Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Casa construita la o distanta mai...
 Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa
 Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...
 Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator
 

Skoda Roomster

- - - - -
  • Please log in to reply
314 replies to this topic

#109
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003
Eu nu prea inteleg germana...dar mi se pare ca ESP este dotare de serie doar la modelele cuu putere mai mare de  59kW (80CP)...adik numai la motoarele diesel TDI...   :)
iar pentru restul este cam 300 euro..
Si cum de nu comenteaza nimeni "extraordinare" versiune de Roomster    ****   1,2 l 12V HTP  /  47 kW (64 PS)  / 12.990,00 €  iar acceler. 0-100 km/h  in 17.9 s.
Daca era Logan....wow ce critice la motorizare ar fi fost   :lol:
Rommster e OK doar DIESEL.... :P
Oare cum se misca cu motorizarea asta.....  :)     la cam 1300 kg ??

apropo....preturile sunt cu sau fara tva ??

Edited by eb2e2, 03 November 2006 - 22:33.


#110
scotty

scotty

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 03.08.2005
Si eu fac parte din minoritatea care apreciaza aceasta masina. Ba chiar imi place mult. Dar nu asta cred ca intereseaza pe cineva ci data lansarii oficiale in Romania: 8 noiembrie. I'll be there...

#111
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,523
  • Înscris: 28.08.2003
Imi place si mie varianta asta neagra, nu se mai vad geamurile alea urate. Si nu se poate compara cu MCV, din pacate pentru fabrica de la Pitesti.

#112
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Pe scurt:

Chelioasa pentru zgarciti sau care sunt la limita cu cascavalul:

1. 12.990 in echiparea Roomster si are:
- partzaitul de motor de 64 de cp in 3 cilindrii care nu cred ca prinde suta :confuzzled: (de fapt a facut prietena mea scoala pe o fabie break cu motorul asta si am mers si eu de 2 ori, se misca acolo decent, insa era enervant zgomotul motorasului ca de tronineta).
- 2 X airbag-uri frontale
- 2 X airbag-uri laterale (!?!?!)
- 2 X airbag-uri toracice (!?!!?)
- ESP la 300 de euro
- ABS, ASR, Control Mecanic al franarii
- discuri spate
- directie electrohidraulica
- VOLAN REGLABIL IN ADANCIME SI VERTICAL
- inchidere centralizata ce se inchide singura in mers (telecomanda costa 150 e  :deadtongue: )
- Climaticul e 1090 euro (daca se merge pe clima, cred ca se renteaza echiparea Style, are mai multe in standard si iesi mai avantajos)
- filtru de polen
- priza 12 V in fata si portbagaj (bagi copchii acolo sa butoneze sa nu te f..a la cap :lol: )
- culoare metalica sau pearleffect e 360 e
- pregatire radio cu 4 boxe
- geamurile electrice fata costa 220 euro :confuzzled:

2. O benzinica de 86 CP la 14.190 (ESP standard) si ai toate alea ca pe asta de 64 CP.

3. O benzinica si mai potenta de 105 CP (ESP standard) la 16.490 si ai in plus fata de astea doua echiparea style adica:

- telecomanda la inchiderea centralizata (la celelalte o iei daca iti iei echiparea cu clima inclusa)
- geamuri electrice fata
- oglinzi electrice incalzite
- clima standard
- geamuri cu tenta si filtru UV
- MP3 Player cu 8 difuzoare si line in pentru iPod & shit (cool)
- Computer bord

4. Pentru tractoristi:

1.4 TDI de 70 CP la 14.990 (trabantzele, la Logan are 65 CP, nu 70 cum mint ei)

Dotarile de la 1.

5. Pentru tractoristii potenti:

1.9 TDi de 105 CP la 18.290 euro cu dotarile de la 3.

Personal cea mai rentabila mi se pare echiparea style (daca socotesti optionalele iesi mult mai avantajos decat daca ti le pui separat, adica ESP, MP3, Line in pentru ipod, geamuri, oglinzi electrice si incalzite, etc.) cu motorizarea 1.6 de 105 CP (ai optiuni super multe in plus, o masina completa si bine motorizata) sau daca esti motorinist 1.4 TDI de 70 CP dar in echiparea Style la 16.490.

La o prima vedere, pare scumpa, insa daca pe logan ai pune 6 airbaguri standard, ESP si cate chestii are roomster, ajungi la acelasi pret :death: Parerea mea e ca masina are un pret foarte corect, data fiind fiabilitatea binecunoscuta Skoda, apoi siguranta deplina cu 6 airbag-uri, ESP, confort cu climatic, MP3 Player, etc.

P.S.: Toate preturile au TVA inclus, nu e ca la noi sa te amageasca cu preturi fara taxe :worthy:

#113
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Logan-ul nu ajunge la acelasi pret. Inca... :)

#114
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View PostRedMan_BZ, on Nov 4 2006, 13:51, said:

Pe scurt:

Chelioasa pentru zgarciti sau care sunt la limita cu cascavalul:

1. 12.990 in echiparea Roomster si are:
- partzaitul de motor de 64 de cp in 3 cilindrii care nu cred ca prinde suta :confuzzled: (de fapt a facut prietena mea scoala pe o fabie break cu motorul asta si am mers si eu de 2 ori, se misca acolo decent, insa era enervant zgomotul motorasului ca de tronineta).
- 2 X airbag-uri frontale
- 2 X airbag-uri laterale (!?!?!)
- 2 X airbag-uri toracice (!?!!?)
- ESP la 300 de euro
- ABS, ASR, Control Mecanic al franarii
- discuri spate
- directie electrohidraulica
- VOLAN REGLABIL IN ADANCIME SI VERTICAL
- inchidere centralizata ce se inchide singura in mers (telecomanda costa 150 e  :deadtongue: )
- Climaticul e 1090 euro (daca se merge pe clima, cred ca se renteaza echiparea Style, are mai multe in standard si iesi mai avantajos)
- filtru de polen
- priza 12 V in fata si portbagaj (bagi copchii acolo sa butoneze sa nu te f..a la cap :lol: )
- culoare metalica sau pearleffect e 360 e
- pregatire radio cu 4 boxe
- geamurile electrice fata costa 220 euro :confuzzled:

2. O benzinica de 86 CP la 14.190 (ESP standard) si ai toate alea ca pe asta de 64 CP.

3. O benzinica si mai potenta de 105 CP (ESP standard) la 16.490 si ai in plus fata de astea doua echiparea style adica:

- telecomanda la inchiderea centralizata (la celelalte o iei daca iti iei echiparea cu clima inclusa)
- geamuri electrice fata
- oglinzi electrice incalzite
- clima standard
- geamuri cu tenta si filtru UV
- MP3 Player cu 8 difuzoare si line in pentru iPod & shit (cool)
- Computer bord

4. Pentru tractoristi:

1.4 TDI de 70 CP la 14.990 (trabantzele, la Logan are 65 CP, nu 70 cum mint ei)

Dotarile de la 1.

5. Pentru tractoristii potenti:

1.9 TDi de 105 CP la 18.290 euro cu dotarile de la 3.

Personal cea mai rentabila mi se pare echiparea style (daca socotesti optionalele iesi mult mai avantajos decat daca ti le pui separat, adica ESP, MP3, Line in pentru ipod, geamuri, oglinzi electrice si incalzite, etc.) cu motorizarea 1.6 de 105 CP (ai optiuni super multe in plus, o masina completa si bine motorizata) sau daca esti motorinist 1.4 TDI de 70 CP dar in echiparea Style la 16.490.

La o prima vedere, pare scumpa, insa daca pe logan ai pune 6 airbaguri standard, ESP si cate chestii are roomster, ajungi la acelasi pret :death: Parerea mea e ca masina are un pret foarte corect, data fiind fiabilitatea binecunoscuta Skoda, apoi siguranta deplina cu 6 airbag-uri, ESP, confort cu climatic, MP3 Player, etc.

P.S.: Toate preturile au TVA inclus, nu e ca la noi sa te amageasca cu preturi fara taxe :worthy:
mane, 1.4 tdi ala e misto . e motorul de pe fabie care trage nenicule nu se lesina.

intrucat probabil in romanica pretul va fi cu 1000 mai mic ,datorita diferentei de taxe la 15.500 , dieselache in echiparea style ai in plus:
esp -absolut vital pe o dubita ca asta
mp3 + line = cool
6 airbaguri =the best
climatic - ma rog nu ma omor mergea si manual
etc etc etc.


adica dieselache cu astea e 15.500 si loganul tip ap 2 camere este 13.500 cu mult mai putine dotari.

e , maximuse ce ti-am zis eu ca caut la un brec /monovolum ca siguranta si dotari?

asta le are mcv ne pas.  :photo:

bineinteles ca o sa incepi cu aia 2000 diferenta care este o suma domne daca nu o ai. pai daca nu ai 2000 de unde dreacu ai 13.500 sa dai pe brec.

#115
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mai comparati cand vreti sa comparati cu roomsteru , mcv-ul cu 5 locuri, nu ala cu 7 locuri. Oricum, hai sa nu facem un vs aici, tinand seama ca oricum masinile nu prea sunt comparabile ,daca privim dimensiunile. Roomsterul cred ca e mai mult un mpv de clasa mica (nu m-ar surprinde sa aflu ca are platforma viitoarei fabia)..

Oricum preturile mi se par destul de competitive, interiorul place... pacat ca e urata nene..

#116
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Nov 4 2006, 18:45, said:

mai comparati cand vreti sa comparati cu roomsteru , mcv-ul cu 5 locuri, nu ala cu 7 locuri. Oricum, hai sa nu facem un vs aici, tinand seama ca oricum masinile nu prea sunt comparabile ,daca privim dimensiunile. Roomsterul cred ca e mai mult un mpv de clasa mica (nu m-ar surprinde sa aflu ca are platforma viitoarei fabia)..

Oricum preturile mi se par destul de competitive, interiorul place... pacat ca e urata nene..
cred ca mcv e masina visurilor pt versusurile tale maximuse. o dai cum iti place , ba ca e brec ba monovolum ba duba . orice ii vezi numai calitatile nu si defectele.

vezi ca e si mcv cu 5 locuri asa ca hamster-ul asta de la skoda se compara cu pure -bread dric bai Dacia.

preturi bune, calitate idem o sa ma duc sa o vaz si eu dupa lansare...

#117
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu ce ziceam? daca tot vrei sa compari (la preturi) compara versiunea de 5 locuri, ca nu cred ca exista Roomster cu 7 locuri. Si in acelasi timp masinile nu se prea compara dintr-un motiv simplu cum am zis mai sus: dimensiunile. E ca si cum as compara un Peugeot 206 sw cu un peugeot 307 sw.. din punctul asta de vedere

#118
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Nov 5 2006, 18:44, said:

eu ce ziceam? daca tot vrei sa compari (la preturi) compara versiunea de 5 locuri, ca nu cred ca exista Roomster cu 7 locuri. Si in acelasi timp masinile nu se prea compara dintr-un motiv simplu cum am zis mai sus: dimensiunile. E ca si cum as compara un Peugeot 206 sw cu un peugeot 307 sw.. din punctul asta de vedere
vezi ca ti-am mai spus ca hamsterul are fix dimensiunile unui accent si mcv parca celui ale unui Logan sedan.

si se compara dpdv al spatiului interior.

eu sunt multumit ca Dacia are concurenta pe conceptul "inovator". poate asa da si ea garantie integrala 3 ani  :naughty:

#119
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
loganul mcv e mai mare ca sedanul atat la ampatament cat si la lungime. Si e cu mult mai mare decat skoda.. am dat dimensiunile mai sus:

Lungime roomster: 4.2 m, ampatament 2.6m
Lungime Logan mcv: 4.45m , ampatament 2.9m

#120
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
roomster e la vanzare in romania.Detalii aici. M-am uitat la preturi si un Roomster Comfort benzina / 1.2 HTP / 64 CP ( :naughty:  :naughty:  ) / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi costa 11.690 de euro CIP adica ~13.911 euro cu tva inclus.

si are:

Quote

4 difuzoare suplimentare (spate)

    ABS (sistem antiblocare roti la franare), MSR (sistem reglaj moment motor) si sistem franare Dual Rate

    Airbag sofer si airbag pasager

    Airbag-uri laterale fata

    ASR (sistem antiderapaj)

    Capac compartiment portbagaj ajustabil pe 2 trepte de inaltime

    Climatronic - instalatie de aer conditionat, automata

    Computer de bord - functii: ora, temperatura exterioara, consum instantaneu, consum mediu, distanta parcursa, durata deplasarii, viteza medie, autonomie

    Conceptie design interior Comfort: plansa bord in culori Onyx/Ivory (negru/bej), tapiterie bej Chic

    Cotiera centrala fata ajustabila cu compartiment de depozitare


    Faruri cu halogen si lentila de proiectie

    Geamuri atermice si colorate

    Geamuri electrice fata

    Inchidere centralizata SAFE-System


    Instalatie de aer conditionat Climatic

    Jante aliaj usor 6.0x14" ATIK



    Mufa input audio in consola centrala

    Oglinzi exterioare cu reglare manuala

    Oglinzi exterioare electrice si incalzite
:naughty:

    Oglinzi si manere exterioare vopsite in culoarea caroseriei

    Pachet elemente decorative Silver (schimbator de viteze, manere interioare usi, rame duze ventilatie, buton frana de mana)

    Pachet Overhead I (4 manere de plafon pliabile, cele din spate prevazute cu agatatoare haine, 2 lampi pentru citi fata, oglinda parasolar pasager)

    Parasolar sofer cu buzunar

    Plafoniere spate

    Plase de prindere in portbagaj

    Pregatire "Isofix" pentru ancorarea a 2 scaune de copii, pe scaunele din spate

    Priza 12V, suport pentru pahare si compartiment de depozitare in consola centrala

    Priza de 12V in compartiment portbagaj

    Proiectoare de ceata

    Radio-CD-player DANCE, MP3-player, antena de acoperis pliabila, 4 difuzoare fata

    Recircularea aerului, filtru de polen

    Reglaj electric faruri

    Roata de rezerva normala - otel

    Scaun pasager reglabil manual pe inaltime

    Scaun sofer reglabil manual pe inaltime

    Semnal acustic de avertizare faruri aprinse

    Semnalizatoare laterale de culoare inchisa

    Sertare sub scaune fata

    Servodirectie electrohidraulica

    Set unelte (cric, surubelnita, chei jante)

    Sistem VarioFlex: 3 scaune spate individuale cu posibilitati multiple de configurare

    Spatar scaun central spate cu functie masa

    Spatii de depozitare in partile laterale ale compartimentului portbagajului

    Spatiu de depozitare in partea stanga sub volan

    Spatiu de depozitare in portiere fata cu suport pentru sticla de 1.5l

    Stergator luneta cu duza stropitoare

    Suport ochelari

    Suport tichet de parcare

    Telecomnda pliabila pentru inchidere centralizata

    Temporizare iluminare habitaclu

    Temporizare viteza actionare stergatoare de parbriz

    Tetiere fata/spate ajustabile pe inaltime

    Torpedou in partea inferioara a plansei de bord - iluminat si refrigerat

    Torpedou in partea superioara a plansei de bord

    Trei centuri de siguranta spate cu sistem de prindere in trei puncte

    Turometru cu ceas digital

    Volan cu patru spite, reglabil vertical si axial

sa zicem ca nu e excesiv de scumpa, insa daca vrei un motor mai de doamne ajuta (adica 1.4-ul mpi-ul) te ajunge in jur la 12.740 euro CIP adica 15.170 euro DDP. Scump in acest caz, ca sa nu mai zic ca totusi din cifre masina nu pare mare.. cred ca un berlingo combi e o alegere mult mai reusita, deja in banii astia iti iei unul cu motor diesel de 90cp.Si nici nu arata ca draku sau ca o cotoroanta.


Oricum in buna traditie skoda avem printre dotarile de baza:

Quote

Capac motor
    Capac rezervor cu incuietoare
    Faruri cu geam clar
sticker cu mentiunea seriei de sasiu si cod de bare
Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile
Lampa ceata spate
4 manere de plafon pliabile, cele din spate prevazute cu agatatoare haine, 2 lampi pentru citi fata, oglinda parasolar pasager

ca sa nu zic ca se contrazic singuri...la oglinzi.. sunt electrice sau manuale? :D

#121
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Am trecut ieri pe la skoda (temeco), cu cineva, sa vada o fabie.
Nenea de acolo ne-a oferit, pina la urma, si Roomster. I-am spus ca pe forumuri e criticata ca e URITA. El a fost contrariat, cum :drac: stiu astia pe forumuri ca e urita ca numai ce a fost adusa in showroom... Eheeeee, nu a auzit mosulica de internet!

Intr-adevar, modelul prezentat era pe la 15k euroi...  :death:

PS Singura masina (mai) convenabila era octavia OLD, Fabia avea un pret inadmisibil de mare pt un model asa vechi...

#122
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Nov 10 2006, 19:05, said:

roomster e la vanzare in romania.Detalii aici. M-am uitat la preturi si un Roomster Comfort benzina / 1.2 HTP / 64 CP ( :naughty:  :naughty:  ) / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi costa 11.690 de euro CIP adica ~13.911 euro cu tva inclus.

si are:
sa zicem ca nu e excesiv de scumpa, insa daca vrei un motor mai de doamne ajuta (adica 1.4-ul mpi-ul) te ajunge in jur la 12.740 euro CIP adica 15.170 euro DDP. Scump in acest caz, ca sa nu mai zic ca totusi din cifre masina nu pare mare.. cred ca un berlingo combi e o alegere mult mai reusita, deja in banii astia iti iei unul cu motor diesel de 90cp.Si nici nu arata ca draku sau ca o cotoroanta.
Oricum in buna traditie skoda avem printre dotarile de baza:
ca sa nu zic ca se contrazic singuri...la oglinzi.. sunt electrice sau manuale? :D
bai, sunt sincer impresionat de dotari , optionale si de faptul ca suprafata de depozitare este plana.

am configurat un diesel de 70 cp cu airbaguri laterale si cortina+ esp + alte briz brizuri = 13000 cip . bineinteles ac , abs , airbaguri etc. fraenele sunt disc si pe spate

e cam cu 20% mai scumpa ca mcv, dar merita ! ai o gramada de optionale si preturile nu par foarte mari la optionale. si chiar incepe sa imi placa forma. cand o sa am timp ma duc in shourum sa o vad. plus calitatea finisarilor din poze pare f interesanta   :inlove:

#123
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
si nu ti se par putini 70 cp la roomster? :naughty:  :naughty: totusi masina are la gol 1230 de kg in varianta de baza :naughty:

#124
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Nov 10 2006, 23:04, said:

si nu ti se par putini 70 cp la roomster? :naughty:  :naughty: totusi masina are la gol 1230 de kg in varianta de baza :naughty:
ba da sunt putini. insa la mcv sunt fix in pix aceiasi caluti chiar oleaca mai putini.

asa ca merita !  :console:

in plus ai optional sau de 80 cp sau 105 cp diesel . ceea ce la mcv nu este !  :inlove:

#125
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai sa vedem putin:

Skoda roomster:

-greutate pt motorul asta: 1230 cp
- cp: 70 cp


-Dacia logan:
-greutate pt 1.5dci mcv: 1205-1245
- cp - 70 cp

deci.. tot un drac e .. unde e roomsterul mai performant? :D  :notangel: si parca tu strigai ca 70 cp sunt putini nu? si daca vrei diesel mai mare.. platesti nene.. cat nu face ..

#126
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Nov 10 2006, 23:18, said:

pai sa vedem putin:

Skoda roomster:

-greutate pt motorul asta: 1230 cp
- cp: 70 cp
-Dacia logan:
-greutate pt 1.5dci mcv: 1205-1245
- cp - 70 cp

deci.. tot un drac e .. unde e roomsterul mai performant? :D  :notangel: si parca tu strigai ca 70 cp sunt putini nu? si daca vrei diesel mai mare.. platesti nene.. cat nu face ..
amice nu ma inerva. da, sunt putini , am mai spus.

diesel mai mare platesti in plus , as plati si la mcv daca mi-ar oferi. imi ofera? nu !

am vazut  o poza cu 2 biciclete in hamster inauntru si nu afara ca la mcv :inlove: . cat e garda la dricul asta ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate