Card Mastercard de la WIREX!
Ultima postare: iul 11 2023 14:41, Inițiat de
rz
, mar 03 2021 13:00
·
3
#109
Publicat: 23 septembrie 2022 - 22:52
#115
Publicat: 11 martie 2023 - 01:21
wiz4rd_24, on 11 martie 2023 - 00:46, said:
Salutare. Întâmpinați probleme cu contul în lei ? Efectiv nu pot plati cu cardul, nu pot schimba in €.. În schimb, contul în € merge perfect. Da , la mine au blocat cred contul ca nu pot depune cu nici un card iar cand trimit pe ibanul de euro imi da declined si se reîntorc banii inapoi.Nu am bani in cont deloc. |
#116
Publicat: 12 martie 2023 - 06:30
Aveti grija cu wirex au dezactivat conturile de RON iar banii in RON nu mai pot fi folositi nici schimbati, doar cei din contul de euro mai pot fi folositi.Noroc ca nu aveam multi bani in RON doar 385 lei.
Screenshot_2023-03-12-06-38-42-651_com.wirex.jpg 47,28K 16 download-uri Screenshot_2023-03-12-06-38-33-062_com.wirex.jpg 46,55K 16 download-uri Editat de andupustiu, 12 martie 2023 - 06:40. |
#118
Publicat: 12 martie 2023 - 14:31
Cred ca la toti si doar pe RON... PLN, CZK, HUF, etc. sunt active doar KUNA este inactiv dar KUNA nu mai e oficial in Croatia
Nu am nimic in euro sau lei dar vad ca apare ''contact suport'' acolo deci ar putea schimba ei in euro sau alta valuta. Editat de rz, 12 martie 2023 - 14:32. |
|
#123
Publicat: 13 martie 2023 - 22:52
wiz4rd_24, on 13 martie 2023 - 22:31, said:
Mie nici nu mi-au raspuns pe mail, situația e aceeași, balanța Ron blocata. Daca tot dezactivau moneda, de ce nu au efectuat un schimb automat in € ? Wirex system status ok 😀..insă oamenii stau cu banii blocați... La celelalte monede funcționeaza totul , testat cu euro si dolari. |
|
#125
Publicat: 14 martie 2023 - 19:37
wiz4rd_24, on 14 martie 2023 - 14:21, said:
Degeaba funcționează celelalte monede, daca tu ai balanța in RON blocată...ok, renunță/dezactivează moneda RON dar cu banii rămași in contul RON ce se întâmplă ?? Au început comentariile pe trustpilot cu această problemă....lipsa totală de profesionalism... Sunt vreo 4 recenzii pe trustpilot cu RON currency frozen |
#126
Publicat: 14 martie 2023 - 19:57
Hello ------,
Thank you for informing us about the issue! We are truly sorry for the inconvenience caused by this matter. I have forwarded your case to the relevant team and will get back to you with an update as soon as there's any news. Thank you for your patience in advance! Best regards, Markiian Customer Support Representative |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi