Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Generator-alternator pentru scuter electric
Last Updated: Jan 29 2015 12:41, Started by
nicuflorea
, Jan 25 2015 12:11
·
0
#19
Posted 26 January 2015 - 12:46
nicuflorea, on 26 ianuarie 2015 - 12:35, said:
si ma gindesc la o roata ajutatoare care deplasindu-se pe carosabil sa ma ajute la incarcarea bateriilor pe soselele patriei ai vazut vre-o masina cu roti " ajutatoare " care deplasandu-se pe carosabil ajuta la incarcarea bateriilor ? Daca roata " ajutatoare " visata de tine ar fi cuplata cu un generator , ea ar consuma energie, ar frana scuterul . Iar energia aceasta, de franare ar fi mai mare decat ceea ce debiteaza generatorul . Nu intelegi asa , gandeste-te la bautura . Nu te poti imbata daca nu bei alcool . Poti sa bei cata fanta vrei tu , de imbatat nici o sansa . |
#20
Posted 26 January 2015 - 12:53
Practic, cu inca o roata "generatoare" reduci vreo 30-40% din autonomia scuterului. Garantat 100%.
La momentul de fata singura modificare valabila, rapida si ieftina este inlocuirea acumulatorilor. Ca fapt divers, ce model/marca ii scuterul? |
#21
Posted 26 January 2015 - 12:57
Omule, de ce nu vrei sa pricepi ca solutiile tale consuma mai mult decat produc? Randamentul e-ntodeauna subunitar. Acea roata ajutatoare, de ex, care va invarti un generator, va infrana scuterul, energia consumata in plus va fi mai mare decat energia produsa de acea roata. Solutia ar fi utila doar cand cobori o panta, folosind frana de motor. Sa maresti autonomia, fie pui baterii mai mari, fie conduci economic, fara demaraje puternice, cu viteza mult mai mica.
|
#22
Posted 26 January 2015 - 13:03
Eu te pot ajuta cu motoare termice (de scuter, cu tot cu cutie inclusa) de 50, 125 sau 150 cmc. Cred ca inlocuirea motorului te costa mai putin decat bateriile performante.
|
#23
Posted 26 January 2015 - 15:35
Quote ....sunt mecanic de locomotiva diesel hidraulica,si caut o solutie la problema mea.....Cu panouri solare ,ventilatoare nu merge,baterii lifepo4 sunt scumpe si ma gindesc la o roata ajutatoare care deplasindu-se pe carosabil sa ma ajute la incarcarea bateriilor si aici e aici ?..... cate clase se cer ca sa ocupi postul de mecanic locomotiva? nici macar liceul? se invata suficienta fizica in liceu cat sa nu aberezi chiar asa .. Edited by aeon, 26 January 2015 - 15:36. |
#24
Posted 26 January 2015 - 16:24
Nu se cerea liceul, doar 8 clase si scoala profesionala.
|
#25
Posted 27 January 2015 - 10:25
scuterul este chinezesc,achizitionat din Spania.Va multumesc pentru timpul acordat.
|
#26
Posted 27 January 2015 - 10:42
Chinezesc .... am inteles ... dar un nume de producator, model, poate gasim o solutie.
|
#27
Posted 27 January 2015 - 14:40
Super Chief iti multumesc pentru amabilitate.Marca:HUASHA,tip:HS50QT-17,nr omologare:E4*2002/24*0461*01,tip combustibil:electric,motor:1500w,baterii 4x12v 38ah.Cu respect...
|
#28
Posted 27 January 2015 - 14:43
Traseul tau obisnuit are portiuni cu pante si rampe abrupte ?
Incearca sa optimizezi traseul , evitarea unei pante chiar daca implica km. suplimentari inseamna marirea autonomiei . |
|
#29
Posted 27 January 2015 - 14:55
Aveam o mica banuiala ca era vorba de jucaria asta.
Nu ai ce sa-i faci, decat sa-i schimbi bateriile. Asta fiind varianta cu cea mai mica bataie de cap si portofel. Nu mai stiu exact adresele dar exista cateva formuri care se discuta efectiv de chestii din astea electrice si unde este prezentata o modificare, cu inlocuirea bateriilor, si adaugarea unora suplimentare in podea si partea din fata. Creste greutatea cu vreo 40 kg dar dubleaza autonomia si creste viteza medie. |
#31
Posted 29 January 2015 - 11:16
Ai putea să-i pui un pantograf și să mergi pe linia de tramvai sau de troleu. Sau înlocuiești bateriile cu Pb cu multe baterii Li-Po până când greutatea bateriilor este aproximativ aceeași și obții o densitate de energie mai mare și înlocuiești motorul cu unul brushless care este mai eficient.
Și mai bine, vinzi scuterul și cumperi unul pe benzină. Edited by neur0, 29 January 2015 - 11:16. |
#32
Posted 29 January 2015 - 12:41
Mai in gluma, mai in serios, umpli partea din fata cu baterii si faci naveta pana la Sighetul Marmatiei.
[ https://i.imgur.com/MKM60.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau. Trebuie doar sa reziste coafura. Electric Bike Edited by Super Chief, 29 January 2015 - 13:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users