Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
CrossClimate, anvelopa de vara, omologata si pentru iarna
Last Updated: Mar 11 2022 22:37, Started by
chester_619
, Mar 02 2015 23:24
·
0
#415
Posted 16 July 2020 - 07:41
Nu ai de ce sa iei A/S daca vei merge cu 2 seturi de roti.
Ia mai bine niste gume bune pe ploaie si ai siguranta cand ai mai mare nevoie de ea vara. |
#416
Posted 16 July 2020 - 08:17
lex2010, on 15 iulie 2020 - 22:05, said:
Deci in 50.000 km as ajunge la 2 mm si sunt numai bune de aruncat. Michelin se lauda, intr-o reclama, cu ceva de genul 80-90k km rulati. Poate daca le folosesti pana la sarma... |
#417
Posted 16 July 2020 - 08:28
Eterna dilema. Ce faci cu ele in a2a jumatate a vietii?
Le tii doar pt vara si iei si unele de iarna (si bati fix ideea de a avea doar un rand de gume), tragi de ele si iarna si ce-o fi o fi sau le schimbi cu altele noi desi mai au suficienta viata in ele ca gume de vara. Toate 3 variantele sunt suboptime. Vad 2 situatii potrivite pt ele - faci +50k km pe an si le schimbi in fiecare toamna sau faci 5000km pe an si le schimbi de batranete. Se pot face lejer km aia cu gume bune doar ca trebuie condus cat mai fluent si cu o viteza rezonabila. Si, bineinteles, fara sa ai pretentia ca la 70 sau 90k km sa mai fie bune de ceva iarna. Edited by underb, 16 July 2020 - 08:32. |
#418
Posted 16 July 2020 - 08:40
Nu vrea un singur set, ci niște anvelope care să fie ok într-o dimineață (dimineți) când se schimbă vremea. Stă la munte. Alea de "ploaie" nu vor face mare brânză. Sunt astea sau de iarnă direct.
|
#419
Posted 20 July 2020 - 17:57
underb, on 16 iulie 2020 - 08:28, said:
Eterna dilema. Ce faci cu ele in a2a jumatate a vietii? Le tii doar pt vara si iei si unele de iarna (si bati fix ideea de a avea doar un rand de gume), tragi de ele si iarna si ce-o fi o fi sau le schimbi cu altele noi desi mai au suficienta viata in ele ca gume de vara. Toate 3 variantele sunt suboptime. Vad 2 situatii potrivite pt ele - faci +50k km pe an si le schimbi in fiecare toamna sau faci 5000km pe an si le schimbi de batranete. Se pot face lejer km aia cu gume bune doar ca trebuie condus cat mai fluent si cu o viteza rezonabila. Si, bineinteles, fara sa ai pretentia ca la 70 sau 90k km sa mai fie bune de ceva iarna. Insa de tocit se mai tocesc, mai ales cele de pe fata, de la manevrele de parcare, in care misti pe loc pentru viraj rotile din fata. Datorita profilului, acumuleaza in timp multe pietricele, care daca nu le iei in seama, pot contribui la patinare pe uscat si umed. Unele pietricele ca marime, pot ajunge la marginea gumei profilului si atjng carosabilu. In prima iarna si apoi prima vara sunt ok dar dupa un an, purtate zi de zi, incep lent, usor usor, sa isi mai piarda din aderenta chiar daca nu se observa semne de tocire. Nici viteza mare pe autostrada nu e prea recomandat cu ele. Edited by MMike, 20 July 2020 - 17:58. |
#420
Posted 20 July 2020 - 23:02
c6t9, on 16 iulie 2020 - 08:40, said:
Nu vrea un singur set, ci niște anvelope care să fie ok într-o dimineață (dimineți) când se schimbă vremea. Stă la munte. Alea de "ploaie" nu vor face mare brânză. Sunt astea sau de iarnă direct. Cand da bruma le pune pe alea de iarna si gata. |
#421
Posted 21 July 2020 - 01:14
Cred că asta vrea să evite, să le pună prea repede pe alea.
Plouă, însă nu câștigi nimic față de AS la mers normal. N-am văzut eu diferențe nici la mers mult mai alert decât ar trebui cu așa ceva. |
#422
Posted 21 July 2020 - 10:19
Recent, la ITP, mi s-a atras atenția că nu-s OK (de vară) ci ar fi de iarnă, neavând minim 3 canale pe circumferința anvelopei și că e posibil să pice inspecția.
Au fost totuși în parametri. |
#423
Posted 21 July 2020 - 10:28
Eu zic că te vrăjea ăla, din motive. Sunt n anvelope strict de vară cu profil în V, care există de înainte ca cineva să conceapă conceptul CrossClimate. Și mă foarte îndoiesc că nu-s legale.
|
#424
Posted 21 July 2020 - 15:24
Nu știa nenea cum să primească o atenție și încerca să îți facă o favoare imaginară.
|
|
#425
Posted 21 July 2020 - 20:24
#426
Posted 22 July 2020 - 10:19
Astia de la ITP se iau de orice auirea.
Oare cum trec de ITP masinile care scot pe teava fum ca la gratar ? |
#427
Posted 24 July 2020 - 06:07
Gif2D, on 21 iulie 2020 - 10:19, said:
Recent, la ITP, mi s-a atras atenția că nu-s OK (de vară) ci ar fi de iarnă, neavând minim 3 canale pe circumferința anvelopei și că e posibil să pice inspecția. Au fost totuși Ă®n parametri. Vara nu esti obligat sa mergi doar cu gume de vara si chiar daca ai fi, nu numarul de santuri longitudinale determina daca sunt de vara. |
#428
Posted 24 July 2020 - 10:50
Cînd mai apare cîte un glumeț din ăștia întrebați-l care e normativul/legea care zice asta. Se potolesc instant.
|
#429
Posted 05 March 2022 - 12:38
Am intrat și eu în club, vedem cum se comportă. Made in Spain.
Attached FilesEdited by daniMMM, 05 March 2022 - 12:39. |
|
#430
Posted 11 March 2022 - 22:37
Sunt foarte bune am si eu astfel de anvelope pe masina .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users