Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Skoda Roomster

- - - - -
  • Please log in to reply
314 replies to this topic

#307
bokkkdan

bokkkdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 15.06.2006
Am vrea sa mai auzim pareri ,critici despre Roomster de la cei care deja o au...sau care vor s-o cumpere...Eu am ajuns la 10.000 km...nici un defect pana acum...

#308
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
O masina ingusta, uratica, costa enorm.

#309
unu_suparat

unu_suparat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 582
  • Înscris: 27.05.2007

 Basarab, on Sep 23 2007, 08:23, said:

O masina ingusta, uratica, costa enorm.

E mai buna ca oricare Logan :lol:

#310
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
cAT COSTA? cE DOTARI ARE? Cat costa reviziile?....

#311
acredus

acredus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 18.11.2004
1.9 TDI.  25.000 km. Pana acum nici o problema.  In cele opt luni de folosinta, s-a dovedit ca modularitatea scaunelor spate  si versatilitatea masinii in general, face toti banii. Nu pot vorbi despre un cosum bun, pentru ca ma mananca talpa si conduc sportiv. Dar au fost cateva drumuri in care m-am chinuit sa stau cuminte si am scos consum apropiat de cel din specificatii, atat extraurban cat si in Bucuresti.  Prima revizie m-a costat 350 RON (am ales sa o fac la service-ul Skoda din Targoviste).
Daca va aventurati in off-road, desi are o garda la sol bunicica, aparatorile de noroi spate sunt prea joase si riscati sa le pierdeti pe drum. Climatronic eficient, interiorul se incalzeste si se raceste foarte repede. N-ar fi stricat totusi un aerator si pentru locurile din spate.  Foarte eficienta dezaburirea "turbo"a parbrizului, spre deosebire de alte masini pe care le-am condus .
Din cauza zgomotului destul de tare, ai impresia (cel putin la inceput) ca mergi mereu supraturat, dar te obisnuiesti in timp. Oricum, din cauza asta multi au tendinta sa mearga subturat si asta are consecinte nasoale.
Daca mai vreti si alte informatii, vi le dau bucuros.

#312
hair

hair

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 14.06.2006
Revin si eu pe'aici.

1,4 tdi si 27 000 de km.
Merge ca la inceput, consuma ca la inceput (5,6 afara si 8 in oras).

Intre timp vrem sa vindem si sa luam un monospace cu 7 locuri (am pus ochii pe un vw).
Cred ca pe roomsterachede un an si 27 de mii de km putem obtine in jur de 13 300 de euro.
Daca e cineva interesat, amanunte pe privat. Masina a fost rulata exclusiv in Fr si De (exceptie 1600 de km in RO )

N-am incercat-o inca dar asa am vazut ca se vinde cu 13500-14000 pe mobile.de la anii si km ei.
Mai stau o luna si ii fac revizia de 30 de mii.
Mi-au schimbat chederul la service.

O chestie ma enerveaza: cand ma urc la volan si nevasta a apropiat scanul soferului de volan, dau cu piciorul drept in manivela cu care faci sa gliseze scaunul.
Imi vine s-o iau la traforaj

care zicea cu motorul ca se aude tare, nu stie. nu se aude. Nu se aude mai tare decat la un Clio diesel sau o fiesta diesel sau un mondeo diesel.

#313
hair

hair

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 14.06.2006
Tocmai cand sa ma duc la revizia de 30 de mii (330 de euro !!), am primit si o scrisoare recomandata de la skoda cu oarece probleme de fabricatie (vreo 3, o chestie cu  inchiderea spate si nu mai stiu ce). A, si am chimbat deja toate 4 cauciucurile si a trebuit sa refac paralelismul. Cam ciudata treaba cu paralelismul la o masina de 30 de mii de km rulata numai pe drumuri bune. Din ce am inteles, urmatoarea revizie e la 60 de mii asa ca stau linistit; pneurile Continental numai 30 de mii mi se pare putin (alea pe spate ar mai fi mers insa le-am schimbat si pe ele). Am pus michelin acum, sa vedem cat o sa tina. cauciucuri+paralelism = 450 de euro


 hair, on Dec 19 2007, 18:46, said:

Revin si eu pe'aici.

1,4 tdi si 27 000 de km.
Merge ca la inceput, consuma ca la inceput (5,6 afara si 8 in oras).

Intre timp vrem sa vindem si sa luam un monospace cu 7 locuri (am pus ochii pe un vw).
Cred ca pe roomsterachede un an si 27 de mii de km putem obtine in jur de 13 300 de euro.
Daca e cineva interesat, amanunte pe privat. Masina a fost rulata exclusiv in Fr si De (exceptie 1600 de km in RO )

N-am incercat-o inca dar asa am vazut ca se vinde cu 13500-14000 pe mobile.de la anii si km ei.
Mai stau o luna si ii fac revizia de 30 de mii.
Mi-au schimbat chederul la service.

O chestie ma enerveaza: cand ma urc la volan si nevasta a apropiat scanul soferului de volan, dau cu piciorul drept in manivela cu care faci sa gliseze scaunul.
Imi vine s-o iau la traforaj

care zicea cu motorul ca se aude tare, nu stie. nu se aude. Nu se aude mai tare decat la un Clio diesel sau o fiesta diesel sau un mondeo diesel.


#314
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
scumpa revizia. chiar foarte scumpa. deja asta inseamna ~12 milioane dintr-un foc.

#315
baloozzy

baloozzy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 370
  • Înscris: 18.04.2005

 acredus, on 3rd November 2007, 00:07, said:

1.9 TDI.  25.000 km. Pana acum nici o problema.  In cele opt luni de folosinta, s-a dovedit ca modularitatea scaunelor spate  si versatilitatea masinii in general, face toti banii. Nu pot vorbi despre un cosum bun, pentru ca ma mananca talpa si conduc sportiv. Dar au fost cateva drumuri in care m-am chinuit sa stau cuminte si am scos consum apropiat de cel din specificatii, atat extraurban cat si in Bucuresti.  Prima revizie m-a costat 350 RON (am ales sa o fac la service-ul Skoda din Targoviste).
Daca va aventurati in off-road, desi are o garda la sol bunicica, aparatorile de noroi spate sunt prea joase si riscati sa le pierdeti pe drum. Climatronic eficient, interiorul se incalzeste si se raceste foarte repede. N-ar fi stricat totusi un aerator si pentru locurile din spate.  Foarte eficienta dezaburirea "turbo"a parbrizului, spre deosebire de alte masini pe care le-am condus .
Din cauza zgomotului destul de tare, ai impresia (cel putin la inceput) ca mergi mereu supraturat, dar te obisnuiesti in timp. Oricum, din cauza asta multi au tendinta sa mearga subturat si asta are consecinte nasoale.
Daca mai vreti si alte informatii, vi le dau bucuros.
Imi poti spune cat are garda la so? Ca mai mult decat ca e mai mare cu 40 mm ca la octavia break nu am aflat (si nici la aia nu stiu ca aritmetica se mai gaseste)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate