Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Scade antigelul din vas dupa fiecare drum
Last Updated: May 15 2023 20:41, Started by
Vrock922
, May 21 2022 17:19
·
10
#1
Posted 21 May 2022 - 17:19
Salutare,
Imi cer scuze de topic nou, dar ma confrunt cu o situatie foarte aiurea in ultima vreme la un Renault Talisman 1.6 160 cp, 120k km Totul a inceput in luna aprilie cand gaseam o mica balta de antigel in parcare sub Talisman, intre timp am dus masina in service si s-a constatat ca era termostatul care scapa lichid de racire. Am inlocuit termostatul si imediat dupa am dat de o alta belea ( am atins baia de ulei) care a fost rezolvata ulterior. Problema e ca de cand am scos masina in service nu imi mai sta antigelul la nivel. Am bagat in ultimii 90 de km de cand am scos masina aproximativ 1,5 litri de antigel. Ce se intampla? Reglez nivelul la peste minim si dupa un drum sa zic de 20-30 de km cand ajung la destinatie iara constat ca vasul este sub minim, aproape de fund. Nu am pic de pierdere pe niciunde, ceasul de apa sta la 90, nu am alte simptome, nivelul la ulei este ok ( doar ce l-am schimbat). Ce cred eu ca s-a intamplat e ca atunci cand am dat jos baia de ulei si altele, s-au scos aprox. 3 litri de antigel dupa spusele mecanicilor si cand au completat nu au facut aerisirea bine. Singura solutie imi ramane sa o pogramez la reprezentata sa ii faca un schimb de antigel complet cu acea pompa de vacuum. Ma dispera deja, imi e teama sa ma duc la un drum lung ca poate calez naibii motorul, fac doar drumuri scurte de 10-20 de km. Multumesc mult pentru orice parere, poate mai aveti ceva idei. |
#2
Posted 21 May 2022 - 17:25
Greu de crezut ca nu e facuta bine aerisirea, masina nu are probleme cu temperatura, dar tu ai completat cu 1.5 l de antigel in 90 km.
Edited by pasilla, 21 May 2022 - 17:25. |
#3
Posted 21 May 2022 - 17:29
pasilla, on 21 mai 2022 - 17:25, said:
Greu de crezut ca nu e facuta bine aerisirea, masina nu are probleme cu temperatura, dar tu ai completat cu 1.5 l de antigel in 90 km. |
#4
Posted 21 May 2022 - 17:34
Nu conteaza ca ai completat de mai multe ori.
Ori sunt pierderi (gauri), ori se evapora (temperatura mai mare decat arata senzorul). |
#5
Posted 21 May 2022 - 17:54
Vrock922, on 21 mai 2022 - 17:19, said:
Ce cred eu ca s-a intamplat e ca atunci cand am dat jos baia de ulei si altele, s-au scos aprox. 3 litri de antigel dupa spusele mecanicilor si cand au completat nu au facut aerisirea bine. Singura solutie imi ramane sa o pogramez la reprezentata sa ii faca un schimb de antigel complet cu acea pompa de vacuum. Este posibil. Mai mergi 100 km. Vei completa din ce in ce mai putin. Si te vei linisti. |
#6
Posted 21 May 2022 - 18:03
Are in total 6.5 litri de antigel. 1.5 l inseamna cam 23 %.
|
#7
Posted 21 May 2022 - 18:12
garnitura chiulasa arsa?
verifica daca nu ai fum alb pe evacuare sau nivel crescut de ulei in baia de ulei |
#8
Posted 21 May 2022 - 18:13
Sa nu ai fisuri la furtunurile de legatura intre radiator si blocul motor. Poti sa vezi daca sunt fisurate, cand temperatura ajunge la 90 de grade verifici vizual acele furtunuri au scapari de lichid de racire.Acest lucru poti sa-l faci numai cu motorul pornit deoarece instalatia de racire este sub presiune.
|
#9
Posted 21 May 2022 - 18:28
#10
Posted 21 May 2022 - 18:42
Am avut furtunul crapat ce vine de la vasul cu antigel si merge in pompa cred. Trece pe sub capacul de la motor care fiind fierbinte, doar in mers pierdeam antigelul, topea antigelul ce curgea prin crapatura furtunului pe motor. Motiv de uimire pt ca nu vedem lichid nici un strop prin motor dar antigelul scadea. Am descoperit intamplator problema cand am dat capacul jos....
|
|
#11
Posted 21 May 2022 - 21:30
La a mea pateam la fel. De vina erau niste microfisuri la vasul de expansiune localizate chiar sub buson. S-a rezolvat prin inlocuirea vasului de expansiune.
|
#12
Posted 22 May 2022 - 05:39
Incearca stand pe loc, dupa ce se incalzeste motorul la 90*C sa dai drumul la caldura in interior avand geamurile deschise.
Lasa sa mearga motorul asa cam 15 minute si vezi daca mai scade nivelul de antigel, dupa care completezi la nivel. Ar trebui sa fie totul ok. Edited by xmanyacs77, 22 May 2022 - 05:40. |
#13
Posted 22 May 2022 - 10:22
xmanyacs77, on 22 mai 2022 - 05:39, said:
Incearca stand pe loc, dupa ce se incalzeste motorul la 90*C sa dai drumul la caldura in interior avand geamurile deschise. Lasa sa mearga motorul asa cam 15 minute si vezi daca mai scade nivelul de antigel, dupa care completezi la nivel. Ar trebui sa fie totul ok. |
#15
Posted 23 May 2022 - 01:42
Posibil sa nu fie niciun por si nicio chiulasa.
Eu cand mi-am luat Capturul (nou, deci nu sh cu accident), dupa 100-150 km tot la fel am avut antigelul sub limita. Mereu completam cate 100 ml la nevoie, doar cand foloseam aerul conditionat sau caldura. In total au intrat circa 0.5 l, in conditiile in care conform cartii masini nu intra mai mult de 4.5-5 l. La service mi-au zis ca e normal, ca in fabrica n-au facut aerisirea complet. Dupa asta a fost totul ok si acolo sta nivelul de patru ani si nu are nici pe dracu'. Edited by Thuraya_123, 23 May 2022 - 01:42. |
|
#16
Posted 23 May 2022 - 08:56
Salutare,
Legat de garnitura de chiulasa, niciun caz, uleiul e perfect normal la nivel, teava de esapament perfect curata, la busonul de umplere ulei este in regula. Mai mult am verificat si temperatura cu un tester ( am banuit ca poate nu functioneaza senzorul de temperatura) si este intre 85 si 95 de grade. Merg pe varianta de aerisire sau ceva slabit pe la furtune sau capacele de la furtunele de aerisire. Momentan am programat-o la reprezentanta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users