Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Roomster
Last Updated: Mar 16 2010 09:21, Started by
romaximusro
, Dec 07 2005 01:06
·
0
#310
Posted 23 September 2007 - 17:35
cAT COSTA? cE DOTARI ARE? Cat costa reviziile?....
|
#311
Posted 03 November 2007 - 00:07
1.9 TDI. 25.000 km. Pana acum nici o problema. In cele opt luni de folosinta, s-a dovedit ca modularitatea scaunelor spate si versatilitatea masinii in general, face toti banii. Nu pot vorbi despre un cosum bun, pentru ca ma mananca talpa si conduc sportiv. Dar au fost cateva drumuri in care m-am chinuit sa stau cuminte si am scos consum apropiat de cel din specificatii, atat extraurban cat si in Bucuresti. Prima revizie m-a costat 350 RON (am ales sa o fac la service-ul Skoda din Targoviste).
Daca va aventurati in off-road, desi are o garda la sol bunicica, aparatorile de noroi spate sunt prea joase si riscati sa le pierdeti pe drum. Climatronic eficient, interiorul se incalzeste si se raceste foarte repede. N-ar fi stricat totusi un aerator si pentru locurile din spate. Foarte eficienta dezaburirea "turbo"a parbrizului, spre deosebire de alte masini pe care le-am condus . Din cauza zgomotului destul de tare, ai impresia (cel putin la inceput) ca mergi mereu supraturat, dar te obisnuiesti in timp. Oricum, din cauza asta multi au tendinta sa mearga subturat si asta are consecinte nasoale. Daca mai vreti si alte informatii, vi le dau bucuros. |
#312
Posted 19 December 2007 - 19:46
Revin si eu pe'aici.
1,4 tdi si 27 000 de km. Merge ca la inceput, consuma ca la inceput (5,6 afara si 8 in oras). Intre timp vrem sa vindem si sa luam un monospace cu 7 locuri (am pus ochii pe un vw). Cred ca pe roomsterachede un an si 27 de mii de km putem obtine in jur de 13 300 de euro. Daca e cineva interesat, amanunte pe privat. Masina a fost rulata exclusiv in Fr si De (exceptie 1600 de km in RO ) N-am incercat-o inca dar asa am vazut ca se vinde cu 13500-14000 pe mobile.de la anii si km ei. Mai stau o luna si ii fac revizia de 30 de mii. Mi-au schimbat chederul la service. O chestie ma enerveaza: cand ma urc la volan si nevasta a apropiat scanul soferului de volan, dau cu piciorul drept in manivela cu care faci sa gliseze scaunul. Imi vine s-o iau la traforaj care zicea cu motorul ca se aude tare, nu stie. nu se aude. Nu se aude mai tare decat la un Clio diesel sau o fiesta diesel sau un mondeo diesel. |
#313
Posted 18 January 2008 - 18:13
Tocmai cand sa ma duc la revizia de 30 de mii (330 de euro !!), am primit si o scrisoare recomandata de la skoda cu oarece probleme de fabricatie (vreo 3, o chestie cu inchiderea spate si nu mai stiu ce). A, si am chimbat deja toate 4 cauciucurile si a trebuit sa refac paralelismul. Cam ciudata treaba cu paralelismul la o masina de 30 de mii de km rulata numai pe drumuri bune. Din ce am inteles, urmatoarea revizie e la 60 de mii asa ca stau linistit; pneurile Continental numai 30 de mii mi se pare putin (alea pe spate ar mai fi mers insa le-am schimbat si pe ele). Am pus michelin acum, sa vedem cat o sa tina. cauciucuri+paralelism = 450 de euro
hair, on Dec 19 2007, 18:46, said: Revin si eu pe'aici. 1,4 tdi si 27 000 de km. Merge ca la inceput, consuma ca la inceput (5,6 afara si 8 in oras). Intre timp vrem sa vindem si sa luam un monospace cu 7 locuri (am pus ochii pe un vw). Cred ca pe roomsterachede un an si 27 de mii de km putem obtine in jur de 13 300 de euro. Daca e cineva interesat, amanunte pe privat. Masina a fost rulata exclusiv in Fr si De (exceptie 1600 de km in RO ) N-am incercat-o inca dar asa am vazut ca se vinde cu 13500-14000 pe mobile.de la anii si km ei. Mai stau o luna si ii fac revizia de 30 de mii. Mi-au schimbat chederul la service. O chestie ma enerveaza: cand ma urc la volan si nevasta a apropiat scanul soferului de volan, dau cu piciorul drept in manivela cu care faci sa gliseze scaunul. Imi vine s-o iau la traforaj care zicea cu motorul ca se aude tare, nu stie. nu se aude. Nu se aude mai tare decat la un Clio diesel sau o fiesta diesel sau un mondeo diesel. |
#314
Posted 20 January 2008 - 23:34
scumpa revizia. chiar foarte scumpa. deja asta inseamna ~12 milioane dintr-un foc.
|
#315
Posted 16 March 2010 - 09:21
acredus, on 3rd November 2007, 00:07, said: 1.9 TDI. 25.000 km. Pana acum nici o problema. In cele opt luni de folosinta, s-a dovedit ca modularitatea scaunelor spate si versatilitatea masinii in general, face toti banii. Nu pot vorbi despre un cosum bun, pentru ca ma mananca talpa si conduc sportiv. Dar au fost cateva drumuri in care m-am chinuit sa stau cuminte si am scos consum apropiat de cel din specificatii, atat extraurban cat si in Bucuresti. Prima revizie m-a costat 350 RON (am ales sa o fac la service-ul Skoda din Targoviste). Daca va aventurati in off-road, desi are o garda la sol bunicica, aparatorile de noroi spate sunt prea joase si riscati sa le pierdeti pe drum. Climatronic eficient, interiorul se incalzeste si se raceste foarte repede. N-ar fi stricat totusi un aerator si pentru locurile din spate. Foarte eficienta dezaburirea "turbo"a parbrizului, spre deosebire de alte masini pe care le-am condus . Din cauza zgomotului destul de tare, ai impresia (cel putin la inceput) ca mergi mereu supraturat, dar te obisnuiesti in timp. Oricum, din cauza asta multi au tendinta sa mearga subturat si asta are consecinte nasoale. Daca mai vreti si alte informatii, vi le dau bucuros. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users