Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal BMW iX Drive50
Ultima postare: mai 15 2024 14:16, Inițiat de
RaySefo
, iul 27 2022 20:17
·
11
#73
Publicat: 04 august 2022 - 22:36
Cumulus, on 04 august 2022 - 11:40, said:
Pai masina nu e doar bateria, aia e nesemnificativa raportat la cate alte sisteme electronice exista pe masina. Nici nu vreau sa ma gandesc la costul bateriei de 100kwh ptr IX Editat de radu103, 04 august 2022 - 22:36. |
#75
Publicat: 04 august 2022 - 23:00
radu103, on 04 august 2022 - 22:36, said:
La wv e-golf bateria de 30kwh costa 136.000 lei + tva. Nici nu vreau sa ma gandesc la costul bateriei de 100kwh ptr IX E un singur reper, pe langa alte mii de repere. Pana la urma e doar o masina, ca oricare alta. Daca ti s-au dus infotainmant-ul, ceasurile de bord sau keylees ar trebui sa ai aceleasi conditii de garantie ca la orice alt BMW. Dar la e-golf, daca ai ramas fara baterie, o arunci la gunoi, cu pretul ala. Probabil si la BMW e aceeasi poveste. |
#77
Publicat: 05 august 2022 - 07:19
radu103, on 04 august 2022 - 22:36, said:
La wv e-golf bateria de 30kwh costa 136.000 lei + tva. Nici nu vreau sa ma gandesc la costul bateriei de 100kwh ptr IX pretul bateriilor a scazut mult in ultimii ani. e-golf este model vechi https://www.greencar...ht-rise-in-2022 |
#78
Publicat: 05 august 2022 - 08:17
Da, însă doar în grafice și articole. În realitate Model3 SR chel a fost promis in 2017 la 35000dolari și rămâne o fata Morgana. Ba când termina gigafabrica, ba când reușesc sa onoreze întâi comenzile la modelele mai scumpe, ba una ba alta însă nimeri real n-a cumpărat încă asa ceva.
Din graficul ala din 2018 prețul la baterii a scăzut cu 30%, iar tesla3 cheala s-a "ieftit" proportional, de la 35000 dolari promiși în 2017 la 44000 dolari în 2021. Poate bateriile s-au ieftinit pentru producător însă pentru client nu inca. Punctul ala de inflexiune în care mașinile electrice chiar încep sa scadă la preț încă nu-i atins. Sau la care se menține prețul însă creste capacitatea bateriei. Scuze de offtopic. Editat de KiloW, 05 august 2022 - 08:18. |
#79
Publicat: 05 august 2022 - 17:34
KiloW, on 05 august 2022 - 08:17, said:
Da, însă doar în grafice și articole. În realitate Model3 SR chel a fost promis in 2017 la 35000dolari și rămâne o fata Morgana. Ba când termina gigafabrica, ba când reușesc sa onoreze întâi comenzile la modelele mai scumpe, ba una ba alta însă nimeri real n-a cumpărat încă asa ceva. Din graficul ala din 2018 prețul la baterii a scăzut cu 30%, iar tesla3 cheala s-a "ieftit" proportional, de la 35000 dolari promiși în 2017 la 44000 dolari în 2021. Model3 facelift (cu ceva imbunatatiri fata de varianta 2019 gen geamuri laminate acustic pe fata) e acum $47k dar cate masini nu s-au scumpit fata de pretul din 2017?! Daca erai in US in 2019, puteai sa-ti dai comanda de una la pretul ala; si acum ti-o poti lua p-asta de $47k cu vreo $7.5k tax break si sa scazi la sub $40k. Editat de MembruAnonim, 05 august 2022 - 17:38. |
#80
Publicat: 06 august 2022 - 14:35
RaySefo, on 28 iulie 2022 - 13:07, said:
Raman destui, sa zicem ca fac banii de rata in 4 zile daca merge treaba ca acum. Ce ma mira insa pe mine, este ca vad in Romania electrice "scumpe" bagate la serviciile astea de transport: Mercedes MQB la Bolt, Skoda Eniaq la "white cab" si altele. Iar tarifele romanesti sunt in concurenta cu serviciile clasice de taxi, care se fac cu loganuri de 15 ani. Motiv pentru care imi da cu virgula modelul de afacere. ro_explorer, on 04 august 2022 - 22:51, said:
De ce te-ai gandi macar vreo secunda la cat costa bateria? Bateriile sunt proiectate sa tina cat masina - adica vreo 16-20 de ani. Cand pica bateria nu mai merita schimbata oricum. Si la telefonul mobil, poate avea o durata de utilizare de 5 ani, dar dupa 3 deja iti vine sa renunti la el din terte motive, si nici bateria nu mai are capacitatea suficienta. O baterie de telefon o ia razna daca se incinge la 45 de grade. Imagineaza o masina lasata pe asfalt incins la 70, in plina canicula, cu 40 de grade la umbra.. Roaga-te sa nu ia foc. |
#83
Publicat: 06 august 2022 - 15:50
tfmercedez, on 06 august 2022 - 14:35, said:
O baterie de telefon o ia razna daca se incinge la 45 de grade. tfmercedez, on 06 august 2022 - 14:35, said:
Imagineaza o masina lasata pe asfalt incins la 70, in plina canicula, cu 40 de grade la umbra.. Roaga-te sa nu ia foc. FYI, masina mea isi incinge singura bateriile la 50 de grade celsius pentru incarcare rapida - ala e punctul unde performanta e maxima (rezistenta inetrna minima). Toate masinile au sisteme de siguranta si reglare termica pentru asa ceva ... pana si Springul. Nu stiu daca scrii ceea ce scrii din necunoastere a detaliilor tehnice sau din reavointa - banuiesc ca e cate un pic din fiecare. |
#85
Publicat: 06 august 2022 - 16:18
Telefonul tau nu inseamna "telefoanele". Depinde de vechime, mod de utilizare, degradare - multi factori.
Telefoanele mele nu au avut niciodata aceasta problema. De exemplu, acum tocmai configurez un Sony pe care il am de 5 ani si merge aproape ca nou - bateria are inca 85% SOH. A fost folosit in toate conditiile imaginabile dpdv termic si intemperii (fiind telefonul meu de bicicleala, care sta montat pe ghidon). |
#87
Publicat: 06 august 2022 - 16:29
KiloW, on 04 august 2022 - 12:31, said:
Mașinile the F1 de exemplu n-au cine știe cx. Nah, man. Toate masinile de curse au coeficienti aero extrem de naspa pentru ca au nevoie de apasare in defavoarea eficientei la inaintare. In afara de profilele venturi/ground effect cum e structurat setul curent de reguli F1, toate aripile si nervurile generatoare de vortexuri vin cu enorm de multa frecare. Dar asta e cel mai rapid fel de a parcurge un tur de circuit, nu are nimic de a face cu scopul in care exploatezi o masina de sosea. |
|
#88
Publicat: 06 august 2022 - 17:50
RaySefo, on 27 iulie 2022 - 20:17, said: Dar din pacate nu pot intra in posesia ei decat in Septembrie, mi-au zis ca nu au alta masina de demonstratie si pana nu vine cea comandata in septembrie nu pot sa mi-o dea.., dar asta e ..am de asteptat doar o luna jumate , mi-au zis ca daca vreau sa comand una noua..termenul este 6 -12 luni..lol, le-am zis sa plimbe ursul. marti trebuie sa ma duc sa semnez contractul de leasing, agentul este in concediu saptamana asta. Am cateva poze cu masina le pun mai jos. Mi se pareau mie ciudate pozele.. Am recitit textul din care concluzia ar fi ca masina nu este noua? Nici pretul nu mi-a sarit in ochi. Cine cumpara o masina pentru cateva luni? Sau care este povestea masinii? Este masina de show room/test drive? Cu cat scade pretul comparativ cu pretul de nou? |
#90
Publicat: 06 august 2022 - 22:27
N-am zis ca ai cumparat-o tu pentru cateva luni. Cel care ti-o vinde a luat-o pentru cateva luni. Eu credeam ca o cumperi de la un proprietar privat, nu stiam ca eate masina reprezentantei BMW.
Am inteles eu gresit, neavand detalii. Ca si cum cumperi un apartament, dar astepti o luna pana se elibereaza de catre chiriasii care au contract. Deci tu ai platit deja un avans la o masina, cu care se mai plimba lumea in fiecare zi? Mai pune 1000 de km pana intrii in posesie. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi