Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

CrossClimate, anvelopa de vara, omologata si pentru iarna

- - - - -
  • Please log in to reply
429 replies to this topic

#415
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Nu ai de ce sa iei A/S daca vei merge cu 2 seturi de roti.

Ia mai bine niste gume bune pe ploaie si ai siguranta cand ai mai mare nevoie de ea vara.

#416
dmitza

dmitza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 12.01.2004

View Postlex2010, on 15 iulie 2020 - 22:05, said:

Deci in 50.000 km as ajunge la 2 mm si sunt numai bune de aruncat.
Michelin se lauda, intr-o reclama, cu ceva de genul 80-90k km rulati. Poate daca le folosesti pana la sarma...
Chiar zilele trecute mă uitam la ale mele. După 4 ani și 40 mii km par să aibă între 3 și 4 mm - estimarea mea, că nu am măsurat. Asta în condiții de mers liniștit, 75% urban.

#417
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Eterna dilema. Ce faci cu ele in a2a jumatate a vietii?
Le tii doar pt vara si iei si unele de iarna (si bati fix ideea de a avea doar un rand de gume),
tragi de ele si iarna si ce-o fi o fi
sau le schimbi cu altele noi desi mai au suficienta viata in ele ca gume de vara. Toate 3 variantele sunt suboptime.
Vad 2 situatii potrivite pt ele - faci +50k km pe an si le schimbi in fiecare toamna sau faci 5000km pe an si le schimbi de batranete.

Se pot face lejer km aia cu gume bune doar ca trebuie condus cat mai fluent si cu o viteza rezonabila. Si, bineinteles, fara sa ai pretentia ca la 70 sau 90k km sa mai fie bune de ceva iarna.

Edited by underb, 16 July 2020 - 08:32.


#418
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004
Nu vrea un singur set, ci niște anvelope care să fie ok într-o dimineață (dimineți) când se schimbă vremea. Stă la munte. Alea de "ploaie" nu vor face mare brânză. Sunt astea sau de iarnă direct.

#419
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,960
  • Înscris: 25.04.2016

View Postunderb, on 16 iulie 2020 - 08:28, said:

Eterna dilema. Ce faci cu ele in a2a jumatate a vietii?
Le tii doar pt vara si iei si unele de iarna (si bati fix ideea de a avea doar un rand de gume),
tragi de ele si iarna si ce-o fi o fi
sau le schimbi cu altele noi desi mai au suficienta viata in ele ca gume de vara. Toate 3 variantele sunt suboptime.
Vad 2 situatii potrivite pt ele - faci +50k km pe an si le schimbi in fiecare toamna sau faci 5000km pe an si le schimbi de batranete.

Se pot face lejer km aia cu gume bune doar ca trebuie condus cat mai fluent si cu o viteza rezonabila. Si, bineinteles, fara sa ai pretentia ca la 70 sau 90k km sa mai fie bune de ceva iarna.
Mda, grea dilema. As zice varianta cu a le pastra de vara si luate in completare unele de iarna. Dar cand iei all season te gandesti si sa le schimbi rar, fara a mai face schimbu de sezon. Deci oricum o dai, tot nu e bine :)

Insa de tocit se mai tocesc, mai ales cele de pe fata, de la manevrele de parcare, in care misti pe loc pentru viraj rotile din fata. Datorita profilului, acumuleaza in timp multe pietricele, care daca nu le iei in seama, pot contribui la patinare pe uscat si umed. Unele pietricele ca marime, pot ajunge la marginea gumei profilului si atjng carosabilu.

In prima iarna si apoi prima vara sunt ok dar dupa un an, purtate zi de zi, incep lent, usor usor, sa isi mai piarda din aderenta chiar daca nu se observa semne de tocire.

Nici viteza mare pe autostrada nu e prea recomandat cu ele.

Edited by MMike, 20 July 2020 - 17:58.


#420
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postc6t9, on 16 iulie 2020 - 08:40, said:

Nu vrea un singur set, ci niște anvelope care să fie ok într-o dimineață (dimineți) când se schimbă vremea. Stă la munte. Alea de "ploaie" nu vor face mare brânză. Sunt astea sau de iarnă direct.
Nu ploua la munte?
Cand da bruma le pune pe alea de iarna si gata.

#421
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004
Cred că asta vrea să evite, să le pună prea repede pe alea.
Plouă, însă nu câștigi nimic față de AS la mers normal. N-am văzut eu diferențe nici la mers mult mai alert decât ar trebui cu așa ceva.

#422
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Recent, la ITP, mi s-a atras atenția că nu-s OK (de vară) ci ar fi de iarnă, neavând minim 3 canale pe circumferința anvelopei și că e posibil să pice inspecția.
Au fost totuși în parametri.

#423
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006
Eu zic că te vrăjea ăla, din motive. ;) Sunt n anvelope strict de vară cu profil în V, care există de înainte ca cineva să conceapă conceptul CrossClimate. Și mă foarte îndoiesc că nu-s legale.

#424
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004
Nu știa nenea cum să primească o atenție și încerca să îți facă o favoare imaginară.

#425
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,770
  • Înscris: 05.08.2007

View PostGif2D, on 21 iulie 2020 - 10:19, said:

Recent, la ITP, mi s-a atras atenția că nu-s OK (de vară) ci ar fi de iarnă, neavând minim 3 canale pe circumferința anvelopei și că e posibil să pice inspecția.
Au fost totuși ĂŽn parametri.

Ala care ti-a spus asa ceva este pur si simplu un idiot...

#426
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,960
  • Înscris: 25.04.2016
Astia de la ITP se iau de orice auirea.

Oare cum trec de ITP masinile care scot pe teava fum ca la gratar ? ;)


#427
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostGif2D, on 21 iulie 2020 - 10:19, said:

Recent, la ITP, mi s-a atras atenția că nu-s OK (de vară) ci ar fi de iarnă, neavând minim 3 canale pe circumferința anvelopei și că e posibil să pice inspecția.
Au fost totuși Ă®n parametri.
Adanca treaba...
Vara nu esti obligat sa mergi doar cu gume de vara si chiar daca ai fi, nu numarul de santuri longitudinale determina daca sunt de vara.

#428
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,039
  • Înscris: 09.08.2005
Cînd mai apare cîte un glumeț din ăștia întrebați-l care e normativul/legea care zice asta. Se potolesc instant.

#429
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Am intrat și eu în club, vedem cum se comportă. Made in Spain.

Attached Files


Edited by daniMMM, 05 March 2022 - 12:39.


#430
teodoreanu

teodoreanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 09.05.2006
Sunt foarte bune am si eu astfel de anvelope pe masina .

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate