Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Serviciu Relatii Clienti (Orange)
Last Updated: Dec 23 2017 20:19, Started by
dragos_1978_ro
, Mar 01 2014 18:51
·
0
#37
Posted 13 June 2015 - 15:53
roland_s, on 13 iunie 2015 - 15:01, said:
Ar trebui preveniti ca cei care apeleaza numarul asta si cer transfer la operator sunt taxati cu 0,55 centi! Salut, Primele 2 apeluri, in 30 de zile (in cadrul carora intri in legatura cu un coleg), sunt gratuite. Daca apelezi a 3-a oara (in 30 de zile) si ceri transfer la Serviciul Clienti sau daca suni in intervalul 21:00-08:00 si soliciti ca apelul sa fie transferat la un coleg, tariful este 0.55 eur/apel. Primesti informarea legata de taxare inainte ca apelul tau sa fie preluat de colegul de la Serviciul Clienti. Daca primim o sesizare punctuala legata de modalitatea de taxare, asa cum este cea pe care ne-ai semnalat-o, atunci ea ajunge in atentia colegilor nostri, pentru evaluare. Cu multumiri, Orange Helper |
#38
Posted 13 June 2015 - 17:20
Numai la orange este aceasta jecmaneala pe fata. Eu nu as mai sta o secunda la ei în locul vostru.
|
#39
Posted 13 June 2015 - 17:29
Taxarea e din cauza romanasilor, care din plictiseala sau prea mult timp liber suna la operatoare sa le intrebe de sanatate, daca ies la intalnire sau sa le rezolve prin telefon tot felul de tampenii debitate.
|
#40
Posted 13 June 2015 - 19:02
Si eu când eram abonat Orange am abuzat de serviciul clienți dar nu am fost taxat. Ii sunam când nu aveam ce face. Si de serviciu relații clienți telekom mai abuzam noaptea când eram de munca. Le făceam conferință intre ei
|
#41
Posted 19 June 2015 - 13:49
madalinmdl1, on 13 iunie 2015 - 19:02, said:
Si eu când eram abonat Orange am abuzat de serviciul clienți dar nu am fost taxat. Ii sunam când nu aveam ce face. Si de serviciu relații clienți telekom mai abuzam noaptea când eram de munca. Le făceam conferință intre ei |
#42
Posted 21 June 2015 - 16:58
danidica, on 19 iunie 2015 - 13:49, said: Maxim, as plati numai sa aud o conversatie dintr-o conferinta de aia ) A fost o discutie ceva de genul : 1: -Buna ziua numele meu este X , cu ce va pot ajuta 2: -Buna ziua numele meu este Y cu ce va pot ajuta 1: Dumneavoastra ati sunat pentru o solicitare in legatura cu ... 2: Nu , nu sunt Y , cu ce va pot ajuta ? 1: Y ?! Sunt X ! Iar apoi s-a inchis , banuiesc ca se cunosteau:) |
#43
Posted 22 June 2015 - 01:29
Prea tare... Ma gandesc sa fac asta pe vodafone inainte sa arunc cartela ) Insa e greu cu asteptarea asta
|
#48
Posted 23 December 2017 - 20:19
Eu nu folosesc nimic. Serviciile merg foarte bine, totul e ok, anul asta nu stiu daca am sunat la serviciul de relatii cu clientii. Parca nici anul trecut. Pe bune ca nu.
Edited by biogood, 23 December 2017 - 20:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users