Probleme bmw f10 530xd , șocuri !
#19
Posted 18 February 2019 - 20:02
#20
Posted 18 February 2019 - 22:24
Iar o gramada de maculatura scrisa aiurea. Cutiile automate nu crapa dupa 200 de mii, contrat crezului popular. Multe din masinile cu auto ce circula pe plaiurile noastre au real probabil peste 400 de mii km, incepand cu E60, E90. Da, alea tot zf au pe ele, BMW foloseste Zf de zeci de ani, mai nou au inceput sa puna si Aisin de cativa ani.
Socurile resimtite de colegul pot fi si de la egr, dar si de la cutia de transfer, pentru ca a mentionat ca e xdrive masina. Evident ca daca ajunge pe la diversi "specialisti" de coltul blocului, risca sa ii desfaca saraca cutie degeaba. Zf recomanda schimbul de ulei intre 80-120 de mii de km in functie de regimul de utilizare, dar recomandarea este controversata, intrucat majoritatea masinilor sarite de 300 de mii de km au cutia originala si merge foarte bine. Acum fiecare face cum considera. Am vazut ulei de la masina din 2015, cu 240 de mii, avea un aspect ca nou. Se si poate verifica starea uleiului inainte sa te apuci sa il schimbi. De cele mai multe ori nu are pilitura, deci de ce sa il schimbi? |
#21
Posted 18 February 2019 - 23:43
cavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:
Iar o gramada de maculatura scrisa aiurea. cavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:
Cutiile automate nu crapa dupa 200 de mii, contrat crezului popular. Crez popular? de 20 de ani de cand ma mai ocup cu masini, toate masinile cu cutie automata, de la cunoscuti etc, au picat. Hai sa o luam si altfel, uitandu-ne pe forumuri, cate topice ai vazut vreodata cu probleme la cutia de viteze manuala? Aproape ca nu exista Dar topice cu probleme la cutia automata? Mii si mii. cavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:
Da, alea tot zf au pe ele, BMW foloseste Zf de zeci de ani cavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:
Socurile resimtite de colegul pot fi si de la egr, dar si de la cutia de transfer, pentru ca a mentionat ca e xdrive masina. cavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:
Zf recomanda schimbul de ulei intre 80-120 de mii de km in functie de regimul de utilizare, dar recomandarea este controversata, intrucat majoritatea masinilor sarite de 300 de mii de km au cutia originala si merge foarte bine. Acum fiecare face cum considera. Am vazut ulei de la masina din 2015, cu 240 de mii, avea un aspect ca nou. Se si poate verifica starea uleiului inainte sa te apuci sa il schimbi. De cele mai multe ori nu are pilitura, deci de ce sa il schimbi? |
#22
Posted 19 February 2019 - 00:22
De 20 de ani de cand te ocupi cu machete si te jucai probabil cu ele, nu ai cum sa fi vazut o cutie automata decat in poze.
Te-ai chinuit atat sa dai quote-uri doar ca sa nu zici nimic, pacat. Hai sa o luam altfel, la cutia manuala se schimba kit ambreiaj si volant. Ce sa vezi pe forumuri, alea se schimba si punct. Ad literam nu se strica nimic la cutia manuala, poate doar sincroanele, dar rar si irelevant. Concret, ai spus ca e de la cutie, da socuri si face poc. Daca faci constatarea de la distanta, se vede ca ai experienta pe masinutele cu telecomanda. Statistica cunoscutilor tai nu ne intereseaza, o fi tot de la machete la mana a noua si ele, de ce o mai mentionezi, las-o. |
#23
Posted 19 February 2019 - 12:32
cavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:
De 20 de ani de cand te ocupi cu machete si te jucai probabil cu ele, nu ai cum sa fi vazut o cutie automata decat in poze. cavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:
Te-ai chinuit atat sa dai quote-uri doar ca sa nu zici nimic, pacat. cavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:
Ad literam nu se strica nimic la cutia manuala, poate doar sincroanele, dar rar si irelevant. |
#25
Posted 19 February 2019 - 12:36
cavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:
Concret, ai spus ca e de la cutie, da socuri si face poc. cavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:
Daca faci constatarea de la distanta, se vede ca ai experienta pe masinutele cu telecomanda. Statistica cunoscutilor tai nu ne intereseaza, o fi tot de la machete la mana a noua si ele, de ce o mai mentionezi, las-o. mai fa o statistica, ia masinile de pe olx cu cutie automata si vezi cate gasesti cu mentiunea "cutia e defecta", "cutia automata a fost inlocuita cu manuala" etc daca vrei neaparat sa purtam o discutie pe argumente, iti dau eu cateva cautari pe olx cu astfel de masini, pe categorii, nu exemple individuale, atentie. |
#26
Posted 19 February 2019 - 12:43
Nu ma intereseaza tigaile de pe olx, nici ce ai auzit de la cunoscutii tai sau la vecini, ci vreau sa arati statistica cu masinile in circulatie cu cutie automata care au avut probleme la peste 200 de mii de km si a celor cu cutie manuala care au schimbat ambreiaj si volant la peste 200 de mii de km.
Cat despre prima parte, arata-mi unde a zis cineva ca poate fi de la cutia de transfer. Si trei la mana, din ce ai postat, este evident ca nu stii mai nimic despre cutiile automate, nu ai avut asa ceva si nici nu incerci sa te documentezi. Parerologia pe forum din experiente cu youtube si din auzite nu se pune, sa stii.
Edited by calinkgb, 20 February 2019 - 15:41.
|
#27
Posted 19 February 2019 - 15:04
@Nelutu1991 Scrie omule de unde esti ca poate primesti o recomandare. La BMW cu xdrive socurile pot veni din multe locuri nu doar cutie, dar majoritatea mecanicilor la care maximul de competenta e sa schimbi o distributie nu au cum sa iti diagnosticheze corect problema si oricum nu platesc ei piesele. Apropo, mentiona cineva pe aici Samir de la Timisoara. Stai linistit cu ala, cauta un pic pe Goagal despre el si mai vezi apoi daca e nevoie sa iti "repare" cutia. Apropo, la 200K nu ar trebuie sa ai nici cea mai mica problema cu cutia, in afara Seria 5 e masina de aeroport care prinde 350 fara interventii la cutie. Cutia ZF e de referinta in domeniu, m-as mira sa pice pana in 300.000. De aia nici nu recomanda BMW si Audi schimbarea uleiului, ca daca ti-a picat la 300.000 cutia oricum dai masina la buyback pe nimic si iei alta ZF recomanda la 80k in conditii grele si 120 in expoatare normala, dar in genere nu schimba nimeni uleiul sub 150.000 ca in afara ai service inclus 3 ani cat e garantia standard fara limita de kilometri. Apoi daca vrei mai cumperi macar un an de garantie, deci din nou producatorul nu are nici cea mai mica motivatie sa iti prelungeasca viata masinii mai mult decat necesar mai ales cand intretinerea e inclusa.
|
#28
Posted 19 February 2019 - 15:59
filipxxx, on 19 februarie 2019 - 15:04, said:
Apropo, la 200K nu ar trebuie sa ai nici cea mai mica problema cu cutia, in afara Seria 5 e masina de aeroport care prinde 350 fara interventii la cutie. Cutia ZF e de referinta in domeniu, m-as mira sa pice pana in 300.000. filipxxx, on 19 februarie 2019 - 15:04, said:
ZF recomanda la 80k in conditii grele si 120 in expoatare normala cavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:
Nu ma intereseaza tigaile de pe olx, nici ce ai auzit de la cunoscutii tai sau la vecini cavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:
ci vreau sa arati statistica cu masinile in circulatie cu cutie automata care au avut probleme la peste 200 de mii de km si a celor cu cutie manuala care au schimbat ambreiaj si volant la peste 200 de mii de km. dreptate ai avea doar daca ai gasi una sa arate ca sint mai fiabile cutiile automate... dar nu o sa gasesti asa ceva in veci. acum duci discutia la ambreiaj si volanta sa nu mai zicem ca ai ambreiaje si in automate, iar volantele se schimba si la automate... ca ne incurcam in detalii. cavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:
Cat despre prima parte, arata-mi unde a zis cineva ca poate fi de la cutia de transfer. ai zis chiar tu ca nu se face diagnoza pe forum, ce mai conteaza ca ai mai adaugat si eu o posibilitate fantezista? Ai facut cumva diagnoza pe forum?? cavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:
N-ai cum, ca repeti aceeasi placa doar ca sa contrazici. Tu nu repeti aceeasi placa doar ca sa contrazici? Care e placa ta de fapt? ca nu e defecta cutia, ca nu se strica... hai ca esti tare, ce sa zic. ai decretat tu ca nu e cutia... cavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:
Asta faci pe toate topicurile pe unde am mai vazut postari ce iti apartin, inclusiv trolleala deosebite de pe topicurile cu Tesla. Daca ai ceva sa imi spui mie personal, imi dai in privat. E ultima oara cand te atentionez apoi raportez. cavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:
Si trei la mana, din ce ai postat, este evident ca nu stii mai nimic despre cutiile automate, nu ai avut asa ceva si nici nu incerci sa te documentezi. Parerologia pe forum din experiente cu youtube si din auzite nu se pune, sa stii. Ce stim sigur toti care am avut o masina e ca nu exista aproape cutie automata fara probleme. De aia sint zeci de service-uri specializate numai pe cutiile automate, in timp ce nu gasesti mai nici unul specializat pe cutii manuale Attached Files |
|
#29
Posted 19 February 2019 - 22:25
Omule nu mai da cate 7-8 quote-uri ca distrugi toata pagina de forum, tu poti citi posturile tale? Nu stau sa caut PDFul ca e un pic de sapat, dar exista procedura de service pentru cutia zf8hp45 unde se specifica la ce temperatura se toarna uleiul si la ce cuplu se strange fiecare surub si in ce ordine. Tot in ala scrie de 80k cu 120k sau 8 ani, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant il poti gasi daca iti doresti cu adevarat.
|
#30
Posted 19 February 2019 - 23:05
filipxxx, on 19 februarie 2019 - 22:25, said:
nu trebuie sa ma crezi pe cuvant il poti gasi daca iti doresti cu adevarat. filipxxx, on 19 februarie 2019 - 22:25, said:
Omule nu mai da cate 7-8 quote-uri ca distrugi toata pagina de forum, tu poti citi posturile tale? filipxxx, on 19 februarie 2019 - 22:25, said:
Tot in ala scrie de 80k cu 120k sau 8 ani, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant de altfel vezi mai sus ca am si postat eu poza de la ZF... sau nici pe aia nu ai reusit sa o citesti? Zice asa: nu trebuie schimbat uleiul pe viata cutiei, dar totusi, in conditii de condus cu tractare de remorci sau f sportiv, se recomanda (doar recomanda) schimb la 100.000 |
#31
Posted 20 February 2019 - 08:53
Hai, ia vezi, ce scrie?
Attached Files
Edited by calinkgb, 20 February 2019 - 15:37.
|
#32
Posted 20 February 2019 - 11:49
Dupa cum apare si in documentul de service procedura e simpla dar necesita respectarea cu sfintenie a temperaturii cutiei si modul de lucru la suruburile alea. Daca faci asta la service-ul de cartier, poti fi sigur ca nu au stat aia cu foaia in fara ca sa stranga la cuplu cu cheia dinamometrica calibrata.
Edited by calinkgb, 20 February 2019 - 15:38.
|
#33
Posted 20 February 2019 - 12:32
cavaliere, on 20 februarie 2019 - 08:53, said:
Hai, ia vezi, ce scrie? . filipxxx, on 20 februarie 2019 - 11:49, said:
Dupa cum apare si in documentul de service procedura e simpla dar necesita respectarea cu sfintenie a temperaturii cutiei si modul de lucru la suruburile alea. Daca faci asta la service-ul de cartier, poti fi sigur ca nu au stat aia cu foaia in fara ca sa stranga la cuplu cu cheia dinamometrica calibrata. Mai ales ca eu chiar am postat informatiile de la ZF, pe care insa te faci efectiv ca nu le vezi. Ce treaba are procedura de schimb si de unde stii ca se respecta sau nu se respecta? Omul a spus ca are niste socuri, tu ai ajuns sa vorbesti de procedura de schimb ulei de parca numai tu o stii... ti-o postez si pe aia daca e chiar asa important pt tine. Mi se pare ca tu insisti sa arati ca ai dreptate, desi scrie negru pe alb si la ZF, si la Audi si la BMW ca nu se schimba uleiul, pe toata durata de viata, decat in cazuri de tractare rulote etc. Si scrie 100.000. Nu ca 80.000 la nu stiu ce conditii si 120.000 la altele. Doar ca fiind doar o recomandare de schimb si nu o obligatie, intervalul e evident variabil, nu poate fi o recomandare batuta in cuie ca ar deveni o obligatie. In toate imaginile postate ai si linkul vizibil de unde sint capturate. Attached Files
Edited by calinkgb, 20 February 2019 - 15:43.
|
|
#34
Posted 22 February 2019 - 09:22
unbrutus, on 18 februarie 2019 - 20:02, said:
insisti pe asta, desi asa cum ai vazut, nu ai putut indica unde zice ZF asta... nu inteleg ce ai vrea sa-ti zica din moment ce nu se schimba preventiv, le gasesti in catalogul de piese marunte si consumabile. si ambreiajul de la cutiile manuale e incadrat tot la consumabile, la fel si syncro-urile. Edited by _-livio-_, 22 February 2019 - 09:33. |
#35
Posted 16 April 2019 - 11:27
Buna ,
Am mare nevoie de ajutorul dvs , am un BMW seria 5, 2015 diesel de 190 hp cutie automata si cred ca deja incepe sa ma supere are un comportament ciudat Deci merg cu viteza de 40-50 km/h , e turat 1100-1300 si daca reduc acceleratia brusc si apoi accelerez din nou ,atunci surpriza , da in nas !!! Parca e cu benzina , mentionez ca e DIESEL nu are martori aprinsi ,am schimbat motorina nu mai alimentez de la Petrom superioara , iau de la omw max motion Am consultat cateva service-uri care deja au inceput , trebuie schimbat uleiul in cutie, trebuie schimbat supapa EGR, trebuie resoftat, Am incercat la BMW braila sa fac un test si cei de acolo au spus ca nu pot sa afle ce are, decat prin eliminare , adica sa inceapa sa schimbe pana merge ,ok ! altfel nu e posibil Nu are socuri si zmuncituri schimba fff bine in ambele sensuri , accelerare si decelerare Poate ma ajutati cu ceva solutii !! Multumesc ! |
#36
Posted 17 April 2019 - 15:43
Buna , sa stiti ca am gasit solutia la problema mea , era supapa EGR , au curatato ,recalibrato,si acum e super .
Acum tot voi schimba uleiul in cutie , sant sunat de la reprezenta de la Braila , pot schimba uleiul dar pe raspunderea mea !! E ce spuneti ? E tare rau ,, nu? Orcum va multumesc pt ajutor . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users