007
Până la urmă nu sunt altceva decât tot niște anvelope all season. Mai exact nu sunt atât de bune nici pentru vară și nici pentru iarnă.

#18
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View Postchester_619, on 03 martie 2015 - 01:00, said:

1. Surse-s multe, toti se copiaza unul pe altul, My bad, o sa fiu mai atent. - era ok sa vedem si noi sursa de informatii
2. Nu stiu la ce te referi exact, insa sper din tot sufletul ca in 2015 nu te referi la numarul de posturi sau prostii de genul. - ma refeream la diferenta dintre pozele profilului celor 2 marci, pe care le-am postat
3. Ai luat-o prea personal, abordarea trebuie sa fie mai chileanu, ca nu vreau sa te jefuiesc. In legatura cu ce ti-a zis tatal tau hai sa o luam logic ca altfel n-avem cum ca te stiu de pe aici (eu citesc mult, postez putin si stiu ca esti ok).

Anvelopele de vara au clase A,B, etc.
Anvelopele de iarna au clase A,B etc.

Anvelopa asta e bagata in categoria de vara avand un indice de perfomanta A (la franare pe suprafete umede). Daca s-a obtinut acest indice asta inseamna ca un compromis fie nu s-a facut, fie este in limite(limite impuse ptr anvelope de vara caci aici se incadreaza anvelopa), fie este nesemnificativ. Si totusi poti circula cu ele si iarna.

Acum 40 de ani nu credea nimeni ca o sa incapa o camera de 40mp intr-un telefon, si totusi am ajuns si aici. Sunt foarte constient ca ptobabil cand tatal tau a zis ce a zis, a avut baze mai fondate decat ale mele, eu am luat-o doar logic si grosier.

Beginning of story!

Povestea e mai simpla: au facut un all-season probabil mai bunicel, care insa nu va concura cu o anvelopa de mid-end sau high-end dedicata (mai ales cu una de iarna, uita-te mai atent la diferenta dintre cele 2 profilui pe care le-am testat). In plus, o anvelopa dedicata are in compozitie un cauciuc care isi pastreaza proprietatile (sau pe aproape) pe o anumita paleta de temperatura. Nu prea ai cum sa faci un cauciuc sa isi pastreze proprietatile  pe o plaja de temperaturi -40 grade - + 50 grade. Asta explicat tot de taica-miu, ca nu eram lamurit la vremea respectiva, numai ca la un moment dat a intrat in chimie organica si la aia recunosc ca si-n liceu am fost praf.



Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate