Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Biserica Catolica beatifica primul martir al temnitelor comuniste, ucis la Aiud: Szilárd Bogdánffy.
Last Updated: Sep 15 2015 12:03, Started by
clara_spiele
, May 19 2010 14:05
·
0
#19
Posted 06 July 2011 - 11:36
Un idol in plus...inca un pai intr-un car cu fan. Inca un set de statui si picturi in fata carora sa ingenuncheze oamenii, inca un mort la care sa se roage.
|
#20
Posted 06 July 2011 - 11:45
Ruma, on 20th May 2010, 18:38, said: Crede-ma ca stiu ce a fost. Am auzit chiar de la persoane care au fost pe acolo si am avut chiar in familie doua astfel de persoane. Unul din ei, 14 ani de teminita la Aiud si apoi la Sighet. Singurul pacat fiind refuzul de a trece la ortodoxie... fusese preot greco-catolic. A murit in 1992. Iti dau dreptate la prima fraza. A doua e discutabila. Atata timp cat peroanele respective erau oameni de stat (persoane care are un rol important in conducerea statului), se poate folosi si expresia "statul roman se face vinovat de..." |
#21
Posted 06 July 2011 - 23:29
#22
Posted 19 July 2014 - 23:01
au avut elitele astea unguresti o asa dragoste pentru romanii conlocuitori, incat beatificarea va strabate vamile cerului, spre a da de stire alora de sus, cu viteza mach 3.
beatifica astia pe oricine da bine la siviu si care a slujit cauza catolicismului si a nationalismului. mai putin pe cei care l-au slujit doar pe Christos. |
#23
Posted 12 September 2015 - 00:11
Sfântului Ciprian de Cartagina explică de ce este imposibilă mântuirea înafara Bisericii Ortodoxe : „asemenea oameni (cei născuţi în erezie: catolici,protestanti...), chiar dacă au fost ucişi în numele credinţei lor, nu-şi vor spăla nici cu sânge greşelile lor. Vina dezbinării e gravă, de neiertat, şi suferinţa n-o poate purifica. Nu poate fi martir cel ce nu este cu Biserica. (…) Nu pot rămâne cu Dumnezeu cei ce nu vor să fie uniți cu Biserica lui Dumnezeu. Chiar dacă vor arde pe rug sau vor fi daţi fiarelor sălbatice, aceea nu va fi coroana credinţei, ci pedeapsa trădării, şi nu sfârşitul glorios al celui cu virtute religioasă, ci moartea din disperare. Unul ca aceştia poate fi ucis, dar nu poate fi încoronat. Mărturiseşte că e creştin, ca şi diavolul care adesea minte că e Hristos, căci Însuşi Domnul ne atrage luarea-aminte şi zice: «Mulţi vor veni în numele Meu spunând: Eu sunt Hristos, şi pe mulţi vor înşela.» După cum el nu e Hristos, chiar dacă înşeală cu numele, la fel nu poate fi creştin cine nu rămâne în Evanghelia lui Hristos şi a adevăratei credinţe” [221; 444].
Sinodul de la Laodiceea a dat acest canon care se găseşte în Cârma Bisericii numită Pidalion : «Nici un creştin nu se cuvine să părăsească pe martirii lui Hristos şi să se ducă la pseudomartiri, adică la ai ereticilor sau la cei ce mai înainte au fost eretici; căci aceştia sunt străini de Dumnezeu. Deci cei ce se vor duce la dânşii să fie anatema. »(Laodiceea canon 34) |
#24
Posted 14 September 2015 - 17:36
cristirg, on 12 septembrie 2015 - 00:11, said:
Sfântului Ciprian de Cartagina explică de ce este imposibilă mântuirea înafara Bisericii Ortodoxe : „asemenea oameni (cei născuţi în erezie: catolici,protestanti...), chiar dacă au fost ucişi în numele credinţei lor, nu-şi vor spăla nici cu sânge greşelile lor. Vina dezbinării e gravă, de neiertat, şi suferinţa n-o poate purifica. Nu poate fi martir cel ce nu este cu Biserica. (…) Nu pot rămâne cu Dumnezeu cei ce nu vor să fie uniți cu Biserica lui Dumnezeu. Chiar dacă vor arde pe rug sau vor fi daţi fiarelor sălbatice, aceea nu va fi coroana credinţei, ci pedeapsa trădării, şi nu sfârşitul glorios al celui cu virtute religioasă, ci moartea din disperare. Unul ca aceştia poate fi ucis, dar nu poate fi încoronat. Mărturiseşte că e creştin, ca şi diavolul care adesea minte că e Hristos, căci Însuşi Domnul ne atrage luarea-aminte şi zice: «Mulţi vor veni în numele Meu spunând: Eu sunt Hristos, şi pe mulţi vor înşela.» După cum el nu e Hristos, chiar dacă înşeală cu numele, la fel nu poate fi creştin cine nu rămâne în Evanghelia lui Hristos şi a adevăratei credinţe” [221; 444]. Sinodul de la Laodiceea a dat acest canon care se găseşte în Cârma Bisericii numită Pidalion : «Nici un creştin nu se cuvine să părăsească pe martirii lui Hristos şi să se ducă la pseudomartiri, adică la ai ereticilor sau la cei ce mai înainte au fost eretici; căci aceştia sunt străini de Dumnezeu. Deci cei ce se vor duce la dânşii să fie anatema. »(Laodiceea canon 34) Deci cristirg, poate ne arati si noua unde zicea Ciprian ceva despre Biserica Ortodoxa. |
#25
Posted 14 September 2015 - 19:23
#26
Posted 14 September 2015 - 20:01
kruger, on 14 septembrie 2015 - 17:36, said:
Stiu ca ati uitat, dar BO a luat fiinta in 1054, pana atunci existand o singura biserica traditionala (cea catolica). Ciprian de Cartagina a fost catolic, una din cele mai importante lucrari ale lui fiind De ecclesiae catholicae unitate (Despre unitatea bisericii catolice). Deci cristirg, poate ne arati si noua unde zicea Ciprian ceva despre Biserica Ortodoxa. Biserica care exista pana atunci era cea ortodoxa cu centrul la Bizant, la fel ca azi cristirg, on 12 septembrie 2015 - 00:11, said:
Sfântului Ciprian de Cartagina explică de ce este imposibilă mântuirea înafara Bisericii Ortodoxe : |
#27
Posted 14 September 2015 - 21:52
cristirg, on 12 septembrie 2015 - 00:11, said:
Sfântului Ciprian de Cartagina explică de ce este imposibilă mântuirea înafara Bisericii Ortodoxe asemenea oameni (cei născuţi în erezie: catolici,protestanti...), Habar n-avea Ciprian că peste 800 de ani unii se vor numi ortodocși și alții catolici. Mesajul lui a fost extra ecclesiam salus non est - nu există salvare în afara bisericii. Si cu născuți în erezie nu se referea nici la catolici nici la protestanți ci la comunități creștine izolate de biserică. În secolul III s-a pus problema dacă în cazul unui membru al unei astfel de comunități care vrea să se alăture bisericii botezul primit înainte este valabil. S-a pus șli problema ce se întâmplă cu cel botezat de un preot care mai târziu a renunțat la credință din cauza prigoanei Imp. Roman În Africa de Nord și Asia Mică botezul făcut înafară nu era considerat legitima sacramenta și omul trebuia rebotezat Se poate vorbi de sacramentul subiectiv, strâns legat de persoana celui care îl celebrează. Cei din Roma considerau sacramentul ca obiectiv, indiferent de persoană, importantă era formula spusă, apa și intenția bună. Nu prea are legătură cu topicul, cred că nu are sens să ne ciondănim între noi pentru niște divergențe de acum 1800 de ani și oricum Ciprian din Cartagina este considerat sfânt și martir de către ambele ramuri ale bisericii. Edited by Aribert, 14 September 2015 - 21:53. |
#28
Posted 15 September 2015 - 02:27
Aribert, on 14 septembrie 2015 - 21:52, said:
Habar n-avea Ciprian că peste 800 de ani unii se vor numi ortodocși și alții catolici. Mesajul lui a fost extra ecclesiam salus non est - nu există salvare în afara bisericii. Si cu născuți în erezie nu se referea nici la catolici nici la protestanți ci la comunități creștine izolate de biserică. Adica stii vre-o biserica ortodoxa la Vatican? Daca nu exista ce cauta catolicii in spatiul ortodox daca nu razboi. Si atunci cum sa beatifici pe astfel de oameni care au avut ca scop ura fata de crestinismul local ortodox evident? De ce nu-i beatifica pe ortodocsii omorati de catolici la grecocatolicizarea romaniei? Aceia nu tot pentru credinta au fost martirizati de catolici? Si evident cu adevarat si-au aparat credinta strabunilor nu au facut invazie cu scop de jaf si teroare catolica si sa se intample sa moara in timpul campaniei. cristirg, on 12 septembrie 2015 - 00:11, said:
Sfântului Ciprian de Cartagina explică Pentru ca catolicii asta e stilul lor, trimit o armata de cruciati sa distruga Constantinopolul. Dau comunicate de presa ca regreta eroarea da rad pe infundate isi freaca mainile etc si continua permanent in acelasi stil Dar exista un curent intre romani care propagandeaza ca romanii se trag de la roma si trebuie sa fie francofoni. Ca si cum sa fi urmas a romanilor care l-au rastignit pe Hristos ar fi vre-o fericire Edited by altul2, 15 September 2015 - 02:29. |
|
#29
Posted 15 September 2015 - 11:55
altul2, on 15 septembrie 2015 - 02:27, said: Dar exista un curent intre romani care propagandeaza ca romanii se trag de la roma si trebuie sa fie francofoni. Ca si cum sa fi urmas a romanilor care l-au rastignit pe Hristos ar fi vre-o fericire Ooops, Altule, ti-a scapat porumbelul Cum, nu e cum repeti tot timpul ?: altul2 Publicat: Ieri, 11:27 Hristos a fost ceea ce se numeste un evreu care sa crestinat Este bun, drept, iertator etc El a fost rastignit de evrei, dar dupa ce a inviat nu a infintat institutii care sa-i extermine pe ucigasi. Normal ca romanii l-au rastignit. Dar daca spui evrei, da mai bine, nu ? |
#30
Posted 15 September 2015 - 12:03
OK, vad ca discutia despre beatificarea lui Szilárd Bogdánffy s-a incheiat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users