Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
Ultima postare: mar 28 2024 16:31, Inițiat de
Vaccinatu
, nov 23 2021 11:19
·
57
#559
Publicat: 14 ianuarie 2022 - 15:01
betivul, on 14 ianuarie 2022 - 14:29, said:
Daca ai cod client eon incerca aici că e mult mai bună decât orice din comparator https://www.eon.ro/p...omo-gas-digital |
#561
Publicat: 14 ianuarie 2022 - 16:35
Eu le-am dat mesaj prin intermediul formularului de contact de pe site ul Eon imediat ce am primit contractul pe emai la începutul lunii decembrie. Le am atras atenția ce e greșit, printre care si CLC ul si i-am rugat sa corecteze. Aiurea, dupa mai bine de 30 de zile de la mesaj nu am primit niciun răspuns. Am sunat de 2 ori la ei, la sfârșit de decembrie o operatoare mi-a spus ca nu e activ contractul insa nu imi poate spune de ce. Parea obosita la telefon si fiind in prag de sărbători am intrebat-o daca sa revin cu un telefon dupa 1 ianuarie ceea ce am si făcut. De data aceasta, o alta operatoare mi-a comunicat ca nu e activ contractul. Motivul: distribuitorul nu a confirmat CLC ul. I-am spus ca Clc-ul corect se regăsește pe factura Restart trimisa catre ei in momentul contractarii online. De ce mai cer facturile daca nu le folosesc ca sa ia din ele datele corecte, eu nu înțeleg. In fine, operatoarea imi spune ca face sesizare catre colegi si ca sa stau liniștit ca vor face sesizare catre distribuitor sa trimita Clc ul corect. A doua zi primesc email ca nu s-a putut confirma clc ul de catre distribuitor. In titlul emailului se regăsește clc ul care bineînțeles ca nu era cel corect de pe factura Restart. Au trebuit sa treaca 45 de zile de la emiterea contractului ca sa ma anunte ca clc ul nu poate fi confirmat de catre distribuitor. Le am răspuns la email, le-am spus ca i-am informat prin mesaj inca de acum 1 luna si ceva ca clc ul din contract nu este corect. Astăzi primesc din nou email de la ei, cu 2 pdf uri atașate: ne cerem scuze insa clc ul nu a putut fi confirmat, daca mai doriti sa deveniți client Eon va rugăm sa completați cerere contract si notificare schimbare furnizor atașate.
Ce sa zic? Frumos, elegant cât de cât. |
#562
Publicat: 14 ianuarie 2022 - 18:29
Se pare ca problema cu schimbarea datei de la care este activ contractul este la mai multe persoane.
Am primit in data de 05.01 mail de la ei, prin care mi se cerea sa confirm contractul, cu incepere durata din 07.01.2022. Am confirmat prin replay si mail trimis la ei, iar ieri primesc un alt mail de la eon, cu acelasi contract, insa cu data de intrare in vigoare 02.02.2022. Am trimis mesaj la ei pe formularul de contact, sa vad ce raspuns primesc, insa cred ca trebuie sa fac sesizare pana la urma si la ANRE si ANPC. |
#563
Publicat: 14 ianuarie 2022 - 20:37
betivul, on 14 ianuarie 2022 - 15:24, said:
Pai ok și atunci mă repet suna la eon și dale clc corect. Nu rezolvi nimic dacă o lași moartă și faci alt contract cu preț mult mai mare sellermn, on 14 ianuarie 2022 - 16:35, said:
Eu le-am dat mesaj prin intermediul formularului de contact de pe site ul Eon imediat ce am primit contractul pe emai la începutul lunii decembrie. Le am atras atenția ce e greșit, printre care si CLC ul si i-am rugat sa corecteze. Aiurea, dupa mai bine de 30 de zile de la mesaj nu am primit niciun răspuns. sellermn, on 14 ianuarie 2022 - 16:35, said:
... Clc-ul corect se regăsește pe factura Restart trimisa catre ei in momentul contractarii online. De ce mai cer facturile daca nu le folosesc ca sa ia din ele datele corecte, eu nu înțeleg. .. ----------------------------------------------- Mai stau sa vorbesc si telefonic cu cineva, apoi fac reclamatie la ANRE si ANPC. Editat de ekoly, 14 ianuarie 2022 - 20:38. |
#565
Publicat: 15 ianuarie 2022 - 10:30
#566
Publicat: 15 ianuarie 2022 - 10:31
ANRE https://spv.anre.ro/...-gaze-naturale/
ANPC http://reclamatii.an...reclamatie.aspx Le dai toate datele care le cer ei acolo si cam atat... |
#568
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 11:32
As vrea sa stiu si eu...nu am primit niciun raspuns din partea ANRE/ANPC...pana raspund astia probabil o sa fie activ contractul in data de 24. Asta daca se tin de cuvant cei de la eon sa-l activeze sau o lalaie mai mult timp. Cine stie...
P.S. Contract incheiat in data de 07.12.2021 si trebuia sa fie activ in data de 08.01.2022. Editat de cipri2006, 17 ianuarie 2022 - 11:35. |
|
#573
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 12:33
Pt cei cu clc greșit. Am fost sunat azi de eon după telefoane și telefoane și mi-au comunicat că vezi doamne pt că ei nu știu să citească după factura clc contractul nu se poate încheia și să fac alt contract cu ofertele actuale. Că bla bla, deci o mare țeapa
|
|
#575
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 13:05
Părerea mea este că oferta aia nu a fost decât pt clienții existenți și au bușit treburile tocmai sa nu preia noi clienți pe acea oferta după ce au văzut că apar clienții noi ( ei nesetand că acum in oferta sa nu poți aplica decât dacă ești client)
Jeguri O sa fac azi reclamație la ANRE și ANPC dar doar să își ia o amenda doua pt că altfel de rezolvat slabe șanse pt că au timp 30 zile ambele să facă ceva, timp in care expiră și fui |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi