Skoda Roomster
Last Updated: Mar 16 2010 09:21, Started by
romaximusro
, Dec 07 2005 01:06
·
0
#109
Posted 03 November 2006 - 22:29
Eu nu prea inteleg germana...dar mi se pare ca ESP este dotare de serie doar la modelele cuu putere mai mare de 59kW (80CP)...adik numai la motoarele diesel TDI...
iar pentru restul este cam 300 euro.. Si cum de nu comenteaza nimeni "extraordinare" versiune de Roomster **** 1,2 l 12V HTP / 47 kW (64 PS) / 12.990,00 € iar acceler. 0-100 km/h in 17.9 s. Daca era Logan....wow ce critice la motorizare ar fi fost Rommster e OK doar DIESEL.... Oare cum se misca cu motorizarea asta..... la cam 1300 kg ?? apropo....preturile sunt cu sau fara tva ?? Edited by eb2e2, 03 November 2006 - 22:33. |
#110
Posted 03 November 2006 - 22:47
Si eu fac parte din minoritatea care apreciaza aceasta masina. Ba chiar imi place mult. Dar nu asta cred ca intereseaza pe cineva ci data lansarii oficiale in Romania: 8 noiembrie. I'll be there...
|
#111
Posted 03 November 2006 - 23:12
Imi place si mie varianta asta neagra, nu se mai vad geamurile alea urate. Si nu se poate compara cu MCV, din pacate pentru fabrica de la Pitesti.
|
#112
Posted 04 November 2006 - 02:51
Pe scurt:
Chelioasa pentru zgarciti sau care sunt la limita cu cascavalul: 1. 12.990 in echiparea Roomster si are: - partzaitul de motor de 64 de cp in 3 cilindrii care nu cred ca prinde suta (de fapt a facut prietena mea scoala pe o fabie break cu motorul asta si am mers si eu de 2 ori, se misca acolo decent, insa era enervant zgomotul motorasului ca de tronineta). - 2 X airbag-uri frontale - 2 X airbag-uri laterale (!?!?!) - 2 X airbag-uri toracice (!?!!?) - ESP la 300 de euro - ABS, ASR, Control Mecanic al franarii - discuri spate - directie electrohidraulica - VOLAN REGLABIL IN ADANCIME SI VERTICAL - inchidere centralizata ce se inchide singura in mers (telecomanda costa 150 e ) - Climaticul e 1090 euro (daca se merge pe clima, cred ca se renteaza echiparea Style, are mai multe in standard si iesi mai avantajos) - filtru de polen - priza 12 V in fata si portbagaj (bagi copchii acolo sa butoneze sa nu te f..a la cap ) - culoare metalica sau pearleffect e 360 e - pregatire radio cu 4 boxe - geamurile electrice fata costa 220 euro 2. O benzinica de 86 CP la 14.190 (ESP standard) si ai toate alea ca pe asta de 64 CP. 3. O benzinica si mai potenta de 105 CP (ESP standard) la 16.490 si ai in plus fata de astea doua echiparea style adica: - telecomanda la inchiderea centralizata (la celelalte o iei daca iti iei echiparea cu clima inclusa) - geamuri electrice fata - oglinzi electrice incalzite - clima standard - geamuri cu tenta si filtru UV - MP3 Player cu 8 difuzoare si line in pentru iPod & shit (cool) - Computer bord 4. Pentru tractoristi: 1.4 TDI de 70 CP la 14.990 (trabantzele, la Logan are 65 CP, nu 70 cum mint ei) Dotarile de la 1. 5. Pentru tractoristii potenti: 1.9 TDi de 105 CP la 18.290 euro cu dotarile de la 3. Personal cea mai rentabila mi se pare echiparea style (daca socotesti optionalele iesi mult mai avantajos decat daca ti le pui separat, adica ESP, MP3, Line in pentru ipod, geamuri, oglinzi electrice si incalzite, etc.) cu motorizarea 1.6 de 105 CP (ai optiuni super multe in plus, o masina completa si bine motorizata) sau daca esti motorinist 1.4 TDI de 70 CP dar in echiparea Style la 16.490. La o prima vedere, pare scumpa, insa daca pe logan ai pune 6 airbaguri standard, ESP si cate chestii are roomster, ajungi la acelasi pret Parerea mea e ca masina are un pret foarte corect, data fiind fiabilitatea binecunoscuta Skoda, apoi siguranta deplina cu 6 airbag-uri, ESP, confort cu climatic, MP3 Player, etc. P.S.: Toate preturile au TVA inclus, nu e ca la noi sa te amageasca cu preturi fara taxe |
#114
Posted 04 November 2006 - 03:55
RedMan_BZ, on Nov 4 2006, 13:51, said: Pe scurt: Chelioasa pentru zgarciti sau care sunt la limita cu cascavalul: 1. 12.990 in echiparea Roomster si are: - partzaitul de motor de 64 de cp in 3 cilindrii care nu cred ca prinde suta (de fapt a facut prietena mea scoala pe o fabie break cu motorul asta si am mers si eu de 2 ori, se misca acolo decent, insa era enervant zgomotul motorasului ca de tronineta). - 2 X airbag-uri frontale - 2 X airbag-uri laterale (!?!?!) - 2 X airbag-uri toracice (!?!!?) - ESP la 300 de euro - ABS, ASR, Control Mecanic al franarii - discuri spate - directie electrohidraulica - VOLAN REGLABIL IN ADANCIME SI VERTICAL - inchidere centralizata ce se inchide singura in mers (telecomanda costa 150 e ) - Climaticul e 1090 euro (daca se merge pe clima, cred ca se renteaza echiparea Style, are mai multe in standard si iesi mai avantajos) - filtru de polen - priza 12 V in fata si portbagaj (bagi copchii acolo sa butoneze sa nu te f..a la cap ) - culoare metalica sau pearleffect e 360 e - pregatire radio cu 4 boxe - geamurile electrice fata costa 220 euro 2. O benzinica de 86 CP la 14.190 (ESP standard) si ai toate alea ca pe asta de 64 CP. 3. O benzinica si mai potenta de 105 CP (ESP standard) la 16.490 si ai in plus fata de astea doua echiparea style adica: - telecomanda la inchiderea centralizata (la celelalte o iei daca iti iei echiparea cu clima inclusa) - geamuri electrice fata - oglinzi electrice incalzite - clima standard - geamuri cu tenta si filtru UV - MP3 Player cu 8 difuzoare si line in pentru iPod & shit (cool) - Computer bord 4. Pentru tractoristi: 1.4 TDI de 70 CP la 14.990 (trabantzele, la Logan are 65 CP, nu 70 cum mint ei) Dotarile de la 1. 5. Pentru tractoristii potenti: 1.9 TDi de 105 CP la 18.290 euro cu dotarile de la 3. Personal cea mai rentabila mi se pare echiparea style (daca socotesti optionalele iesi mult mai avantajos decat daca ti le pui separat, adica ESP, MP3, Line in pentru ipod, geamuri, oglinzi electrice si incalzite, etc.) cu motorizarea 1.6 de 105 CP (ai optiuni super multe in plus, o masina completa si bine motorizata) sau daca esti motorinist 1.4 TDI de 70 CP dar in echiparea Style la 16.490. La o prima vedere, pare scumpa, insa daca pe logan ai pune 6 airbaguri standard, ESP si cate chestii are roomster, ajungi la acelasi pret Parerea mea e ca masina are un pret foarte corect, data fiind fiabilitatea binecunoscuta Skoda, apoi siguranta deplina cu 6 airbag-uri, ESP, confort cu climatic, MP3 Player, etc. P.S.: Toate preturile au TVA inclus, nu e ca la noi sa te amageasca cu preturi fara taxe intrucat probabil in romanica pretul va fi cu 1000 mai mic ,datorita diferentei de taxe la 15.500 , dieselache in echiparea style ai in plus: esp -absolut vital pe o dubita ca asta mp3 + line = cool 6 airbaguri =the best climatic - ma rog nu ma omor mergea si manual etc etc etc. adica dieselache cu astea e 15.500 si loganul tip ap 2 camere este 13.500 cu mult mai putine dotari. e , maximuse ce ti-am zis eu ca caut la un brec /monovolum ca siguranta si dotari? asta le are mcv ne pas. bineinteles ca o sa incepi cu aia 2000 diferenta care este o suma domne daca nu o ai. pai daca nu ai 2000 de unde dreacu ai 13.500 sa dai pe brec. |
#115
Posted 04 November 2006 - 07:45
mai comparati cand vreti sa comparati cu roomsteru , mcv-ul cu 5 locuri, nu ala cu 7 locuri. Oricum, hai sa nu facem un vs aici, tinand seama ca oricum masinile nu prea sunt comparabile ,daca privim dimensiunile. Roomsterul cred ca e mai mult un mpv de clasa mica (nu m-ar surprinde sa aflu ca are platforma viitoarei fabia)..
Oricum preturile mi se par destul de competitive, interiorul place... pacat ca e urata nene.. |
#116
Posted 05 November 2006 - 05:04
romaximusro, on Nov 4 2006, 18:45, said: mai comparati cand vreti sa comparati cu roomsteru , mcv-ul cu 5 locuri, nu ala cu 7 locuri. Oricum, hai sa nu facem un vs aici, tinand seama ca oricum masinile nu prea sunt comparabile ,daca privim dimensiunile. Roomsterul cred ca e mai mult un mpv de clasa mica (nu m-ar surprinde sa aflu ca are platforma viitoarei fabia).. Oricum preturile mi se par destul de competitive, interiorul place... pacat ca e urata nene.. vezi ca e si mcv cu 5 locuri asa ca hamster-ul asta de la skoda se compara cu pure -bread dric bai Dacia. preturi bune, calitate idem o sa ma duc sa o vaz si eu dupa lansare... |
#117
Posted 05 November 2006 - 07:44
eu ce ziceam? daca tot vrei sa compari (la preturi) compara versiunea de 5 locuri, ca nu cred ca exista Roomster cu 7 locuri. Si in acelasi timp masinile nu se prea compara dintr-un motiv simplu cum am zis mai sus: dimensiunile. E ca si cum as compara un Peugeot 206 sw cu un peugeot 307 sw.. din punctul asta de vedere
|
#118
Posted 05 November 2006 - 14:17
romaximusro, on Nov 5 2006, 18:44, said: eu ce ziceam? daca tot vrei sa compari (la preturi) compara versiunea de 5 locuri, ca nu cred ca exista Roomster cu 7 locuri. Si in acelasi timp masinile nu se prea compara dintr-un motiv simplu cum am zis mai sus: dimensiunile. E ca si cum as compara un Peugeot 206 sw cu un peugeot 307 sw.. din punctul asta de vedere si se compara dpdv al spatiului interior. eu sunt multumit ca Dacia are concurenta pe conceptul "inovator". poate asa da si ea garantie integrala 3 ani |
|
#120
Posted 10 November 2006 - 08:05
roomster e la vanzare in romania.Detalii aici. M-am uitat la preturi si un Roomster Comfort benzina / 1.2 HTP / 64 CP ( ) / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi costa 11.690 de euro CIP adica ~13.911 euro cu tva inclus.
si are: Quote 4 difuzoare suplimentare (spate) ABS (sistem antiblocare roti la franare), MSR (sistem reglaj moment motor) si sistem franare Dual Rate Airbag sofer si airbag pasager Airbag-uri laterale fata ASR (sistem antiderapaj) Capac compartiment portbagaj ajustabil pe 2 trepte de inaltime Climatronic - instalatie de aer conditionat, automata Computer de bord - functii: ora, temperatura exterioara, consum instantaneu, consum mediu, distanta parcursa, durata deplasarii, viteza medie, autonomie Conceptie design interior Comfort: plansa bord in culori Onyx/Ivory (negru/bej), tapiterie bej Chic Cotiera centrala fata ajustabila cu compartiment de depozitare Faruri cu halogen si lentila de proiectie Geamuri atermice si colorate Geamuri electrice fata Inchidere centralizata SAFE-System Instalatie de aer conditionat Climatic Jante aliaj usor 6.0x14" ATIK Mufa input audio in consola centrala Oglinzi exterioare cu reglare manuala Oglinzi exterioare electrice si incalzite Oglinzi si manere exterioare vopsite in culoarea caroseriei Pachet elemente decorative Silver (schimbator de viteze, manere interioare usi, rame duze ventilatie, buton frana de mana) Pachet Overhead I (4 manere de plafon pliabile, cele din spate prevazute cu agatatoare haine, 2 lampi pentru citi fata, oglinda parasolar pasager) Parasolar sofer cu buzunar Plafoniere spate Plase de prindere in portbagaj Pregatire "Isofix" pentru ancorarea a 2 scaune de copii, pe scaunele din spate Priza 12V, suport pentru pahare si compartiment de depozitare in consola centrala Priza de 12V in compartiment portbagaj Proiectoare de ceata Radio-CD-player DANCE, MP3-player, antena de acoperis pliabila, 4 difuzoare fata Recircularea aerului, filtru de polen Reglaj electric faruri Roata de rezerva normala - otel Scaun pasager reglabil manual pe inaltime Scaun sofer reglabil manual pe inaltime Semnal acustic de avertizare faruri aprinse Semnalizatoare laterale de culoare inchisa Sertare sub scaune fata Servodirectie electrohidraulica Set unelte (cric, surubelnita, chei jante) Sistem VarioFlex: 3 scaune spate individuale cu posibilitati multiple de configurare Spatar scaun central spate cu functie masa Spatii de depozitare in partile laterale ale compartimentului portbagajului Spatiu de depozitare in partea stanga sub volan Spatiu de depozitare in portiere fata cu suport pentru sticla de 1.5l Stergator luneta cu duza stropitoare Suport ochelari Suport tichet de parcare Telecomnda pliabila pentru inchidere centralizata Temporizare iluminare habitaclu Temporizare viteza actionare stergatoare de parbriz Tetiere fata/spate ajustabile pe inaltime Torpedou in partea inferioara a plansei de bord - iluminat si refrigerat Torpedou in partea superioara a plansei de bord Trei centuri de siguranta spate cu sistem de prindere in trei puncte Turometru cu ceas digital Volan cu patru spite, reglabil vertical si axial sa zicem ca nu e excesiv de scumpa, insa daca vrei un motor mai de doamne ajuta (adica 1.4-ul mpi-ul) te ajunge in jur la 12.740 euro CIP adica 15.170 euro DDP. Scump in acest caz, ca sa nu mai zic ca totusi din cifre masina nu pare mare.. cred ca un berlingo combi e o alegere mult mai reusita, deja in banii astia iti iei unul cu motor diesel de 90cp.Si nici nu arata ca draku sau ca o cotoroanta. Oricum in buna traditie skoda avem printre dotarile de baza: Quote Capac motor Capac rezervor cu incuietoare Faruri cu geam clar sticker cu mentiunea seriei de sasiu si cod de bare Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile Lampa ceata spate 4 manere de plafon pliabile, cele din spate prevazute cu agatatoare haine, 2 lampi pentru citi fata, oglinda parasolar pasager ca sa nu zic ca se contrazic singuri...la oglinzi.. sunt electrice sau manuale? |
#121
Posted 10 November 2006 - 09:54
Am trecut ieri pe la skoda (temeco), cu cineva, sa vada o fabie.
Nenea de acolo ne-a oferit, pina la urma, si Roomster. I-am spus ca pe forumuri e criticata ca e URITA. El a fost contrariat, cum stiu astia pe forumuri ca e urita ca numai ce a fost adusa in showroom... Eheeeee, nu a auzit mosulica de internet! Intr-adevar, modelul prezentat era pe la 15k euroi... PS Singura masina (mai) convenabila era octavia OLD, Fabia avea un pret inadmisibil de mare pt un model asa vechi... |
#122
Posted 10 November 2006 - 11:59
romaximusro, on Nov 10 2006, 19:05, said: roomster e la vanzare in romania.Detalii aici. M-am uitat la preturi si un Roomster Comfort benzina / 1.2 HTP / 64 CP ( ) / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi costa 11.690 de euro CIP adica ~13.911 euro cu tva inclus. si are: sa zicem ca nu e excesiv de scumpa, insa daca vrei un motor mai de doamne ajuta (adica 1.4-ul mpi-ul) te ajunge in jur la 12.740 euro CIP adica 15.170 euro DDP. Scump in acest caz, ca sa nu mai zic ca totusi din cifre masina nu pare mare.. cred ca un berlingo combi e o alegere mult mai reusita, deja in banii astia iti iei unul cu motor diesel de 90cp.Si nici nu arata ca draku sau ca o cotoroanta. Oricum in buna traditie skoda avem printre dotarile de baza: ca sa nu zic ca se contrazic singuri...la oglinzi.. sunt electrice sau manuale? am configurat un diesel de 70 cp cu airbaguri laterale si cortina+ esp + alte briz brizuri = 13000 cip . bineinteles ac , abs , airbaguri etc. fraenele sunt disc si pe spate e cam cu 20% mai scumpa ca mcv, dar merita ! ai o gramada de optionale si preturile nu par foarte mari la optionale. si chiar incepe sa imi placa forma. cand o sa am timp ma duc in shourum sa o vad. plus calitatea finisarilor din poze pare f interesanta |
#123
Posted 10 November 2006 - 12:04
si nu ti se par putini 70 cp la roomster? totusi masina are la gol 1230 de kg in varianta de baza
|
|
#124
Posted 10 November 2006 - 12:08
romaximusro, on Nov 10 2006, 23:04, said: si nu ti se par putini 70 cp la roomster? totusi masina are la gol 1230 de kg in varianta de baza asa ca merita ! in plus ai optional sau de 80 cp sau 105 cp diesel . ceea ce la mcv nu este ! |
#125
Posted 10 November 2006 - 12:18
pai sa vedem putin:
Skoda roomster: -greutate pt motorul asta: 1230 cp - cp: 70 cp -Dacia logan: -greutate pt 1.5dci mcv: 1205-1245 - cp - 70 cp deci.. tot un drac e .. unde e roomsterul mai performant? si parca tu strigai ca 70 cp sunt putini nu? si daca vrei diesel mai mare.. platesti nene.. cat nu face .. |
#126
Posted 10 November 2006 - 12:22
romaximusro, on Nov 10 2006, 23:18, said: pai sa vedem putin: Skoda roomster: -greutate pt motorul asta: 1230 cp - cp: 70 cp -Dacia logan: -greutate pt 1.5dci mcv: 1205-1245 - cp - 70 cp deci.. tot un drac e .. unde e roomsterul mai performant? si parca tu strigai ca 70 cp sunt putini nu? si daca vrei diesel mai mare.. platesti nene.. cat nu face .. diesel mai mare platesti in plus , as plati si la mcv daca mi-ar oferi. imi ofera? nu ! am vazut o poza cu 2 biciclete in hamster inauntru si nu afara ca la mcv . cat e garda la dricul asta ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users